Přejít na výpis diskuzí
Jak vypadá Diablo III na nejnižší a nejvyšší detaily
16.5.2012 | levis
488 příspěvků
-
A sakra! :-D
http://www.ign.com/wikis/diablo-3/Whimsyshire
Nejhorší na tom je to, že ty postavy tam pasujou jak vyšitý. Skoro to vypadá jak kdyby to tak fakt mělo bejt. -
Proč to má horší grafiku než 6 let starý titanquest?
-
-
Mohu srovnávat pouze s betou Diablo III, ale podle mě kecáš:)
-
-
kecám *4* tohle má lepší (ne ale o moc) ale na svojí dobu měl TQ úžasnou grafiku, přece jenom blizardi mohli trochu přitlačit, není to mmorpg
-
-
Já jsem si ho právě před týdnem znova nainstaloval, došel jsem sice jenom do Sparty (kvůli škole) ale i teď vypadá grafika úžasně.
-
-
Je to super hra, akorát jsem udělal chybu a před rokem si dokoupil datadisk a za thane je to nehratelny a to mám jedny z nejlepších vybavení, možná by to šlo dohrát na netu ale já jsem sólo hráč
-
-
Mnohé lokácie v titan quest vyzerajú lepšie ako d3 ale tiež naopak. Napríklad hades realm v tq je vizuálna katastrofa - fialové huby, ružové stromy atd. Ale tie grécke farmárske oblasti, kde sa divé sv*ne (nemôžem napísať sv*ne...) pretláčali cez obile vyzerali úžasne. Musím povedať, že v "púštnej krajine" si d3 pohoršilo, ale zase ten prvý akt vyzerá o dosť lepšie ako prvý akt v dvojke.
Tiež napríklad modely kostlivcov boli v tq urobené omnoho lepšie. Pamätám si, že po odstrelení grupy kostlivcov distortion vlnou alebo podobným silným kúzlom sa skupinka doslova rozpadla na kostičky ktoré jedna po druhej padali na zem. V d3 ostane kostlivec v celku. *9*
Uprimne, čo sa týka grafiky, moc ďaleko pred tq diablo 3 nie je. -
Datadisk se mi pořád válí na poličce, přiznám se, že jsem ho nikdy nehrál:-X
-
-
-
-
-
Jde videt, ze jsi hru opravdu nehral a jen trollujes.
-
-
Hram to grafika je presne tak ako tu obrazky ukazuju ziadny rozdiel
Ja osobne vidim problem v tom, ze je aj SP online a ako som cital forum diabla tak je to dost problem hlavne tym, ze vela hracov sa nevie lognut, dalej mnohym to laguje (ako aj mne, nie kvoli netu) dalej grafika nie je celkom idealne odladena, tzn sa tak kus trha ci seka, lepsie sa to neda popisat a naposledy mne sa hra paci, hral som ako D1 tak D2 a to som niekolkokrat presiel, a paci sa my aj D3, neviem preco niektory nariekaju, ze je to take a hentake, hra sa bud paci alebo nie, mne sa paci aj napriek evidentnym nedostakom, co sa casom odstrania -
Tuž já nevím, mám nahráno 12h herního času, lvl 23, začátek druhého aktu a chytlavější hru jsem nehrál ani nepamatuju. Že to nějací blázni dohráli za 5 hodin, no asi si hru moc nevychutnali :) To nemluvím o tom, že chci polevelit tak tři postavičky do 60ky, vylevelit kováře a toho bižuterijníka a nakonec zkusit, se kterou postavičkou prorazím na Hardcore v Hell obtížnosti nejdál. Achievementy mně taky nikdy nebavily sbírat tak jako teď. Příběh, no spíš celé příběhové pozadí tam nějaké je a moc hezké btw., ale stejně se 92% času kliká, seká, sbírá a běhá a o tom to celé je (i při několikerém hraní) a celkově to vystačí na hodně dlouhé gamení. Už jenom s jednou postavou (monk) střídám herní styl a zůstávám u té kombinace, která mi nejvíce vyhovuje. Zbytek je o equipu.
Grafika není sice last hi-end, ale pro tenhle žánr akorát. Nic přeplácaného, alespoň na mé oči to působí magicky. Ambient Occlusion, Antialiasing a hned to vypadá lépe a ty různé negativní ohlasny na ten sharpening mod taky nechápu. Každý má jiný monitor a je to jen další featurka navíc, se kterou se dá grafika doladit podle preferencí toho či onoho, no ni? Já si to třeba vyladil tak, že skoro není poznat rozdíl, jen je to malinko ostřejší a velmi decentně méně barevné (všechny ty přednastavené configy mi přišly moc). Tak jako tak síla téhle hry spočívá v hratelnosti a ta je chytlavá a propracovaná. Nemůžu si pomoct, ale z tohohle typu her mně takhle chytl akorát God Of War 3, což je sice čistě mlátička, ale myslím spíše z pohledu chytlavosti a propracovanosti té akce. No a D3 na první pohled možná působí jednoduše, ale uvnitř je skrytá vypilovanost do nejmenších závitů. Ty naopak někde vypadly při vymýšlení té ochrany, pač tady je to hlavní podstatné mínus. Jistojistě se to zlepší, ale ty první dny, kdy to před koncem mapy odpojí hru (naštěstí aspoň itemy zůstají), to není nic příjemného. Je fakt, že u jiné hry (a firmy) bych už pyskoval horem dolem, ale D3 je alespoň pro mně takový skvost, že to ze začátku přejdu bez špytnutí... Tak jsem se po skoro dvou dnech vykecal a zas máte na 3 dny pokoj :) Myslím, že stejně ti, co se jim hra líbí a mají ji koupenou hrají a zbytek buď rozumně namítá nedostatky, či sděluje své rozpaky jako fanoušek jedničky a dvojky (což je very O.K.) a nebo závidí to naše nerdské nadšení a hatuje, hledá chyby i tam kde nejsou a podobně :)
Edit: Teď ještě kámoš zašpekuloval, že si to taky koupí, no koukám na obchod, kde byla půlnočka a další várka za 3 týdny, to o něčem asi taky svědčí ;o) -
-
lvl 25 konec II. aktu! Pridej si me
rami#2461 -
-
Hoj pridavam :) ja uz jsem touhle dobou koukam taky priblizne na konci druheho aktu, skoro lvl 25 myslim, parim co to de :D
-
-
Jo my jsme prodali poslední kus dneska ráno a to jsem si říkal jestli jsem to s kusama na sklad nepřehnal a nezůstane mi to tam viset. od té doby jsem měl asi 15 dotazů kdy budou další a to mám u výhradní distribuce velkou "protekci", proto jsem je měl skladem (a tři kousky doma) už v pátek 11.5. Kdo krabičku nemá doma tak do konce května smolík.
-
-
Nebo nákup přes Battle.net za velký peníze *3*
-
-
59,99 euro. Největší výsměch euro=dollar.
-
-
Z UK amazonu se to dá koupit za 32 liber plus poštovné.
-
-
-
-
ja len suhlasim, som sice len lvl 19
-
-
Ruzne prehnane reakce směrem nahoru i dolu jsou mi u zadku, tak jen nazor za me. Pro me je to opet to ono Diablo a po prvnim aktu jsem vice mene nadseny a velmi spokojeny. Opet muzu za sebe rict, ze nemusim rozpitvavat jednotlive herni principy, staci mi, ze me hra bavi a bavi a bavi. Jak to ta hra dela, to je jeji vec :)
-
moje prachy už blizzny nikdy nedostanou po tom co udělali z SC 2
nikdy mě nenapadlo že by D2 šlo ještě víc očesat ale blizznám se to povedlo klobou dolu
dám předsnot torchlight 2 nebo grim dawn blizzny ad jdou do ha jzlu poslední dobrá hra byl War 3 FT -
-
Ludia ako ty si dovod preco niektore diskusie na games nedaju citat,absolutne neobjektivny nazor,ktory nie si schopny ani napisat tak aby sa na to dalo aspon normalne reagovat,alebo chces jednoducho zalozit flame alebo trollovat co v podstate znamena absolutne to iste,neda sa to citat,podobne posty by sa mali mazat.
-
-
zalez z5 na salaš janošik
-
-
Aha.....A já si myslel, že chceš normálně diskutovat, ale ty jsi trolí dvojče......
-
-
mě stačí když z nás nebudou dělat nesvépravny hov da. jako hrat STRATEGII kde mužu maximalně produkovat jednotky ktere pak auto attackem pošlu na nepřítele případně musím přesně dělat to co po mě autoři mapy chtějí (SC2 kampan) tak to ad jdou do haje
chytrá fps je bioshock nebo system shock half life a jeste by se par naslo takže to evidentně taky jde a rpg ? rozhovory dobrej přiběh vyvoj postavy ukoly zajímavej svět jako vzit starou hru, očesat ji o vše zajímavé a pak to z velkou slavou vydat si mužou dovolit jen hodně velky hov da -
-
jenže v sc2 je to šileně okaty věčinou je to na čas bud doopravdy nebo z někym zavodiš
jako pravdu zajimave mise tam byly tak 3. větší obtížnost je furt stejna pisnicka akorad comp posila vic jednotek to navic ukazuje na fakt že blizny i za ty roky nedokazali udělat aspon trochu obstojne AI -
Je vidět, že jsi Sc hrál na nejlehčí úroveň, jelikož taktika auto attack nefunguje na těžší obtížnosti. A Sc vžy byl natěž, postav a pošli. Stejně jako AoE, C & C série (RA či TS či TW). Navíc kapaň Sc je více než různorodá. Vyzvedni, ochraň, znič, vybuduj, pak máš mise jenom s hrdiny, bonusové mise za Prottosy. Klasické Sc se vším všude, navíc s vybalancovanými jendotkami.
P.S: Která strategie není mapa, kde děláš to, co tam navrhli autoři? A jinak by mě třeba zajímalo, jak jsi auto attack dojel třeba misi, kdy dostaneš poprvé battleship a musíš proleťet bariérou, která ničí vš, co nemá štít (Tossové imunní). Hrál jsi to vůbec? Podle toho, jak Tě tak čtu, tak ne.
-
-
ja bych diskutoval ale na pičmína co nepřida svuj nazor jen mele sra ky reaguji zasadně podražděně
-
-
Jenom si dovolím krátce zareagovat na něco, co padlo ve vedlejším vlákně a vlastně se to ani netýká D3, ale té poznámky ohledně EA a ME3.
Konec ME3, pokud jsem dobře seskládal informace, se dodělával hodně pozdě a BW prostě a jednoduše nestíhalo. Dostali od EA skoro půl roku navíc (o tom se rozhodlo +- rok před vydáním). Takže EA nezmrvila v tomhle ohledu IMHO vůbec nic. -
A co od her očekáváš. Napiš mi, co má přinést žánr FPS či RTS či RPG aby Tě to bavilo:)
-
jenže nebýt vas tak nemusim hrat stary hry
-
Jednoduchá rada, ignoruj to:)Své staré hry si spustíš, dokud to bude podprovat OS tvého pc, takže se Tě naše problémy netýkají.
-
jednoduše to schrnu blizny rejžujou ti co jim cpou prachy jsou nejenom hloupí ale navic podporuji firmy ktery jim pak ještě vic serou na hlavu
takže ad si to přebere po svém
-
-
-
-
-
A co udělali s Sc, smím-li se zeptat? Nechali to tak, jak to bylo:)
-
-
tak kromě toho že ta kampan stala za totalní ho no ??? vlastně neudělali vubec nic a to je ta chyba
-
-
Kampaň stála za hovno? No asi se rozcházíme v názorech, jelikož kampaň v Sc II považuji za jednu z nejlepších v žánru RTS. A že nic neudělali je špatně? Hráči nechtěli změny, chtěli pokračování. Kdyby to dopadlo jak se sérií AoE, tak by asi nebyla většina hráčů ráda. Tam taky chěl Microsoft změny a všichni bohuel víme, co to s AoE udělalo.
-
-
vracet se k dobrejm hram to ne ale hrat novy předraženy sragory to jo ? tak to už je potom každeho boj hlavně pak nezapomente hykat u dalšího COD nebo jiné sragory jak jsou ty dnešní hry hrozně debilní mužete si za to samy
-
-
Pro některé byly ty tvé hry srágory už tenkrát:)Je to pouze tvůj subjektivní názor. Rád si zahraji staré hry, ale nemůžu a ani nechci jenom je. A mimoto třeba nový Rayman Origins (cca 650 Kč) je mnohem lepší než starý Rayman.
-
-
je jich dost a ja osobně dohrávám klasiky co jsem nestihl wizardry 7, Jagged aliance 2 atd.... to jsou hry za par šupu a nabydnou toho víc jak usrany D3
ale holt hype je svina a lidi jsou ovečky -
-
No jo, ale zase si vem v potaz, že to jsou hry mého "mládí" a ne každý se chce k tomu vracet.
-
-
chacha dobry no to asi na RTS nemaš vysoke naroky
30 skirmish map slepenejch dohromady trapny přiběhem navic polovina těch map byla na čas a další byla jak nějakej tutorial jde vidět že z povodnich blizzen nikdo nezustal protože starej dobrej wc3 měl 3 nabouchany kampaně za jednu cenu a FT byl naprosto užasný tohle je jenom prach sprosta zlodějna -
-
No po pravdě rád podpořím nezávislé studia, ale popravdě moc her, co by skutečně za to stály, neznám. A Diablo III stojí od 1099:)
-
proč se divat po velkejch firmách
Spiderweb software, Runic atd... je jich spousta nemusim cpát nenažranejm svinim svoje prachy abych si dobře zahrál v době kdy se hry dají hrát i zadarmo budu cpát 1300kč blizznam a jeste mi neumožní ani hrat offline ? šak by si za par let vzpomenete a budete se mlatit do hlavy že jste podporovali takovy ku vy -
A které studio ty kvalitní hry potom dělají?:) Valve? Skvělé studio, ale posledních pár let taky "žádná" sláva. EA? Dokázat zmrvit sérii NFS, zmrvit katastrofálně konec ME3, nevydávat NHL např. na pc, odfláknout např. Euro poslední?
Jediná firma, co mě napadá je CD Projekt se svým Zaklínačem, jelikož jinak podle tvé "definice" jsou ostatní studia docela mrtvá. -
jen proto že je sc 2 jednookej mezi slepejma neznamena že ho budu hajit a vychvalovat
jestli si někdo myslí že blizzny jsou dnes ta samá firma jako v době wc3 případne wow plus bc
tak je dobrej naivka všichni ti lidi co dělali dobry hry jsou davno někde jinde a blizzny se jen vezou na znamejch značkách ale kvalitu už udržet nedokážou -
Nemám vysoké nároky? Ano W3 je luxusní záležitost, kde kampaň je o hodně delší a zklamáním je i rozdělení na 3. díly. Ale řekni mi nějakou RTS v rámci "klasiky", která by mi nabízela takové možnosti. Ať už SP či MP. Já takových moc neznám:)
P.S: Navíc u Sc II je ta výhoda, že člověk nakonec stejně stráví X desítek hodin spíše v MP než v SP (tam mě třeba bavilo plnit "doprovodné" úkoly, na obtížnost, celou kampaň mám jinak na Brutal)
-
-
-
-
-
-
"Jak vypadá Diablo III na nejnižší a nejvyšší detaily?"
No jak. Pěkně zastarale *1* Za jak dlouho se tak může D3 dostat na cenu za tisícovku? Vzhledem k tomu, že se jedná o Blizzard, tipuju, že sakra dlouho... -
-
No když W3 pořád stojí 499 a Daiblo Edice (všechny díly) taky tak:) A Sc II stojí od 799-999:)Tak si myslím, že tak minimálně 1 až 2.
-
-
Na první projití se to jakž takž dalo. Příběh vcelku očekávaná klasika, animace o něco lepší standard ale žádná bomba. Grafika opět "vyblitě wowkoidní" ale Blizzard snad už ani jinou neumí. Motivace jít to podruhé na vyšší obtížnost nebo si užívat opět "wowkoidní equipgrind" u mne samozřejmě není. Aspoň jsou natolik fér že na rozdíl od WOWka a SWOWToru za to nechtějí další měsíční poplatky. Další odklon od jakéhokoli byť pseudonáznaku RPG, hra už za vás sama rozdělí nejen staty ale i skilly. Diablo 4 už asi jen pustíme nastavíme "preferovaný styl boje offensive/normal/defensive) a autoloot on/off a pak už se jen budem dívat jak panďulák chodí, leveluje, prodává atd. A v Diablo 5 už se asi panďulák rozběhne sám a protože se mu v PvP posledních pár matchů nedařilo, naběhne do aukční síně a bude z naší platební karty nakupovat vybavení, aby byl vyrovnanějším soupeřem. Budiž.
Každopádně v zásadě nechápu jednu věc. Když má hra dětsky laděný koncept bez hlubší atmosféry a s dětskou grafikou, a ovládáním a mentální náročností směrovanou tak, že ji zvládne hrát i tříprstý šimpanz... Když je ten koncept evidentně cílený a ideální zejména jako vyložená oddychovka nebo pro věkovou skupinu 7-14 let - proč to zároveň této cílové skupině zakazují ratingem PEGI 16? to je jako vyrobit chodítko pro batolata a dát na něj pro děti do 15 let nevhodné...
Ono to jako oddychová hack n slash rubačka není špatné, ale nedokážu si představit, že by to mohlo někoho bavit dlouhodobě. Možná tak achievement huntery a wowkem postižené grindofilly. -
-
"vyblitě wowkoidní" - to si nech patentovat *1*
-
S těma skillama nemáš pravdu, když si zapneš elektive mód tak si je naházíš jak chceš, mě tenhle systém teda baví mnohem víc než mít jenom dva skilly a ty dávat furt dokola, tady je mnohem víc kombinací a možností. Staty si můžeš rozdělovat přes gemy a itemy a máš jich dokonce mnohem víc na rozdělování a narozdíl od D2 si můžeš předmět kdykoliv sundat a nemusíš si při špatně rozdělenejch statech mazat postavu nebo dávat respec...
-
http://www.youtube.com/watch?v=xgHnseP7_ro
Call me when you beat Inferno bro. -
-
Me inferno nezajima (zvlast pokud me Blizzard nuti to povinne nejdriv projit na normal) , ta hra je primitivni a zjednodusena a to tim ze "pridame potvoram HP a damage" nezmenime - koncept zustava. Jeste jde udelat vyssi obtiznost. Cokoli te zabije na jednu ranu a po smrti musis zalozit novou postavu. Stava se s tim z toho "propracovana, komplexni a kvalitni hra"? .
Nikde jsem nepsal ze je lehke to projit na tezkou obtiznost, ale ze je to hra s absolutne primitivnim konceptem a blizzard opet prikrocil k dalsimu a dalsimu zjednoduseni. Verim ze vetsina predskolaku z materske skoly by dokazala behem 14 dnu hru projit na normal. Takze tech 16+ PEGI pusobi usmevne *1* . -
-
vždycky jsem si u diabla přál aby vyšší obtížnost jim přidávala inteligenci dělali sestavy ... číhali za rohem či byli snajpři přes půl mapy .. :D to jsi chtěl říct tím že je trapny jim přidat hp,dmg..? :D
-
"Cokoli te zabije na jednu ranu a po smrti musis zalozit novou postavu. Stava se s tim z toho "propracovana, komplexni a kvalitni hra"?" - (Teď se bavím čístě obecně, detaily ohledně Diabla 3 neznám). Jestli je ta hra poladěná tak, aby to šlo udělat, pak ano, stává se z toho hra pro lidi, kteří už musí mít nějaký skill. Starcraft má taky velmi jednoduché (v rámci žánru RTS samozřejmě) mechaniky - na normal dohraje kampaň i 10ti letej fakan, mechaniky hry taktéž určitě pochopí. Přesto existuje obrovská propast mezi rekreačním a hardcore hráčem. Herní mechaniky můžou znát oba, ale jen jeden z nich té hře opravdu dokonale rozumí, má ji v krvi a v podstatě už jede jak stroj. I s těmi několika málo "vzorci" je "matematik" schopen "čarovat". O tomhle bylo Diablo 2 a jestli je o tom i Diablo 3, pak je pro fanoušky Blizzardu všechno v suchu. Zrovna tebe respektuji, ale nevěřím, že jsi byl v rámci normal obtížnosti schopen prokouknout potenciál a hlavně vyladěnost celé hry.
Např. teprve když jsem Dragon Age 2 procházel na Nightmare (hlavně datadisky, z nichž Legacy je opravdu bomba) jsem si uvědomil, jak výborné a vyladěné má herní mechaniky (mnohem lépe než DAO mimochodem). V jednoduchosti je často síla a komplexita zase může obsahovat spoustu zbytečností a nedomyšleností. -
-
"a normal dohraje kampaň i 10ti letej fakan" ne desetiletej ale v době vydání šestiletej, můj syn to v tomhle věku dohrál. V multiplayeru se mne občas příjde zeptat proč mu nadávají za to, že někoho porazil :-) (bronze liga, občas prostě nekoho cannon rushne nebo cheesne). Proti Starcraftu II toho zas tolik nenamítám, o dost větší variabilita by se mi tam líbila. Jenže je to vyloženě turnajovka (singl je tam tak trochu navíc) a kdyby měli ladit trojnásobek jednotek z různými zajímavými schopnostmi, tak by nevyšlo nikdy.
Singla mám na nejtěžší kromě poslední mapy za protoss minikampaň. Mulťáka jsem dotáhl max do spodních pater goldu.
Netvrdím že hra není vyladěná, krom přetížení připojení a občasných lagů (na normal všechny smrti pouze kvůli 2-5 vteřinovému lagu) to nikde nepadá, postavička se nezasekává atd. Grafika je klasicky mnou nenáviděný "3D wow koncept" a vůbec se u mne nedostavil pocit nějaké atmosféry - jaký byl v D1 a D2 - prostě jen chuť zjistit jak to končí. Prakticky celá hra zcela bez emocí. Jako když se člověk podívá na řemeslně dobrej film, ale nezaujme ho, přijde mu takový jako - no za ty prachy celkem OK, ale podruhý bych už na to nešel.
Upozorňuju - šel jsem to čistě 100% single.
Třeba je to věkem. Stejně počítám, že mě mulťák s prckem stejně nemine (až bude mít uzavřené známky :P). Samotného ho to hrát nenechám bo by nesplnil to směšný PEGI 16+. Za ten měsíc už to navíc ani nebude lagovat. -
Jen dodám. V D3 je 70% předmětů celé hry až po Normalu.
-
-
To co popisuješ vůbec není pravda. Právě, že obtížnost je udělaná mnohem líp, viz video. Hra na Normal je prostě tutorial jako u Diablo 2. Stejně tak tam byl hardcore. Nevím, čemu se tady divíš. Ty asi Diablu moc nerozumíš viď? Hmmm.
-
-
Hele u diabla 2 jsem strávil hodně času(roky) a je to přesně tak jak popisuje, nezlepší se AI nepřátel ani styl boje, jen jejich damage se zvýší plus přibudou odolnosti případně imunity na určité poškození, nedokázal jsem s barbarem akorát porazit Bhalea na obtížnost hell, ale ani mě to nemrzí když je obtížnost vytažená takhle. A d3 inferno, lepší dropy, to je revoluce nebo co? Selfexpression *1* *1* *1* *1* dobrý pr kecy, buďto si to video neviděl nebo neumíš anglicky
-
-
Proč se bavíš o D2 omg? Celou dobu je řeč o D3 a tam to neplatí.
70% itemů je až po Normalu.
Většina silných afixů na itemech je až po Normalu.
Potvory mají na každé obtížnosti nové typy afixů, např. jailer nebo waller, skupinová regenerace atd. To nejsou přidané hp/damage, ale totálně to mění způsob boje s tou potvorou.
-
-
-
ty jsi nehrál ani předchozí Diabla, přiznej se :) maximálně jen na normal...
-
-
Jednicku s datadiskem jsem hral asi 3 roky a prosel jsem vse co se dalo za vsechny povolani.
Dvojku jsem dohral na vsechny obtiznosti jen za prskala, delal jsem asi rok aktivne PvP. Priznavam za ostatni classy jsem dohral normal, za barbara jeste nightmare.
Neprosel jsem ji ale vubec na hardcore mod za nikoho to mi prislo masochisticke delat po smrti novej char.
-
-
-
-
Nechapu jak spousta lidi D3 vycita zjednodusovani, vzdit v prvnim dile se pouzival jen jeden prst na na chozeni a mlaceni a druhej na piti lektvaru. Takze, ta serie ma jednoduchost v DNA a vic uz ji nezjednodusili. To ani snad nejde.
-
-
Je pravda ze uz je to par let ale nemelo diablo nahodou skilly (ktere sis vybiral sam a ne automat) a dokonce i staty (kde jsi zas rozhodoval kam das body)? Ono to pak hralo totiz roli v PvP. Bylo to tak rozdelene ze cast PvP byla gear cast skill a cast rozdeleni bodiku, max level meli vsichni za chvilku.
Je logicke ze D3 uz je z hlediska Blizzardu jen o gearu. Postavy jsou stejne jak pres kopirak. A kde nejrychleji sezenes gear? No jasne na aukci kde BliZ bere % z kazde financni transakce. -
-
Promiň, ale v Diablu 2 byly jen dvě možnosti rozdělení statů. Dobře a špatně. Build definoval gear a ne staty. Gear>staty. Bez itemů nemáš šanci a je úplně jedno, jak máš rozdělené body. Tak to bylo v Diablu vždy.
-
-
Skilly mely nejvetsi vyznam v D1, D2 je zjednodusila ale stale zachovala aspon castecny vyznam (musel ses specializovat a zejmena u kouzelnika to bylo dost klicovy). A D3 z nich udelala uz jen dekoraci na pozadi.
Ja chapu, ze to lidi bavi, je to klasika od Blizzardu, ale z meho pohledu je to jako u vetsiny dnesni herni zabavy opet odklon od smeru, ktery bavi mne po 25 letech na herni scene. Komplexni propracovane tituly se bud stale zjednodusuji aby byly pristupne uplne vsem, variabilita je cimdal tim nizsi a cokoli narocnejsiho nez tabtab123kliklik aneb potrebujes k hrani i premyslet se dostava na uplny okraj herni sceny.
Ale ja s tim na stary kolena nic neudelam a muzu si hrat EvE a dwarf fortress, pripadne X3 a doufat ze nekoho nenapadne ze by mohl zjednodusit i tohle aby se to lepe prodavalo do "mainstreamu". Jo a remcat na foru, ze se mi to nelibi, to muzu taky *1* . -
-
esc: Amen.
-
V d1 sa staty daly získať asi od 26 levelu kupovaním elixírov... mali maximá špecifické pre classy, takže o nijakom výraznejšom rozdeľovaní nemohlo byť ani reči (mág vždy skončil na 45,250,80,70, bojovník na 250,50,60,100 atď). Skilly v d1 neexistovali (okrem repair, recharge a podobných blbostí).
V d2 to bolo vždy str/dex na gear, zvyšok vitalita. Ak to bolo inak, tak to bol pokazený char. Celá špecializácia spočívala v tom, že človek nahádzal 20 bodov do "dobrých" skillov (wirlwind, blessed hammer, frozen orb...) a zďaleka sa vyhol useless skillom ako holy bolt, fire arrow (tých bola bohužiaľ väčšina).
-
-
-
-
-
-
Kdo by chtěl prosím vás od Blizzardu super grafiku? U Diabla jde o to, aby to šlo hrát na všem, přičemž si musí zachovat relativně pěkné vizuální kvality. Na low při nízkém rozlíšení to je bída... ale když na průměrném herním PC máte 100 fps ukažte mi někoho kdo to hraje na low. Viz. úspěšné hry málokdy oslní grafikou... League of Legends? Batman: Arkham City/Asylum? Mass Effect? Dragon Age? The Sims? Zaklínač 1? WoW? L4D?
-
-
tak to prrr s těma hrama ala grafika.
Mass Effect 1 měla na svojí dobu neskutečnou grafiku... Snad na tu dobu jednu z nejlepších :)
Batman Arkham A-C je hra která se snaží vyždímat z Unreal Enginu maximum, takže bych řekl, že to je taktéž velice pěkné. -
-
Ano, a to taky vyždímala... ale na svou dobu to, žádný zázrak není. Nicméně je to hratelnost, která táhla tu hru. Mass Effect ve své době nebyl graficky špatný, ale to není ani Diablo... copak StarCraft je nějaká grafická bomba?
-
-
-
Až to zlevní možná to koupím. Blizardu fandím stahovat to nebudu, diablo však není moje srdcovka a tak za plnou cenu to riskovat nebudu.