Přejít na výpis diskuzí
Jak vypadá Diablo III na nejnižší a nejvyšší detaily
16.5.2012 | levis
488 příspěvků
-
A kdy pak vyjde Diablo 3 Revenge of The Pandas? *4*
-
-
Bouchej šampáňo, máš 33 + :D
-
A já si říkal kdo mi tu chybí..krom trolla.
-
jindra :D bod :D
-
-
Stíny off a stíny on... no... mě to příjde jako celkem markantní rozdíl ;-)
-
Tuž já nevím, mám nahráno 12h herního času, lvl 23, začátek druhého aktu a chytlavější hru jsem nehrál ani nepamatuju. Že to nějací blázni dohráli za 5 hodin, no asi si hru moc nevychutnali :) To nemluvím o tom, že chci polevelit tak tři postavičky do 60ky, vylevelit kováře a toho bižuterijníka a nakonec zkusit, se kterou postavičkou prorazím na Hardcore v Hell obtížnosti nejdál. Achievementy mně taky nikdy nebavily sbírat tak jako teď. Příběh, no spíš celé příběhové pozadí tam nějaké je a moc hezké btw., ale stejně se 92% času kliká, seká, sbírá a běhá a o tom to celé je (i při několikerém hraní) a celkově to vystačí na hodně dlouhé gamení. Už jenom s jednou postavou (monk) střídám herní styl a zůstávám u té kombinace, která mi nejvíce vyhovuje. Zbytek je o equipu.
Grafika není sice last hi-end, ale pro tenhle žánr akorát. Nic přeplácaného, alespoň na mé oči to působí magicky. Ambient Occlusion, Antialiasing a hned to vypadá lépe a ty různé negativní ohlasny na ten sharpening mod taky nechápu. Každý má jiný monitor a je to jen další featurka navíc, se kterou se dá grafika doladit podle preferencí toho či onoho, no ni? Já si to třeba vyladil tak, že skoro není poznat rozdíl, jen je to malinko ostřejší a velmi decentně méně barevné (všechny ty přednastavené configy mi přišly moc). Tak jako tak síla téhle hry spočívá v hratelnosti a ta je chytlavá a propracovaná. Nemůžu si pomoct, ale z tohohle typu her mně takhle chytl akorát God Of War 3, což je sice čistě mlátička, ale myslím spíše z pohledu chytlavosti a propracovanosti té akce. No a D3 na první pohled možná působí jednoduše, ale uvnitř je skrytá vypilovanost do nejmenších závitů. Ty naopak někde vypadly při vymýšlení té ochrany, pač tady je to hlavní podstatné mínus. Jistojistě se to zlepší, ale ty první dny, kdy to před koncem mapy odpojí hru (naštěstí aspoň itemy zůstají), to není nic příjemného. Je fakt, že u jiné hry (a firmy) bych už pyskoval horem dolem, ale D3 je alespoň pro mně takový skvost, že to ze začátku přejdu bez špytnutí... Tak jsem se po skoro dvou dnech vykecal a zas máte na 3 dny pokoj :) Myslím, že stejně ti, co se jim hra líbí a mají ji koupenou hrají a zbytek buď rozumně namítá nedostatky, či sděluje své rozpaky jako fanoušek jedničky a dvojky (což je very O.K.) a nebo závidí to naše nerdské nadšení a hatuje, hledá chyby i tam kde nejsou a podobně :)
Edit: Teď ještě kámoš zašpekuloval, že si to taky koupí, no koukám na obchod, kde byla půlnočka a další várka za 3 týdny, to o něčem asi taky svědčí ;o) -
-
lvl 25 konec II. aktu! Pridej si me
rami#2461 -
-
Hoj pridavam :) ja uz jsem touhle dobou koukam taky priblizne na konci druheho aktu, skoro lvl 25 myslim, parim co to de :D
-
-
Jo my jsme prodali poslední kus dneska ráno a to jsem si říkal jestli jsem to s kusama na sklad nepřehnal a nezůstane mi to tam viset. od té doby jsem měl asi 15 dotazů kdy budou další a to mám u výhradní distribuce velkou "protekci", proto jsem je měl skladem (a tři kousky doma) už v pátek 11.5. Kdo krabičku nemá doma tak do konce května smolík.
-
-
Nebo nákup přes Battle.net za velký peníze *3*
-
-
59,99 euro. Největší výsměch euro=dollar.
-
-
Z UK amazonu se to dá koupit za 32 liber plus poštovné.
-
-
-
-
ja len suhlasim, som sice len lvl 19
-
-
Na první projití se to jakž takž dalo. Příběh vcelku očekávaná klasika, animace o něco lepší standard ale žádná bomba. Grafika opět "vyblitě wowkoidní" ale Blizzard snad už ani jinou neumí. Motivace jít to podruhé na vyšší obtížnost nebo si užívat opět "wowkoidní equipgrind" u mne samozřejmě není. Aspoň jsou natolik fér že na rozdíl od WOWka a SWOWToru za to nechtějí další měsíční poplatky. Další odklon od jakéhokoli byť pseudonáznaku RPG, hra už za vás sama rozdělí nejen staty ale i skilly. Diablo 4 už asi jen pustíme nastavíme "preferovaný styl boje offensive/normal/defensive) a autoloot on/off a pak už se jen budem dívat jak panďulák chodí, leveluje, prodává atd. A v Diablo 5 už se asi panďulák rozběhne sám a protože se mu v PvP posledních pár matchů nedařilo, naběhne do aukční síně a bude z naší platební karty nakupovat vybavení, aby byl vyrovnanějším soupeřem. Budiž.
Každopádně v zásadě nechápu jednu věc. Když má hra dětsky laděný koncept bez hlubší atmosféry a s dětskou grafikou, a ovládáním a mentální náročností směrovanou tak, že ji zvládne hrát i tříprstý šimpanz... Když je ten koncept evidentně cílený a ideální zejména jako vyložená oddychovka nebo pro věkovou skupinu 7-14 let - proč to zároveň této cílové skupině zakazují ratingem PEGI 16? to je jako vyrobit chodítko pro batolata a dát na něj pro děti do 15 let nevhodné...
Ono to jako oddychová hack n slash rubačka není špatné, ale nedokážu si představit, že by to mohlo někoho bavit dlouhodobě. Možná tak achievement huntery a wowkem postižené grindofilly. -
-
"vyblitě wowkoidní" - to si nech patentovat *1*
-
S těma skillama nemáš pravdu, když si zapneš elektive mód tak si je naházíš jak chceš, mě tenhle systém teda baví mnohem víc než mít jenom dva skilly a ty dávat furt dokola, tady je mnohem víc kombinací a možností. Staty si můžeš rozdělovat přes gemy a itemy a máš jich dokonce mnohem víc na rozdělování a narozdíl od D2 si můžeš předmět kdykoliv sundat a nemusíš si při špatně rozdělenejch statech mazat postavu nebo dávat respec...
-
http://www.youtube.com/watch?v=xgHnseP7_ro
Call me when you beat Inferno bro. -
-
Me inferno nezajima (zvlast pokud me Blizzard nuti to povinne nejdriv projit na normal) , ta hra je primitivni a zjednodusena a to tim ze "pridame potvoram HP a damage" nezmenime - koncept zustava. Jeste jde udelat vyssi obtiznost. Cokoli te zabije na jednu ranu a po smrti musis zalozit novou postavu. Stava se s tim z toho "propracovana, komplexni a kvalitni hra"? .
Nikde jsem nepsal ze je lehke to projit na tezkou obtiznost, ale ze je to hra s absolutne primitivnim konceptem a blizzard opet prikrocil k dalsimu a dalsimu zjednoduseni. Verim ze vetsina predskolaku z materske skoly by dokazala behem 14 dnu hru projit na normal. Takze tech 16+ PEGI pusobi usmevne *1* . -
-
vždycky jsem si u diabla přál aby vyšší obtížnost jim přidávala inteligenci dělali sestavy ... číhali za rohem či byli snajpři přes půl mapy .. :D to jsi chtěl říct tím že je trapny jim přidat hp,dmg..? :D
-
"Cokoli te zabije na jednu ranu a po smrti musis zalozit novou postavu. Stava se s tim z toho "propracovana, komplexni a kvalitni hra"?" - (Teď se bavím čístě obecně, detaily ohledně Diabla 3 neznám). Jestli je ta hra poladěná tak, aby to šlo udělat, pak ano, stává se z toho hra pro lidi, kteří už musí mít nějaký skill. Starcraft má taky velmi jednoduché (v rámci žánru RTS samozřejmě) mechaniky - na normal dohraje kampaň i 10ti letej fakan, mechaniky hry taktéž určitě pochopí. Přesto existuje obrovská propast mezi rekreačním a hardcore hráčem. Herní mechaniky můžou znát oba, ale jen jeden z nich té hře opravdu dokonale rozumí, má ji v krvi a v podstatě už jede jak stroj. I s těmi několika málo "vzorci" je "matematik" schopen "čarovat". O tomhle bylo Diablo 2 a jestli je o tom i Diablo 3, pak je pro fanoušky Blizzardu všechno v suchu. Zrovna tebe respektuji, ale nevěřím, že jsi byl v rámci normal obtížnosti schopen prokouknout potenciál a hlavně vyladěnost celé hry.
Např. teprve když jsem Dragon Age 2 procházel na Nightmare (hlavně datadisky, z nichž Legacy je opravdu bomba) jsem si uvědomil, jak výborné a vyladěné má herní mechaniky (mnohem lépe než DAO mimochodem). V jednoduchosti je často síla a komplexita zase může obsahovat spoustu zbytečností a nedomyšleností. -
-
"a normal dohraje kampaň i 10ti letej fakan" ne desetiletej ale v době vydání šestiletej, můj syn to v tomhle věku dohrál. V multiplayeru se mne občas příjde zeptat proč mu nadávají za to, že někoho porazil :-) (bronze liga, občas prostě nekoho cannon rushne nebo cheesne). Proti Starcraftu II toho zas tolik nenamítám, o dost větší variabilita by se mi tam líbila. Jenže je to vyloženě turnajovka (singl je tam tak trochu navíc) a kdyby měli ladit trojnásobek jednotek z různými zajímavými schopnostmi, tak by nevyšlo nikdy.
Singla mám na nejtěžší kromě poslední mapy za protoss minikampaň. Mulťáka jsem dotáhl max do spodních pater goldu.
Netvrdím že hra není vyladěná, krom přetížení připojení a občasných lagů (na normal všechny smrti pouze kvůli 2-5 vteřinovému lagu) to nikde nepadá, postavička se nezasekává atd. Grafika je klasicky mnou nenáviděný "3D wow koncept" a vůbec se u mne nedostavil pocit nějaké atmosféry - jaký byl v D1 a D2 - prostě jen chuť zjistit jak to končí. Prakticky celá hra zcela bez emocí. Jako když se člověk podívá na řemeslně dobrej film, ale nezaujme ho, přijde mu takový jako - no za ty prachy celkem OK, ale podruhý bych už na to nešel.
Upozorňuju - šel jsem to čistě 100% single.
Třeba je to věkem. Stejně počítám, že mě mulťák s prckem stejně nemine (až bude mít uzavřené známky :P). Samotného ho to hrát nenechám bo by nesplnil to směšný PEGI 16+. Za ten měsíc už to navíc ani nebude lagovat. -
Jen dodám. V D3 je 70% předmětů celé hry až po Normalu.
-
-
To co popisuješ vůbec není pravda. Právě, že obtížnost je udělaná mnohem líp, viz video. Hra na Normal je prostě tutorial jako u Diablo 2. Stejně tak tam byl hardcore. Nevím, čemu se tady divíš. Ty asi Diablu moc nerozumíš viď? Hmmm.
-
-
Hele u diabla 2 jsem strávil hodně času(roky) a je to přesně tak jak popisuje, nezlepší se AI nepřátel ani styl boje, jen jejich damage se zvýší plus přibudou odolnosti případně imunity na určité poškození, nedokázal jsem s barbarem akorát porazit Bhalea na obtížnost hell, ale ani mě to nemrzí když je obtížnost vytažená takhle. A d3 inferno, lepší dropy, to je revoluce nebo co? Selfexpression *1* *1* *1* *1* dobrý pr kecy, buďto si to video neviděl nebo neumíš anglicky
-
-
Proč se bavíš o D2 omg? Celou dobu je řeč o D3 a tam to neplatí.
70% itemů je až po Normalu.
Většina silných afixů na itemech je až po Normalu.
Potvory mají na každé obtížnosti nové typy afixů, např. jailer nebo waller, skupinová regenerace atd. To nejsou přidané hp/damage, ale totálně to mění způsob boje s tou potvorou.
-
-
-
ty jsi nehrál ani předchozí Diabla, přiznej se :) maximálně jen na normal...
-
-
Jednicku s datadiskem jsem hral asi 3 roky a prosel jsem vse co se dalo za vsechny povolani.
Dvojku jsem dohral na vsechny obtiznosti jen za prskala, delal jsem asi rok aktivne PvP. Priznavam za ostatni classy jsem dohral normal, za barbara jeste nightmare.
Neprosel jsem ji ale vubec na hardcore mod za nikoho to mi prislo masochisticke delat po smrti novej char.
-
-
-
-
Nechapu jak spousta lidi D3 vycita zjednodusovani, vzdit v prvnim dile se pouzival jen jeden prst na na chozeni a mlaceni a druhej na piti lektvaru. Takze, ta serie ma jednoduchost v DNA a vic uz ji nezjednodusili. To ani snad nejde.
-
-
Je pravda ze uz je to par let ale nemelo diablo nahodou skilly (ktere sis vybiral sam a ne automat) a dokonce i staty (kde jsi zas rozhodoval kam das body)? Ono to pak hralo totiz roli v PvP. Bylo to tak rozdelene ze cast PvP byla gear cast skill a cast rozdeleni bodiku, max level meli vsichni za chvilku.
Je logicke ze D3 uz je z hlediska Blizzardu jen o gearu. Postavy jsou stejne jak pres kopirak. A kde nejrychleji sezenes gear? No jasne na aukci kde BliZ bere % z kazde financni transakce. -
-
Promiň, ale v Diablu 2 byly jen dvě možnosti rozdělení statů. Dobře a špatně. Build definoval gear a ne staty. Gear>staty. Bez itemů nemáš šanci a je úplně jedno, jak máš rozdělené body. Tak to bylo v Diablu vždy.
-
-
Skilly mely nejvetsi vyznam v D1, D2 je zjednodusila ale stale zachovala aspon castecny vyznam (musel ses specializovat a zejmena u kouzelnika to bylo dost klicovy). A D3 z nich udelala uz jen dekoraci na pozadi.
Ja chapu, ze to lidi bavi, je to klasika od Blizzardu, ale z meho pohledu je to jako u vetsiny dnesni herni zabavy opet odklon od smeru, ktery bavi mne po 25 letech na herni scene. Komplexni propracovane tituly se bud stale zjednodusuji aby byly pristupne uplne vsem, variabilita je cimdal tim nizsi a cokoli narocnejsiho nez tabtab123kliklik aneb potrebujes k hrani i premyslet se dostava na uplny okraj herni sceny.
Ale ja s tim na stary kolena nic neudelam a muzu si hrat EvE a dwarf fortress, pripadne X3 a doufat ze nekoho nenapadne ze by mohl zjednodusit i tohle aby se to lepe prodavalo do "mainstreamu". Jo a remcat na foru, ze se mi to nelibi, to muzu taky *1* . -
-
esc: Amen.
-
V d1 sa staty daly získať asi od 26 levelu kupovaním elixírov... mali maximá špecifické pre classy, takže o nijakom výraznejšom rozdeľovaní nemohlo byť ani reči (mág vždy skončil na 45,250,80,70, bojovník na 250,50,60,100 atď). Skilly v d1 neexistovali (okrem repair, recharge a podobných blbostí).
V d2 to bolo vždy str/dex na gear, zvyšok vitalita. Ak to bolo inak, tak to bol pokazený char. Celá špecializácia spočívala v tom, že človek nahádzal 20 bodov do "dobrých" skillov (wirlwind, blessed hammer, frozen orb...) a zďaleka sa vyhol useless skillom ako holy bolt, fire arrow (tých bola bohužiaľ väčšina).
-
-
-
-
-
-
Zahajuji diskuzi, jejímž obsahem budou dvě témata: 1) majitelé Diabla se nám zde budou vychvalovat, že již hrají 2) nemajitelé Diabla nám sdělí, jak je Diablo špatné.
-
-
a co majitelé Diabla, kteří nemůžou pořádně hrát protože error, error, error, error,.......a tak dále?... :D opravdu mě blizz nakrknul jak je ta hra nehratelná...pořád samá chyba..a hlavně že singleplayer běží taky přes net, to je největší hovadina!! *9*
-
-
To bude známá chyba mezi klávesnicí a židlí. :)
-
-
A co majitele diabla,kteri si mysli,ze hra je spatna? Nechces snad tvrdit,ze se taci nenajdou,ze ne? *1*
-
-
NE! Pokloň se před Blizzardem!
-
-
-
Pokud se hra někomu nelíbí (jako mně) proč ji prostě neobejde obloukem, proč má potřebu se tady vyblít a naprosto nesmyslnejma argumentama? Nemáte děcka mozek?
Já se omlouvám, jen mě zajímaly Vaše první dojmy ze hry a to co tu čtu mě zarazilo. -
-
zrovna ty máš co říkat pokud si dobře vzpomínam taks taky trolli u těch komixů s Maxem paynem takže: shut up your mouth you hypocrite
-
Proc kdyz se nekomu nelibi cizi nazor, v tomhle pripade "nelibi se mi D3" tak ma potrebu to tady ventilovat? *8*
-
-
Myslíš třeba toto?
Ta hra je nejen ubohá, nudná a neoriginální ona je i hnusná jak poblitej bezďák no jo blizsrá* se zase předvedl -
-
Ne to nemyslim, myslim to jak mate ty a Hmmm touhu "bashovat" kazdyho kdo ma jiny nazor. Ptze mi to prijde stejny ustni prujem, jak lidi typu Cody, ggg atd.
Ona uz ta logika chtit po "haterovi" aby si to odpustil, ale vesele kazdyho hatera flamovat (byt v pripadech ktery jsi zrovna ted myslel v pravu) mi moc nesedi. *15* -
-
Ono to ale není kvůli tomu, že mají jiný názor, ale protože trolují.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
Thx&Bye. -
Pokud sis všiml, tak jsem reagoval přehnaně na Metacritics ( It is so bad FPS game 0/10 např.) a na herní dobu, kdy někdo kritizoval, že to Korejci projeli za necelých 5 hodin. Jinak jsem se v podstatě Diabla nezastával, protože nemůžu říct jaké e, když ho mám "pouze" na poličce a není nainstalované. Osobně to stejně vidím na hodnocení 8/10 u Diabla III více ne. A povětšinou reaguji na Codyho a podobné. Je to spíše moje chyba, to máš pravdu, zbytečně pak zahlcuji diskuzi a zbytečně reaguji na troly.
-
-
-
-
Je spravne kdyz napr. spousta fanousku predchozich dilu vyjadri nespokojenost s tim, kam se tento titul ubira, ne?
-
-
Jako Cody (v životě nehrál) nebo GGG (v životě nehrál)?
-
Spousta = hlasitá menšina.
Stejně tak je správné, když autor nějaké hry má svůj pohled/názor a s tvým nesouhlasí.
-
-
Protože když se někomu něco nelíbí tak by to měl zkritizovat aby furt nevycházelo něco co se mu nelíbí... Například kdybych já dělal videa který by se hodně lidem nelíbila a ti by mi to nedali najevo furt bych pokračoval v dělání špatných videí... Ale musím souhlasit že to zkritizování by mělo na něčem stát a né být vycucáno z prd***. ^^
-
-
blbost rozdil je dost velkej a ne jen ve stinech ale ve fyzice obektů částicove efekty pohyb trávy atd
-
Můj pohled jako fandy D1 a D2.
Na hru jsem se těšil, zahrál jsem si u kámoše dvě hodiny za barbara. To připojení na net mně štve, ale není to zas takový problém. Jde spíše o princip. Co problém je, že po chvilce hraní, zhlédnutí streamů a cinematics, už prostě nějak nemám motivaci k dalšímu hraní, a to ani v případě, že by to někdo náhodou někdy "cracknul". Stejně, jako mně nikdy nebavilo WoW, a to ať už na placenym, nebo free serveru, mně asi nebude bavit ani toto. Asi jsem už starší a mění se mi vkus, ale nedokážu si představit, že bych touhle hrou strávil tolik času co s D2. Fakt ne. JE to hezký, hejbe se to, jsou tam barvičky, spousta supr megagigaultra blesčíků, ale fakt ne. Koupím si Trochlight, ne proto, že to bude lepší než Diablo 3, bude to stejná ptákovina, ale proto, že nesouhlasím s politikou Bilzzardu (a taky proto, že Torchlight bude možnost koupit v akci za oproti Diablu malý prachy). Nutnost online připojení je jen takovej výstřel do tmy ze stran korporací. A hráči to akceptují a kupují. A bohužel už dlouho. Přitom je to naprostá zhovadilost, kdy z lidí dělají voly a aby si mohli zahrát svou hru, tak musejí čekat, až se Blizzardí servery uklidněj. Přijde mi blbost být i v dnešní internetový době neustále online, abych si sám zahrál singleplayer kampaň. A navíc ty lagy... Fakt to je na hlavu. K tomu si připočítám, že pro mně druhá polovina produktu, tedy co-op, aukce a podobně, představuje spíše otravu, než nějakou věc, po které bych prahnul. Suma sumárum, D3 vypadá na dobrou, ale rozhodně ne přelomovou hru (kdo by to taky čekal) a ve výsledku jsem podobně zklamanej, jako u Duka. Prostě jsem čekal víc, ani ne tak od hry samotný, byť tam mezery jsou, ale v případě D3 mně naprosto znechutila nenažranost Blizzardu a nekoupím si od nich nic do té doby, než udělají svou protipirátskou politiku víc user friendly. A neříkejte mi, že to jsou chudinky, které si musejí půjčovat peníze a svačinu od maminek. Dřív jsem měl Blizz rád, měl jsem jí jako firmu hráčů pro hráče, ale stali se z nich klasičtí kravaťáci. To není obvinění, ale konstatování. A tydle zmetky já podporovat nebudu. Ano, mých 1300 kč je nevytrhne, ale jsem rád, že když se dívám na různá fora, tak lidí s podobným názorem přibývá.
Graficky mi to nevadí, co od takový hry čekat, naprosto dostatečný vizuální zpracování.
Snad se tam nahoře chytnou za rypák, ale jak tak vidím vyprodanost zboží v obchodech, tak spíš budou on*n*v*t nad pytlema bankovek a bude jim všecko jedno.
Srsly? on*n*va* zakázaný slovo? *1* *1* kam ten svět spěje. -
-
Ale je to Blizzard! Před více než deseti lely jiní lidé pod jejich jménem udělali Diablo 2 a za to se ty rád necháš od dnešního Blizzardu znásilnit do zadku, aby jsi si mohl zahrát Diablo 3!
A tak to prostě je, co na tom nechápeš. Prostě Diablo je jenom jedno a kvůli němu ti žádný online připojení vadit nebude.
Jasně, mohl by jsi si za třikrát menší cenu koupit jinou ARPG, ale ta na krabici nebude mít nápis Diablo!!!!
Tak se sakra probuď a vysol Blizzardu, co si zaslouží. Tvých 60 euro + 3x tolik v RMAH!Hehehe, pořád mě celkem baví roleplay Diablo 3 fanboye, ale už to začíná být dost ohraný, co? *1* -
-
Njebližší konkurent v současné ARPG scéně je TII, ale ten než vyjde, to bude pomalu i to Diablo IV.
-
-
hmm, lepsi napsat ze hra vyjde ale ne presne kdy, nez jako blizzard, ktery v roce 2007 nahodi spekulaci ze diablo 3 coming soon ...
-
Nejbližší konkurent, tedy spíše ze širšího spektra RPG, bude v létě a bude to enchanced verze jedné staré pecky ;-) vlastně dvou *14*
-
-
Myslíš BG? To je "jiný" typ RPG. To není Diablovka ala zabij miliardu nepřátel. Tam člověk msí i přemýšlet, ale taky se na to těším:)
-
-
No ta enhanced edice asi nebude žádnej zázrak.
Čím víc o tom čtu, tím víc jsem přesvědčenej, že to ti vývojáři naprosto zmrší. Pokud něco udělají s level capem např., tak by to mohlo dělat problémy. Pokud ty jejich nový oblasti, který chtějí přidat, budou používat novou hudbu, tak to bude působit imho divně.
Nevím no. -
Jo promiň, přehlédl jsem:)
-
šak píšu ze širšího spektra *3*
-
-
-
Ale je to Bioware! Před více než deseti lely jiní lidé pod jejich jménem udělali Baldur's Gate 2 a za to se ty rád necháš od dnešního Bioware znásilnit do zadku, aby jsi si mohl zahrát Mass Effect 3!
A tak to prostě je, co na tom nechápeš. Prostě Mass Effect je jenom jeden a kvůli němu ti žádnej Origin spyware vadit nebude.
Jasně, mohl by jsi si za třikrát menší cenu koupit jiný TPS, ale ta na krabici nebude mít nápis Mass Effect 3!!!!
Tak se sakra probuď a vysol Bioware , co si zaslouží. Tvých 60 euro + 3x tolik za DLC!Hehehe, pořád mě celkem baví roleplay Mass Effect 3 fanboye, ale už to začíná být dost ohraný, co? Hahahahaha, to já jen tak jako joke. Funny jak se tenhle text dá napasovat na všechno, že jo? -
-
Já mám Origin kvůli třem hrám:)Sice bych nejraději je měl na Steamu, ale co nadělám. Chtěl jsem si to zahrát, chtěl. Sice je to ústupek, ale kvůli pitomé politice se nepřipravím o hry, které jsou skvělé.
-
-
-
-
tohle se ale deje od te doby, co je koupilo Activision !
plny souhlas s celym textem co jsi napsal, blizzard jde proste pomalu do haje, krali studii jsou ted Valve a CD Projekt -
-
Bethesda na tom taky není špatně (pokud zůstanou u Steamu), Obsidian už vůbec ne (i když ti dělají takové bokovky)...už mě nikdo nenapadá
-
Valve je sice králem, ale už by zase mohl vydat nějakou herní pecku:) L4D bylo fajn, ale nebylo to ono:)
-
-
Tyto dve firmy jsou naherny pripadem, jak mit veliky zisk bez za**** ochran, to ale blizardu nedochazi, oni maji sve stado fanatickych kupujicich
-
-
nevím prostě, to si tu hru nemám koupit kvuli tomu že ji udělalo neoblíbené studio ? at je hra sebelepší ?
prostě hra je dobra, koupim si jí, komu se to nelíbí at si jí nekupuje, nevím co se na tom furt řeší :-) -
Valve nemá na své hry ochrany? A ochrana Steam a Steamwork je co?
Zase nemusíš tolik plivat na Blizzard za každou cenu. A i "díky" Blizzardu můžeš hrát takový LoL (obrazék tvého avatara)
P.S: A mimoto Valve má obrovské zisky díky Steamu a jeho obchodu:)
a mimoto rozhodně nemám vůbec rád Ubisoft se svou politikou MRDa, ale Rayman Origin je natolik skvělá hra, že jsem si ji koupil ( i z důvodů absence MRDa) -
-
To je jako kdyby si řekl, že kdyby neexistovalo Valve neměli bychom FPS s inteligentníma protivníkama pořádným příběhem a mluvícíma NPC, nebo bych mohl říct že nebýt Warhammeru tak by nebyl žádný Warcraft a tudíž nejspíš ani dnešní Blizzard.
Tudíž je irelevantní řešit co díky Blizzardu máme a co ne. Modovací nástroje dnes vydává hodně firem, to nic neznamená. -
Steamworks není DRM, Steamworks je API, pro využívání Steam služeb v aplikaci. Statistiky, achievmenty a podobně.
-
LoL si můžeš zahrát právě proto, že Blizzard uvlnil vývojářské nstroje pro komunitu. Kdyby nebylo Blizzardu, neexistovala by dota a neexistoval by HoN a ani LoL.
-
LoL si muzu zahrat kvuli puvodnimu autorovi doty guinsovi, ne kvuli blizzardu ...
a ano, ubisoft jsou s***e na ochrany, od nich nikdy nic nekupuji -
Napsal jsem to asi blbě, prostě bez Steam účtu si nezahraješ. A do krabicových her je poslední dobou moderní dávat API Steamworks, který umožní tu hru se Steamem propojit (třeba takovej Skyrim to měl).
-
-
Obě tyhle firmy mají zisk z obchodů, který provozují.
A Valve používá jako ochranu Steam a jeho Steamworks. -
-
Hmmm ... divné. Já jsem našel několik her které šli pustit bez toho. Ale už je to déle. Mohlo dojít ke změnám.
Momentalně si bohužel nepamatuji o kterou hru šlo, tak ber můj argument jako nevalidní. Nedokáži ho obhájit v tuhle chvíli. -
Teď jsem spustil jenom cvičně X-Beyond The Frontier, kterej mám ze steamu (binárku ve steamapps/common/..../) a spustil se Steam.
-
Hry které nejsou přímo od Valve a nevyužívají přímo steamworks se dají přes vlastní binárku spustit nezávisle na Steamu.
-
No offline mód Steam má, ale bez Steam účtu/klienta si tu hru stejně nepustíš. Jenom nemusíš být online.
-
ty hru na steamu jdou hrat i offlineú oni vyzaduji autorizaci pri 1. spusteni
-
-
-
-
-
Kéž by bylo víc lidí, kteří nejenže na nějakou feature strašně nadávají, ale taky si kvůli tomu tu hru nekoupí.
-
chaou tvuj nazor, ale za sebe nesouhlasím ovšem to už je jen na nazoru jednotlivce
myslím že jako fanda Diabla příjdeš o hodně, ke hře samotné je jasné že diablo 2 je překonáno, hrací doba je delší, obtížnost je vyší, a znovuhratelnost je stejná, u tehle hry se straví jeste víc času než u D2 a třeba já by jsem se o to nenechal připracvit kvuli politice firmy, ale je to tva volba.
jinak muj nazor k tomu tvemu problemu, ja sem na straně blizzu, nejde o to že by neměli peníze, ale jde o princip ty piraty nak zastavit. a tohle je boužel asi jediná možnost, i když to donáší i poctivý hrači, taky mě mrzí to připojení, ale co už, ta hra za to stojí, znovu zažít to co za dob D2 ještě ve větším měřítku stojí i za tu nutnost netu, a má to i dost výhod, zatím jsem spokojen a jsem rad že tam ten net je, díky cchatu mohu při hraní zdílet zažitky i ze svejma kamošema ze kterejma sem davno hraval D2
myslím že přijdeš o hodně, ale nutit ti to taky nemužu, prostě ne každemu to vyhovuje, ale pro mě je to krok v před, a velké + oproti D2 -
-
"u D2 a třeba já by jsem se o to nenechal připracvit kvuli politice firmy" A to je chyba. Obrovská chyba. A firmy na to vsází. Tím že na to kašleš se z tebe stává poslušná ovečka jak oni mejknou. Taky potom to tak vypadá. Firmy si dělají co chcou. A aby ne když každý natěšeně roztrhá obal a příbalovou příručku a jde jen potom co je uvnitř. A tohle je úplně všude. Ať už jsou to nějaké služby, jídlo, elektronika, věci na bydlení, prášky, různý přípravky... Je zajímavé že si příbalový leták k práškům přečtete (jaké to má vedlejší účinky apod.) ale u hry ne. Nebo třeba takový salám v pěkným barevným obalu obalu. Když si přečtete popis na obalu zjistíte např.: jaký éčka obsahuje né-li že některá éčka mohou způsobovat poruchy pozornosti. Nevím jestli se mám smát nebo brečet. Lide jsou hloupější a hloupější a firmy mají čím dál větší a větší moc.
-
Piraty nikdy nezastavis a vubec ne silou. Krade se odpocatku a kdo chce bude krast dal. Jedine co by tomu mohlo zamezit je, ze by si nedostal vubec nic do ruky a hral tu hru vzdalene na cizim stroji..ale i tak by to tam odtud nekdo ukradl, pokud by to nevyzadovalo proprietalni HW.
Jediny spravny zpusob boje proti piratstvi je, prinutit piraty, aby to chteli sami koupit, dat jim neco navic, nabidnout slusnou cenu.... a nejednat s platicim zakaznikem jako se zlodejem. Staci ze se u nas plati vypalne na audio a ze u originalniho filmu musim 10 minut koukat na varovani proti kradezi a trailery na filmy, co me vubec nezajimaji, zatimco co, kdyz stahnu z netu, tak hned koukam. -
-
No to, co jsi popsal už dneska funguje, sice si nepamatuju, jak se ty služby jmenujou, ale normálně běží a MOŽNÁ už jsou k dispozici i v ČR.
-
-
Nejspis mas na mysli OnLive a pod. Momentalne bez sance na uspech. A v dohlednu si nemyslim ze by se to zmenilo. Maximalne to vyuziji lidi co si nechcou kupovat silny PC a chcou hrat hru ve vysokych detailech na své plečce s 100Mb/s připojením.
-
-
Ja novej PC nekupoval uz 6 let (díky pitomejm konzolím), a hraju porad vse na max. detaily.
Rozsireni mozne bude, nekomu to vyhovuje vice ze koupi napr. RPG dohraje a da to do bazaru .. alespon na konzolich to tak dela hodne lidi. Ja osobne takove veci nemam rad a nedelam. Ale je fakt ze je na trhu par her ktere stoji za jedno dohrati ale ne za plnou cenu. -
Jj, to je ono. Testovali to na Eurogameru myslím na 5 Mb (už to bude nějakej půlrok) a fungovalo to celkem obstojně.
Ale nikdy jsem to nezkoušel. Dovolím si ale předpokládat, že se tyhle technologie celkem rozšíří, vzhledem k tomu, že je mnohem levnější hry streamovat, než je kupovat a asi to výjde pak i levněji, než každé čtyři roky kupovat nový herní PC.
-
-
-
-
v pohodě, sto lidí sto chutí, mně to prostě přijde nenažrané a problematika pirátství by vydala na stonásobně delší diskuzi a to by se zhruba jen lehce načrtla. Přesto- nebylo by lepší se vydat jinou cestou? Místo omezování hráčů a pálek jako prase spíše ukázat přívětivou tvář? Jistě, piráti byli, jsou a budou, ale ne každej, ktrej něco upirátí, by to upirátil vždy. Podívej se na situaci ve filmovým a hudebním průmyslu, až teď těm géniům došlo, že když dají menší ceny, nebudou se zbytečně pachtit za ochranama, který stejně někdo prorazí (a tu u D3 taky, byť to bude emulátor serveru, je spíš otázkou kdy bude a jak to bude kvalitní, popřípadě jak dlouho to vydrží), tak se prodá víc kopií za méně peněz, ale zisky porostou.
U D3 to není dobrý příklad, protože tady funguje hype, hysterie a haldy fanboyů, ale je to trend, který má budoucnost. Vezměte si Grimrock, prodává se dobře a to s prakticky nulovym marketingem. Dřív Torchlight. Titan Quest měl co si pamatuju taky docela dobrý čísla a rozhodně tě nedržel za ocas a nenutil tě být na netu 24/7 když chceš hrát.
Na podobnou nenažranost nakonec dojela EA s NHL, Bontonfilm, Bontonmusic a další a další.
Rozum místo restrikcí. -
-
Ale lidi D3 za cenu, za kterou je nabízený vykoupili. I s tím,že je nutný být permanentně online. Takže to očividně nakupujícím moc nevadí.
-
-
No to, že se to takhle rychle prodalo vůbec neznamená, že to lidem nevadí. Ale i když jim to třeba vadí, tak se na Diablo těší už dlouho (sám sem teda nic z toho nikdy nehrál, ale asi to nebude špatný) a místo toho, aby to bojkotovali a vůbec si to nekoupili nebo s koupí počkali, jsou ochotni tohle snést... To ale neznamená, že jim to nevadí! Bohužel na tu hru se lidi těší asi tolik, že jsou ochotni tuhle šikanu snášet.
-
protoze ti nakupujici funguji jako stado dobytku, co honak zaveli, to dela cele stado
blizzard celou svoji politiku zaklada na silene propagande -
-
Jasně, pokud tě hra baví nebo zaujme, tak si ji koupíš/vyzkoušíš demo/vyzkoušíš jinak.
Mluvil jsem spíš o fanoušcích, kteří koupí krabici jenom kvůli logu, který na sobě má. Vždycky si vybavím toho člověka, kterej měl v ruce 8 krabic s Windows 95 v den zahájení prodeje a radoval se, jak kdyby vyhrál loterii. -
já jsem si hru nepředobědnal, ani jsem neplánoval kupovat v den vydání, i když jsem hral betu, na hru cekam už pekne dlouho, chtěl jsem pockat na první recenze a koupit si hru az později
ale když jsem ji hral chvilku u kamoše co ji měl předobědnanou, musel sem pro ní ještě 15.5. jít, protže ta hra je prostě užasná
tzn. mě třeba byla propagacu ukradena, koupil jsem si ji až na zakladě toho jaka je ta hra. -
S tím se dá souhlasit, i když jak u Starcraftu, tak teď u Diabla bych řekl, že celkem dost dělá známá a populární značka.
Jasně, propaganda dělá hodně.
-
-
-
-
-
njn me nutnost pripojeni nevadi, stejne mam komp pripojeny porad, takze to ani neregistruju
-
-
Koupeno, vyzkoušeno a říkám si zahraju si až později, ale nemohu, protože "Battle.net is down for maintenance" ale zajímá mě to? Mně je jejich battlenet u prde*le, koupím si hru, chci si zahrát kdy já chci a oni se mnou takhle vyjebou a budou mi určovat kdy si můžu zahrát hru za kterou dostali moje prachy? Dělaj si kozy? A kde jsou ti fanboys co měli hubu plnou řečí jak neustálý připojení neni problém a že o nic nejde a že to je jen trapný vymlouvání a stěžování si?
V takový chvíli člověk opravdu jen lituje, že takovým blbům dal peníze, Blizzardu už vyloženě jeblo a my hráči, místo toho abychom je poslali s timhle neustálým připojením do hajzlu, tak to kupujeme jak o život a bude čím dál hůř. Být k dispozici možnost to obejít, tak to beru okamžitě. -
-
Furt lepší dělat údržbu ve 4 ráno, než odpoledne, jak to má ve zvyku EA s SWTOR.
-
Takto, vzhledem k tomu, že to není tvoje, ale máš jenom licenci k užívání. Někde v ní bude určitě napsaný (já jsem to nečetl, ale klidně bych se vsadil), že potřebuješ Battle.net, ten je Blizzardu a může si s ním dělat co chce.
A Blizzard chce prostě vydělat víc peněz (ten AH nebo co to tam mají). Takže se jim nediv, že vyžadují být permanentně online. To, že udělali z D3 online hru (neříkám MMO) tím, že generují spoustu věcí online, je jiná věc.
Osobně bych to vyřešil tak, že by si singl hráč mohl v klidu hrát single u sebe a postava by měla někde v konfiguraci schovanou proměnnou singlePlayerChar nastavenou na true a tím by nešla použít online. Je teda fakt, že s tím by si asi každej šikovnej hacker poradil, pokud by to nebylo nějak brutálně zabezpečený. -
-
Tohle já prosím věděl i před koupí, že je nutný battlenet, ale kde se v té licenci nebo u koupi hry píše něco v tomto smyslu: "Vyhrazujeme si právo battlenet kdykoliv vypnout nebo omezit a znemožnit Vám tak na libovolnou dobu hraní Diabla 3 dle našeho uvážení bez poskytnutí náhrady" a informovat tak zákazníka o tom co přesně to obnáší? Nemohu to v licenci najít.
Licence je plná jen krytí vlastníhop zadku a vlastních zájmů, ale např. toto je je velmi zajímavé:
"The Game is capable of both offline and online player modes, both of which require that you obtain authorized access to the Service."
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/d3_eula.html
Vzhledem k tomu, že offline mod tam není a hru zkrátka není možné hrát bez online připojení, jedná se o podvod a klamání hráče nebo jak si mám tuto část z licence vysvětlit?
-
-
problémům*
-
Zrovna to vypli no kvůli nějakým problemům se servry :/
-
-
Njn, to je mrzuté, ale mě jejich problémy zajímají asi tak jako Blizzard ty moje, tohle je opravdu na hlavu.
-
-
-
Co je to za "novinku"? Vždyť rozdíly mezi minimálníma a maximálníma detailama dávno neexistujou. Existuje jen jedna úroveň detailů, a to konzolová.
-
-
No tak tu pomôže pozrieť si witcher 2 na xboxe a namaxovaný (bez ubersamplingu) witcher 2 aspoň na nejakej geforce 560ti/radeon 7870 a pochopíš, že je aj iná úroveň detailov ako konzolová. *3*
-
-
Máš samozřejmě pravdu: jednou za rok se objeví hra, která možnosti PC grafických karet zohleďnuje *5*
-
-