Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Počet blbých keců v komentářích je přímo úměrný kvalitě hry. U žádné jiné hry se nedočtete tolika stran blbin, ale žádná jiná hra taky není slavná jako Diablo.
    • Trol.diskuzni
      Skyrim?

      http://games.tiscali.cz/recenze/the-elder-scrolls-v-skyrim-recenze-57615
      http://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-57711
    • Call of Duty *7*
      • Veskoslav
        Tam nikdy není tolik.
        • Tak možná má Blizzard vetší mediální masírku...
          • V součtu je to ale daleko víc, než kolik stihnou ostatní firmy s kratší dobou vývoje *7*
          • Veskoslav
            Taky bych netvrdil. Ubisoft, CoD, hry od EA, Blizzard. Ti všichni mají +- stejný prostor.
            • Veskoslav
              5 let? Myslíš ten jeden článek za měsíc? No to je masáž:)
            • Jenže mediální masáž Blizzardu trvala 5 let nebo kdy bylo poprvý oznámený Diablo III, takže...
    • Zayl
      No jsem rád že si zodpovědně přidal další.
  • Diablo III selhává ve všem důležitém. Mise jsou stereotypní, AI slabá, grafické zpracování mizerné, design spoléhá na náhodu a mise na vyšší obtížnost jsou těžké tak, že by hra mohla posloužit jako šidítko pro sadisty. 3/10
    • To už to bylo, zkus to znovu.
      Další!
      • http://games.tiscali.cz/recenze/men-of-war-condemned-heroes-recenze-59442
    • nesouhlasim :D
    • přesně navíc ten stupidní systém ovládání kde musíte hrdinu vodit klikáním 2 metry předněj stojí pod schodama kliknete na patro a on nei schopen najít cestu musíte mu jí uklikat *11*
      • Vrook
        Tečky mezi větama. Používej je.
    • mission impossible
  • Hanzales
    Mohli jste tam alespoň trošku rozvést třeba Artisany, nebo ty vyšší obtížnosti. Mně to třeba na normal a nightmare přišlo jako dvě rozdílné hry. Zatímco na normal jsem za celou hru umřel tak 3x a to ještě kvůli lagu a v podstatě bylo jedno, co do postavičky napráskám a jakým stylem hraju, na Nightmare umírám i 5x na jedné skupince elitek a nutí mně to hrát úplně jinak, promýšlet vše od skilů, rozdělení kamenů, až po způsob boje atd.
    • RockStar
      To myslíš vážně??? Ty chceš aby ti tahle "recenze" něco řekla?? To chceš moc:))) Najdi si můj večerní komentář, kde malinko nakousávám kvalitu, spíš nekvalitu, recenze...
      • Veskoslav
        Tak napiš svou, čtenářskou. Jistě oceníme její kvality:)A neber to jako urážku, rád čtu čtenářské recenze. Ale kafrat umí každý o špatné či obré recenzi:)
  • Musím říct, že z mého pohledu je Diablo III horší, než jsem čekal. A to jsem nečekal moc. Věděl jsem o přepáleně akční grafice. Ale že v recenzi zmiňované "vizuálně zajímavé schopnosti a komba" jsou de facto jediným rozdílem mezi postavami, to je tragédie.

    Žádné rozdělování skillů, žádné lahvičky na doplňování many, wizzard dává největší damage se sekerou v ruce??? Možná jsem zapšklý starý páprda, ale tohle je podle mě příklad, kdy šlo zjednodušení moc na úkor zážitku. Z RPG tu zbylo... co? *9*
    • diablo nikdy rpg nebylo, vzdy to byla akcni mlaticka
      • Diablo III je hrou, která v roce 1996 založila žánr akčních her na hrdiny (RPG).... jo fakt nebylo RPG *1* *1* *1*
        • v dobe kdy diablo vyslo, ho nikdo za RPG neoznacil...ti nejodvaznejsi hovorili o akcni hre s prvky RPG az pak z toho udelali akcni RPG a casem nekteri vypustili i to slovo akcni
          • Teraz si už len vymýšľaš. Akčné rpg existovali dlho (a to myslím fakt dlho) pred diablom a diablo bolo klasickým predstaviteľom týchto "dungeon crawlerov."
            • Pamätáš si zle alebo si jednoducho vymýšľaš.
            • nevymyslim, moc dobre si pamatuju na recenze a diskuze, kde vsichni oznaceni RPG u diabla jasne odmitli
      • Je to rovnaká akčná mlátička ako bol dungeon master, len s lepším príbehom a vývojom postavy.
        • takhle nemuzes argumentovat, diablo vyslo o 8 let pozdeji a zatim co DM byla jedna z prvnich takovych her a tvurci vubec zkouseli co muzou a jak to maji udelat, tak diablo vychazelo v dobe her jako byla baldurs gate
          • Prečo by som nemohol? DM aj Diablo je presne o tom istom, rýchlom klikaní. Rozdiel je len ten, že v dm klikáš na ikonky zbraní a runy, zatiaľ čo v v diable klikáš priamo na nepriateľov.

            Inak je to presne to isté (okrem perspektívy) a okrem toho, má diable ešte aj lepší príbeh.
            • Dm nie je nijaká kapitola sama o sebe, je to klasický dungeon crawler, akých v tej dobe bolo mnoho (napríklad beholdery).
            • protoze DM je kapitola sama pro sebe a nejak ji skatulkovat a srovnavat s hrou, ktera vznikla o 8 roku pozdeji se neda a tu skutecnost proste ignorovat nejde. Tenkrat nikdo nevedel jak udelat nejakou RPG hru, byly to zacatky, kdy kazda hra prinesla neco noveho na zaklade zkusenosti z predeslych her, ale v dobe vzniku Diabla uz prakticky vsechno bylo dane. Takze DM je sice akcni klikacka, ale v dobe kdyz vznikl to byla RPG hra, protoze nikdo poradne nevedel jak to udelat lip. V dobe Diabla uz vsichni vedeli jak ma RPG hra vypadat, ale Blizz. udelali akcni hru.
    • z RPG zbyla arkada, vlastne nezbyla - vzdycky to arkada byla, ted je jen arkadovitejsi... *1*
  • Souhlasim. Několik dní jsem očekával recenzi na D3 a tohle je pramálo :( Nezapomenu na recenzi D2 od score :-) Každý redaktor se vzal 1 postavu a psali za sebe :) když člověk tu recenzi dočet tal byl po krk plnej atmosférou a ikdyž tu hru ještě nehrál tak si říkal "já budu čarodějka" :-D Tady byl článek "první dojmy"... *13*
    • pamatuju si, myslím že to byl Tukan, jak se tam štval, že mu někdo sebral barbara a on musí hrát za amazonku. Jo, to byly časy. *1*
      • Myslim, ze Tukan barbara mel. To Tomik Zvelebil schytal Amazonku - pokud me pamet neklame *1*
        • taktak, myslim ze se jmenoval MacTukahan *1*
      • Odulin
        Jj přesně a recenze měla myslím 8-10 stran.
        • No potom sa ukľudnil, keď s impale zabil andariel ("kopí nenavštívila vnitrnosti víc než 5-6 krát"). *1*
  • Upozorňujem vopred, že sa jedná o môj subjektívny názor, komu sa nepáči, jeho problém. Diablo 3 ma vcelku sklamalo. V prvom rade je veľmi krátke, dá sa prejsť za pár hodín, D2 bolo podľa môjho názoru o dosť dlhšie a aj o poznanie ťažšie, špeciálne v posledných dvoch aktoch. Za ďalšie, totálne zabili vývoj postavy - každý dostáva všetky kúzla a schopnosti, je to iba o tom, kto čo používa. Nehovoriac o bodoch do sily, inteligencie atď - u môjho barbara ma napr. musí zaujímať v podstate iba to, aký predmet mu dám, aby mal +silu a pokiaľ možno aj +vitalitu. A vzhľadom k tomu, že som takých predmetov našiel habadej modrých aj žltých, ale viac užitočných je modrých (!), tak som normal obtiažnosť dokončil úplne ľavou zadnou (hrávam tak max. 2 hodiny denne, takže zatiaľ dokončený iba normal) a všetko lietalo ako špinavé handry, teraz na vyššej obtiažnosti tiež nemám problém zatiaľ so žiadnym protivníkom. Taktiež som mal pocit, neviem či objektívny, že akty sa skôr mali tendenciu skracovať ako predlžovať s postupom v hre, chýbali doplnkové lokácie ako rôzne jaskyne, labyrinty a pod., bočné questy. Artisani sú fajn, ale skutočne užitočný je jedine klenotník, ktorý vie nielen spojiť kamene, ale aj vytiahnuť kamene z predmetu bez poškodenia oboch vecí, artisan cez zbrane je skoro nepoužiteľný, jeho veci sú slabé až na pár výnimiek. Obchodníci sú dobrí akurát tak na opravu vecí a predaj predmetov, pričom nemá absolútne zmysel zbierať šedé a biele veci, ale iba modré a aj za tie hráč dostane iba pár šupov. Variabilita a rozmanitosť príšeriek je tiež dosť o ničom a aj z šampiónov alebo bosov padajú zväčša iba modré veci.
    Na druhej strane, systém artisanov sa mi páči, páči sa mi aj zlúčený inventár pre všetky postavy, grafika je na počudovanie celkom obstojná, i keď WoW a W3 štýl sa nezaprie, možnosť vidieť priateľa a kedykoľvek sa pripojiť je tiež fajn. Vo všeobecnosti sa dá povedať, že by to bola super hra, no je skôr rozporuplná. Na blizzard fórach sa ľudia najviac rozčuľujú na dropy predmetov, že sú o ničom, čo je fakt, ale dá sa nazbierať to čo hráč potrebuje, takže to zas také tragické nie je, hoci aby boli legendary predmety zväčša slabšie ako žlté alebo modré a pritom padnú raz za "100 rokov", tak to je tragické.
    Dúfam, že vyjde aspoň jeden alebo dva datadisky, keďže soulstone ak som si dobre všimol padol v posledom akte späť na zem, takže je možné, že je na čo nadviazať. Každopádne, Blizzard má čo robiť, aby vylepšil stabilitu pripojenia (lagovanie ešte aj v singli!!), obsah hry a pod., pretože v tomto stave to nie je hra, ktorá by bola hodná viac než desaťročnej prestávky a vývoja.
    • tak mně například nepřijde, že by hra byla krátká... ale to bude tím, že některý lokace, který se mi líběj, procházím několikrát, klidně i třikrát, vždycky se odloguju a zase naloguju a dám si je znovu, protože mě to tam baví (proto mám ještě před koncem prvního aktu na normal level 20 :o)
      • jo a na predmetoch mám na každom +4 až +60 sily, kde sa dalo aj vitalitu nejakú, poškodenie momentálne 469.92, po spustení Battle rage 629.92, critical idú od zhruba 800 aj cez 1200. Atribúty mám teraz strength 616, dexterity 139, intelligence 148, vitality 183, armor 1629, momentálne level 34.
      • tiež som to prechádzal viackrát sám aj v parte, ale zasa nie až tak veľa, po dokončení normal som mal level 32. A mám načaté viaceré postavy, tie mám každú zhruba na 10-20 leveli. Po prejdení mi skutočne ale pripadá D3 krátke, veľmi krátke. Pravdupovediac, najviac by ma momentálne potešili, keby urobili patch na Diablo 2 pre rozlíšenie 1920x1080, lebo na mojom 27" full HD monitore to už naozaj vyzerá dosť škaredo ;)
        • To sú kecy... normal v diable 2 je kratší ako v diable 3. A trojka má naviac ďalšiu obtiažnosť (ktorá je obrovskou výzvou). Ale to si s postavou na 32 leveli asi nevyskúšal. *15*
          • nie, hovorím, že je to môj subjektívny pocit, no nepresvedčíš ma, že je D3 dlhšie. A obrovská výzva, no uvidíme, či to bude naozaj až taká strašná výzva, z doterajšieho hrania výzva žiadna nevyplynula, hoci by som očakával, že ku koncu hry bude obtiažnosť vyššia a bude sa aj umierať, čo sa nestalo.
            • Ja ťa presvedčovať ani nechcem. Ale faktom ostáva, že d3 je rovnako dlhé alebo dlhšie ako dvojka, ako v kompletnom prechádzaní, tak aj čo sa týka speedrunu. Nejaké subjektívne pocity na tom nič nezmenia.

              A očakávať nejakú výzvu na normal, ak pred tým človek hral neviem ako dlho d2 - to je na smiech.
  • Tohle snad ani není recenze, podobný obsah bych spíše očekával u preview.
  • sankuri
    Mno takze Hell za sorcku stale zadna vyzva, snad to Inferno bude tak hard jak lidi tvrdi, protoze jinak zacnu litovat vyhozenych penez.
    • Neboj, na infernu si vylámeš zuby :) (Normal - Hell jsou jen expící oblasti)
    • Zayl
      To sis koupil Diablo kvůli obtížnosti? Teda nevím jestli si nezabloudil do špatného žánru. A pokud tě baví gameplay tak to nejsou vyhozené peníze ne?
      • sankuri
        Koupil jsem D3, protoze jsem se neco nahral D2. Tam ta obtiznost byla.
        • Osobně si zatím taky trochu myslím, že by mohli obtížnostně ještě trochu přidat... Hlavně bosů na konci aktu apod. Ale i tak jsou některý kombinace championů strašně drsný.
          Jinak ale Inferno je už velmi tuhý...respektive od druhého aktu je pro melee postavy momentálně obtížný až moc. Většinou umírají na první ránu protože nemají vybavení. Co jsem ale zatím vykoukal, tak lepší resistance, lepší brnění a zbraně mají opravdu velký vliv a i tohle se prý dá zvládat. Otázkou ale je, zda se někomu chce doopravdy měsíc "farmařit" první akt inferno, aby poté v actu2 nezemřel na jednu, ale na dvě rány :) Hodně pak pomůže aukce, kde si lidi prostě nakoupí vybavení z Actu 4...
          Jo a wizardka a demon hunter zvládají inferno lépe... Sice taky umírají na jednu ránu, ale naopak volí taktiku co největší škody a z dálky ty championy udolají...
    • Kolik na ní máš dps a HPčka? Já hraju s kamarádem a na hell nás občas nějaká ta skupina elitek dokázala docela potrápit a mých 40k HP šlo někdy hodně rychle dolů.
      • kupodivu jsem zjistil, ze na hell je to single jednodussi nez ve skupine
      • sankuri
        s buffem momentalne neco pres 7600 damage a kolem 13k HP, lvl mam 52
        • Já na 54 barbarovi mám necelých 6k dps a již zmíněných 40k HP a některé elity byly schopné mi životy hodně rychle zredukovat. Ale je fakt, jak píše sk, že na solo to bylo opravdu o poznání lehčí než v duo.
        • Aha a prešiel si hell na 52 leveli. *7*

          To ti ale uverí len niekto, čo d3 nikdy nehral, lebo level 50 budeš po skončení nightmare a 52 tak po prvom akte hell. A 13k hp? Takže v podstate každý druhý unikátny enemy ťa dá na dve tri rany a takým ako mortar/desecrated/fire chains sa ani nemôžeš ukázať v line of sight. Ale chcípať pri každej skupinke nie je žiadna výzva, čo?

          *15*
          • sankuri
            Oprava musim mit uz 54 (nejsem doma abych se podival presne) kdyz mam vlastne Force Armor:-) Ja jsem nerek ze jsem ho prosel, ale ze ho hraju:-) Jo pravda bez buffu neustojim kolikrat 2 rany od jedineho obycejneho moba (s Force Armorem a Diamond Skinem jich ustojim i 10 bez ohledu na to jestli je to nejaky zombik nebo Diablo bez ohledu na to kolik mam HP), ale sorcka neni tank aby potrebovala milion HP, k tomu ma skilly, pasivky a predevsim dmg aby to vsechno chciplo driv nez se to probudi z mrazu/stunu. Mam tento build:
            http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#miXdYO!bYW!baaacY
          • No to je vlastně fakt, já nightmare ukončil na 52 levelu, level jsem pak udělal během farmení itemů, které jsou potřeba na výrobu hole, která je nutná pro vstup do tajného levelu s plyšovými medvídky, kopretinkami a poníky a včera jsem začal hell a jsem někde za půlkou 1. aktu na 54. A 13k HP je opravdu málo, že by překlep?
  • inac, preco v recenzii nebolo rozobrate to nosenie zbrani, co som tu zachytil, tj. ze monk a carodejnik nosi zbrane, a pri boji im zmiznu
    • protoze je recenze cela divna
  • No nevim do jaky miry je muj nazor ovlivnenej tim, ze jsem "Blizzlover".. kazdopadne moje pocity z hrani D3 s partou kamosu na Hell / Inferno jsou vice nez pozitivni.. proste me to bavi, libi se mi to a nelituju penez co jsem za to dal. WoW me odradil az po 7 letech, tak uvidime kdy se tak stane u D3.. zatim za mne muzu doporucit a jako vyhozene penize mi to rozhodne neprijde. Kazdopadne takhle hypovana hra.. s tak obrovskjou uzivatelskou zakladnou.. proste uplne chapu, ze se to kazdymu nelibi.. nikdy jsem nezazil, ze by se neco libilo vsem :)
    • Naprosto souhlasím, Diablo III je opravdu výzva na inferno obtížnost. Není to hra, která by byla navržena tak, aby ji dohrál každý druhý (jakožto většina dnešních casual titulů od Skyrim až po ME3). Itemizace velice návyková, každý předmět je v podstatě original. Na IGN 9,5/10, osobně se s tímto hodnocením ztotožňuji.
      • Zayl
        Hodnocení na IGN je vždycky upřímné a odráží přesně kvality hry.

        A každý item je unikátní v každé hře kde to plácá na modely atributy náhodně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit