Přejít na výpis diskuzí
Spector: s přehnaným násilím ve hrách se musí přestat
15.6.2012 | Adam Homola
110 příspěvků
-
Zbytecne brutalni sceny ve hrach jsou zacilene na primitivni pudy zejmena adolescentu. Jak je to primitivni, tak je to nedustojne a hloupe. Je to nedospele a pro dospeleho cloveka ostudne. Trpi tim treba W40k space marines a i kdyz je to jinak celkem zabavna hra, stydim se ji hrat. Dospelejsi hra je treba heavy rain. Ta dospelost neni dana ani tak tim co zobrazuje (viz predstava ze zobrazenim bradavky udelame z hry hru pro dospele), ale spis tim o cem je, jak dospele tema resi a jakym zpusobem ho resi.
-
-
Víceméně souhlas, ale s tím W40K jsi přestřelil. Hra pouze ctí svou předlohu, k níž prostě brutalita patří, jelikož umocňuje onu hrůznost, děs a beznaděj celého univerza.
-
-
Nesouhlasim, warhammer je moje oblibene tema, ktere mam i nacteno. A takhle primitivni warhammer neni. Nejde o brutalitu samotnou, ale jak je pouzita. Viz treba hannibal lecter, brutalni, drsne, ale ne primitivni.
-
-
Tak to s prominutím nemáš načteno. W40k je všech všech knížkách brutální a jasně ukazuje, co jsou lidé zač a jak málo lidství zůstalo v lidech a mnohdy cizí rasy jsou na tom lépe.
-
-
Zkus si znovu precist, co jsem napsal.
-
-
-
-
ty už to nehul ale co názor jejdáska rovná se názor druhořadého trolla
-
No tysi ale jantar, stydíš se hrát W40K kvůli brutalitě? A to tam maj jezdit na koloběžkách a házet po sobě lízátkama? "In the Grim Future of the 41st millenium, there is only War."
PS: K tématu, názor pána Mickeyho Spectora je naprosto zcestný a utopický. Ještě před 60ti lety a to po válce se děly mnohem větší zrůdnosti, než to co dnes vidíme na obrazovkách PC/TV... A ve světě se dějí stále, většinou na místech kde žádný člověk PC hru nikdy ani nehrál. -
-
Ne kvuli brutalite, ale kvuli tomu, ze cili na primitivy. Z predstavy, ze se treba manzelka bude svedkem jakou hraju stupiditu je mi opravdu stydno.
-
-
Fakt hodně zcestné......Navíc si říkal, že mám svoji pracovnu, to ti manželka stojí za zády? Ty jak vidno nehraješ brutální hry, ale přesto tě poznamenalo něco naprosto jiného a daleko horším způsobem.
-
-
Co je zcestne na tom, ze nechci hrat hru, ktera se podbizi primitivum. Pracovnu mam, ale za prve na konzoli hraju v obyvaku, za druhe schovavat se s hranim pred manzelkou by bylo jeste trapnejsi :-), to jsou napady. Poznamenany jsi akorat ty neustalou snahou vsechny ve svem okoli napadat.
-
-
ggg: ja nechci hrat traktor zetor, ja chci hrat inteligentni akcni hry ktere nejsou okorenene stupidni bezduchou brutalitou, ktera ma ke hrani pritahnou primitivy.
Asi bohuzel nedokazes tohleto rozlisit, podle tebe zrejme nasili ve hre bud je nebo neni, a nevnimas rozdily mezi tim, jak a za jakym ucelem je podane, pak mi samoztejme nemuzes rozumnet. Stejne jako Veskoslav, ktery to nedovede rozlisit mezi knihou a hrou. -
I pro tebe je tu skvělá nabídka her jako například Traktor Zetor Simulátor, Popeláří a z těch novějších ta hovadinka na PS move s tou magickou knihou.
-
Ty jsi vážně nečetl ani jednu knížku, že? Tam jsou mnohem horší popisy, od mučení až po upálení (Sesterstvo např.)
-
Ano, primitivum kteri jsou nadseni z neustale opakovanych zpomalenych zaberu na potoky krve, trhani tkani, lamani kosti a podobne hlouposti.
-
Primitivům? Sám jsi primitiv.....
P.S: Jenom by mě zajímalo, jak by jsi zpracoval hru, kde hlavní hrdia je Ultramariňák:)Jenom dotaz. Oni jsou bezduché stroje na zabíjení. Nic víc, nic míň. Hra byla špatná z jiných důvodů, ale zobrazilo to, co je v knihách. Malinká skupina SpaceMarine proráží tisíce nepřátel s naprostou brutalitou a lhostejností.
-
-
-
Jejda tak to snad nehraj a máš to vyřešené ne *15*
-
Clovek by nemel delat, za co by se stydel. Budto to nehraj, nebo se nestyd, jednoduchy :)
-
-
vsak to taky nehraju, ale mrzi me to, protoze mam warhammer rad. Zbytecne pokazena hra snahou podbizet se primitivum. Nedela to ani dobre jmeno hram ve spolecnosti.
-
-
Ty máš manželku? A nemenuje se náhodou Karel?
-
-
-
-
Čo narobíte, keď dobrých 80% zákazníkov tvoria hráči s IQ tak maximálne 90...
-
-
Ale né já myslím že máš IQ alespoň 95
-
-
Tak to nemá tak špatné, průměrné IQ v ČR je 98...
-
-
-
Problém taky vidím v tom, že hry, ač se tváří, že jsou pro dospělé, tak častěji člověk vidí rozpárané dítě v kočárku, uškrcené vlastními střevy než ženskou bradavku. Naposledy jsem takovou viděl v DNF. Když hry pro dospělé, tak se vším všudy. Ale takovou pokřivenou společnost jakou nám prezentují, to opravdu nechci. Bradavka vadí, zabité dítě nikoliv. Snad nejsem sám, který si myslí, že ve hrách pro dospělé, by i ex měl mít své místo (záeží taky na typu hry)
P.S: Dalším problém je ten, že násilí v současných hrách je spíše samoúčelné a je na Wau efekt. -
-
To víš, v Americe (kde většina her vzniká) je sex nepřirozená záležitost a dělá z lidí devianty, ale nosit zbraň jak na divokém západě je v pořádku :)
-
-
S tím bych asi vcelku suhlasil,ale nevadí mi ani tak množství násilí ve hrách jako spíš jeho samoúčelnost...
-
Takže v GTA budou mět civilisti neviditelnej ochranej štít a v novém Carmagedonu nebudou vůbec, aby jste je nemohli z rozmaru rozmačkat na kečup. Jóó to bude sranda....
-
-
ty si to nepochopil
-
-
S názorom súhlasím ale toto ťaženie proti nadmernému násiliu vyzerá pomerne vtipne keď 2 príspevky pod tým je art z Diablo 3 plný "mieru lásky a porozumenia" *1*
-
Tak to teda vubec nemam ten dojem, ze driv se ve hrach nasili pouzivalo proto, aby se hraci citili neprijemne. Drive, kdyz byl vyvoj po technicke strance rychlejsi nez dnes, tak se prave nasili a brutalita pouzivala k jakemusi fascinovani hracu, co je zase mozneho udelat a predvest s vykonnejsimi pocitaci. Mortal Kombat napr., nebo ten Soldiers of Fortune, atd.
-
-
Určitě se nepoužívalo aby se hráči cítili nepřijemně vem si takového DN 3D kde jsi urval bosovi hlavu a nasral mu do krku *1*
-
-
No, to bylo neprijemny, ale pro toho obrovityho prasopsa, nebo co to bylo :D
-
-
-
Násilí není problém, pokud není ta hra zároveň hloupá, stupidní a dementní. Když to má nějaké rozumné opodstatnění, jako třeba umělecký záměr, tak prosím. Ale dneska jsou všechny velké hry strašně dementní, a pořád se to zhoršuje. A násilí zůstává, takže je problémem, a to čím dál, tím víc.
-
"...a že třeba pod zabitým nevinným psíkem se objevila velká kaluž krve." No ještě aby ne, nebo snad psi krev nemají?
-
Proboha to je pakárna, podle mě je násilý ve hrách naprosto v pořádku. Připomíná mě to kecy některých rádoby kritiků kteří odsuzují seriál Game of thrones kvůli přehnanému násilí. Ve hře není nic trapnějšího než (jako třeba v crysis 2) neprůstřelní civilisti (tenhle krok vůbec nechápu kterej blb by střílel do civilistů), nemožnost useknout nebo ustřelit protivníkovy hlavu a nebo minimum krve. Tak sakra jednou někoho střelíte broksnou do xichtu tak očekáváte trochu kečupu, navíc je to jen hra když někoho zabiješ je jednot jestli z něj vyteče 10 litrů krve nebo medu. A ten Spector kdo to jako je, jak vidím autor nějakecj přiblblejch děckejch kravin. No já si před měsícem koupil PS3 a zrovna smažím GoW 3 tam je míra násilnosti nastavena přiměřeně. A vůbec když může někdo natáčet uchylné gore filmy typu Hostel, Groteskqe nebo tu prasár*u Srbský film tak co by nemohlo bejt trochu násilý i ve hrách.
-
-
Don't feed the troll!
-
-
ale že to trvalo
-
-
Kdyz to mas tezky,v dnesni dobe od sebe rozeznat stupidni prispevek od hlupaka a radoby promysleny trolling je hotova veda *1*
-
-
Příště se přízpůsobím inteligenci zdejších diskutujících.
-
Tim jsem ted nemel primo na mysli tebe,ale spis obecne. *3*
-
-
Snad jsi nečekal, že by to někomu v dnešní společnosti došlo rychle. *3*
-
-
-
Jinak s tebou naprosto souhlasím GGG *5*
-
Kolik ti je prosimte? Prej ,kdo to je W. Spector *1*
-
-
Ne každý zná významné osobnosti všech oborů. Pochybuji, že ty by jsi znal alespoň jednu významnou osobnost z řad mého oboru *4* Taky nevím, kdo je nějakej Spector, ale např. Reginu Spector znám *6*
-
-
Kdyz koukam na ten nick, tak bychom mozna mohli i z takoveho oboru nejaka jmena znat :)
-
-
*1* dobře ty
-
Zajímalo by mě, kde se takový obor studuje. Že bych občas zaskočil na nějaké cvičení. *1* *3*
-
-
Jooo tak to bych taky rad vedel, i kdyz tam asi nejvic pujde o prirozeny talent a praxi :)
-
-
-
-
je mě tolik kolik mě je a sry že si nepomatuju jméno každýho PR pracovníka na E3.
I když podle těch jeho keců to bude nějakej hipík. -
-
PR pracovník? No potěš:)
-
Tak PR pracovníka na E3? *1* no jo... víc než 13 ti nebude no.. to tě omlouvá...
-
-
Tak hosteska to není určitě na tu je moc chlupatej.
Ale odpouštím ti máš na profilovce Jensena z DeusEx 3 to byla alespoň hra, skoro stejně dobrá jako její předchůdci sláva tomu kdo vymyslel DeusEX 1 ať už je to kdokoliv. -
-
Google,mocny to nastroj co *1*
-
nepovídej
-
právě si v podstatě provolal slávu panu W. Spectorovi
-
-
-
-
-