Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Porad ocividny hovadiny... na jednu z nich jeste upozornej... pistole s tlumicem sice nema muzzle flash... presto osviti vojaka lip jak 100W zarovka... nejvic je to videt na vystrelu z prvni osoby kdy ma hrac krasne nasivceny i zapesti za zbrani... pritom by z toho tlumice mohl vyslehnout maximalne lehounkej usmernenej zablesk asi jako z tryskovyho zapalovace...
    druha vec jsou kolimatory... pokud nemam zaliceno tak prece neni mozny videt aimpoint... podle toho jak se to tu chova by mela bejt puska asi smartgun z aliens a kulka by po vystrelu mela uhnout o 80° doprava...

    nevim ze si nedaj pozor na takovyhle ocividny hovadiny... kdyz se honosej titulem realisticky military hry... *7*
  • Jojo, nedávno jsem si řek, že když mám novej PC a Arma 2 je už takovou dobu venku a všichni furt básní o jejím opatchování, že si přes dost mizerný dojmy z dema seženu originálku. Dle očekávání se zvěsti o konečně slušným chodu hry ukázaly jako sladký řečičky domácích nadšenců. Tak opatchováno svědomitě mám, bohužel jsem zatím nenašel misi, kterou bych nemusel restartovat kvůli bugům (a kdyby jen jednou)... AI tupá jak poleno, obzvlášť parťáci, takže kvůli vlastní blbosti umíraj jak na běžícím pásu. Optimalizace totálně doprasená, nevím, jak je možný, že když se na scéně objeví 10 domů, letí framerate hned na polovinu (jak moc může probůh hnusně otexturovanej obdélník bejt náročnej na hw?), a těch nesrovnalostí je tam víc. Když si zavolám o vrtulník a dám značku doprostřed pole, ten ovád začne přistávat na střeše domu a zasekne se o vedlejší strom, když čekám na eskortu zajatkyně, tak pro změnu několikrát vůbec nedorazí a mise nejde dohrát... Systém spotování je mi taky záhadou. Bystrozrakej proti tomu hadr. Koncept parádní, ale pořád je to rozbitej nefunkční šunt. První Arma byla to samý. Doteď si pamatuju na misi, kde se měl vyhodit most s nepřátelskou technikou do vzduchu. Snad 30x, a to není nadsázka, jsem restartoval misi, protože tanky na most prostě nevjely. Buď to vzaly vodou, nebo vrážely do domů na protějším břehu (dokonce se jednomu povedlo převrátit se na záda). Arma 2 se zatím jeví stejně. Opravdu chci vidět sadomasochistu, co si koupí Armu 3 v den vydání.
    • USER47
      Jo, taky jsem to nedávno zase zkoušel a i po hromadě patchů je to tragédie. Většinu doby člověk nebojuje s nepřítelem, ale s AI vlastní jednotky. Vždycky se mi parťáci někde zasekli a odmítali se pohnout, protože někde o deset kilometrů dál zahlídli nepřátelskýho vojáka. Takže jsem musel jít sám dopředu, zabít všechno v okolí a doufat, že se ti idioti pohnou. Velká zábava.

      Celkově jsou BIS hry těžko hratelný i po hromadách patchů. První armu jsem hrál v jedný z posledních verzí a ke konci kampaně jsem taky musel půlku misí ukončovat cheatama kvůli zprasenejm skriptům, dokonce i v jedenáct let starým OFP nefungujou některý skripty díky novějším patchům, který upravovali AI pro multiplayer a někdo to zapomněl otestovat v kampani. Například už v první misi vždycky havaruje jeden AI vrtulník a díky tomu se nespustí jeden důležitej trigger. BIS jsou prostě pašáci.

      Ale třeba jim tentokrát pomůže těch 70 mega, co vyžebrali od EU.
      • "Ale třeba jim tentokrát pomůže těch 70 mega, co vyžebrali od EU." Co o tom jsem nikdy neslyšel, to by mě zajímalo, kde jsi to zjistil?
        • USER47
          Tady si zadej Bohemia Interactive do vyhledávání:
          http://eaccount.czechinvest.org/Statistiky/StatistikaCerpaniDotaci.aspx
      • Velmi stručně a výstižně řečeno. *3*
      • "Většinu doby člověk nebojuje s nepřítelem, ale s AI vlastní jednotky. Vždycky se mi parťáci někde zasekli a odmítali se pohnout, protože někde o deset kilometrů dál zahlídli nepřátelskýho vojáka. Takže jsem musel jít sám dopředu, zabít všechno v okolí a doufat, že se ti idioti pohnou. Velká zábava."

        Zkus používat formace (diamond, file) a nepostupovat jako v klasické střílečce.
    • Armu 2 jsem koupil v den vydání a kampaň jsem dohrál bez větších problémů to stéjné u většiny singl misí. Takže nechápu jak ty s tím můžeš mít i po opatchování takové problémy.
      • Mam origo. Nemohl jsem dohrat ani prvni misi po prvnim patchi. *3*
      • Radioaktivni_surikata
        To je docela divný, že to nechápeš, protože Arma 2 je tímhle dost pověstná. Teda v čechách je hodně lidí, co to tutlá, ale zahraniční fóra vypadají trochu jinak. Že je v Chernarusi spousta konfliktních míst, kde třeba stojíš před kamenem, pušku máš půl metru nad ním, ale střílíš do něj, to bych BIS odpustil. Přeci jen, je to kus světa. AI, nespouštějící se skripty v jejím chování a příšernou optimalizaci jim ale neodpustím. Procesor jede z půlky, grafika jede z půlky, disk problikává, ale ještě stíhá (Arma se ho systematicky pokouší zničit - proč čte probůh vše z disku, když mám 8 GB ramek a 64bit systém), ale fps se drží jen tak tak u 40. Přibude pár baráků, je tam sotva 25. Při vší soudnosti si přiznejte, že to je zkrátka docela prasečina a dokud mě komunita (ne česká) nepřesvědčí u třetí army u opaku, tak ode mě neuviděj ani korunu. Zas takovej nacionalista nejsem...
        • K té historce s puškou a kamenem. Mířidla nejsou hlaveň.
          • K tý historce s mířidly a hlavní. Hlaveň není půl mentru nad mířidly *7*
        • smejki
          máš vypnutý AA? ten je to tiž implementovaný prasácky.

          Mně se kampaň bugla jen při jednom hraní a to až v poslední misi a to tak, že nepomohl ani její restart, takže jo je to chybové. S tím voláním helevacu, co neumí přistát normálně, máš taky pravdu. Bohužel to už je dáno technologií. Nemaj to tam cpát, když to nemůže fungovat pořádně. Engine není technozázrak a jeho optimalizace je mírně šitná, o tom žádná.
          • AA vypnutý mám, vliv na výkon to má u mě minimální, stejně jako na kvalitu obrazu. Vlastně naprosto vše má u mě zcela zanedbatelnej vliv na výkon, kromě dohlednosti. Tu mám na 2 km, což si nemyslím, že by byla pro 560ti hawk a i5 2500k @ 3.8 ghz bůh ví jak přemrštěná hodnota. Bugů tam teda potkávám o dost víc. Jediná mise, kde jsem na nic nenarazil, byl hned ten první výsadek. Tam bylo vše OK. Pak to začalo. V útoku na to jejich "hlavní město" mi tým odmítal přejít koleje. Formací to se mnou nepřešli, příkazem to nepřešli, prostě nic. Dobu jsem se s tím mořil, než jsem musel postupně přepnout na každou jednotku zvlášť a dostat je tam sám. Další mise na to po Milesově smrti - Olegič odmítal jít ke kravínu a ačkoliv jsem měl save hned před ním, nespustila se konverzace po tom, co jsem postřílel nabíhající vojáky. Pomohl až dřívější save. Na to vrtulník přistál na střeše. Když jsem konečně chytil Bardaka a začal další misi, tak slyším rozhovor Razor teamu o tom, jak je štve, že Bardak pláchnul. WTF? Znova celá mise s Bardakem, znova konverzace o tom, jak pláchnul... Mise Manhattan čistá tragoška. Tu komunistku jsem nemohl dostat do vrtulníku, protože pro ni prostě nepřiletěl. Po několika restartech mě napadlo zavolat Madoxe, ať pro nás zaletí (přeprava družstva, ne eskorta zajatkyně) a naštěstí se trigger konečně spustil. Vůdce Čedaků v hlavním táboře samozřejmě nebyl, objevil se až s reloadem.

            Teď osvobozuju vesnice od Rusáků a to jsou konečně mise, co mě baví. Je v nich minimum triggerů, takže se nic nezapomíná spustit, jen ty parťáci jsou pořád stejně pitomý. Když používáš formace v těsnejch prostorách, tak ti krajní prostě stojí mimo kryt a jsou jak na střelnici. Když všechny pošleš někam, třeba se krýt za barák, tak si k sobě taky nestoupnou a pár moulů se vystavuje za rohem. Jejich poprava je pak okamžitá. Jediný, co mi pomáhá je, že dva z týmu někam zašiju, mimo bojiště, s sebou si vezmu jenom Sykse, takže ve dvou se do krytu vejdeme a nevylejzá mi někam, kam nechci, a když ho sejmou, tak si ho rychle ošetřím. Poslat ty zbylý 2 blbce někam sólo, to rovnou můžu načíst předchozí save. Příkaz k ošetření na dálku totiž taky dát nejde, to na raněnýho musim mít přímej výhled a sami od sebe se taky neošetří.

            Koncepčne je to fajn, i pomalej způsob gameplaye a nekosení tuctů nabíhajících vojáčků mi vyhovuje. Ale když chce někdo dát AI volnost, což je jedině dobře, tak ji nejprve musí naprogramovat tak, aby nedělala ostudu. Ta je blbá jak štoudev a ještě ke všemu cheatuje. Takovou vegetaci občas zcela vypínám. Hra pak sice vypadá ošklivě, ale AI ji absolutně nevnímá a vidí mě skrz vysokou trávu, přes horizont na druhou stranu kopce i skrz baráky. Na druhou stranu jsem takovej tábor povstalců vystřílel jako po másle, protože i když se střelba ozývala jim za zády, nikdo se neotočil a všichni dál vesele čuměli směrem, ze kterýho nikdo nešel... Abych jim nekřivdil, možná to bylo jen tím, že Arma nemá prostorovej zvuk a všechno se ozývá tak nějak všude kolem vás. Dřív jsem to nijak moc nevnímal, ale od tý doby, co jsem si pořídil BF3 na to nedám dopustit. Skvěle to pomáhá orientace.

            Každopádně mám v plánu to dohrát a často se u toho i dobře bavím. Jen je věčná škoda, že projednou něco BIS neudělají pořádně a rozhodně bych hře nepřisuzoval božskej status jako někteří tady. Na to je až moc problematická.
            • Ja nevim ja kampan hral fakt jenom chvili a moc me nebavila. Nasel jsem si tam uplne jiny veci.
            • Ne, tebe jsem konkrétně nemyslel, to je fuk. Včera večer zas. Dostanu za úkol dobejvat města, k jednomu se rozjedu a v půli ceště vyskočí, že ho parťáci už dobyli za mě. Nechápu, jak se tam dostali tak rychle. Fajn, jedu na druhý, zase jsem v půli cesty a hurá, je dobytý. Ke třetímu už jsem stihnul dojet zázrakem včas, ale zase jsem zalehl přímo před spawnovacím místem nepřátel, takže najednou se hra na vteřinu sekla - a přede mnou 2 auta s kulomety a 4 pěšáci... Opět to nemaj nijak ošetřený.

              Při vší úctě zcela nechápu, jak někdo tou hrou mohl projít bez bugů. Kdybych narazil na pár chyb, tak ok. Prostě jsem měl smůlu a nebo dělal věci jinak. Ale při tomhle množství už je to fakt přinejmenším dost podezřelý.
            • "bych hře nepřisuzoval božskej status jako někteří tady" tím doufám nemyslíš mě. Já jsem s Armou nikdy takové problémy neměl, až na Armu1 ta byla hrozná, ale Arma2, OA a všechny DLC jsem dohrál bez větších problémů. Většinu věcí co popisujěš jsem nikdy nezažil a co jsem se na forech bavil (i na zahraničních), tak většina lidí po opatchování takové problémy nemá. Předpokládám že je to u Army hodně individuální jak komu co jede...

              Doufám a přepokládám že si s Armou3 dají záležet.
  • Prochik
    Překlik, prosím o smazání.
  • Vrook
    Tak doufám, že to co jsem četl v nějakym interview se vyplní a předělaj do Army 3 i celou Chernarus, kvůli DayZ. Pokud ne, tak doufám, že DayZ do Army 3 neportnou, ale v tom případě bych pochyboval o tom, že to někdy dosáhne stejný prodejnosti jako dvojka.
    • Pochybuj jsi jak chceš ale Arma je momentálně nejúspěšnější hra za kterou nestojí žádný velký studio a to vydávají pouze pro PC,těším se ještě na to dlc Český armády jinak DayZ jsem naistaloval Armu znova.
      • Vrook
        Co se mi snažíš říct? Já netvrdim, že Arma neni úspěšná, jenom podotýkám, že za nynější vysokou prodejností Army 2 stojí DayZ. To je prostě fakt. Od nedávna, co jsem koukal, přibylo v DayZ novejch skoro 150.000 hráčů. Celkově se to pomalu blíží 400.000 a velká spousta z nich, včetně mě, si koupila Armu 2 jenom kvůli DayZ modu. Nepochybuju, že bude Arma 3 úspěšná tak jako tak, ale z dlouhodobějšího hlediska nebude mít takový prodeje jako dvojka, pokud tam neportnou DayZ mod. Toť vše..
        • Ja myslim ze BI se o svoji komunitu stara dobre a rozhodne nenecha DayZ umrit. Uvidime.... btw. fakt to stoji za to? Porad zvazuju ze bych to zkusil a Armu uz koupenou mam :D
          • Vrook
            Tak pokud už máš Armu a OA, tak každopádně na nic nečekej a vyzkoušej to. Je to pecka. Samozřejmě nechytne to hráče, kteří čekaj vyvražďovačky jako L4D, nebo nedejbože Dead Island ( *11* ).. Je to survival hra a pokud k ní tak budeš přistupovat, tak si to náramně užiješ. Zároveň doporučuju najít si nějakou komunitu a domluvit se s několika lidma, aby jste hráli ve skupince. Všechno je o 100% lepší a zábavnější. My hrajeme ve 3-5 lidech a je to paráda.

            Jinak DayZ má od BI obrovskou podporu, takže si taky myslim, že ten mod čekaj jenom a jenom světlý zítřky.
            • Casom mozno, teda skor urcite ked je to taky hit, ale Arma 2 ma odladeny sietovy kod, kdezto Armu3 to este len caka. Daj si vyhladat na Youtube WTF is DayZ, tvorca Dean Hall tam hra s TotalBiscuitom a popri tom sa rozpravaju
  • ked tam nebude kvalitny multiplayer tak to zhori ako vzdy... komunita nekomunita, ja chcem conquest v ARME.
    • Prochik
      Conquest v ARMA je v podstatě Warfare. Akorát je variabilnější a celkově lepší.
      • ze ja sem ho v te hre nenasel..... hmmm cim to bude? ze by to bylo tim ze ho ta hra defaultne neobsahuje? tz. ze je minimum serveru? Multiplayer v ARMA nikdy nefungoval tak jak mnel a proto nikdy neprilakal masy...
        • Prochik
          Zadal jsem do filtru ve hře po síti slovo "warfare" (bez uvozovek) a to buď do názvu serveru nebo mise. Výsledek je ten, že to v obou případech našlo relativně dost serverů. Většinou se ale hraje až k večeru + je období dovolených, i když i teď na některých serverech bylo celkem dost lidí.

          Je jediné štěstí, že nepřilákal masy.

          Warfare se dá aktivovat i prostřednictvím modulů v editoru misí.
          • treba trochu aj rozmyslat kym nieco trepnem, keby sa masy zacali o ARMA zaujimat trochu viac. Napriklad by tam bol kvalitny multiplayer, co definitivne nie je. Tak by hra prilakala viac hracov a nebol by problem so servermi. MASY v hre neznamenaju ihned degradaciu hry., BIS totiz neni EA.
            • Prochik
              Masy způsobují degradaci hry. ARMA kvalitní multiplayer obsahuje, ale není to prostě ratata hříčka přírody jako CoD a BF3, a tak se nikdy o ní nebudou zajímat právě jejich hráči.
          • hele reaguju na to, ze udelat v BF3 multiplayer server, nebo bajit plnej server je otazka par okamziku. Zatim co v ARMA je to peklo, nejen s vytvarenim serveru, ale i s jich hledanim. Bohuzel co do MP se ARMA zatim nemuze srovnavat s BF3, kde ty kola uz sou namazana a bezi lepe. A to ze to nepritahlo masy je ZLE! To je duvod, proc vsichni hrajou ty arkadovy vykopavky typu BF3 nebo COD a multiplayer v ARMA se obmedzuje vice mene na evolution/domination co ma od conquestu hodne daleko...
            • To ze Arma2 nepritahla masy taky muze znamenat,ze jeste neni tak "zdebilizovana" jako BF3 nebo jakykoliv COD. Btw kdo si chce zahrat valecnou "simulaci" tak rozhodne nesahne po COD nebo BF3. Je jen na hracich, co si vyberou, problem by nastal, kdyby autori Army chteli hru priblizit CODu,aby zvysili prodejnost (ano, narazim na BF3).

              Dulezite je,aby autori vydelali dost na pokracovani svoji prace,coz se zatim myslim vzdy podarilo, protoze zrejme nemaji astronomicke naklady jako autori Kingdom of Amaulr,kteri potrebovali prodat 3 miliony kopii na pokryti nakladu.

              Je dobre ze DayZ prilakal dost lidi, myslim ze hodne z nich se podiva i na MP Army 2 a novi hraci jsou dobra vec (i kdyz ne vsichni budou ten spravny material).

              Serie Arma je fajn, ma sice svoje bugy a neni zrovna uzivatelsky super privetiva,ale diky bohu za ni.
        • Nastesti neprilakal masy...
  • Bože další tupá střílečka jak takový krávoviny můžou někoho bavit hrát *11*
    • Trolololololololol-trololol-lolol. *3*
      Arma má od "tupé střílečky" hodně daleko - tak daleko jako CoD k taktické fps akci.
      Já se jen trochu bojím, jaký zase bude engine a jestli zase bude nutný PC s konfugurací budoucích PC k tomu, aby hra fungovala trochu plynule.
    • Bože další tupej idijot
    • Gorkan
      proboha ja jsem magor ja když soustavně klikam na video 1.04 tak tam u toho rock když se to opakuje slyším žabu *4*
  • frag.ment
    Nejsou ty videa už trošku staršího data? Já jen, že mám pocit, že už sem je viděl před dost dlouhou dobou..
    • USER47
      Zrovna tahle konkrétní videa s komentářem jsou nová, ale všechno to pochází z toho E3 dema, takže to většina lidí už viděla na nesčetnejch nahrávkách z výstavy či jinejch prezentací.
  • To by mě zajímalo, čím pod tou vodou střílí..
    • podvodní pistole se používají od 60 let 20. století blbe ;) trochu po tom zapátrej, než napíšeš tenhle "sofistikovanej objetkivní blud"
    • http://www.youtube.com/watch?v=x-P578pnctU
    • treba timhle
      http://en.wikipedia.org/wiki/APS_amphibious_rifle

      ma se to odehravat v roce 2034 tak zrejme uz budou lepsi zbrane.
  • Uz to vidim, pri vydani to pojde na high end zostavach mozno 40 fps ako pri Arme 2, pritom je to jeden z technologicky najzastarelejsich enginov na trhu, nesimuluje prakticky nic, jazdy model ziadny, letecky model ziadny, vietor ani pohyb vegetacie, akurat dohladnost a hviezdy na oblohe :-) Penetracia diel techniky a zbrani voci technike taktiez ziadna simulacia, ked so starym rpgckom tam mozete znicit Abramsa na 3 rany, ako v BF3, javelin taktiez t34 zbici vacsinoz na 2 rakety, proste na zasmiatie, ako jedine, co tam vraj simuju, su zbrane, ale aj u tych som si vsimol blbost, ze 9mm kaliber prestreli sklo na vrtlnuku :D Nj, simulacia jak moje traky, hlavne pohyb postav :D Uz bf3 je pomaly lepsia simulacia..
    • Podívej se na videa od Shack Tactical (ShackTac) a pochopíš proč BF3 není lepší simulátor. Pohyb vegetace tam je a hodně problémů které jsi uvedl řečí ACE. Jízdní model by měl v Arma3 být nový a předpokládám že i ostatní věci budou upraveny. Btw letecký model u vrtulníku mi vyhovuje (já vím není to dokonalá simulace hrál jsem i Take on Helicopters).
    • Drasta, Matej tomu nerozumi protoze on to posuzuje z pohledu hrace BF3. Zadna taktika jenom zbesile pobehovani, skakani a strileni. On nechape v cem je ten rozdil.
      • Hej, hej, posudzujem to z pohladu hraca BF3, nic potesi viac, ako zadubeny fanusik Army, co zo zbrane nikdy nestrielal a nebol ani na vojne a mysli si, ze ked hraje Bugmu 2, tak je so HC a ze hraje hotovy vojensky simulator a je super pro a lepsi, nez hrac BF, CoD ci inej serie..

        Svoje dovody, preco to za simulator nepovazujem vobec, som jasne napisal a indefikoval, 99% veci v tej so simulaciou nema nic spolocne...Kde je tam simulacia pri tankoch alebo bojovych vrtulnikoch ci stihackach...Myslis ten TAB to win system, ked automaticky vsetkych enemakov na radare a stlacis len TAB a mas ho hned zameraneho...Myslis to, ze stara T34 je schopna znicit Abramsa? Myslis to, ze nejake stare BTR znici Abramsa ci T90, kym v realite by jeho pancier nikdy nepenetroval? Myslis ten uzasny jazdny model, ze ked maly kamen ta vystreli to vzduchu? ALe ten uzasny letecky model? Ze kazde vozidlo ma radar pomaly a vdialke si ich mozem oznacovat ako vo scifi filme?

        Vanilla Arma 2 nie je ziadna simulacia, ale hybrid lenivosti vyvojarov na prahistorickom engine s hroznym netcodom, kde sa pred patchom 1.6 multiplayer poriadne ani nedal hrat, lebo neskutocne lagoval pohyb postav a laguje to dodnes. Na to, aby bola Arma 2 ako tak realna, potrebuje instalaciu najmenej 10 modov, ktore su pomaly tak velke ako samotna hra a za tu cenu si uz radsej zahram starucicky BF 2 Project Reality, ktory je 100 nasobne realistickejsi ako Bugma 2 a nezasekavam sa tam o kazdu somarinu v barakoch ci o dvere.

        Vzdy potesia tito fanboyi, takze simulacia Arma 2 : Ziadny letecky model, Ziadny jazdny model, ziadna realna penetracia panciera u techniky pri ich vzajomnom suboji - stala T34 ci BMP pokojne znicia Abramsa ci T90 ; kazde ozbrojene vozidlo ma magicky radar, ktory vzdy zachyti vsetku techniku ; super realisticky TAB TO WIN system, kde vam staci spamovat tab a protivnik je hned zamerany a aj ked ho nemate sancu vidiet, oznaci vam to este aj v dialke na mape lebo prahistoricky engine nepodporuje render to texture; super realitsticke animacie z prve OF a neustale sa zasekavanie o predmety ci uz ako clovek, technika ; realisticky priestorovy zvukovy engine, kde je problem vzdy povedat odkial zvuk presne isiel, niekedy nepocut ani tank, ked je vedla vas; svetlice na lietadlach a vrtulnikoch su 100% ucinne, Flir je totalne zjednoduseny na uroven CoD a BF3.

        Arma 2 nie je o nic vacsi simulator ako BF3, akurat postava vydrzi menej, je viac zalagovana, technika nema neobmedzenu municiu a je tam mensia recoil zbrani. Jedine, co Arma simuluje, je balisticka krivka zbrani aj to, je to na sposob BF, ze strela ide vzdy priamo a ziadny vietor..Tak v com je Arma 2 vacsia simulacia oproti BF3? Alebo oproti BF2 Project REality? Ta hra je bez modov nehratelna a v zakladnej verzii o nejake simulacii nemoze byt ani reci..To este nespominam zle lod, tiene na kazdom druhom modely, kde akosi presvitaju z vnutra a idu zle a su trojuholnikove...Ktora hra Armu 2, vie o com hovorim, len si dajte C 130 a pozrite sa dozadu na jej nakladny priestor.
        • Co sa tyka simulacie ARMA2, tak si napisal riadne blbosti.. si plz najskor zisti poriadne info, nez sa k niecomu vyjadrujes takymto ostrym stylom.
          Napriklad penetracia sa riesi nastavenim materialov pre jednotlive casti vehiklu vo fire-geom LODe. V spominanych materialoch nastavujes rozne parametre, takze vies priestrelnost nastavit velmi blizko realite. Ako detailne je to nastavene zalezi od autora modelu, ako k tomu pristupuje. Toto iste plati aj o ostatnych veciach.. napriklad spravanie sa zbrani, balistika, ...atd. V pripade ak mas zaujem, tak ti sem mozem hodit aspon cast CFG, aby si bol v obraze, co vsetko je mozne nastavit.
          To, ze nie vsetko je vo vanilla ARMA dotiahnute je podla mna tym, ze autori by museli toto riesit na velkom mnozstve modelov a kvoli nedostatku casu a pri malom pocte ludi, by sa release vyrazne oddialilo. Vacsina kvalitnych MODov ma tieto veci riesene a moznosti engine vyuzivaju viac, nez povodna hra, tak ti odporucam niektory testnut.
          Ja osobne (a myslim, ze aj vacsina BIS komunity) vanilla hru berie iba ako malu ochutnavku a primarne sa o zabavu hracov staraju MODy, ktore vedia lepsie vyuzit potencial moznosti enginu ;)
        • Ty jses ale TROUBA. Drasta ti to vysvetlil, co to tu meles o simulaci letadel, vrtulniku, vozidel, lodi a co ja vim co jeste. BF3 to vsechno snad simuluje, ne? ARMA je primarne simulace vojenske TAKTIKY a vojaka. Ne zbesile pobehovani a skakani jako v BF3. Letadla, vozidla, tanky, vrtulniky jsou tam pro komplexnost. Asi by te nebavilo slapat pul dne pesky pres celou mapu vojakem. Hlupacku se prober a trochu uvazuj protoze dnesni pocitace by neutahli dokonalou simulaci DCS + LFS + ARMA + prostredi a co ja vim jeste bys chtel. Pro lidi, kteri se zajimaji o vojenskou techniku a taktiku je to paradni na dnesni dobu a moznosti dnesnich pocitacu. Jo hochu asi te to hodne prekvapi ale na vojne jsem byl. Dokonce jsem strilel ze samopalu vz 58, pistole, RGP-7, kulometu LK Vz 59 i s nocnim videnim, granatometu AGS-17 primou strelbou na cil vzdaleny 600m, hazel jsem utocny ostrym granatem RG-4 (narazovy), obrannym RG-F1 (kukuricak) jsme meli hazet, nakonec se nehazelo (casova poistka a jenom z okopu 3,2 - 4,2s), jezdil jsem taky na OT-64, strilel z 12,7mm kulometu v OT-64.
          • pardon OT64 ma 14,5mm kulomet
        • Napíšu to ještě jednou většinu věcí řeší mod ACE. Přečti si můj dřívější koment....
        • Vysvetlit jsem se to uz jednou pokusil a podruhe to delat nebudu ale jen bych dodal ze minimalne pulku veci o kterych pises resi ruzne mody.
    • Veskoslav
      Počkáme si až Slováci něco vydají. Počkat, do konce světa se mi čekat nechce.
      • Shaker
        Kuli jednomu blbymu komentu od cloveka, kterej vubec nevi se navazet do vsech Slovaku je trapny, fakt si prestrelil...
        • Gorkan
          navezu se do slováku třeba tatrou *4*
          • Shaker
            tak to ses pak d*bil...
      • smejki
        nieje to ubohé?
        • Tady někdo nemá smysl pro humor...??
          • smejki
            má, ale tenhle nesdílím.
        • veľa ubohé...
      • USER47
        Strč si ten nacionalismus někam...
        • Chtěl jsi říct šovinismus, leč ani s šovinismem to nemá nic společného, takže vedle, příteli.
    • Tam jde o to vetsi meritko. Nejde o to ze to simuluje uplne presne vsechno do detailu ale jde o to ze snazi simulovat boj celkove.
      Je jasny ze tam neni vse dokonaly ale kdyz zkusis vzit armu opravdu jako vojensky simulator a s dalsima podobne naladenyma lidma si zkusis za pechotou formace, kryti sektoru, a presuny hezky tak jak to ma bejt vc. posloupnosti veleni a struktury druzstva/tymu (nemam v hlave uplne presnou terminologii) a nacpes tam mody jako ACE a ACRE tak uvidis.
      Editor misi pak umoznuje delat docela realne scenare. Sam jsem jich par zazil a s tim vsim to byl neuveritelny ale opravdu neuveritelny zazitek i kdyz to byl "jen" coop proti AI. BF3 se takhle hrat opravdu neda a neznam zadnou hru ktera by neco takoveho byt jen vzdalene umoznovala tak jako prave ARMA.
  • USER47
    http://cz.linkedin.com/in/croweja?_mSplash=1

    edit: pardon, to patřilo úplně dolů jako reakce na Aoyagiho
    • Jo, dik :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit