Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mě nejočekávánější hra roku 2012.
    • rancor1223
      Taky jsem zvědavý co nebude fungovat tentokrát *2*
      • Veskoslav
        Moc vtipné:) Za každou cenu? Nedaří se:)
        • rancor1223
          Prostě si nemůžu pomoct. Za každou cenu.
    • pravděpodobně až 2013, ale aspoň si daj záležet *7*
  • Je to porad jedna a ta sama predvadeci mise dokolecka. Kdo jste videa z Army 3 uz videli tak neztracejte cas neni tam nic noveho.
  • rancor1223
    Už je tam kompletní animace lezení po žebříku?
    • A nechtel by si toho najednou trochu moc, musi si nejakou bombu nechat i na pristi dil. *3*
    • Ne, bohužel jenom částečná. Animovaná je pouze levá ruka a levá noha, zbytek si musíš domyslet.
    • Ano nejdůležitější částí každé hry je animace lezení po žebříku třeba Half-Life2 animaci lezení po žebříku neměl žádnou a proto je to hra špatná...
  • Pitomé reklamy *16* *10*
  • Zrovna jsem rozehrál znovu Armu 2. Tak se na tohle těším :) Ale ty nároky zase budou mastný. Ale tak co člověk čeká, když to není koridorovka jako CoD :D
    • Ještě přikládám článek, ve kterém to řeší.
      http://www.pcgamer.com/2012/06/23/day-z-arma-3-interview-optimization-map-design-radios-porting-day-z-into-arma-3/
    • Prý pokud rozjedeš Armu 2, rozjedeš i Armu 3, tak to alespoň říkali tvůrci z BI. Hráli to na PC s i7 a GTX 580.
  • frag.ment
    Nejsou ty videa už trošku staršího data? Já jen, že mám pocit, že už sem je viděl před dost dlouhou dobou..
    • USER47
      Zrovna tahle konkrétní videa s komentářem jsou nová, ale všechno to pochází z toho E3 dema, takže to většina lidí už viděla na nesčetnejch nahrávkách z výstavy či jinejch prezentací.
  • Prochik
    Překlik, prosím o smazání.
  • USER47
    http://cz.linkedin.com/in/croweja?_mSplash=1

    edit: pardon, to patřilo úplně dolů jako reakce na Aoyagiho
    • Jo, dik :)
  • Porad ocividny hovadiny... na jednu z nich jeste upozornej... pistole s tlumicem sice nema muzzle flash... presto osviti vojaka lip jak 100W zarovka... nejvic je to videt na vystrelu z prvni osoby kdy ma hrac krasne nasivceny i zapesti za zbrani... pritom by z toho tlumice mohl vyslehnout maximalne lehounkej usmernenej zablesk asi jako z tryskovyho zapalovace...
    druha vec jsou kolimatory... pokud nemam zaliceno tak prece neni mozny videt aimpoint... podle toho jak se to tu chova by mela bejt puska asi smartgun z aliens a kulka by po vystrelu mela uhnout o 80° doprava...

    nevim ze si nedaj pozor na takovyhle ocividny hovadiny... kdyz se honosej titulem realisticky military hry... *7*
  • Uz to vidim, pri vydani to pojde na high end zostavach mozno 40 fps ako pri Arme 2, pritom je to jeden z technologicky najzastarelejsich enginov na trhu, nesimuluje prakticky nic, jazdy model ziadny, letecky model ziadny, vietor ani pohyb vegetacie, akurat dohladnost a hviezdy na oblohe :-) Penetracia diel techniky a zbrani voci technike taktiez ziadna simulacia, ked so starym rpgckom tam mozete znicit Abramsa na 3 rany, ako v BF3, javelin taktiez t34 zbici vacsinoz na 2 rakety, proste na zasmiatie, ako jedine, co tam vraj simuju, su zbrane, ale aj u tych som si vsimol blbost, ze 9mm kaliber prestreli sklo na vrtlnuku :D Nj, simulacia jak moje traky, hlavne pohyb postav :D Uz bf3 je pomaly lepsia simulacia..
    • Podívej se na videa od Shack Tactical (ShackTac) a pochopíš proč BF3 není lepší simulátor. Pohyb vegetace tam je a hodně problémů které jsi uvedl řečí ACE. Jízdní model by měl v Arma3 být nový a předpokládám že i ostatní věci budou upraveny. Btw letecký model u vrtulníku mi vyhovuje (já vím není to dokonalá simulace hrál jsem i Take on Helicopters).
    • Drasta, Matej tomu nerozumi protoze on to posuzuje z pohledu hrace BF3. Zadna taktika jenom zbesile pobehovani, skakani a strileni. On nechape v cem je ten rozdil.
      • Hej, hej, posudzujem to z pohladu hraca BF3, nic potesi viac, ako zadubeny fanusik Army, co zo zbrane nikdy nestrielal a nebol ani na vojne a mysli si, ze ked hraje Bugmu 2, tak je so HC a ze hraje hotovy vojensky simulator a je super pro a lepsi, nez hrac BF, CoD ci inej serie..

        Svoje dovody, preco to za simulator nepovazujem vobec, som jasne napisal a indefikoval, 99% veci v tej so simulaciou nema nic spolocne...Kde je tam simulacia pri tankoch alebo bojovych vrtulnikoch ci stihackach...Myslis ten TAB to win system, ked automaticky vsetkych enemakov na radare a stlacis len TAB a mas ho hned zameraneho...Myslis to, ze stara T34 je schopna znicit Abramsa? Myslis to, ze nejake stare BTR znici Abramsa ci T90, kym v realite by jeho pancier nikdy nepenetroval? Myslis ten uzasny jazdny model, ze ked maly kamen ta vystreli to vzduchu? ALe ten uzasny letecky model? Ze kazde vozidlo ma radar pomaly a vdialke si ich mozem oznacovat ako vo scifi filme?

        Vanilla Arma 2 nie je ziadna simulacia, ale hybrid lenivosti vyvojarov na prahistorickom engine s hroznym netcodom, kde sa pred patchom 1.6 multiplayer poriadne ani nedal hrat, lebo neskutocne lagoval pohyb postav a laguje to dodnes. Na to, aby bola Arma 2 ako tak realna, potrebuje instalaciu najmenej 10 modov, ktore su pomaly tak velke ako samotna hra a za tu cenu si uz radsej zahram starucicky BF 2 Project Reality, ktory je 100 nasobne realistickejsi ako Bugma 2 a nezasekavam sa tam o kazdu somarinu v barakoch ci o dvere.

        Vzdy potesia tito fanboyi, takze simulacia Arma 2 : Ziadny letecky model, Ziadny jazdny model, ziadna realna penetracia panciera u techniky pri ich vzajomnom suboji - stala T34 ci BMP pokojne znicia Abramsa ci T90 ; kazde ozbrojene vozidlo ma magicky radar, ktory vzdy zachyti vsetku techniku ; super realisticky TAB TO WIN system, kde vam staci spamovat tab a protivnik je hned zamerany a aj ked ho nemate sancu vidiet, oznaci vam to este aj v dialke na mape lebo prahistoricky engine nepodporuje render to texture; super realitsticke animacie z prve OF a neustale sa zasekavanie o predmety ci uz ako clovek, technika ; realisticky priestorovy zvukovy engine, kde je problem vzdy povedat odkial zvuk presne isiel, niekedy nepocut ani tank, ked je vedla vas; svetlice na lietadlach a vrtulnikoch su 100% ucinne, Flir je totalne zjednoduseny na uroven CoD a BF3.

        Arma 2 nie je o nic vacsi simulator ako BF3, akurat postava vydrzi menej, je viac zalagovana, technika nema neobmedzenu municiu a je tam mensia recoil zbrani. Jedine, co Arma simuluje, je balisticka krivka zbrani aj to, je to na sposob BF, ze strela ide vzdy priamo a ziadny vietor..Tak v com je Arma 2 vacsia simulacia oproti BF3? Alebo oproti BF2 Project REality? Ta hra je bez modov nehratelna a v zakladnej verzii o nejake simulacii nemoze byt ani reci..To este nespominam zle lod, tiene na kazdom druhom modely, kde akosi presvitaju z vnutra a idu zle a su trojuholnikove...Ktora hra Armu 2, vie o com hovorim, len si dajte C 130 a pozrite sa dozadu na jej nakladny priestor.
        • Co sa tyka simulacie ARMA2, tak si napisal riadne blbosti.. si plz najskor zisti poriadne info, nez sa k niecomu vyjadrujes takymto ostrym stylom.
          Napriklad penetracia sa riesi nastavenim materialov pre jednotlive casti vehiklu vo fire-geom LODe. V spominanych materialoch nastavujes rozne parametre, takze vies priestrelnost nastavit velmi blizko realite. Ako detailne je to nastavene zalezi od autora modelu, ako k tomu pristupuje. Toto iste plati aj o ostatnych veciach.. napriklad spravanie sa zbrani, balistika, ...atd. V pripade ak mas zaujem, tak ti sem mozem hodit aspon cast CFG, aby si bol v obraze, co vsetko je mozne nastavit.
          To, ze nie vsetko je vo vanilla ARMA dotiahnute je podla mna tym, ze autori by museli toto riesit na velkom mnozstve modelov a kvoli nedostatku casu a pri malom pocte ludi, by sa release vyrazne oddialilo. Vacsina kvalitnych MODov ma tieto veci riesene a moznosti engine vyuzivaju viac, nez povodna hra, tak ti odporucam niektory testnut.
          Ja osobne (a myslim, ze aj vacsina BIS komunity) vanilla hru berie iba ako malu ochutnavku a primarne sa o zabavu hracov staraju MODy, ktore vedia lepsie vyuzit potencial moznosti enginu ;)
        • Ty jses ale TROUBA. Drasta ti to vysvetlil, co to tu meles o simulaci letadel, vrtulniku, vozidel, lodi a co ja vim co jeste. BF3 to vsechno snad simuluje, ne? ARMA je primarne simulace vojenske TAKTIKY a vojaka. Ne zbesile pobehovani a skakani jako v BF3. Letadla, vozidla, tanky, vrtulniky jsou tam pro komplexnost. Asi by te nebavilo slapat pul dne pesky pres celou mapu vojakem. Hlupacku se prober a trochu uvazuj protoze dnesni pocitace by neutahli dokonalou simulaci DCS + LFS + ARMA + prostredi a co ja vim jeste bys chtel. Pro lidi, kteri se zajimaji o vojenskou techniku a taktiku je to paradni na dnesni dobu a moznosti dnesnich pocitacu. Jo hochu asi te to hodne prekvapi ale na vojne jsem byl. Dokonce jsem strilel ze samopalu vz 58, pistole, RGP-7, kulometu LK Vz 59 i s nocnim videnim, granatometu AGS-17 primou strelbou na cil vzdaleny 600m, hazel jsem utocny ostrym granatem RG-4 (narazovy), obrannym RG-F1 (kukuricak) jsme meli hazet, nakonec se nehazelo (casova poistka a jenom z okopu 3,2 - 4,2s), jezdil jsem taky na OT-64, strilel z 12,7mm kulometu v OT-64.
          • pardon OT64 ma 14,5mm kulomet
        • Napíšu to ještě jednou většinu věcí řeší mod ACE. Přečti si můj dřívější koment....
        • Vysvetlit jsem se to uz jednou pokusil a podruhe to delat nebudu ale jen bych dodal ze minimalne pulku veci o kterych pises resi ruzne mody.
    • Veskoslav
      Počkáme si až Slováci něco vydají. Počkat, do konce světa se mi čekat nechce.
      • Shaker
        Kuli jednomu blbymu komentu od cloveka, kterej vubec nevi se navazet do vsech Slovaku je trapny, fakt si prestrelil...
        • Gorkan
          navezu se do slováku třeba tatrou *4*
          • Shaker
            tak to ses pak d*bil...
      • smejki
        nieje to ubohé?
        • Tady někdo nemá smysl pro humor...??
          • smejki
            má, ale tenhle nesdílím.
        • veľa ubohé...
      • USER47
        Strč si ten nacionalismus někam...
        • Chtěl jsi říct šovinismus, leč ani s šovinismem to nemá nic společného, takže vedle, příteli.
    • Tam jde o to vetsi meritko. Nejde o to ze to simuluje uplne presne vsechno do detailu ale jde o to ze snazi simulovat boj celkove.
      Je jasny ze tam neni vse dokonaly ale kdyz zkusis vzit armu opravdu jako vojensky simulator a s dalsima podobne naladenyma lidma si zkusis za pechotou formace, kryti sektoru, a presuny hezky tak jak to ma bejt vc. posloupnosti veleni a struktury druzstva/tymu (nemam v hlave uplne presnou terminologii) a nacpes tam mody jako ACE a ACRE tak uvidis.
      Editor misi pak umoznuje delat docela realne scenare. Sam jsem jich par zazil a s tim vsim to byl neuveritelny ale opravdu neuveritelny zazitek i kdyz to byl "jen" coop proti AI. BF3 se takhle hrat opravdu neda a neznam zadnou hru ktera by neco takoveho byt jen vzdalene umoznovala tak jako prave ARMA.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit