Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Porad ocividny hovadiny... na jednu z nich jeste upozornej... pistole s tlumicem sice nema muzzle flash... presto osviti vojaka lip jak 100W zarovka... nejvic je to videt na vystrelu z prvni osoby kdy ma hrac krasne nasivceny i zapesti za zbrani... pritom by z toho tlumice mohl vyslehnout maximalne lehounkej usmernenej zablesk asi jako z tryskovyho zapalovace...
    druha vec jsou kolimatory... pokud nemam zaliceno tak prece neni mozny videt aimpoint... podle toho jak se to tu chova by mela bejt puska asi smartgun z aliens a kulka by po vystrelu mela uhnout o 80° doprava...

    nevim ze si nedaj pozor na takovyhle ocividny hovadiny... kdyz se honosej titulem realisticky military hry... *7*
  • podvodní pistole se používají od 60 let 20. století blbe ;) trochu po tom zapátrej, než napíšeš tenhle "sofistikovanej objetkivní blud"
  • Mam origo. Nemohl jsem dohrat ani prvni misi po prvnim patchi. *3*
  • Ja nevim ja kampan hral fakt jenom chvili a moc me nebavila. Nasel jsem si tam uplne jiny veci.
  • Ne, tebe jsem konkrétně nemyslel, to je fuk. Včera večer zas. Dostanu za úkol dobejvat města, k jednomu se rozjedu a v půli ceště vyskočí, že ho parťáci už dobyli za mě. Nechápu, jak se tam dostali tak rychle. Fajn, jedu na druhý, zase jsem v půli cesty a hurá, je dobytý. Ke třetímu už jsem stihnul dojet zázrakem včas, ale zase jsem zalehl přímo před spawnovacím místem nepřátel, takže najednou se hra na vteřinu sekla - a přede mnou 2 auta s kulomety a 4 pěšáci... Opět to nemaj nijak ošetřený.

    Při vší úctě zcela nechápu, jak někdo tou hrou mohl projít bez bugů. Kdybych narazil na pár chyb, tak ok. Prostě jsem měl smůlu a nebo dělal věci jinak. Ale při tomhle množství už je to fakt přinejmenším dost podezřelý.
  • USER47
    Tady si zadej Bohemia Interactive do vyhledávání:
    http://eaccount.czechinvest.org/Statistiky/StatistikaCerpaniDotaci.aspx
  • "Ale třeba jim tentokrát pomůže těch 70 mega, co vyžebrali od EU." Co o tom jsem nikdy neslyšel, to by mě zajímalo, kde jsi to zjistil?
  • "bych hře nepřisuzoval božskej status jako někteří tady" tím doufám nemyslíš mě. Já jsem s Armou nikdy takové problémy neměl, až na Armu1 ta byla hrozná, ale Arma2, OA a všechny DLC jsem dohrál bez větších problémů. Většinu věcí co popisujěš jsem nikdy nezažil a co jsem se na forech bavil (i na zahraničních), tak většina lidí po opatchování takové problémy nemá. Předpokládám že je to u Army hodně individuální jak komu co jede...

    Doufám a přepokládám že si s Armou3 dají záležet.
  • Velmi stručně a výstižně řečeno. *3*
  • AA vypnutý mám, vliv na výkon to má u mě minimální, stejně jako na kvalitu obrazu. Vlastně naprosto vše má u mě zcela zanedbatelnej vliv na výkon, kromě dohlednosti. Tu mám na 2 km, což si nemyslím, že by byla pro 560ti hawk a i5 2500k @ 3.8 ghz bůh ví jak přemrštěná hodnota. Bugů tam teda potkávám o dost víc. Jediná mise, kde jsem na nic nenarazil, byl hned ten první výsadek. Tam bylo vše OK. Pak to začalo. V útoku na to jejich "hlavní město" mi tým odmítal přejít koleje. Formací to se mnou nepřešli, příkazem to nepřešli, prostě nic. Dobu jsem se s tím mořil, než jsem musel postupně přepnout na každou jednotku zvlášť a dostat je tam sám. Další mise na to po Milesově smrti - Olegič odmítal jít ke kravínu a ačkoliv jsem měl save hned před ním, nespustila se konverzace po tom, co jsem postřílel nabíhající vojáky. Pomohl až dřívější save. Na to vrtulník přistál na střeše. Když jsem konečně chytil Bardaka a začal další misi, tak slyším rozhovor Razor teamu o tom, jak je štve, že Bardak pláchnul. WTF? Znova celá mise s Bardakem, znova konverzace o tom, jak pláchnul... Mise Manhattan čistá tragoška. Tu komunistku jsem nemohl dostat do vrtulníku, protože pro ni prostě nepřiletěl. Po několika restartech mě napadlo zavolat Madoxe, ať pro nás zaletí (přeprava družstva, ne eskorta zajatkyně) a naštěstí se trigger konečně spustil. Vůdce Čedaků v hlavním táboře samozřejmě nebyl, objevil se až s reloadem.

    Teď osvobozuju vesnice od Rusáků a to jsou konečně mise, co mě baví. Je v nich minimum triggerů, takže se nic nezapomíná spustit, jen ty parťáci jsou pořád stejně pitomý. Když používáš formace v těsnejch prostorách, tak ti krajní prostě stojí mimo kryt a jsou jak na střelnici. Když všechny pošleš někam, třeba se krýt za barák, tak si k sobě taky nestoupnou a pár moulů se vystavuje za rohem. Jejich poprava je pak okamžitá. Jediný, co mi pomáhá je, že dva z týmu někam zašiju, mimo bojiště, s sebou si vezmu jenom Sykse, takže ve dvou se do krytu vejdeme a nevylejzá mi někam, kam nechci, a když ho sejmou, tak si ho rychle ošetřím. Poslat ty zbylý 2 blbce někam sólo, to rovnou můžu načíst předchozí save. Příkaz k ošetření na dálku totiž taky dát nejde, to na raněnýho musim mít přímej výhled a sami od sebe se taky neošetří.

    Koncepčne je to fajn, i pomalej způsob gameplaye a nekosení tuctů nabíhajících vojáčků mi vyhovuje. Ale když chce někdo dát AI volnost, což je jedině dobře, tak ji nejprve musí naprogramovat tak, aby nedělala ostudu. Ta je blbá jak štoudev a ještě ke všemu cheatuje. Takovou vegetaci občas zcela vypínám. Hra pak sice vypadá ošklivě, ale AI ji absolutně nevnímá a vidí mě skrz vysokou trávu, přes horizont na druhou stranu kopce i skrz baráky. Na druhou stranu jsem takovej tábor povstalců vystřílel jako po másle, protože i když se střelba ozývala jim za zády, nikdo se neotočil a všichni dál vesele čuměli směrem, ze kterýho nikdo nešel... Abych jim nekřivdil, možná to bylo jen tím, že Arma nemá prostorovej zvuk a všechno se ozývá tak nějak všude kolem vás. Dřív jsem to nijak moc nevnímal, ale od tý doby, co jsem si pořídil BF3 na to nedám dopustit. Skvěle to pomáhá orientace.

    Každopádně mám v plánu to dohrát a často se u toho i dobře bavím. Jen je věčná škoda, že projednou něco BIS neudělají pořádně a rozhodně bych hře nepřisuzoval božskej status jako někteří tady. Na to je až moc problematická.
  • K tý historce s mířidly a hlavní. Hlaveň není půl mentru nad mířidly *7*
  • "Většinu doby člověk nebojuje s nepřítelem, ale s AI vlastní jednotky. Vždycky se mi parťáci někde zasekli a odmítali se pohnout, protože někde o deset kilometrů dál zahlídli nepřátelskýho vojáka. Takže jsem musel jít sám dopředu, zabít všechno v okolí a doufat, že se ti idioti pohnou. Velká zábava."

    Zkus používat formace (diamond, file) a nepostupovat jako v klasické střílečce.
  • K té historce s puškou a kamenem. Mířidla nejsou hlaveň.
  • USER47
    Jo, taky jsem to nedávno zase zkoušel a i po hromadě patchů je to tragédie. Většinu doby člověk nebojuje s nepřítelem, ale s AI vlastní jednotky. Vždycky se mi parťáci někde zasekli a odmítali se pohnout, protože někde o deset kilometrů dál zahlídli nepřátelskýho vojáka. Takže jsem musel jít sám dopředu, zabít všechno v okolí a doufat, že se ti idioti pohnou. Velká zábava.

    Celkově jsou BIS hry těžko hratelný i po hromadách patchů. První armu jsem hrál v jedný z posledních verzí a ke konci kampaně jsem taky musel půlku misí ukončovat cheatama kvůli zprasenejm skriptům, dokonce i v jedenáct let starým OFP nefungujou některý skripty díky novějším patchům, který upravovali AI pro multiplayer a někdo to zapomněl otestovat v kampani. Například už v první misi vždycky havaruje jeden AI vrtulník a díky tomu se nespustí jeden důležitej trigger. BIS jsou prostě pašáci.

    Ale třeba jim tentokrát pomůže těch 70 mega, co vyžebrali od EU.
  • smejki
    máš vypnutý AA? ten je to tiž implementovaný prasácky.

    Mně se kampaň bugla jen při jednom hraní a to až v poslední misi a to tak, že nepomohl ani její restart, takže jo je to chybové. S tím voláním helevacu, co neumí přistát normálně, máš taky pravdu. Bohužel to už je dáno technologií. Nemaj to tam cpát, když to nemůže fungovat pořádně. Engine není technozázrak a jeho optimalizace je mírně šitná, o tom žádná.
  • Radioaktivni_surikata
    To je docela divný, že to nechápeš, protože Arma 2 je tímhle dost pověstná. Teda v čechách je hodně lidí, co to tutlá, ale zahraniční fóra vypadají trochu jinak. Že je v Chernarusi spousta konfliktních míst, kde třeba stojíš před kamenem, pušku máš půl metru nad ním, ale střílíš do něj, to bych BIS odpustil. Přeci jen, je to kus světa. AI, nespouštějící se skripty v jejím chování a příšernou optimalizaci jim ale neodpustím. Procesor jede z půlky, grafika jede z půlky, disk problikává, ale ještě stíhá (Arma se ho systematicky pokouší zničit - proč čte probůh vše z disku, když mám 8 GB ramek a 64bit systém), ale fps se drží jen tak tak u 40. Přibude pár baráků, je tam sotva 25. Při vší soudnosti si přiznejte, že to je zkrátka docela prasečina a dokud mě komunita (ne česká) nepřesvědčí u třetí army u opaku, tak ode mě neuviděj ani korunu. Zas takovej nacionalista nejsem...
  • Co sa tyka simulacie ARMA2, tak si napisal riadne blbosti.. si plz najskor zisti poriadne info, nez sa k niecomu vyjadrujes takymto ostrym stylom.
    Napriklad penetracia sa riesi nastavenim materialov pre jednotlive casti vehiklu vo fire-geom LODe. V spominanych materialoch nastavujes rozne parametre, takze vies priestrelnost nastavit velmi blizko realite. Ako detailne je to nastavene zalezi od autora modelu, ako k tomu pristupuje. Toto iste plati aj o ostatnych veciach.. napriklad spravanie sa zbrani, balistika, ...atd. V pripade ak mas zaujem, tak ti sem mozem hodit aspon cast CFG, aby si bol v obraze, co vsetko je mozne nastavit.
    To, ze nie vsetko je vo vanilla ARMA dotiahnute je podla mna tym, ze autori by museli toto riesit na velkom mnozstve modelov a kvoli nedostatku casu a pri malom pocte ludi, by sa release vyrazne oddialilo. Vacsina kvalitnych MODov ma tieto veci riesene a moznosti engine vyuzivaju viac, nez povodna hra, tak ti odporucam niektory testnut.
    Ja osobne (a myslim, ze aj vacsina BIS komunity) vanilla hru berie iba ako malu ochutnavku a primarne sa o zabavu hracov staraju MODy, ktore vedia lepsie vyuzit potencial moznosti enginu ;)
  • Armu 2 jsem koupil v den vydání a kampaň jsem dohrál bez větších problémů to stéjné u většiny singl misí. Takže nechápu jak ty s tím můžeš mít i po opatchování takové problémy.
  • Jojo, nedávno jsem si řek, že když mám novej PC a Arma 2 je už takovou dobu venku a všichni furt básní o jejím opatchování, že si přes dost mizerný dojmy z dema seženu originálku. Dle očekávání se zvěsti o konečně slušným chodu hry ukázaly jako sladký řečičky domácích nadšenců. Tak opatchováno svědomitě mám, bohužel jsem zatím nenašel misi, kterou bych nemusel restartovat kvůli bugům (a kdyby jen jednou)... AI tupá jak poleno, obzvlášť parťáci, takže kvůli vlastní blbosti umíraj jak na běžícím pásu. Optimalizace totálně doprasená, nevím, jak je možný, že když se na scéně objeví 10 domů, letí framerate hned na polovinu (jak moc může probůh hnusně otexturovanej obdélník bejt náročnej na hw?), a těch nesrovnalostí je tam víc. Když si zavolám o vrtulník a dám značku doprostřed pole, ten ovád začne přistávat na střeše domu a zasekne se o vedlejší strom, když čekám na eskortu zajatkyně, tak pro změnu několikrát vůbec nedorazí a mise nejde dohrát... Systém spotování je mi taky záhadou. Bystrozrakej proti tomu hadr. Koncept parádní, ale pořád je to rozbitej nefunkční šunt. První Arma byla to samý. Doteď si pamatuju na misi, kde se měl vyhodit most s nepřátelskou technikou do vzduchu. Snad 30x, a to není nadsázka, jsem restartoval misi, protože tanky na most prostě nevjely. Buď to vzaly vodou, nebo vrážely do domů na protějším břehu (dokonce se jednomu povedlo převrátit se na záda). Arma 2 se zatím jeví stejně. Opravdu chci vidět sadomasochistu, co si koupí Armu 3 v den vydání.
  • pardon OT64 ma 14,5mm kulomet

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit