Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • same zjednodusovani...zlate stare hitmany, ale stejne si to zkusim
    • DusanMPupak
      Kdybyste dával pozor, tak byste zjistil, že same zjednodusovani je volitelná část hry.
  • perfektni... proste Hitman
  • Malo bloomu, nezaujem. *6*
    • Trolling tagy zmizly. *7*
  • Veskoslav
    A já si vždycky myslel, že nájemný vrah zabíjí určitý cíl a co nejméně nápadně....
    • Timhle stylem hrat nemusis. To je kazdyho volba jak kdo oddela svuj cil. Ja rozhodne vyzkousim vsechny moznosti.
  • Celkově se mi to zatím líbí. Pomocné systémy nebudu řešit, protože tam bude možnost je vypnout, nebo nepoužívat. Ale ve videu mě zarazilo pár věcí. Asi budu trochu hnidopich, ale u hry o profi zabijákovi mi to přijde minimálně podivné. Odláká prodavačku zapnutím rádia a ta je z toho celá paf, ale chrastění korálků, když Hitman projde za pultem, to se nic neděje. Pak zabije typa, který zrovna telefonuje. Vám by nepřišlo divný, kdybyste s někým telefonovali a najednou tam bylo ticho přerušovaný smrtelným chropotem a hekáním? Pak !!!postaví!!! mrtvolu do skříně a skříň nechá pootevřenou!!! Proč nemůže mrtvolu do skříně aspoň posadit a hlavně tu skříň zavřít!!! U druhého cíle se opakuje scéna s telefonem. Poté hodí omráčeného ze střechy a toho si nikdo nevšimne, ale když tam potom hodí výbušninu, tak hned všichni: "kdo to hodil?" a běží se podívat.

    Jsou to detaily, ale mě to prostě hned praštilo do očí. Každopádně to vypadá dobře a takovýhle věci mě zatím neodraděj.
    • DusanMPupak
      1) Chrastění přehluší rádio.
      2) Přeš komentář jsem nerozuměl rozhovoru, ale třeba tam to „prásknutí telefonem“ bylo namístě. :-)
      3) Skříň je pootevřená, aby hráče upozorňovala, že lze použít. Je zvykem v dnešních hrách, že jsou objekty, co lze použít, odlišeny od těch, stejně vypadajících, co použít nejdou. Možná je pootevření lepší než rozdílné zbarvení.
      4) Postavení mrtvoly úplný nesmysl není.
      5) Se shozem těla a hodem výbušniny souhlasím, tam logické vysvětlení nevidím.
      • S jedničkou souhlasim.
        2: Kdybych chtěl někoho zabít/omráčit, tak to určitě neudělám, když má někoho na drátě.
        3: Souhlasim s odlišením použitelných předmětů, ale když do ní chci schovat MRTVOLU, tak ji nenechám pootevřenou.:)
        A podle me mrtvolu nepostavíš, dokud nezačne posmrtná stuhlost.

        Ale pořád se na to těšim:)
  • pamatujete nekdo na elegantni chuzi jakou mel hitman v silent assassin? tady se pohybuje dost krecovite, je to stejna animac ejak v blood money. takovy detail , ale vždycky sem se rad koukal na tu animaci v silent assassin (v contracts uz trochu zrychlili tu animaci)
  • To vidění skrz zdi je fakt solidní bejkárna. Dřív se tomu říkalo cheat, dnes je to ovšem supercool herní vymoženost.

    Jako nevypadá to celkově špatně, ale trochu to smrdí takovou tou arkádovou konzolovostí...

    SILENT KILL BONUS!!!! +1000XP

    CLEAN SHOES BONUS!!!! + 2000XP

    WATCH OUT VISIBLE WEAPON!!!!!!!!!!!
    achjo
    • DusanMPupak
      Tak mapa v předchozích dílech série byla cheatem dost podobným. Tohle je akorát pohodlněji použitelné.
    • DangerousDave
      ja vlastne rozmýšlam či vôbec dnes cheateri nejaké cheaty potrebujú :) ... god móde zčasti vynahradzuje nízka zranitelnost postavy a autoheal, ktorý zároveň dokonale vynahrazduje cheat na obnovu zdravia, máme tu aj pohľad cez steny (prikazy typu wireframe), spomalovanie času (timescale) je už štandardná fičurka a notarget vlastne vynadradzuje tupá AI ... postupne dochádzame k bodu kedy cheaty stratia akýkolvek zmysel :)
      • A navíc tu máme supercool systém krytí, kdy stačí zmáčknout klávseu a postava automaticky zaleze někde pod stůl nebo za sloup... Kde jsou ty doby, kde jsme se fakt snažili krýt se sami dřepem nebo úskokem... Někdo by mohl namítnout, že tuto věc používat nemusíme, ale většina her bez toho prakticky nejde dohrát (třeba Max Payne3)

        Já to teď dělám tak, že si prostě rád zahraju nějakou starou hru. Teď jsem si dal Half-Life1 a bavil jsem se u toho velmi dobře, jindy si dám zase Splinter Cell 3 nebo Jagged Alliance 2...
  • Hrál jsem všechny díly a nechápu ten šílený rage jak je to konzolovité a akční a tunelové a blabla. Hra vypadá dobře, způsoby řešení zajímavě, obvzlášt na systém nehod se maximálně těším. Instinkt je sice totalní odpad ale nikdo vás nenutí ho ve hře jedinou použít, navíc purist mód je pro všechny fandy série jasná volba. Osobně to zatím vidím pozitivně.
    • pamatuješ na úvodní tutorialovy level z Blood money a jaky rozdil to byl oproti zbytku hry? Myslim rozdil z hlediska dizajnu toho levelu. Mam obavu aby tady nebyla takova cela hra. Ale pokud ne a mylim se, tak budu prvni co se omluvi.
      • DusanMPupak
        Myslím, že je z toho videa jasně vidět, že to není koridor na ukázku všech možností hry, jako tomu bylo u první mise v BM, a všechno lze udělat X různými způsoby dle přání hráče.
  • Lol proč se s tím tak piplaji, když tam mužou nabehnout a vsechno postrilet treba raketometem. To je moje oblibena zbran kdyz hraju BF3 a jsem s nim fakt dobrej. Jen pak bude kratší herní doba protože tohle probehnu za minutku, mohli ty levely udelat delsí s vic neprateli.
    • pravdu díš brácho, hraje to úplný n00b, chodí tam pomalu jak tydýt... normálně tam naběhnout se snajpou a vystřílet a pak raketometem to dodělat... práce na půl minuty... mision succesfulled!
    • Jenže tohle není stupidita jako BF3, Call of Duty a další bezmyšlenkovité, multiplayerové střílečky (vezmu-li v potaz předchozí díly protože tento stále nemohu z vlast. zkušenosti soudit ale snad ho nezprasí). V Hitmanovi nešlo o to postřílet co nejvíce lidí ale zabít pouze určenou osobu (+ nutné vedlejší ztráty), tohle je podstata Hitmana.
  • Osviceny
    Hra pro zatrolené konzolisty s IQ vydlabané dýně... holt konzolisté musí dělat headsoty, superkilly, megakilly, superdupermegakilly jinak to není hra pro ně... U her nepřemýšlí a proto to takhle s hrami dopadá.. Tato hra by se neměla jmenovat hitman, ale Call of Hitman: great stupidity!!!! Už jen čekám ažna každém záběru začnou padat mrakodrapy
    • Jako člověka co má PS3 jsi mě teda docela urazil. Konzele mohou být zodpovědné za špatné ovládání, za horší grafiku ale nikoliv za gameplay. Myslím, že změny v našich oblíbených titulech není díky portům na konzole. Hlavní problém je v tady již zmoňovaných causal hráčích. To jsou lidé, kteří chtějí hrát rychle, jednoduše bez velkého přemýšlení u hraní. Jde jim pouze o krátkodobou zábavu a nějaké statistiky, buildy nebo nedej bože plánování je pro ně otravné. Takže na ně si nadávej. Ale chápu tě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit