Přejít na výpis diskuzí
Číslo 47 likviduje gang v 17minutovém videu z Hitman Absolution
12.7.2012 | Aleš Smutný
91 příspěvků
-
Kdybyste dával pozor, tak byste zjistil, že same zjednodusovani je volitelná část hry.
-
same zjednodusovani...zlate stare hitmany, ale stejne si to zkusim
-
perfektni... proste Hitman
-
Trolling tagy zmizly. *7*
-
Malo bloomu, nezaujem. *6* -
Fakt jo? tak to je super.. Já koukal jenom na video, články nečtu a anglicky umím jenom trochu..
-
Timhle stylem hrat nemusis. To je kazdyho volba jak kdo oddela svuj cil. Ja rozhodne vyzkousim vsechny moznosti.
-
A já si vždycky myslel, že nájemný vrah zabíjí určitý cíl a co nejméně nápadně....
-
S jedničkou souhlasim.
2: Kdybych chtěl někoho zabít/omráčit, tak to určitě neudělám, když má někoho na drátě.
3: Souhlasim s odlišením použitelných předmětů, ale když do ní chci schovat MRTVOLU, tak ji nenechám pootevřenou.:)
A podle me mrtvolu nepostavíš, dokud nezačne posmrtná stuhlost.
Ale pořád se na to těšim:) -
Myslím, že je z toho videa jasně vidět, že to není koridor na ukázku všech možností hry, jako tomu bylo u první mise v BM, a všechno lze udělat X různými způsoby dle přání hráče.
-
Tak mapa v předchozích dílech série byla cheatem dost podobným. Tohle je akorát pohodlněji použitelné.
-
1) Chrastění přehluší rádio.
2) Přeš komentář jsem nerozuměl rozhovoru, ale třeba tam to „prásknutí telefonem“ bylo namístě. :-)
3) Skříň je pootevřená, aby hráče upozorňovala, že lze použít. Je zvykem v dnešních hrách, že jsou objekty, co lze použít, odlišeny od těch, stejně vypadajících, co použít nejdou. Možná je pootevření lepší než rozdílné zbarvení.
4) Postavení mrtvoly úplný nesmysl není.
5) Se shozem těla a hodem výbušniny souhlasím, tam logické vysvětlení nevidím. -
Celkově se mi to zatím líbí. Pomocné systémy nebudu řešit, protože tam bude možnost je vypnout, nebo nepoužívat. Ale ve videu mě zarazilo pár věcí. Asi budu trochu hnidopich, ale u hry o profi zabijákovi mi to přijde minimálně podivné. Odláká prodavačku zapnutím rádia a ta je z toho celá paf, ale chrastění korálků, když Hitman projde za pultem, to se nic neděje. Pak zabije typa, který zrovna telefonuje. Vám by nepřišlo divný, kdybyste s někým telefonovali a najednou tam bylo ticho přerušovaný smrtelným chropotem a hekáním? Pak !!!postaví!!! mrtvolu do skříně a skříň nechá pootevřenou!!! Proč nemůže mrtvolu do skříně aspoň posadit a hlavně tu skříň zavřít!!! U druhého cíle se opakuje scéna s telefonem. Poté hodí omráčeného ze střechy a toho si nikdo nevšimne, ale když tam potom hodí výbušninu, tak hned všichni: "kdo to hodil?" a běží se podívat.
Jsou to detaily, ale mě to prostě hned praštilo do očí. Každopádně to vypadá dobře a takovýhle věci mě zatím neodraděj. -
Radsej prosim citaj zahranicne diskusie, lebo taka zumpa jako komenty na tiscali neni ani 4chan a reddit dohromady
-
pamatujete nekdo na elegantni chuzi jakou mel hitman v silent assassin? tady se pohybuje dost krecovite, je to stejna animac ejak v blood money. takovy detail , ale vždycky sem se rad koukal na tu animaci v silent assassin (v contracts uz trochu zrychlili tu animaci)
-
A navíc tu máme supercool systém krytí, kdy stačí zmáčknout klávseu a postava automaticky zaleze někde pod stůl nebo za sloup... Kde jsou ty doby, kde jsme se fakt snažili krýt se sami dřepem nebo úskokem... Někdo by mohl namítnout, že tuto věc používat nemusíme, ale většina her bez toho prakticky nejde dohrát (třeba Max Payne3)
Já to teď dělám tak, že si prostě rád zahraju nějakou starou hru. Teď jsem si dal Half-Life1 a bavil jsem se u toho velmi dobře, jindy si dám zase Splinter Cell 3 nebo Jagged Alliance 2... -
ja vlastne rozmýšlam či vôbec dnes cheateri nejaké cheaty potrebujú :) ... god móde zčasti vynahradzuje nízka zranitelnost postavy a autoheal, ktorý zároveň dokonale vynahrazduje cheat na obnovu zdravia, máme tu aj pohľad cez steny (prikazy typu wireframe), spomalovanie času (timescale) je už štandardná fičurka a notarget vlastne vynadradzuje tupá AI ... postupne dochádzame k bodu kedy cheaty stratia akýkolvek zmysel :)
-
Přesně tak, lidi furt chtějí něco nového a když to mají tak si stěžují že to není to samé...:D
-
pravdu díš brácho, hraje to úplný n00b, chodí tam pomalu jak tydýt... normálně tam naběhnout se snajpou a vystřílet a pak raketometem to dodělat... práce na půl minuty... mision succesfulled!
-
Jenže tohle není stupidita jako BF3, Call of Duty a další bezmyšlenkovité, multiplayerové střílečky (vezmu-li v potaz předchozí díly protože tento stále nemohu z vlast. zkušenosti soudit ale snad ho nezprasí). V Hitmanovi nešlo o to postřílet co nejvíce lidí ale zabít pouze určenou osobu (+ nutné vedlejší ztráty), tohle je podstata Hitmana.