Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DangerousDave
    definicia stealth hry :

    rok 2000: hra kde stačí neopatrne stupiť na kovovú alebo keramickú podlahu, ozve sa zvuk, stráže sa alarmujú a hráč je v pr*eli.
    rok 2012: hra kde sa človek v 3rd pohlade zašije za prekážku, odstrelí x nepriatelov, privolá leteckú podporu a vyhodí do vzduchu zbytok nepriatelov s džípom http://is.gd/4IAJpD
    • trolo
      najsmutnejsie na tom je ze hrac ani nikoho nezastreli. urobi to za neho ten "execute" mod *7*
    • DarthSmurf
      To nové Black Ops budou mít lepší stealth s možností volby postupu. *14*
    • Bacha s takovými komenty, nezapomeň, že "...Nemá cenu posuzovat hru podle prvního a jediného traileru. Navíc ještě podle traileru (videa), který byl na E3, kde musí otevřít ústa velmi širokému publiku ve velmi krátké stopáži."
      • deridon
        tady není co řešit, gameplay byl ukazaný a je to prostě Ghost Recon: Future Soldier v solo modu.. hratelnostní prvky z Conviction zachovány..
      • GlaDOS
        Nemá právě trailer sloužit k předvedení hry? A z toho, co zatím předvádí je mi blivno.
  • montatatana
    Sympatické? Mě to přijde jako vcelku zoufalá snaha každou změnu provinile vysvětlovat a odůvodnit, jen aby aspoň trochu snížili nasranost všech, kteří tuhle hru kdysi měli rádi :)
    • Overwatch
      Ber to tak, že mají alespoň snahu komunikovat. Pořád lepší, než kdyby drželi hubu a vydávali by jen trailery.
      • No jo, když on hrozí odliv $$$, které měly naopak přitéct díky všem možným zjednodušením ^_^.

        A navíc jak známo, stejně se nakonec ukáže, že hra sice má jakousi "ekonomiku", ale to je výzvychtivým hráčům platné jako mrtvému zimník, protože gamedesign je jasně orientován směrem "nerušeného filmového zážitku".

        Něco jako "přidané výzvy" v Assassin's Creed. Ano jsou tam, ano, některé jsou celkem náročné. A co z toho, když vyznění světa je tragické, protože hra je designována pro casual publikum?

        Maličko to připomíná ztížení hraní typu "teď zkusím hru dohrát při stoji na hlavě a s rukama do kříže". Ano, je to těžší. Ale vůbec to nemění fakt, že design cílí na co nejjedodušší pojetí.
  • No, tahle hra může jenom překvapit.
    • nebo naopak
      • Já už těžce zklamaný jsem .)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit