Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • skaven123
    ech, zase niekto kto chce urcovat co je spravne a co nie, ked sa mu nepaci nejaka hra, nech ju nekupuje, alebo nech robi zoznam hier ktore sa mu nepacia a nech ich zavesi na svoju stranku, neznasam ludi co chcu diktovat inym, co je spravne a co nie, takych sme v komunizme mali na kazdom kroku ...a zase vyliezaju z dier, v ramci newspeaku
    • Trol.internetovy
      Správně! Není nad to, než když mě někdo zabije v Battlefieldu a ja ho muzu urazet z toho, ze jeho máma je alkoholička a jeho táta pracuje jako popelář, a on sám je tlustý nolifer. +1 *10*
      • skaven123
        ak ti to pomoze vyventilovat hnev, a neupalis kvoli tomu svojho psika...preco nie :)
    • CrazyDiamond
      1) Podle mého mu nejde o samotné zobrazení příběhu (dialogy, ...) ve hrách, ale spíše o jednání hráčů v rámci online hraní.
      2) Nevšiml jsem si, že by chtěl někomu něco diktovat. Nikde nekřičí, že by se to a to mělo dát do zákonů apod., jde na to cestou od zdola, nic víc - nic míň.

      P.S.: Zrovna komunity většiny online her jsou důvod, proč je nehraju, přesto bych se pod to nepodepsal, podobné aktiviny jsou podle mě k ničemu.
      • skaven123
        no, bolo tam niekde spomenute, kvoli comu robi zber podpisov? len tak? ze 1500 ludi nesuhlasi s nadavkami? to je cele? :)
        edit: ak ide o chatovanie v ramci onlinu, neexistuje nahodou ignore a pod? popripade nahlasovanie priamo v hre nejake..explicitne vyjadrenia?
        • dira
          ignor existuje, ale mne treba osobne chybí neco jako globalni databaze trollů a idiotů :o) neco ala adblock na ty nejhorsi pripady. Pak by clovek nemusel travit cas tim, ze bude jen klikat na ignor, ale jen doplnovat ostatni :o)
        • Ano, to je celé.

          Asi si založím sbírku proti čtení nadpisů bez návaznosti na článek.
          • skaven123
            nie nieje to cele, nebolo to tam vobec spomenute ;)
  • taky bych to podepsal