Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MikeiXX
    Paradoxem zůstává, že když pomineme grafiku, tak nejlepším rally simulátorem zůstává už 8 let právě Richard Burns Rally. Dokazuje to i silná komunita, která pořádá spousty turnajů, vytváří různé upgrady...škoda, že se nenajde vývojářský tým, který by vytvořil důstojného nástupce. Nemyslím si, že toto WRC 3 by nějak zamíchalo kartami.
    • montatatana
      Spis se nenajde vydavatel, ktery by na takovou hru dal penize. RBR se nijak valne po vydani neprodavalo a autori RBR to po par zbytecnych hrach zabalili.

      Kazdopadne tyhle hry jako WRC se vubec nesnazi byt nejakou konkurenci nebo nastupcem RBR. Jsou pro uplne jine hrace.
      • Neprodavalo protoze to bylo tezke hrat oproti tehdejsim kralum CMR a WRC a detskam neslo jet bokem jak v tech dvou
    • Az na to ze v Burnsovi zadna samostane pocitana fyzika nebyla ale v jadru mas pravdu na pocit je nejlepsi.
  • Ježiši co to zase je. Sorry, já měl pár let závoďáka, něco mám nalítáno, ale tohle je další fyzikální hrůza. Kdo někdy řídil, respektive závodil, tak se tady tomu jen pousměje. To je jakoby malé dítě drželo krabičku od sirek a jakože s ní jelo po autodráze.... :(
    • USER47
      Taky je nutný brát v úvahu, že tohle je zjevně hraný na klávesnici, video s volantem by asi vypadalo jinak. Hlavně to ani nemá bejt simulátor, jako spíš nástupce Colinů a podobnejch arkád. Je to udělaný tak, aby si to každej pohodlně zahrál, ať už s volantem, gamepadem, nebo klávesnicí. A tenhle účel to podle mě celkem slušně plní, ani jízdní model v předchůdcích mě nijak neurážel a rozhodně mi nepřišel horší než v ostatních hrách tohohle žánru.
    • Hanzales
      Mně arkádové hry nikdy nevadily (Dirt 2 si třeba občas střihnu moc rád. RBR je rozhodně ve své odrůdě nepřekonaný skvost, ale je hold zaměřený jinam, než mainstreamová produkce. Určitě bych taky uvítal i něco mezi, ale ze všech rally na mně RBR působilo i tak nejlépe. Co se týče toho WRC, tak to doposud na mně působilo ohledně jízdního modelu spíše komicky. Někdy mám pocit, že i řízení auta v Alan Wake např. má lepší jízndní model, než tohleto :)
      Grafiku to má hezkou, to každopádně. Pokud by to "jezdilo" arkádově, ale aspoň trošku uvěřitelně, taky asi žádný problém, ale ono to působí fakt zvláštně.
    • DangerousDave
      súhlas, už je jasné, že sa z toho vyklubala ďaľšia podivná arkáda ... ohľadne jizdního modelu mi to pripadá ako nejaké prerostlé plastové autíčko v pomere 1:4. Jediným kladom sú iba úzke trate.
      • K realnosti to ma daleko ale zahraji ji i tak snad autori dodaji aspon poradnou zabavu kdyz ne rdoby realitu
    • Tak tak ..... pravda
  • ach jo... zvláštní, že když už v jinejch společnostech a u starších her mají tu fyziku (i arkádovou) dovedenou skoro k dokonalosti, někde to nemají a vymýšlejí už vymyšlené.
    • Dovedenou k dokonalosti ? Jel si nekdy autem vic jak 100 ? Fyzika v dnesnich hrach ma k dokonalosti jeste opravdu daleko a to mluvim i o zboznovanem GT5 nebo Shiftech, LfS,Gfactoru i Forze aby tu byl zastupce kazde platformy.....
      • "víc jak sto" .. o tom to vůbec není, obyčejné motokáry jedou třeba jen 30 a máš pocit, že lítáš... ale jinak máš pravdu, k dokonalosti to má na míle daleko.
        • Jasne ja to myslel s osobnim popripade nakym zavodnim aute ale tydle zkusenosti ma malo kdo a vubec ted nemyslym kdyz si to nakej blbec sine po okresce 150 to je debilyta nic vic
          • já samozřejmě myslel "dokonalost" ve významu, jak dobře to reaguje na to, co zmáčknu / kam zatočím, jestli to auto "nebruslí" po asfaltce...

            to maj lidi globálně fakt tak blbou náladu, že musej útočit na každý slovo, co kdo řekne?
            • Neutocil jsem na tebe taky proto tam byl ten otaznik ale na ty hry sam mam vsechny zminovane a je to des
          • Zkušenosti nemají snad ani autoři hry, protože ta hra fakt vypadá, jako by ji dělali lidi bez řidičáku, co čumí zavření ve sklepě na WRC přenosy na Eurosportu.
  • USER47
    Navypadá to zle, aspoň to má pěknou úukou trať. Skoro možná až moc úzkou, na to, že tam jsou namalovaný dva pruhy. Připadá mi, že auto je širší než pruh a dvě by se tam při normálním provozu ani nevešla, o nákladních nemluvě.:D
  • USER47
    "DiRT to ale pořád není, dokonce ani ten první"

    Trochu krátká paměť, ne?:)

    První Dirt vypadal díky tomu brutálnímu postprocesu dost děsivě.
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200705/colin-mcrae-dirt---s-20_800x0w.jpg
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200705/colin-mcrae-dirt---s-15-1_800x0w.jpg
    • sleepless
      I když si odmyslím efekt, vypadá první DiRT pořád lépe, než WRC 3. Nehledě na to, že mě ten postproces nevadil. Čili spíš otázka vkusu, než krátká paměť :)
      • Dirty me bavi ale te PP je humus
        • Ked vysiel to boli akurat casy kedy sa PP rozbiehal takze trebalo tam dat toho co najviac ale co si ja pamatam tak myslim ze ked som vypol cez config Bloom tak to zmizlo uplne.
      • DangerousDave
        postprocessing v Dirtovi bol úplne k*rvácký a dotiahnutý do extrému, učite nie som proti PP ale všetko sa musí vedieŤ robiť s mierou...
      • USER47
        Mně přišel Dirt strašně hnusnej už v době vydání...díky těm PP filtrům je celej obraz neskutečně rozblemclej a bez kontrastu ve světlech, nemluvě o těch zářivejch červenejch silnicích a podobným balastu. To si bohužel odmyslet nedokážu, už předchozí dva díly WRC imho vypadají mnohem stravitelněji, i přes ty hnusný tratě:).
  • vasekveselej
    Protože je to work in progress ? Jinak ten jízdní model mi přijde zvláštní, vypadá to jak kdyby to auto po silnici plavalo...
  • P. Poláček asi neviděl úvodní hlášku videa: All game footages are work in progress ,tak nevím proč se rozčiluje,že neslyší navigátora.Jízdní model vypadá snad mírně lepší než v minulých dílech.Ale konečně vypadají tratě Španělska alespoń trochu jako tratě ze Španělska.
    • sleepless
      No, v textu uvedeno, že je mi jasné, za jakým účelem je video pořízeno, takže jsem si všiml. Přesto si myslím, že když už vydávat ukázky ze hry, tak by měly reprezentovat alespoň hlavní prvky hry a ne aby to byly jen nahodile stočené fragmenty. Pak se vývojáři diví, kde si hráči na jejich hry vytváří negativní předsudek...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit