Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ked si tak citam tieto vase diskusne prispevky hovorim si ako mozete takto porovnavat, alebo lepsie ano kazdy z vas vie ze sa da porovnavat rovnaky zaner, alebo rovnaka hra mezdi jednotlivymi castami. Než zacnete porovnavat je treba si uvedomit ze sa daju porovnavat len urcite veci ktore su podobne cize uvedme si priklad mate dve hry a porovnavate 10 veci tak 5 veci sa sa uplne lisisa kazdy ma to svoje tak ide o to co okmu vyhovuje a teras mate 5 rovnakych veci ktore sa us skutocne daju porovnat lebo ide o rovnaky princip a podobne a da sa porovnavat ano toto je lepsie toto je sikovnejsie toto je take a take ....no a konecne co som chcel je to, ze ako mozete kazdu novu mmo co vide porovnavat s wowkom ? alebo inymi titulmy ked porovnavate wowko ale uvedomte si ze by ste mali porovnavat priblizne stare hry a nie GW2 rok 2012 a wow 2004(8 rokov vyvoja ? 8 rokov spoluprace s hracmi 8 rokov inerakcie s hracmi ?) co to je za .......****alebo niekto napise ze ma gw2 skvelu grafiku lepsiu nez wow (no keby nemal no jezisi ......)no a uvedmote si ze ked napisete ze ked prejdete v gw 2 celu maúpu a setko vyskusate jak mozte povedat ze neni end game ? sak v kazdej hre ked dosiahnete max tak neni end-game nie ? podla toho co pisete
    a musite si uvedomit ze mesacne poplatky zenu ludi robit novy obsah rychlo, aby si proste udrzali zivitelov to v gw 2 neni, ale neznamena to, ze tam nebudu updaty a to si mozete byt isty ze datadisky budu velke takze o zabavu bude vzdy postarane ...takze moste si porovnavat akurat wow mozno wow TBC a to by bolo asi vsetko ale to sa ties neda a schvalne si to porovnajte a zistite ze aj v wow na zaciatkoch toho bolo o vela menej nez teraz a je to logicke a normalne pane boze ....a aj tak ked sa uz opakujem treba si uvedomit ze treba porovnavat veci porovnatelne .....
  • Takže hodiny farmením materiálů na craftění legendarních předmětů považují za end game ? To snad ne :)
    • ty si co za vola ze si das komplet titul na web o hrach? :D
    • End-game byl v MMO nekdy jiny nez farmeni itemu a PvP?
  • EndGame je zatim o nicem, stejny jak vsude jinde..tedy tezka nuda. PVP mi prijdou horsi nez v Guild Wars I.
  • No i kdyz mas max lvl muzes jit kam chces a delat tam celou mapu, protoze ti hra snizi max lvl na uroven dane mapy. Ve vysledku nikdy nejsi totalni superman co razi cestu kamosum s nizsim lvl., takze si uzijes kazdou mapu pekne regulerne.
    • A co az dodelas vsechny mapy?? Potom ti hra uz opravdu nic nabizet nebude..
      • Pořád tu je PVP a WvWvW, ale ber, že pokud uděláš všechny lokace tak ze si to projel. Hra ti za 1000kč nabídne něakých krásných 100h než uděláš 80lvl pokud teda neexpíš na rychlost a samotné expení tady není nuda a pokud si v lokacích poprvé tak si to rozhodně užiješ.
        • A ještě jsem uplně zapomněl na to co je na hře nejlepší, a to je komunita, hra tě nenutí soupeřit o stvůry, questy, materiály apod. A většinou jen oceníš když ti nekdo pomůže, což je v MMO podle mně super vec.
      • Pořád tu je WvWvW *3*
    • další důvod, proč GW zkrachuje... jako jiné MMO
      • GW není závislé na měsíčních poplatcích...
  • Prave jsem zjistil, ze od bety hra urazila pekny kus cesty, i lokace jsou dost jinak. Tehda mi trvalo dva dny dostat se na 11lvl, ted to trva o pulku mene. Take obtiznost se zmensila a pridalo hodne moc eventu atd. takze clovek stejne umre pri te mele a ne jen u obycejnych srdicek. Ale je to fakt uplne neco jineho nez wow ;)
  • Druh toho end-gamu je naprosty nesmyls.. Tvurci GW to nejak nedomysleli, protoze proc si nekdo potom bude kupovat dalsi datadisk, kdyz nebude nabizet nic pro maximalni lvl. Sice je skvele lore, ale urcite me nezabavi na nejaky ten mesic. Nac chodit pvp, kdyz mohu ziskat jen lepe vypadajici sekeru a nac si kupovat datadisk, kdyz mi nabidne pouze nakup lepe vypadajici sekery. End-game GW2 je naproste zklamani...
    • Nepochopil si, o čem je GW2. Je to hra o čisté akci. Není to MMORPG typu WoW atd.

      Tj. jako nadávat na Armu, že je moc "realistická" a chtít po ní, aby byla jako Call of Duty. Je ten příklad srozumitelný? Prostě ty chceš od GW2 něco, čím být nemá.

      Mimochodem, než se získá end gear, prý to má "chvilku" trvat.

      A k čemu je datadisk? Že by nové oblasti? Bová akce? Nové možnosti?

      Prostě end game content typu běhej každý den instanci, získávaje tokeny a pak si kup super gear hledej spíše jinde (i když i v GW2 jsou takové i když poněkud soft možnosti).
    • toto plati ale pro lidi, kterym jedine uspokojeni ze hry prinasi drop noveho itemu ... ale hru jako takovou si neuzivaji ... neni lepsi hrat proste pro zabavu a uzivat si svet ve hre, nez kvuli imaginarnimu meci, na kterem je o kousek vetsi cislo, nez na tom dosavadnim ?
      a PvP snad ma byt vyzva v tom, porazit jine hrace a ne zpusob, jak vyfarmit ten chteny item ...
      • Ja si hru uzivam, ale po dosazeni maximalniho levelu uz mi hra vcelku nic nabizet nebude.. Proto ve vsech MMO jsou veci, ktere se daji nafarmit, aby te hra jen tak neomrzela, protoze vecne questeni v jedne lokaci opravdu hrace ,,neuspokoji,,
        • Ale kámo, tam je tolik grindu, že by se ti z toho zatočila hlava...

          Ale je fakt, že grinduješ jen kosmetický věci, takže to nemusí lidi tak táhnout.

          No mě osobně táhne zatím příběh. dungeony a chuť 100% dokončit mapu. Ale čímdál víc začínám pochybovat, že budu hrát znovu za jinou postavu nebo že si koupím datadisk. Přece jen srdce i eventy se už začínají dost opakovat či některé i působit dost nudně a fádně. Datadisk bych si koupil, pokud by se odehrával v Canthě, ale to se s největší pravděpodobností nestane u toho prvního.
          • Divil by ses, co lidi udělají pro kosmetický věci. Zářným případem je transmogrifikace ve WoWku. Ta způsobila takový boom starých raidů, že to za 4 roky nikdo neviděl, a to se chodí opravdu jen pro dobře vypadající zbraně a zbroje. Hodně lidí raiduje v "kuchařské čepici". Jakmile dáš hráčům možnost mít vlastní, specifickou postavu, půjdou po tom jak slepice po flusu. :)
            EDIT: Obzvlášť, když je to vidět a dá se tím chlubit. ;)
        • Chces farmit? Stavej legendarni veci, 200 skill pointu na jeden kus matrose. Pokud tohle nepovazujes za dostatecny farmeni, tak uz nevim.
  • Jenže kompletování světa je zábava tak max. na pár týdnů, co potom? K čemu nejlepší zbraně a další equip, když je v PvE ani v PvP není v podstatě na co použít.
    • Pak si koupíš datadisk!
  • Připadá mi to trochu směšné ten dvojí metr, přístup všechno pro všechny, žádný stres, stačí hodinka denně. U WoW kde nedávno vyšel Raid Finder a super lehká obtížnost, takže člověk už vlastně nemusí mít ani základní schopnosti se v každé diskuzi nadává, že je všechno moc lehké, člověk má všechno hned. Není potřeba žádná snaha.
    Tady naopak se tenhle přístup chválí, jak je úžasné že stačí hrát hodinu denně a člověk si užije celou hru. Tak jak?
    • Souhlasím kdykoliv je tu článek o WoW tak je pod ním plno komentářů typu "WoW už není to co bývalo, je tam všechno pro všechny , chybí tam nějaká obtížnost , Classic a TBC best!!"
      Přitom když se vydá GW2 kde je absolutní casual přístup a opravdu všichni tam mají přístup skoro ke všemu tak se to tu vynáší do nebes. *11*
      • Bože, kolikrát to tu mám opakovat?! Vy si prostě myslíte, že má být MMORPG nějaké, ale ono je v případě GW2 jiné. GW2 je o akci a to zcela čistě o akci. Tohle není WoW a jemu podobné.

        A aby člověk hrál GW2 opravdu dobře, nemůže tuto hru hrát jako občasný hráč. Narozdíl od WoW a jemu podobných MMO, je k hraní potřeba větší zručnost, skill, postřeh atd.
        • Ale pokud chceš hrát jakoukoliv hru na kompetetivní úrovni tak potřebuješ hodně skillu. Ano GW2 má ruční uhýbání a blockování , ale zase na druhou stranu jen 10 aktivních skillů které můžeš přes boj používat. WoW jich má daleko více. Takže bych nesrovnával co je težší se naučit... Ono je to podle mě tak nastejno.
          Navíc o tomhle já vůbec nemluvil. Já mluvil o tom , že když zavádí WoW některé prvky pro casual hráče tak se tady na games může polovina diskutérů pos*at jak to pořád nezjednodušují , ale když tu vyjde hra která má pro casual hráče přístupné hned skoro vše tak je to hned to co všichni chtěli.
          Nepochop mě špatně myslím si , že GW2 je skělá hra a určitě si ji chci někdy vyzkoušet. Jen mě štve ten dvojí metr co se tu používá na Blizzard.
          • To ale není dvojí metr. Když se hovoří o dvojím metru, mluví se o nějaké srovnatelné věci. Např., lze mít dvojí metr na posuzování autonehod, při zkoušení žáků atd. Nelze mít ale dvojí metr při posuzování např. automobilu a letadla. Prostě obě jsou jiné, na obě jsou jiné metry a nelze tedy použít jeden metr a nelze tedy hovořit o dvojím metru v tom smyslu, jak se tohlo slovo používá.
            Např. já si vůbec nedovoluji srovnávat LOTRO a GW2 - tedy hry, které znám a která jakoby patří do stejné kategorie her, ale ve skutečnosti jsou každá ve své kategorii.
            Mimochodem, nemám moc rád řeči o tom, že to či ono je pro casual hráče, že ta hra je pro casual hráče atd. A proč? Protože prakticky všechny hry jsou pro casual hráče - tj. existuje jen velmi málo her, které by byly pro hard core (HC) hráče. Jinak řečeno: WoW, LOTRO, GW2, AoC, CoD, BF3 atd. se dají hrát HC, ale hrát je mohou i čistí "casual hráči". Skutečně "anti casual hra" je takové, kde nepřítomnost hráče ve hře má nějaké negativní následky - např. viz Wurm Online. U téhle hry, když jí nebudete hrát, spadne vám dům, umřou zvířata - prostě ztratíte, co jste si vybudovali. To je HC hra.
            • Krovak, že píšu příspěvek pod ten tvůj příspěvek ještě neznamená, že reaguju jen na tebe. *3*
              Tohle je prostě o zcela subjektivním přístupu. Já srovnávám jen hry ze stejné kategorie a WoW a GW2 nejsou podle mě ve stejné kategorii. Ale chápu, že někdo jiný nebude souhlasit. Prostě je to o osobním přístupu a osobní metodice. Jinak jistě, WoW i GW jsou MMO, BF3 a CoD jsou FPS hry atd. Ale i tak je nesrovnávám a nebo když už je srovnávám, vždy zdůrazňuji, že jsou to prostě hry z trochu jiného žánru.
            • Proč by to nešlo srovnávat? Obě hry patří do MMO RPG žánru, podobně se ovládají, obě mají fantasy tématiku .... To musí být hra klon dané hry aby se s ní dala srovnávat ? Slyšel jsem například názory , že se nedá srovnávat CoD s Batllefieldem což je taky úplná blbost. Obě hry taky mají podobnou ne li stejnou tématiku podobné ovládání atd. Ano chápu obě hry se hrají jinak ale to neznamená , že se nedají srovnávat.

              A nikde jsem nenapsal ,že GW2 je dělaná jen pro casual hráče. Napsal jsem jen že je tam pro ně všechno přístupnější ... *3*
        • Co je tohle za blbost ? V každé hře, jestli chce někdo hrát na kompetitivní úrovní nebo podle tebe hrát "dobře" musí vynaložit velkou snahu. Hraji obě hry a například PVP na kompetitivní úrovni ve wowku mi přijde mnohem náročnější (nemluvím o normal BG či raid finderu v PVE), dále PVE se moc srovnávat nedá, ono je něco jiného mít skupinu 5 či 25 lidí, takže to srovnávat nebudu, ale určitě bych nějak neshazoval ostatní MMO, protože PVP v GW opravdu není něco co by se skillem lišilo od ostatních mmo.
    • Píšeš tu o WoW, ale tohle není WoW a ani se mu nijak nepodobá. GW2 je zcela jiný typ hry. Tvůrci tam sice hodili pár věcí z klasických MMO, ale zaměření je i tak zcela odlišné. Pokud máš rád klasická MMORPG, sáhni po jiné hře. GW2 je akční MMORPG prakticky bez příběhu a jde tam čistě o neustálou akci.
    • Tady nemusíš platit měsíčně, bere se tedy jiný metr.
    • walltar
      Prozradím ti jednu úžasnou pravdu předávanou z generace na generaci .... "Každého baví něco jiného"
    • Porovnáváš jablka a hrušky
  • nemálo jsem se nasmál při tomhle bugu http://www.youtube.com/watch?v=jL4xyZgBmQM shiny! *1*
    • walltar
      Se mě včera stalo něco podobného ... místo zvuku ze hry sem měl něco jako protileteckou sirénu před náletem .... sem napřed myslel, že mě odešla zvukovka nebo něco.
  • RockStar
    Zní to jako rajská hudba. "End-game pro všechny" Ty nejzábavnější věci pro všechny. Hraj 10 minut denně a zažiješ to nejlepší co hra nabízí....

    Já bych to spíš viděl jinak. Rozdělit a připravit jednotlivý end-game pro skupiny hráčů. Než udělat nějakého hybrida pro všechny. Nehledě, že end-game odvozený od toho, že jsi na konci levelování na konci hry. Né, že jsi na konci lokace. To co v podstatě říkají je, že přidají nové eventy. Toť vše, ale nic (moc) speciálního pro maximální levely. Lenost? Bez nápadu? Kdo ví. Ale jakmile nezabavíš maximální levely rozluč se s hráči. EVE je jiný případ tam lidi a komunita tvoří hru. Ale tohle je řízený svět. A potřebuje nějakého toho režiséra, aby hýbal se světem.

    V RIFTu taky přidávali nové invaze a nové eventy a lidi už to později moc nebralo. Teda dokud jim v tom něco padalo, tak tam bylo plno, ale stejně jednou všem dopadá to co potřebují a všechno utichne. V RIFTu byl hlavně problém v tom, že ta invaze neměla v podstatě vliv na fungování světa. Když jste jí "neporazili" nic se nestalo.

    A Adame proboha, ty jsi neměl rád velký raidy?? Tak proč si kdy hrál MMO s lidma? Když sis tam chtěl tajtrlíkovat a dělat si věci sólo?
    • Myslím, že narážel na něco jiného. Pokud totiž nemáš guildu, která chodí pravidelně (a i to začíná být problém, protože desítky rozmnělnily velké guildy a pokud nejsi v top, tak máš problém najít lidi), tak chodíš s pugem. To znamená najít 10 (dříve 25 nebo 40) lidí s konkrétními classami a rolemi, doufat, že ti vydrží, než to doskládáš, doufat, že jsou tak dobří, jak o sobě tvrdí, a ani pak nemáš jistotu, že ten raid dojdeš, protože spousta z nich dokáže utéct po prvním wipu (a není to mizivé procento, takových volů je fakt hodně). Ve finále 3 hodiny organizuješ (skládáš) a to sis ještě nic nezahrál, jen se snažíš najít kompetentní hráče, v dobách classicu a BC to bylo o to palčivější, že konkrétní hráč musel umět konkrétní věc na konkrétním bossovi (ano, musel, protože to např. dělala jediná classa) a mít konkrétní gear. Je to malá manažeřina, dneska je o něco lehčí, ale tenkrát to muselo být peklo. Taková věc člověka otráví, to mi věř. :) (proto obdivuju lidi, co na to mají nervy, protože já nikdy nic radši neskládám). Jinak souhlasím. Trochu mi v GW chybí jednotlivé role (tank, heal, dps). Všechny ty "conditions" jsou pro začátečníka (mě) absolutně nezajímavý, obzvlášť, když trvají krátké vteřiny, a už na relativně nízkém levelu mi přijde, že ve většině soubojů stejně jen vyházím všechno, co můžu, a pak čekám na cooldown. Ale třeba jsem nepřišel ještě na ty správný fígle, alespoň tomu zatím věřím. Hra v tom ale mnoho nepomáhá, při takovém množství spellů by se hodilo, aby se ti někde alespoň zapisovaly objevený a odhalený komba, aby sis je mohl zrekapitulovat. Taky mi dost chybí konkrétní čísla na health barech nepřátel, když bojuješ o poslední zbyteček života, tak je pro mě nicneříkající červená čárka mnohem méně informativní, než konkrétní číslo. Jinak je tam ale spousta věcí "správně". Třeba ty visty jsou fakt sranda.
    • http://guildwars2hub.com/features/editorials/80-things-do-level-80...

      Ake nove eventy pridaju ? chcu pridavat nove dungy a eventy, nove sety, viac pvp map atd... to vsetko bude zadarmo v patchi
      cca raz rocne pride dovy datac, plno novych lokacii, dalsi "hlavny" boss atd...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit