Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nejhorsi mozny pristup ke guild wars 2 je co nejrychleji dosahnout maximalniho levelu :D naopak ve wowku je to prakticky to nejdulezitejsi pokud prehlednu expeni prvni postavy. proto mi neprijde moc objektivni, kdyz tu nekdo pise, ze gw2 nema zadne raidy atd, .. na druhou stranu raidovani ve wowku je to nejzabavnejsi co je podle me mozne v PvE hre zazit. kazdy pristup ma neco do sebe, ale oba dva jsou natolik rozdilne, ze pri hodnoceni by se ty hry proste porovnavat nemeli
    • ja na wowku nejvic miloval levelovani a v na konci každyho bracketu v pvp jsem si udelal twinka, predtim jsem levelovani zastavil abych sehnal gear *1*
    • Asharak
      Já třeba do teď nechápu, proč tolik WoWkařů chce hned max lvl... nejvíc mě teda bavily 5man dungeony a questění/běhání krajinou, sic není nějak moc velká *4*
      • Acindards
        ty a nemáš to lepší, když se radši půjdeš proběhnout po lese někde venku? :D

        Teď napršelo, rostou houby, tak si můžeš i zvýšit dovednost v bylinkářství. :D
      • me to taky bavilo, ale jen kdyz jsem to hral s prvni postavou. to jsem sel lokaci po lokaci, ale pri druhe postave uz jen frcis na max level, aby jsi mohl co nejdrive do raidu a toto myslim u gw nehrozi, nebo aspon ja nechapu proc by to nekdo tak hral
    • Přesně tak *4* Já mám rád levelování a užívání si lokací... WoW mě o lokace připravovalo... tady ten problém nehrozí...
  • heartless_cz
    Já jsem asi level 40 a baví mě to na ty dvě hodiny denně zapnout. Žádný stres, že musím rychle nahnat max lvl, abych si užil PvP nebo WvW, díky lvl scalingu jsou všechny oblasti zajímavé, navíc kompletace světa je zábavná, když cestou narazíte na tolik eventů. Fakt pohodová hra...otázka zněla sice jinak, ale tak co.
    • Keyz
      Přesně takto bych si rád hrál MMORPG bohužel co jsem měl možnost tak to moc nešlo.Protože se každý někam hnal a na pomalé hrají nebylo dost lidi :( Pak ty lokace byli dost prázdné.
  • je to fajn, akorát moje zkušenost zatím je že na tyhle bossy platí nulová taktika, prípadne se obcas vyhnout nejakemu aoe
    • nabehnout jit AFK a vylootovat truhlu to je taktika :D
      • :D aby si mal truhlu musis dat priemer dmgu...
        • a od ceho je autoattack
          • Vůbec nevíš, o čem tu píšeš. Když budeš u téměř jakéhokoli bosse afk, zcela zaručeně chcípneš...

            Proč tu lidi píšou totální nesmysly? Vždyť tu někteří tuhle hru ani nehráli a hned musí dezinformovat.
          • Když budeš stát AFK a budeš autoattackovat, tak budeš mrtvej do 7 sekund.
            Trošku mě zklamalo to, že nové brnění těžce získané je jen pro design - respektive půjdu několikrát jeden a ten samej dung,abych získal celej set, který má plamenné efekty. To se mi moc nezamlouvá, měli by být alespoň v něčem opravdu výjimečný, když už to nemá být statově ,tak vizuálně. Nemyslím teď lepší vzhled, ale například možnost kdykoliv chci si nastavit daný design bez ohledu na to,jestli ten item stále vlastním...nebo třeba možnost dát do těchto získaných itemů více upgradů - cokoliv. Když hráč prostě netouží vypadat jen lépe, už přichází o PvE a skoro i o PvP, což je podle mě velmi smutné. Zbývá mu jen WvW, kde mu jsou odznaky padlé z nepřátel (na koupi hezčího setu), uplně na houby.
            Na druhou stranu velmi jsem si užil 80 lvlů jako nikdy a nikde předtím v jakékoliv jiném MMORPG.
    • Spíše ta taktika ještě není obecně známá. Já už párkrát zažil smrt kompletně všech v okolí bose. Co jsem si tak všiml, na každého moba něco platí a to i na elitní moby. Jen to chce zkoušet. GW2 rozhodně není tak jednoduchá, jak tu někteří psali. Chcípnout není problém. Jistě, pokud je event nacpanej lidma, tak se chcípe méně...

      Každopádně platí: Všichni musí umět aspoň trochu hrát svou classu. V GW2 je efektivní hraní snad ještě důležitější než v jiných MMO, co znám.
    • bohuzel musím souhlasit. Ale i tak je to fun
  • Ta hra má k hráčům jiný přístup než na který jste zvyklý, tak už to prosím pochopte.
  • RockStar
    Zní to jako rajská hudba. "End-game pro všechny" Ty nejzábavnější věci pro všechny. Hraj 10 minut denně a zažiješ to nejlepší co hra nabízí....

    Já bych to spíš viděl jinak. Rozdělit a připravit jednotlivý end-game pro skupiny hráčů. Než udělat nějakého hybrida pro všechny. Nehledě, že end-game odvozený od toho, že jsi na konci levelování na konci hry. Né, že jsi na konci lokace. To co v podstatě říkají je, že přidají nové eventy. Toť vše, ale nic (moc) speciálního pro maximální levely. Lenost? Bez nápadu? Kdo ví. Ale jakmile nezabavíš maximální levely rozluč se s hráči. EVE je jiný případ tam lidi a komunita tvoří hru. Ale tohle je řízený svět. A potřebuje nějakého toho režiséra, aby hýbal se světem.

    V RIFTu taky přidávali nové invaze a nové eventy a lidi už to později moc nebralo. Teda dokud jim v tom něco padalo, tak tam bylo plno, ale stejně jednou všem dopadá to co potřebují a všechno utichne. V RIFTu byl hlavně problém v tom, že ta invaze neměla v podstatě vliv na fungování světa. Když jste jí "neporazili" nic se nestalo.

    A Adame proboha, ty jsi neměl rád velký raidy?? Tak proč si kdy hrál MMO s lidma? Když sis tam chtěl tajtrlíkovat a dělat si věci sólo?
    • Myslím, že narážel na něco jiného. Pokud totiž nemáš guildu, která chodí pravidelně (a i to začíná být problém, protože desítky rozmnělnily velké guildy a pokud nejsi v top, tak máš problém najít lidi), tak chodíš s pugem. To znamená najít 10 (dříve 25 nebo 40) lidí s konkrétními classami a rolemi, doufat, že ti vydrží, než to doskládáš, doufat, že jsou tak dobří, jak o sobě tvrdí, a ani pak nemáš jistotu, že ten raid dojdeš, protože spousta z nich dokáže utéct po prvním wipu (a není to mizivé procento, takových volů je fakt hodně). Ve finále 3 hodiny organizuješ (skládáš) a to sis ještě nic nezahrál, jen se snažíš najít kompetentní hráče, v dobách classicu a BC to bylo o to palčivější, že konkrétní hráč musel umět konkrétní věc na konkrétním bossovi (ano, musel, protože to např. dělala jediná classa) a mít konkrétní gear. Je to malá manažeřina, dneska je o něco lehčí, ale tenkrát to muselo být peklo. Taková věc člověka otráví, to mi věř. :) (proto obdivuju lidi, co na to mají nervy, protože já nikdy nic radši neskládám). Jinak souhlasím. Trochu mi v GW chybí jednotlivé role (tank, heal, dps). Všechny ty "conditions" jsou pro začátečníka (mě) absolutně nezajímavý, obzvlášť, když trvají krátké vteřiny, a už na relativně nízkém levelu mi přijde, že ve většině soubojů stejně jen vyházím všechno, co můžu, a pak čekám na cooldown. Ale třeba jsem nepřišel ještě na ty správný fígle, alespoň tomu zatím věřím. Hra v tom ale mnoho nepomáhá, při takovém množství spellů by se hodilo, aby se ti někde alespoň zapisovaly objevený a odhalený komba, aby sis je mohl zrekapitulovat. Taky mi dost chybí konkrétní čísla na health barech nepřátel, když bojuješ o poslední zbyteček života, tak je pro mě nicneříkající červená čárka mnohem méně informativní, než konkrétní číslo. Jinak je tam ale spousta věcí "správně". Třeba ty visty jsou fakt sranda.
    • http://guildwars2hub.com/features/editorials/80-things-do-level-80...

      Ake nove eventy pridaju ? chcu pridavat nove dungy a eventy, nove sety, viac pvp map atd... to vsetko bude zadarmo v patchi
      cca raz rocne pride dovy datac, plno novych lokacii, dalsi "hlavny" boss atd...
  • Vzhledem k tomu, že drop z bosů je buglý a vypadne asi jen 5 lidem, nemá cenu na ně chodit.
    • Mno, prej je loot naprosto shitoidní a nepadá vůbec nic zajímavého.
      • To nikde v GW2.
        • Právě naopak. Padá přesně to, co se hodí narozdíl od jiných MMO. Já mám kompletně svou výbavu čistě z dropů a bohatě mi to stačí.
          • Proč mám mínusy? Vždyť je to pravda! Bavíme se tu o běžných dropech z mobů a ty jsou využitelné v pohodě všechny. Pokud seberu něco "na nic", tak to rozbiju a hned mám surovinu na crafting. Když to srovnám s LOTRO, kde padá z mobů jen naprostý bordel, pak je GW2 v tomhle úplně úžasná. A jak bylo tisíckrát řečeno, tohle není hra o honbě za gearem. Jde tu o čistou akci. V podstatě je to taková střílečka určitým způsobem převedena do MMORPG. Ani questy tu nemají nějaký zásadní příběh, který bych studoval x minut.

            Pořád říkám, GW2 se nesmí dávat vedle MMO typu WoW, LOTRO, Age of Conan apod. Patří do úplně jiné kategorie (tím nemyslím, lepší x horší, prostě je jiná).
          • Tak mě teda většinou padaj věci pro jiné classy a nebo nepotřebné věci, ale když už mi padne něco pro mou classu tak to je celkem solidní. pokud jde o ty buglé dropy z bossů tak tam je problém v hráčích. Na drop je potřeba alespoň bronzová medaile z eventu, a občas i vyšší. Pro nezasvěcené to znamená, že hráč kterej přiběhne na konci eventu, nebo se jen poflakuje kolem a bossovi dá jen minimální dmg nedostane nic.
            • ale na druhou stranu se každý equip hodí - není na nic. Když člověk craftí, může si ten equip rozbít a použít suroviny z něj. To je podle mě v pohodě.
  • Prave jsem zjistil, ze od bety hra urazila pekny kus cesty, i lokace jsou dost jinak. Tehda mi trvalo dva dny dostat se na 11lvl, ted to trva o pulku mene. Take obtiznost se zmensila a pridalo hodne moc eventu atd. takze clovek stejne umre pri te mele a ne jen u obycejnych srdicek. Ale je to fakt uplne neco jineho nez wow ;)
  • No i kdyz mas max lvl muzes jit kam chces a delat tam celou mapu, protoze ti hra snizi max lvl na uroven dane mapy. Ve vysledku nikdy nejsi totalni superman co razi cestu kamosum s nizsim lvl., takze si uzijes kazdou mapu pekne regulerne.
    • A co az dodelas vsechny mapy?? Potom ti hra uz opravdu nic nabizet nebude..
      • Pořád tu je PVP a WvWvW, ale ber, že pokud uděláš všechny lokace tak ze si to projel. Hra ti za 1000kč nabídne něakých krásných 100h než uděláš 80lvl pokud teda neexpíš na rychlost a samotné expení tady není nuda a pokud si v lokacích poprvé tak si to rozhodně užiješ.
        • A ještě jsem uplně zapomněl na to co je na hře nejlepší, a to je komunita, hra tě nenutí soupeřit o stvůry, questy, materiály apod. A většinou jen oceníš když ti nekdo pomůže, což je v MMO podle mně super vec.
      • Pořád tu je WvWvW *3*
    • další důvod, proč GW zkrachuje... jako jiné MMO
      • GW není závislé na měsíčních poplatcích...
  • lvl 24....rank10 zatím se skvěle bavím. Nejvíc oceňuji instant 80 do structured pvp muzu zkusit jakejkoliv char. Sice vypadaj ze zacatku jako nejaky vesnicani dokud nesezenete hezci equip ale i tak je to super :-)
    • a malem bych zapomel na to podstatne: me tenhle system vyhovuje, ale chápu že 24/7 hráč nebude treba uplne spokojenej. A v pvp se nebude moct honit na nooby v uber gearu vsichni totiz maji stejne podminky.

      Dost me zajima jak prorazi v e-sportu tvurci takove ambice maji.
      • To uplně neni pravda, ve WvW mate normalni Equip z PVE takze cim vice budete hrat PVE a chodit dungy budete mit lepsi equip a budete vice mastit dmg v WvW ale v PvP mate sice nejakej ten zakladni equip ale nezapomente ze hned vedle joinovani do pvp mas vendora co prodava staffky a ruzne dalsi lepsi veci za body co vydelavas v PVP btw PVP :) staffku uz sjem si koupil stala me asi 18k tech pointu a za jednu hru v PVP kdyz vyhrajes mas asi 200-400
        • Ve WvW jsou použité věci, které si lidi najdou v PVE, ale hadry z dungeonů nejsou nejlepší ve hře. Jejich existence je vesměs pouze kosmetická - každý dungeon nabízí setík s unikátním vzhledem.

          Ovšem v sPvP mají všichni lvl 80, stejné skilly a stejné staty. Unikátní skilly pro jednotlivé rasy zde nejsou dostupné (aby hráče nelákalo upřednostňovat konkrétní rasu). Všechny hadry a zbraně mají stejné základní vlastnosti (samozřejmě rozdíl brnění x róba). Lidi se začnou lišit až použitím amuletů, run a já nevím čeho všeho. No a samozřejmě výběrem traitů... Za získané bodíky (glory pts) a nové ranky (něco jako level) se získávají truhly, které obsahují pár náhodných věcí.

          Jinak v sPvP jsou dostupné všechny hadry a zbraně. Každý tam má svou osobní kolekci *4* Také si lze prohlížet věci, i když je ještě nemáte získané *3* Člověk se tam může vyzdobit jak chce *15*
      • Jo, GW2 podle mě může aspirovat na zápasy, tedy na e-sport. U ostatních MMO je prostě jasně daný, co která classa dělá a každá classa v podstatě hraje totéž a odlišnost je jen nepatrná. Zároveň není tak důležitý pohyb, reflexy atd. To naopak v GW2 je to úplný opak. Tam lze skutečně maximalizovat efektivitu boje díky umu a postřehu.
  • nemálo jsem se nasmál při tomhle bugu http://www.youtube.com/watch?v=jL4xyZgBmQM shiny! *1*
    • walltar
      Se mě včera stalo něco podobného ... místo zvuku ze hry sem měl něco jako protileteckou sirénu před náletem .... sem napřed myslel, že mě odešla zvukovka nebo něco.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit