Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vcera jsem zacal hrat, a bal jsem se grafiky (prechod z BF3). ovsem byl jsem mile prekvapen. vypada to skvele. zadne lagy nic, perfektne to bezi.... hratelnost je zatim super.
    • hraju vse na ultra, jak BF3, tak toto. pro doplneni.
  • Dvěma slovy - těším se. Svět Mechwarriora mám moc rád, a Žoldnéřova Hvězda je moje bible, stejně jako Mechcommander jednou z Top her. Těším se, až přibudou MadCat, nebo třeba Bushwacker. Je vidět, že to je zatím beta, fyzika nic moc, grafika taky. Zato zvuky jsou super. Snad přibude možnost protivníka fyzicky napadnout, napálit Atlasem třeba právě Jennera, to musí bejt žůžo ... :-)
  • Ahoj, pokouším se dělat české fanstránky na www.mwo.cz. Budu rád za nějaký feedback a nápady.
  • Nevim zdali to má ještě význam to sem psát, ale OpenBeta je momentálně odsunuta kuli problémům v posledním patchy. Teoreticky už je problém odstraněn, ale raději to odsunuli. Jinak jsem za celý dva měsíce co betatestuju nezaznamenal takhle vážný problém.
  • Pro milovníky Mechwarrior her rozhodně povinnost. Souboje mi připadají lepší než v takovém MW: Living Legends... mam z nich "realističtější" pocit. Správně těžkopádný - otočit stotunovýho Atlase rozhodně neni otázka 5 sekund a je třeba myslet dopředu. Ke gameplayi výtky nemam. Po posledním patchi je skvělá i grafika - zmizely všelijaký divný blur filtry atd. Nicméně ta hra podle mě NENI hotová na open betu. Už proto, že třeba obsahuje jen 4 mapy a jeden jediný herní mod - a to ten nejjednoduší, kdy se mechove spawnují na opačných stranách mapy a jdou se pozabíjet.
    • Zapomněl jsem na další důvod proč mi přijde open beta uspěchaná - optimalizace. Podle příspěvku na MW foru to spoustě lidem jede 5 FPS na docela nadupaných strojích (já mam asi štastnou konfiguraci, že dostávam 30 FPS na high detaily)
  • victor
    Až za 4 dny ? ... No nic , tak zatím jdu honit tanky po mezi ve WOTu :(
  • Nehrál jsem příliš dlouho, ale grafika hry mi přišla zcela strašlivá. Absence fyziky, grain filtrama se nešetřilo a popravdě, na maximální graf. nastavení hra vypadá jako několik let starý titul. Výběr map mě nezaujal, velmi fádní. A to nemluvím o dohledu, který je dost mizerný. Mě osobně z vyvíjených mech her víc vyhovovala alfa Hawkenu, jak tempem a mechanikou hry, tak zpracováním.
    • pro ty co mínuskujou, mám 24 palcový monitor, takže ani na top settings to nevypadá bůhvíjak skvěle a dohled kolem 700 metrů na relativně malých mapách vážně neohromí. Ale možná sem jenom rozmlsanej z Army.
  • Ano, hra je v základu výborná. Čím déle hraji, tím se víc učím a baví. Vyžaduje trochu trpělivosti. Sice skolit víc jak jednoho mecha za hru je nadlidský úkol (vhledem k omezenosti arzenálu a heatsinků), tak pocit ze samotné bitvy je výborný. Hodně rozhoduje LRM na dálku a hlavně taktika, což je vzhledem k náhodným bitvám s neznámými lidmi trochu problém. Pocit adrenalinu v rychlém a zranitelném Jenneru, který pobíhá mezi domy a ostřeluje Atlase je ale naprosto super :)
    • Jde sestřelit i víc robotů. Běžne jsem v Raveně měl 2-3 killy za hru. Jde o přístupu, konfiguraci mecha, vybírat si správné nepřátele, být taková ta vrána co oklovává zezadu, zatím co se nepřítel věnuje kamarádovi vepředu. Většinou jim došlopozdě, že už mají zadní brnění v háji. Některý pak začnou panikařit a otáčet se na mě...tím si to vlastně podepíšou.
      Jenner je rychlá malá prostitutka s malým profilem (blbě se trefuje) a nic mu neuteče. Toho je třeba využívat a ničit commanda nebo raveny. A pokud se mu nechce, tak je jeho hlavní úkol označovat pro LRM a neskutečně otravovat Atlase. :)
      • Tak otravovat Atlase *1*.To by ti šlo.Ne ted vazne je to dost gut hra a pokud znáte starýho Mechwarriora nebo popřípadě stolní hru Battletech podle které je to celí vyrobeny tak se vám to bude líbyt tuplem.Mechu je tam zatím jen pár,ale zase jsou v ruzných variantách.A jak říkal přede mnou Cursed je to dost o týmové sehranosti a to je na tom to dobrý.No nic du žhavyt lasery a hlavně nezapomente za Drakonis a rod Kuritů.
  • Mimochodem od posledního patche je hra celkem nehratelná kuli jakémusi megalagu, který v podstatě ukončí zápas. Vypadá to na serverside chybu. Jestli otevřou betu s tímhle problémem, vykopou si hrob. Do posledního patche jsem problém s lagem neměl a to jsou servery v USA.
  • celkom fajn len Mechanicwarrior alebo Earthsiege mali tych ovladacich klaves viacej. zatial je Mechwarrior nieco ako zlozitejsia strielacka akurat miesto cloveka je tam stroj. mozno sa to casom zmeni
    • Nepamatuju se, že bych v nějaký jiný než mechwarriorový "střílečce" tak moc a často řešil problém, kam toho nepřítele napálit, aby bylo nejlíp a vyvázl z tý tunový převahy alespoň se všema končetinama. Jakmile ho oskenuješ (chvily ho držíš zaměřeného), ukáže se ti jeho výzbroj, pak se koukneš co je to za typ (a variantu coz lze poznat i podle vzhledu) a podle toho vyhodnotíš kam mu pálit, abys ho co nejrychleji připravil o jeho DPS....nebo riskneš hlavu? Někdy jde hlava krásně, někdy skoro vůbec (taky záleží na typu nepřátelskýho mechu).
    • emmm měli navíc tak maximálně přepínání pasivního / aktivního radaru. Tohle je o dost složitější střílečka....nějak nemám představu co bys chtěl. Mimochodem, víš že ten mech jde upravovat a dávat do něj různý zbraně? Kombinací je mnoho a najít takovou aby pořádně kopala, zároveň ses neupekl, unesl jí, při prvním kritickym zásahu si nevyletěl do vzduchu a vyhovovala ti na ovládání je pro mě asi tak půl zábavy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit