Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Gonzi
    Osobní dojmy: Mech fight je tam celkem skvěle zvládnutý, musí se hodně kombinovat aby člověk využil síly a zakryl slabiny daného mecha a výbavy. Dlouhá životnost mecha a bitvy bez respawnu jsou velmi příjemné, protože člověka nutí více taktizovat a snažit se nezemřít. Obecně cokoli, co se základního gameplaye týče mi přijde boží. Problémem je všechno kolem.

    Hra imho nemá co více nabídnout - je to strašně jednoduchá arénovka, pročež jsou zápasy pořád stejné. Je nutné si uvědomit, že pocit kráčejících robotů je sice skvělý, ale také značně svazující... soubojům chybí uskakování, skrývaní se za překážky, nějaký větší moment překvapení apod.

    Hodně by tomu pomohly různé jednotky (tanky, vrtulníky), protože momentálně je ve hře zábavné jen ničení jeden na jednoho a to se prostě musí ohrát (každá bitva víceméně stejná).
  • Vlastni hra> 4.5/5, ale to je pohled Battletech fandy, snaha tvurcu o verne preneseni stolni hry v simulator/semi-simulator mechu je pro me velke plus. Taktika a team play je tu nutnost, rambo pristup = smrt behem nekolika malo okamziku po prvnim kontaktu s nepritelem.

    Ekonomika a payTOwin element> 5/5, je tu grind, maly ale je, kdo nechce dat ani korunu bude muset par (par=1-3) dnu venovat grindu s free mechy na ziskani prvniho "vlastniho" robota. P2W tu neni zadny, nelze koupit nic, co by neslo ziskat i zadarmo. Vlastni ekonomika po celkem dlouhem ladeni je IMHO ted na OK urovni. Za jeden herni session si jde vydelat na komplet re-config vlastneneho mecha, na komplet noveho pak zalezi na velikosti;).... 1-7 dnu.

    Technicke zpracovani> 3/5, tak malo za to, ze vlastnici jakehokoliv DUAL core CPU musi, ale opravdu musi do configu a rucne delat upravy, pro dosazeni ok hratelnosti. Stav 11.10., uvidime co s tim dokazi jeste udelat ... DX11 podpora je tam, CryEngine 3.4 uz je active. Zvuky jsou OK.

    Metagame> ?/5 zatim zadna, je prislibeny cely inner sphere a boj vsech 5 great houses + MERC o jednotlive planety ..... bla bla bla zatim jen marketing recicky. Pozdeji i prichod Clans:)

    Klattu
  • Nehrál jsem příliš dlouho, ale grafika hry mi přišla zcela strašlivá. Absence fyziky, grain filtrama se nešetřilo a popravdě, na maximální graf. nastavení hra vypadá jako několik let starý titul. Výběr map mě nezaujal, velmi fádní. A to nemluvím o dohledu, který je dost mizerný. Mě osobně z vyvíjených mech her víc vyhovovala alfa Hawkenu, jak tempem a mechanikou hry, tak zpracováním.
    • pro ty co mínuskujou, mám 24 palcový monitor, takže ani na top settings to nevypadá bůhvíjak skvěle a dohled kolem 700 metrů na relativně malých mapách vážně neohromí. Ale možná sem jenom rozmlsanej z Army.
  • vcera jsem zacal hrat, a bal jsem se grafiky (prechod z BF3). ovsem byl jsem mile prekvapen. vypada to skvele. zadne lagy nic, perfektne to bezi.... hratelnost je zatim super.
    • hraju vse na ultra, jak BF3, tak toto. pro doplneni.
  • Ano, hra je v základu výborná. Čím déle hraji, tím se víc učím a baví. Vyžaduje trochu trpělivosti. Sice skolit víc jak jednoho mecha za hru je nadlidský úkol (vhledem k omezenosti arzenálu a heatsinků), tak pocit ze samotné bitvy je výborný. Hodně rozhoduje LRM na dálku a hlavně taktika, což je vzhledem k náhodným bitvám s neznámými lidmi trochu problém. Pocit adrenalinu v rychlém a zranitelném Jenneru, který pobíhá mezi domy a ostřeluje Atlase je ale naprosto super :)
    • Jde sestřelit i víc robotů. Běžne jsem v Raveně měl 2-3 killy za hru. Jde o přístupu, konfiguraci mecha, vybírat si správné nepřátele, být taková ta vrána co oklovává zezadu, zatím co se nepřítel věnuje kamarádovi vepředu. Většinou jim došlopozdě, že už mají zadní brnění v háji. Některý pak začnou panikařit a otáčet se na mě...tím si to vlastně podepíšou.
      Jenner je rychlá malá prostitutka s malým profilem (blbě se trefuje) a nic mu neuteče. Toho je třeba využívat a ničit commanda nebo raveny. A pokud se mu nechce, tak je jeho hlavní úkol označovat pro LRM a neskutečně otravovat Atlase. :)
      • Tak otravovat Atlase *1*.To by ti šlo.Ne ted vazne je to dost gut hra a pokud znáte starýho Mechwarriora nebo popřípadě stolní hru Battletech podle které je to celí vyrobeny tak se vám to bude líbyt tuplem.Mechu je tam zatím jen pár,ale zase jsou v ruzných variantách.A jak říkal přede mnou Cursed je to dost o týmové sehranosti a to je na tom to dobrý.No nic du žhavyt lasery a hlavně nezapomente za Drakonis a rod Kuritů.
  • Mimochodem hrál jsem to na HD 7770 ve fullHD. Detaily ručně nastavené, ale většinou kolem medium. FPS kolem 30-50FPS. A můžu říct že to stále vypadalo moc pěkně.
    Grafiku navíc tohle úterý updatovali, doladilii speciální režimy vidění (night a thermal vision), textury se mi zdají o dost ostřejší, ubrali speciální filtry a přidali nasvícení (celkem dost poznat). Zkrátka je to stále ve vývoji. Ale postupuje to celkem velkými kroky.
  • A ještě jedna rada pro případné nooby. :) I když mám sto chutí si to nechat pro sebe, občas se to hodí. :) Tak to jen tak naznačím...pozorujte dostřel zbraní...a to nejen do dálky :). Zdravim především trial CATy s PPC.
    • Kdyby jen PPC, u LRM je to občas ještě horší, ale zas na druhou stranu někteří měli nádhernou strategii, 2xCAT s LRM v zadní línii, a jeden scout v Jennerovy, který jen označoval cíle :D
      • Označování je taky kapitola sama pro sebe. Někteří nepochopili, že označení cíle musí udržovat a jen zběsile překlikávají mezi nepřátelskýma mechama. Funkci NARCu jsem nepochopil, protože cíl musí být také udržován zaměřen, což je blbost. NARC sám o sobě by měl vysílat lokaci, ale to je spíš do BETA fóra.
        • JJ, ale ono je někdy udržení cíle problém, když označuješ CAT a z posa rohu vyběhnou 2 Atlasy tak na nějaké udržení zaměření cíle kašleš a zdrháš :D.
          Jinak jsem dnes zkusil 3 hry a musím, říct, že herně docela velký pokrok. Jen pořád to ovládání zlobí :D
  • Dvěma slovy - těším se. Svět Mechwarriora mám moc rád, a Žoldnéřova Hvězda je moje bible, stejně jako Mechcommander jednou z Top her. Těším se, až přibudou MadCat, nebo třeba Bushwacker. Je vidět, že to je zatím beta, fyzika nic moc, grafika taky. Zato zvuky jsou super. Snad přibude možnost protivníka fyzicky napadnout, napálit Atlasem třeba právě Jennera, to musí bejt žůžo ... :-)
  • celkom fajn len Mechanicwarrior alebo Earthsiege mali tych ovladacich klaves viacej. zatial je Mechwarrior nieco ako zlozitejsia strielacka akurat miesto cloveka je tam stroj. mozno sa to casom zmeni
    • Nepamatuju se, že bych v nějaký jiný než mechwarriorový "střílečce" tak moc a často řešil problém, kam toho nepřítele napálit, aby bylo nejlíp a vyvázl z tý tunový převahy alespoň se všema končetinama. Jakmile ho oskenuješ (chvily ho držíš zaměřeného), ukáže se ti jeho výzbroj, pak se koukneš co je to za typ (a variantu coz lze poznat i podle vzhledu) a podle toho vyhodnotíš kam mu pálit, abys ho co nejrychleji připravil o jeho DPS....nebo riskneš hlavu? Někdy jde hlava krásně, někdy skoro vůbec (taky záleží na typu nepřátelskýho mechu).
    • emmm měli navíc tak maximálně přepínání pasivního / aktivního radaru. Tohle je o dost složitější střílečka....nějak nemám představu co bys chtěl. Mimochodem, víš že ten mech jde upravovat a dávat do něj různý zbraně? Kombinací je mnoho a najít takovou aby pořádně kopala, zároveň ses neupekl, unesl jí, při prvním kritickym zásahu si nevyletěl do vzduchu a vyhovovala ti na ovládání je pro mě asi tak půl zábavy.
  • Mimochodem od posledního patche je hra celkem nehratelná kuli jakémusi megalagu, který v podstatě ukončí zápas. Vypadá to na serverside chybu. Jestli otevřou betu s tímhle problémem, vykopou si hrob. Do posledního patche jsem problém s lagem neměl a to jsou servery v USA.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit