Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobrá videorecenzia. Tiež som volil nenásilný postup. Ešte by som dodal, že hľadaním alternatívnych ciest a riešením "vedľajších" úloh sa výrazne predlžuje hracia doba.
  • Scéna z recenze, kdy strážný ve víru boje ustřelil kolegovi hlavu mě rozesmála. *1*
  • jak to teda funguje? když nebudu chtít nikoho zabíjet (zbytečně), tak nesmím zabít ani ty cíle, co dostanu zadaný, prostě je nechávat jít? rád bych hrál stylem, že po cestě nebudu mít žádný killy a na konci sejmu cíl, ale bojím se, že tak přijdu o výhody těch extrémních přístupů, tzn. vraždění všech nebo úplně čistej štít...
    • Presne tak, pokud chces hrat jako pacifista (a ziskat prislusne trofeje) nesmis zabit nikoho, ani zadane cile. Ale nenechas je jen tak jit, hra nabizi humanni zpusoby jejich odstraneni, ale ty se zpristupni az odehranim vedlejsich misi.
      • Masa-san
        No v některých případech nejde tak úplně o humánní přístup *2* , ale non-lethal je to určitě *3* (neumřou)
        např. prvnímu cíli ("High overseer Campbell") hráč vypálí žhavou tyčí do obličeje značku heretika a později ho zle potkat jako Weepera ve flooded district, kde počítám nemá šanci na přežití.
        Odstranění bratrů se provede tak, že se jim vyříznou jazyky a pošlou je na doživotí makat pod zem do dolů.
        dalšího potrestá samotné impérium (a oni se s mučením či popravou moc nezdráhají)
    • Masa-san
      Je to jen na hráči. Já to prošel celé bez jediného zabití a neviděn. Cíle jsem vždy nechal odstranit živé, každý jiným způsobem. Je prostě potřeba nejít přímo k cílí, ale prozkoumat danou mapu a objevit možnosti jak cíle odstranit, bez krveprolití. Ve hře se to pak projevovalo například tím, že mi chodili děkovné dopisy od příbuzných těch co jsem nezabil a jednou jsem snad i dostal runu s dopisem (netuším jestli se runa objeví i pokud se cíl zabije).
      Ale dá se hrát i úplným masakrováním všeho živého nebo půl na půl. Hra hráče nijak nezvýhodňuje, tedy pokud nepočítáme poplach a s tím spojené skutečnosti, jako příliv nepřátel na místo, kde byl poplach vyvolán.
      • Keyz
        Nevýhoda je v to,že si negativně ovlivníš konec hry i když nechceš.Chtěl jsem původně zabit nepřátelé a využít mstu ale dopadlo by to celkově blbě.
        Navíc jak se může zhoršovat mor když po smrti protivníka se díky dovednosti mrtvola ihned vypaří?To nedává smysl.

        - Je to klasické rozdělení kde je něco ve výhodě.Naprostá klasika je to,že poděkování dostaneš za jeden styl hraní.Proč nemáš poděkovaní za to,že jsi zabil nějakého šmejda který negativně ovlivňoval život dalších lidí?
        Prostě hraješ stylem kdy asi zabíjíš slušné lidí.Nikdo nepoděkuje,dále to je ještě horší a navíc si nějak přivoláš na město mor.To je teda pomsta.
        • Protože strážní odvážejí mrtvoly, je jedno, že se jejich tělo vypaří. Takhle jsem to pochopil teda. A taky likvidují krysy, žejo. A wheepeři jsou zase v podstatě zdraví lidé protože při dobrým konci najdou lék.
        • USER47
          Já zabil prakticky všechny hlavní hajzly a měl jsem po celou dobu chaos na low + dobrej konec. Pokud vraždíš desítky strážníků v každý misi, tak je to samozřejmě něco jinýho, ale to už bych nepočítal do nějaký pomsty.
        • Masa-san
          Co myslíš tím poděkováním ? U mě se žádné speciální díky za projití non-lethal způsobem nedostavila. Pokud myslíš in-game obsah, je to možná i naopak vezmeme-li v úvahu různé animace zabíjení, možnost zbavit se otravných tall boys, kteří nejdou uspat, apod.
          Mor je ve městě jako součást děje. Já nikoho nezabil a měl jsem myslím půlku města nakaženou, aspoň to si povídali NPC.
          Můj konec vypadal takhle http://www.youtube.com/watch?v=ws61PaCattg
    • ales.smutny
      Jde to hrát jak chceš. V tom je to kouzlo :) Kromě konce, který může reflektovat velký počet zabitých (velký, ne třeba pět za misi) nikdo nepenalizuje/ nebonifikuje za nějaký přístup. Tady nejsou zvolené cesty jako třeba v DX:HR, kdy alternativní cesta znamenala XP...tady se prostě hraje, jak člověk chce.

      A i ten konec není penalizace, je alternativou.
      • No, neni to docela pravda, za humannejsi pristup jsi odmenovan trofejemi. A take vetsim obsahem a delsi hraci dobou.
        • Za přístup zabij co se hejbe si odměňován úžasnými animacemi zabití a různýma hrátkama se schopnostma, to pro mě byl hroznej tahoun pro druhý bad-ass zahrání. :3 Trofeje mi snědly bambulu, na ty se nedívám :3 Právě obsah je podle mě lepší při zabíjení...vyřádí se tam mé zvrácenecké choutky.
          • Animace zabiti me vazne nezajimaji a o lidech co se v tomhle vyzivaji mam jiste mineni, ktere je v souladu s jistymi kritiky her.
          • Přesně tak já hrál high chaos ghost stealth zabil jsem snad 80% strážných a členů gengu co mi přišli do cesty vedlejší mise jsem dělal taky a konec se mi osobně velmi líbil.
        • ales.smutny
          Což také není pravda. To jsou všechno hráčem ovlivnitelné veličiny. Nikde není psáno, že když každého podřízne, že nemůže lozit po městě a hledat vedlejší questy. Že je herní doba variabilní na stylu je pravda, ale víc proužků neznamená víc Adidas, opět je to dynamice a hráčské volbě, o replayabilitě nemluvě. Tady už prostě mluvíme o abstraktě vytvořených hodnotách, které nemají s reálnými in-game odměnami a penalizacemi nic spoelčného. Ale o tom jsem včera mluvil ve Fight Clubu a nechci se opakovat.
          • No, i zabijak muze delat vedlejsi mise, ale nemusi, takze to ponekud postrada smysl a porad jsou tu jeste ty trofeje.
    • Tak si to můžeš klidně zahrát znova od začátku... ;)
      • znova? :D tak na to fakt nemám čas... zrovna teď mám rozehranejch asi 30 her a ani tak není kdy je dohrávat, natož abych si nějaký dával dvakrát ;) proto jsem rád, když vím, jak toho v jednom průchodu hrou vidět co nejvíc...
  • Na nejtezsi obtiznost jsem za celou hru zabil jedinou postavu v misi s lady boyle ve vedlejsi misi pro mideltona ve streleckem souboji ale toho loadovani *7* ...jak pise Darius taky to tak citim muj pocit ale jeste umocnuje bidna znalost anglictiny. Kazdopadne se k tomu jeste vratim a zahraji si to akcnejsim stylem.
  • Chtěl jsem se ještě zeptat je ve hře statistika celkového počtu zabitých lidí ? Nebo jsem to přehlédl ?
    • Na konci každé mise máš tabulku kde máš všechno vypsané. :)
      • To ale není celkový počet ne ?
  • Libí se mi jak npc reagujou na mé činy když jsem hrál high chaos a podřezal opravdu každého tak přišel vrahoun nahlásit cíli že všechny hlídky zmizely nebo strážný o mě mluvil jako o šílenci kterého zavírají do klece a vypouští jen v noci *1*
    • USER47
      To s tou klecí říkaj i když jsi pacifista. Jsou to jen drby, zrovna tohle nijak nereflektuje způsob hraní.
  • hlavně se z toho nepose.rte *1*
    • frag.ment
      Vašku zalez a nepruď tu :-)
  • Absolutně parádní videorecenze,k samotné hře mám jednu výtku,kdyby se zabití lidí nakažených morem nemělo započítavat do statistik,protože se jedná o akt milosrdenství a jejich omráčení nedavá smysl.
    • Kdyz neumis zivot vratit, tak ho nikomu neber.
    • Hele, zkus si hru zahrát a dohrát bez zabíjení ,ano i nakažené omráčíš když je třeba ;) a na konci uvídíš k čemu to bylo.
    • Nevim po jake dobe umiraji nakazeni (jestli by vubec uspani v prvnich levelech davalo smysl) ale kdyz to dohrajes na dobry konec tak by to omracovani melo davat smysl *3*
      • myslim že v nějakých poznámkách je napsáno že ty elixíry se musí brát preventivně, když je člověk nakažen tak nemají smysl, ale nechci se mýlit
  • Skvělá videorezence až mne zamrazilo v zádech :)
  • mirekdusinojc
    K tomu lze říct jen jediné: Nice!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit