Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak kluci, zase to nepřehánějte s tím 3/10. Taky jsem dohral původní ufo a x-com z pod moře jsem dohral asi 10x za nadčlověka a pořad to byla bomba. Na novýho x-coma jsem se těšil. Musim rozhodně řict, že hra je kvalitní. Alespoň lehce nadprůměrně. Bavila mě, hral jsem tušim na tu druhou nejtěžší obtižnost. Je tam pár zajímavých nápadů a "vylepšení" ovšem bohužel i spousta nedotažeností a kravin, které štvou a spiše převládají. Délka hry je fakt ubohá. Pak bych moh vyjmenovávat všechny ty odfláknuté věci ve srovnání starý/nový x-com, ale to bych vás opakoval. Souhlasim, je to nedotažený a je to velka škoda.
  • Chci se zeptat jestli náhodou nevyšel opravný patch na kameru? Když jsem v budově a nebo lodi, tak mi pokaždé při tahu kamera ukazuje pohled na střechu *16*
  • Já jsem asi zaspal dobu, ale hra je hrozné zklamání, všechno co mě bavilo na původním UFO z tohohle odstranili. Výzkum je ubohý, výroba zrovna tak, taktické možnosti vojáků naprosto nulové (v tahovce!!!), náboje nic, granátem dohodím tak daleko, že bych dál dočural a raketomet ... pamatuje si někdo Ďábelský odpalovač v jedničce? Smysl inventáře vojáků mi taky zcela uniká - je ve hře naprosto k ničemu, jediné co se v podstatě dá měnit je granát za lékarničku nebo omračovadlo. Management a stavění báze jsou osekané na kost, jak to může někoho bavit dél než 5-6 hodin nechápu. Na Normal obtížnost jsem byl podle spoileru po necelém dnu hraní kousek před finišem. Nebudu se ani rozepisovat o různých alogičnostech, jako že brnění stojí víc než stíhačka
    Po grafické stránce mi hra přijde tak na úrovni Aftermatch, dokonce i tamější monotón mapy mi přijdou rozmanitější než v XCOM ... taky nechápu, co na tom tak dlouho vlastně vyvíjeli.
    Jediný plus je rychlé nahrávání ze sejvů ... ale to těžko něco zachrání, když pokaždé nahrávám stejnou hrůzu. Vlastně ještě jeden plus ... hru jsem si moudře nejdřív stáhl cracknutou, než jsem ji koupil. Kdybych za ni vysolil těch 50 euro nebo kolik to chtějí, asi bych si teď rval zbytky vlasů.
    Za mě 3/10 - za ten necelý den hraní, kdy mě to bavilo vlastně jen první cca 3 hodiny.
  • Hrál jsem a dohrál. Ze série jsem hrál s touto hrou 5 her, včetně původních XCOM 1 a 2. Tento počin hodnotím 3/10. Je poplatný době, ale má takovou spoustu nedodělků a zjednodušení až kazí obří potenciál námětu. Obrovská škoda. Celkový verdikt: 3/10 - nekupujte jsou to vyhozené peníze. Namátkou:

    * nemožnost mít více základen, minimální variabilita základny (do 10 "místností"), minimální variabilita zbraní, věcí, zbrojí i letounů a jejich vybavení, minimální variabilita nepřátel (do 15 potvor)
    * minimální "piplání" vojáků, vše je předdefinované jejich statistiky i to jakou zbraň mohou držet, liší se tak jen počtem dnů ve službě
    * nulová politika (např. šlo udělat že státy se do projektu přidávají, z politických důvodů oddělují, k tomu navázané politické mise, boj s lidskými odpadlíky a přisluhovači apod...) Mise se opakují a jsou naskriptované stále stejně včetně sestavy lokace (když už zase zachraňuji pohlavára XY co se zase schoval za tou dodávkou tak je to trapné).
    * žádné nájezdy nepřátel na základnu, žádny boj o obranu poslední linie kterou ve strategickém režimu hráč postavil
    * minimální variabilita misí - zachraň lidi, zachraň pohlavára, zmasakruj vše - to tu šly udělat zoufalé mise sebevražedné, zoufalé mise pro získání nějakých vzorků/artefaktů, průzkumné mise, infiltrační, vědecké (mariňáci dopravují vědce k zařízení a pak ho brání) apod...
    * chování AI je zoufalé, maximální blbost je pak "voják vidí potvoru = potvora vidí vojáka" (pokud nemáte pozdější skrývací zbroj)
    * inerakce s prostředím je zoufalá, poslat v nepřehledném terénu někam vojáka je dosti náročné (né blbče za dveře už né...), auto zapínání stropu při záběrech na vojáka v horním podlaží na začátku každého tahu je frustrující. Střelba přes skálu o průměru 10 m není problém, ale střelit schválně do zdi nejde. Jen omylem při střelbě na potvoru a pak se zeď efektně sesype. Omezený dohled a dostřel (včetně raketometů) cca 20 m je tristní.
    * příběh na pozadí a závěr je dost ubohý (epická bitva? ehm... odstřelovač 2x střelil ode dveří poslední místnosti a už šla záverečná animace...). Nějaké dějové zvraty typu "no jasně jak mě to nemohlo dojít!" nečekejte ani omylem.
  • kamo (recenzent) tak nevim co si ty hral ale ja som hral asi uplne inu hru.
    netvrdim ze to bolo zle ale urcite to bolo kratke a skoncilo to necakane rychlo. mal som dokopy 12 vojakov a 2 shivy a kvoli ekonomickym dovodom som mal len 1 archangel armor 1 psi armor a 1 titan armor. na nic viac nebol cas a peniaze a hra skoncila. ked si pozrem statistiky na konci hry po skonceni vsetky hodnoty mam pod svetovm priemerom a tie veci co pises ze musis rozmyslat nad skladbou posadky su absolutna kravina. mozno si to hral na nejakej vysokej obtiaznosti ale na normale sa mi to zdalo obtiazne z ekonomickych dovodov ale bolo jedno ci som poslal do jednotky snipera alebo heavy vzdycky to dopadlo rovnako. mal som jedineho vojaka co dokazal PSI na ktore som sa tak tesil, jednej misii som vyuzil jeho schopnosti a hned som isiel do poslednej bitky a bol konec hry. inak sa mi to pacilo ale nemam dovod to hrat odznovu ked vim jak to dopadne takze velka skoda toho ako je to kratke a ako sa tam ten ekonomicky model neda dobre pouzivat. ked si niektora krajina poziadala odomna napr 20 lasergunov tak som nemal sancu ich za tych 20 dni ich vyrobit lebo jednoducho na to neboli nikdy penaze lebo hra ma tlacila investovat do inych veci a prakticky stale ma hrac pocas hrania na konte 0$
    • Tak zde je spíš někdo malinko neschopný hráč řekl bych....hru hraji už podruhé na classic, a mám 13 colonelů, jsem asi tak v půlce příběhové linie, zatím odpadli dva státy, a u dvou státu mi chybí satelit...poenez mám víc než za obtížnost normal,..a to právě díky většimu množství emzáků potažmo následnem prodejí věcí a těl na černém trhu. Hra není vůbec krátká ....jde o to, že tam jsou klíčové asi 3 nebo 4 body ve vývoji, které vždy hru posunou dál...a ano, pak se hra dá velice rychle uspíšit. Ale pokud víš který vyvoj je nezbytny, pro posun dál , můžeš ho odkladat a ject klidně pár měsícu stejně, jenom dokupovat satelity aby to uspokojilo radu, a hra se dál neposune....klidně je možné honit vojáky, vybavit maximální možnou zbrojí ...a tak pokracovat dal......další vývojová etapa, přijdou těžší emzáci, ale to už máš například ful laser zbraně,+ u všech vojáku titan, a tak s tím nemáš problém....nauč se hry hrát lamo...)...a ano, dá se skoro každá mise dohrát i když máš třeba jenom sestavu sniperu, ale sestava heavy, assault, support , sniper, jednoduše pomůže v taktice misí a větší variabilitě hraní, atd....zvláště na té těžší obtížnosti vyloženě, využívám speciálních abilit jednotlivých vojáku...nauč se hry hrát lamo...) a když znáš cestu do konce hry podle hlavní dějové linie, ano asi není těžké urychlit cestu, ale proč?...gothic 3 se da hrát 10 hodin ale i 60 že...)
      • ja som to hral tak jak ma ta hra tahala. co sa mam na tem doprdele ucit hrat ty pako ked ta hr a odemna chce vyvoj PSI tak ho vyvinem. pouzijem ho jeden krat a druhy krat idem do finalnej misie kde konci hra. to je jako moja chyba ne? jak som mal vedet ze to bude konec ked som nemal este satelity vsade a niektore krajiny odstupili? ja som cakal ze ich nejak ziskam spatky casom...naco mam 100 slotov na vojakov ked realne ich nikdy vac jak 20 netreba. naco ti je prieskumnicky SHIV? jakmile ho vyvines tak hra konci a nemas ho kde pouzit. a takychto veci tam je spusta. neco vyvines ale nepouzijes to lebo uz je neco lepse. vobec ta to nenuti robit strategicke rozhodnutia. skratka na normale to dohras s predstihom aj kebyze si uplny debo.
        • Žvásty,..chlapec, ne že neumí hrát,...chlape moc moudra nepobral...)
          • Ale blbost mistre murfene, ma pravdu ve vsem co napsal, ja to vidim stejne. To je dobry zjisteni tohle: "Kdyz vim jak hra dlouho trva, budu schvalne odkladat nektery veci a vyzkumy, aby se mi hra protahla:)" To si delas srandu ne, precti si to vickrat a nasledne pouzij svuj PSI mozek. Tohle vyvojari urcite udelali naschval ne, ja sem prvni (a taky posledni) hru dohral se vsema vyzkumama a stejne ta hra byla tak 2x kratsi nez bych cekal. A kdyz to byla prvni hra, tak by me ani nenapadlo, nektery veci odkladat, abych zdelsil hru, asi proc? Protoze to nevedel nikdo ani ty, zaroven byl kazdej zvedevej na ty vyzkumy a chtel se neco dozvedet, nechtel nic vynechat a mit toho co nejvic. Navic proste nejde nic odlozit, protoze nevis, jakej to bude mit dopad do budoucna, na neco se vykasles a zavaris si pro dalsich X misi. To nemohl nikdo vedet, takze tvoje argumentace je naprosto nesmyslna. Jaxi ses nezminil jestli hrajes na ironmana, budu brat ze ne, v tom pripade si svych 13 colonelu natri stribrenkou a vystav doma do vytryny, koho to zajima, kdyz hrajes se savama a nazyvas tady druhy lidi lamama? Sakra ty si profik.
  • XCOM Fans zve k nahlédnutí... http://xcomfans.webnode.cz/

    (jsme i na FB: http://www.facebook.com/xcomfans)
  • Jason_dinAlt
    Zpočátku jsem taky srovnával s původní hrou a dost nadával jak je tohle osekané a tamto naprosto jiné a kdesi cosi...
    Brzy jsem si uvědomil, že vývojáři neudělali hru tak, jak jsem já očekával a
    začal se na ni dívat, jako na samostatnou hru.
    Pak jsem se několik dní více než dobře bavil a hru si náramě užil. Těch sedm set kaček za to rozhodně stálo.

    Trošku mi je líto lidí, co to nedokáží a zbude jim, k jejich vlastní škodě, jen to nadávání.

    Člověk se vždycky může svobodně rozhodnout jestli vidí sklenici vody poloprázdnou nebo poloplnou. ;o)
  • Je to dementni cekal jsem klasicke ufo, ale tohle vojak udela dva kroky no doslova dva a uz nemuze dal protoze je jedno jestli pobezite deset poli nebo 1x10 mate na pohyb jen dva tahy, navic stojite na miste muzete popojit a vystrelit nebo vystrelit!, ale uz ne popojit!!!??? wtf proste system tahu je uplne jiny nez v puvodnim ufu a to je to co pro mne delalo ufo excelentni tahovou strategii ty jine modifikace a napodobeniny mne nikdy neoslovili a tohle taky NE no jeste ze je ten nezyvisli projekt kde delaji 1:1 kopii v HD grafice stale je to iso PARADA snad ta hratelnost bude i stejna jako puvodni ufo tohle nee
  • Tak jo , dohráno,...a jako fakt dobrý....své prvotní nadšení jen potvrdím. Asi každá dobrá hra by mohla být ještě lepší kdybychom hledali co a jak na ní vylepšit, ale tohle byla super gameska, týden jsem žil Xcomemem, a sem si jistej že si ho dám znovu ještě jednu ...na těžší obtížnost. Peněz (které byli poměrně lidové 800,-kč), nelituji, naopak děkuji za výborný herní zážitek.
  • Jako UFO veteran nejsem uplne nadsen z tohoto kousku. Nicmene je to konecne alespon neco po tech letech cekani a hlavne nas cekaji nejaka DLC ci datadisky. Jako modar jsem se novemu XCOMu take mrkl pod poklicku a mohu vas ujistit ze hra ma v sobe plno "odstavenych" vlastnosti jako by byla hra umyslne vykastrovana, nebo - a to je pravdepodobnejsi - je to predpripraveno pro komplexnejsi rozsireni.

    Mezi zablokovane moznosti patri napr.
    Moznost stihat kazde UFO mirici na misi "abduction" na kazde z onech 3 lokaci - pokud by ho vas stihac sestrelil k narustu paniky v konkretnim state pak nedojde.
    Moznost mit rozsirene misto pro vybaveni vojaka, nebo omracovac je puvodne uzivan namisto pistole.
    Promenlive financovani od kazdeho statu zvlast na zakladne vasi uspesnosti na jeho uzemi atd.

    Modarske scene se jiz podarilo nektere z techto vlastnosti navratit do hry. Vice naleznete zde: http://xcom.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=7

    Dobry priklad vylepseni hry pro lepsi zazitek pri hrani na Clasic a Immposible je napriklad tato modifikace: http://xcom.nexusmods.com/mods/18/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit