Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Strašný a trapný.5 minut si je po jednom odtřeluje jako kdyby se nechumelilo,nácci neví ani kde je pomalu a nejsou schopni ho v tom baráku oddělat.
  • Kill 300 points, Headshot 500 points, fuelcapshot 800 points, watchshot 15 000 points = pokud se hráči podaří zasáhnout náramkové hodinky důstojníka, a přestavit je přesně na 6 PM, odvolá celou jednotku na půl hodiny do jídelny na večeři. Teda jenom pokud se důstojník nekryje kanystrem a nedojde k zásahu víčka, pak je to zas jen za 800.
  • Jak se dalo cekat...videa navnadily ale realita zklamala, o AI-ty posily co prijely tak to je pro nas abychom si mohli posilit skore *1* jinak nemam vysvetleni proc si lehnout na zem a nic nedelat. Nebo ktereho blba by napadlo davat kanystry s palivem na predni stranu auta-vedel o tom Hitler?*1* ... a i kdyby tak uz i Borici mytu zjistili ze je to blbost strelit do palivove nadrze, ktera nasledne bouchne. Stejne tak neni mozne aby clovek po zasahu z jakekoliv zbrane letel vic jak par centimetru daleko. Nemuzu si pomoct ale me to pripomina Sniper: Ghost Warrior a ten podle me nebyl nic moc
    • SGW byl pěknej jen prostředím hra nic moc.Tohle bude hrát na to že je to válka.Hratelnost bude asi arkádová.
  • no nevim co na to říct??vypadá to divně.....snad je to jen něco z betaverze
  • Mechwarrior_bw
    takže napokon arkáda ako remeň ? ... aké nečakané *1*
  • Hrozne :D .. uz som sa dlho tak nezasiam, navyse ten typek na zaciatku co to prednasa sa tvari ako creeper D:
  • A kde je ta kamera co ukazuje krásně jak sem prostřelil lebku ve stylu rentgenu ? To kdyby odebrali ale panáka kterej letí 2 metry po výstřelu nechali to je špatný teda :-D
    • Mahcake
      Kamera pro zasažení kostí a čelistí je pouze v singlu, jestli sis nevšiml, tohle video je z ko-operace a koukat každejch 5 sekund na 10ti sekundovou animaci by byla velká otrava a brždění, nemyslíš? ;)
  • stoupeek
    Tak takhle špatný jsem to fakt nečekal. AI, reakce "těla" na zásah", killcam téměř při každém zásahu, zničení obrněnce LOL...prostě to co jste tu jmenovali a k tomu ta balistika?! Když střílí přes celý náměstí, tak to má nějakejch 180m, takže 90m půlka náměstí, a nadsazuje o jeden dílek na stupnici na optice, wtf. Tolik zkušeností zase nemám, ale "zastřeloval" jsem CZ 750 sniper na 150m a jsem si jistej, ze rozdil jednoho dílku není na 150m takhle markantní. Další věc, co mě zarazila, tak je tam indikátor kam dopadne střela (ten co to hrál, tak o něm asi ani nevěděl, protože střílel jak d3m3nt). Další věc je zoom, v tý době měli pevný skla a i dnes si myslim, že takových optik není moc. Další věc, co mi vadilo, tak zvuk výstřelu při zadrženym dechu. To když zadržíte dech, tak neslyšíte? Já teda úplně normálně:)....ale třeba tam bude nějakej "hardcore" mod, kde budou helpery vypnutý, bohužel AI to asi neovlivní.
    • Mechwarrior_bw
      drop u tohoto streliva bude okolo 8cm na 100m, takže samozrejme omnoho menej ako 1 dielik pri zväčšení 4x, pri väčšom zväčšení by to ale jednému dieliku odpovedalo... ale také zväčšenie sa za ww2 nepoužívalo, nehovoriac o tom, že na 100m predsa nemôže nič nadsadzovať, keďže zbran je nastrelená na túto alebo väčšiu vzdialenosť.
      • Walldstein
        Tak co se týká nastřelení se nedá než souhlasit, ale po pravdě řečeno má M1903 Springfield efektivní dostřel 600m a maximálku na cca 1100m. Při úsťové rychlosti 853m/s je nadsazení na 100m dost zbytečná záležitost a otázka toho netrefit cíl ale jen ho vyplašit hvízdající kulkou...
        • Mechwarrior_bw
          v skutočnosti by ju mal amík nastrelenú tak na 300 yardov, takže by dokonca pár cenťakov podsadzoval :) Celé je to nezmysel, radšej si zahrám poriadnu arkádu ako niečo čo si hrá na niečo viac a zároveň v tom fatálne zlyháva.
    • Nedá se než souhlasit. I když nemám vůbec žádný zkušenosti s odstřelovacíma puškama (střílení vzduchovkou na šišky se asi nepočítá *1* ), tak spoustu věcí mě tam taky nesedělo. Od AI, která by rozhodně neměla dopustit aby jim odstřelovač bez jakýhokoliv maskování, obrovským otevřeným oknem, postřílel půlku jednotky, po tebou vyjmenované až po třeba fakt, že náckové za téměř každých okolností šli po co-op partnerovi a ten panzerfaust vystřelený někdy ke konci videa na lokaci odstřelovače by tam správně měl být už tak po třetí ráně. Snad jen doufat, že obtížnost byla kvůli prezentaci a hratelnosti nastavená nízko. V prvním díle se taky dali zapnout pomocníci od rozmazaného pohledu do dálky, přes vliv gravitace, větru a tepu, tak snad to bude i tady. Asi kdyby musel pečlivě počítat každou střelu, nebylo by to video na 15 min ale na hodinu... Ale pravda, že jako prezentace to nepůsobí nejlíp... Uvidíme...
  • ja cet, ze 13 minut trva singlova kampan
  • Ježiš to je srač*a. *11* ... Nechápu, proč je "srač*a" zakázané slovo. Ale co, na omezení svobody slova jsem si tu už zvykl. *6* *7*
    • piš "sračkoidní" .... to nezná :D "sračka"
      • a "sračka" v uvozovkách taky jde :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit