27 milionů pus pro Shadowheart. Baldur’s Gate III k výročí zveřejnilo vtipné statistiky
-
toska z mojho sudku, som ochotny obetovat P3R (80hodin a P5R 100+ hodin, ale BG3 sa to zatial nepodarilo...
a to som ju kupil v EA rok-dva pred vydanim ... ale chut na nejaku fanatsy "bojovku" sa tusim pomalicky zbiera, tak snad konecne. (osobne, radsej by som bol keby to malo 2-2,5pravidla a real time ako malo BG1/2).
-
-
Tak Pathfinder je úplně někde jinde. Divinity 3 jenom lépe vypadá a to je tak všechno. Po roce hraní jsem dohrabal do druhého aktu. Nějak mi to vůbec nesedlo. To šílenství kolem toho nechápu.
-
-
neviem ci to je spravna reakcia, na obludnu velkost Pathfinderov sa ich ani nesnazim stiahnut/kupit. to uz pre mna v dnesnej dobe nie je.. (teda mam info len z recenzii)
P3R je Persona 3 Reload a P5R je Persona 5 Royal inac :)
-
Co na to říct? Sto lidí, sto chutí.
I to nejlepší dílo na světě (ať už herní, filmové či hudební) si vždycky najde někoho, komu se to líbit nebude. Svatá pravda.
-
-
Já se do toho dokopával asi rok a beztak jsem to už měsíc nezapnul. A to jsem skončil někde v půlce druhého aktu.
Tady bych radši viděl hru naroubovanou na pathfinderu než na Divinity, ale to mi ve výsledku ani moc nevadilo. To co mě vyloženě vadilo byli totálně otravní a nesympatičtí společníci. Když si vzpomenu na Edwina, Korgana nebo Viconii, kterou jsem chtěl dostat do postele už od jedničky a že interakce s nimi v porovnání s BG3 byla minimální a porovnám to s těmihle... Asi jsem zkostnatělej hnidopich, ale v paměti mi rozhodně neuvíznou.
-
-
Tobě se nezdají postavy a děj? Ono to není tím, že by ty postavy před 25 lety v předchozích BG byly lepší... Ono to nejspíš bude tím, že před 25 lety ses snadněji nadchnul pro hry.
Když jsem začínál hrát hry, tak i lehce nadprůměrné herní prvky či dějové zvraty se mi zdáli jako ty nejzábavnější věci vůbec. Ale po těch desítkách let můj vkus prostě vyzrál a už mě jen tak něco nenadchne.
To tvoje přirovnání "zkostnatělej hnidopich" asi nebude moc daleko od pravdy. Vývoj vkusu prostě člověk nezastaví.
-
-
-
Čekám za nový patch, ať si mohu dát čtvrtý run za dark urge :D ...2x jsem to dohrála solo na PC, jednou co-op na psku...a nelituju ani minuty :D
-
-
Běda Ti jak Alfiře jen vlásek zkřivíš na hlavě. Najdu si Tě! :D
-
-
Vždycky mě u takových statistik nepzaráží, kolik dat hra o mém chování sbírá.
-
-
delas machry a windows mas na compu
-
-
"Nejosamělejší z ansámblu pak byla paladinka Minthara, políbit se ji rozhodlo jen necelých 170 tisíc lidí."
Minthara je tak málo využitá postava, protože je schovaná za "zlým" herním stylem, kde hráč musel povraždit neviné postavy. A to rozhodnutí znemožnilo rekrutování jiné postavy. A navíc většina rozhodnutí, která získají Minthařin "souhlas" (approval), naštvou zbytek party. To je dost blbé.
Nemožnost rekrutování Minthary byla snad nejčastější stížnost hráčů na vývojáře BG3, a proto vývojáři v Patchi 5 přidali oficiální cestu, jak Mintharu rekrutovat i při "hodném" herním stylu. Ale to už bylo trochu pozdě.
-
-
Spíš mi přijde, že to ukazuje na to, jak jsou dnešní hráči rozmazlení. BG3 rozhodně není první hra, ve které je jeden nebo více z možných společníků schovaný za rozhodnutím, které je buď morálně nepříjemné nebo komplikuje hru jiným způsobem.
-
-
Tam nejde o rozmazlenost. Ja zkusil byt v prvnim pruchodu zlej, ale timto zpusobem prijdes os trasne moc vedlejsich questu a aktivit, bez nahrady. Takze pokud jsi ji chtel v parte, tak jsi prisel o dost hry.
-
-
Pokud přijdeš o dost velkou část hry, tak to jsi hrál nějak špatně. Osobně si myslím, že za každou cenu volit tu "nejvíc zlou" volbu je divné.
Každý správný hráč musí volit přece tu "nejvýhodnější zlou" volbu. Říká se tomu tzv. min-maxování.
1.) Splnit questy
2.) pak všechny okrást
3.) a nakonec všechny zabít pro maximalizování zisků.
Pokud volíš "nejvíce zlou" volbu a nejdřív všechny zabiješ, tak jsi porušil řetězec. Tím přijdeš o tu zábavnou část, kde děláš questy a okrádáš lidi. 😎
-
Tak to bych spíš pojmenoval tak, že je tam málo obsahu pro zlý průchod, jehož je Minthara zamýšlenou součástí. Takovou kritiku bych chápal víc. Nevím, jestli to nevylepšili posledním patchem, ale ze začátku to byl poměrně fail, když máš možnost hrát Dark Urge původ, ale když se toho držíš, dost ti to ořeže hru.
-
-
"když máš možnost hrát Dark Urge původ, ale když se toho držíš, dost ti to ořeže hru."
Ve hře byla spousta možností, jak se chovat při Dark Urge. Nemusel jsi nutně všechny zabít.
Osobně jsem se snažil při Dark Urge držet metody min-maxování.
1.) splnit questy , 2.) pak všechny okrást , 3) a nakonec všechny zabít. O nic jsem pak nepřišel. 😂
-
-
-
No BG3 možná není první takovou hrou, ale je to jedna z opravdu dlouhých her (120hodin a víc), které to 2. dohrání dost komplikuje.
Třeba v KOTOR2 taky člověk nemohl rekrutovat všechny parťáky na jedno dohrání. Na první dohrání snad všichni rekrutovali Handmaiden a Miru. Ale když tu hru dohraješ za 30 hodin, tak 2. dohrání s jinými parťáky je mnohem snažší. 😇
-
-
Zdaleka ne jen KOTOR2. BG2 není o moc kratší než trojka a taky se ti společníci pomlátí, když je špatně nakombinuješ. Nebo je nenajmeš, když se ti nelíbí jejich quest. Pokud si dobře pamatuju, jeden z nich po tobě chce zabít jiného potenciálního společníka. Navíc je jich tam o dost víc než ve trojce. Nevím, kde se tahle mechanika objevila poprvé, ale znám ji už od Isharů.
-
-
Dle serveru HowLongToBeat dohrání BG2 (EE) v průměru trvá cca 90hodin. To je cca o 1/4 kratší než BG3 s 120 hodinami.
-
-
"O 1/4 kratší než..." spadá do kategorie "není o moc kratší než..." A vzhledem k počtu společníků v BG2 bys to musel projít nejmíň třikrát, abys vyzkoušel všechny po rozumnou část herní doby. A to beru v potaz, že jich můžeš mít v partě víc než v BG3.
-
-
Reakce na příspěvek:
To "o 1/4 kratší" v reálu znamená aspoň 30 hodin čistého herního času. To není málo.
A počet dohrání bych moc nesrovnával. Tady v diskuzi je někdo kdo stihl dohrát BG3 už aspoň 4x. 😂
-
-
-
-
-
-
-
Mám za sebou 4 prechody, jeden v rámci co-op a určite si to dám znovu. Možno tentoraz skúsim honour mód.
-
-
4x jsi to dohrál? Respect. 😎
Já to dojel zatím 1x , ale někdy v budoucnu plánuji druhou hru, kde snad budu randit s Mintharou nebo Lae'Zel. (Shadowheart FTW).
Jen se mi znovu nechce do těch 120hodin potřebných k dohrání. 😂
-
-
Je to pecka. Škoda, že už člověk nemá tolik času jak u jedničky a dvojky :D Holt než nám přišel třetí díl, člověk tak nějak zestárnul a dohnaly ho povinnosti a zodpovědnost :D
-
Posledny weekend:
no cez weekend som to par hodin skusil (strasne tazko sa z rozohratej
BG3 odchadza za viac dolezitymi vecami (uz aj take daco paradne ako je
vecerna sprcha :D )mno a co som si povodne myslel ze je pre mna
Cize vazne rozmyslam ci ta
koniec prveho aktu (vybitie goblinieho megatabora na komplet) asi je
dost pochybne vyhlasenie, kedze som este isiel pre Karlach a po tom sa
otvoril dalsi miniquest a palk aby sa vycistila mapa ak zas dalsia cast
pribehu a asi dalsie questy (uvidime).
velkost hry je pre mna v dnesnej dobe.. A stale mi vadi maximum pocet
charov v parte! (4 vs 6 je velky rozdiel) - asi kuknem dajaky mod ci na to nejestvuje, aj ked zas by som musel asi zvysit obtiaznost, kedze hra je asi dizajnovana na ten max 4 postavy.
A ani po takmer roku od vydania neopravili mensie chybicky:
-aneb charakter
creation kde si navolis aleluja ale nakoniec vzhlad je uplne random pri
nacitani novej hry, cize namiesto polelfa s tmavymi vlasmi a modrymi
ocami mam cloveka s ultra blond vlasmi a ciernymi ocami a totalne
divnym/inym nez chcenym ucesom ... - a to sa mi stalo jek pred rokom,
tak aj pred dvoma tak aj cez weekend teraz... nemam slov. - a verim ze
to som vzdy dal spravne nech mi to tu podobu ulozi a nic...)
-pak
Lowlevel s minimalnym poctom HP u NPC (niektorych) napr. tam pri Karlach
kde su v jaskyni obchodnici a utocia na nich Gnolly (tusim) a ti
prezivsi dvaja su tak horlivy ze ich udrzat pri zivote je priam nerealne
(najlepsie je ze aj dve kola, ak sa doziju, stoja v ohni :P - ak to
raz dohram cele uz vidim ze to bude jeden z bad endingov :D taka klasika
u mna :D btw. tusim tu vyse roka rozohratu ju mam na niecom ako normal
obtiaznosti...)
-pribliozovat/rotova s kamerou je sice fajn, ale radsej by som bol za statiku a infrared videnie u elfov/polefov/.. ako malo BG1/BG2, Pikoska je ze klavesa alt nezvyrazni vsetky interaktivne veci (asi sa do da niekde nastavit, ale nedivil by som sa ak by sa to nedalo, cize tymto padom najst bilinky na alchymiu musis "kruzit" kurzorom po mape... a este to divne spravanie sa kamery pri priblizeni/oddialeni mi je strasne proti srsti! obcas ta to da na dalsie podlazie v budove, a obcas nie, pritom si vobec nerotovat pohladom, proste ako sa hra sama o sebe rozhodne. bud ti to podlazie zobrazi alebo ta to nalepi na stenu a vidis hole nic... +hotkeys na kameru locknutu na veducu postavu vobec je?
-hram to na 2K (1440p) a niektore tie dalsie moznost hry su tak prkotne male ze ani nevies na co su (napr. ikonky v inventari kde male buhvico ti ukaze dalsie detaily/volby) - mam v rozumnej velkosti UI a text a zvacsenim sa tieto prtave ikonky nezvacsuju)
-toto je asi osobna vec suvisiaca s istym "kleptovanstvom" mojim v hrach- brat takmer vsetko :D - bolo by fajn keby niektore veci proste boli "priklincovane" na mieste a nesli by zobrat :D (napr. kose resp. vsetky veci s minimalnou hodnotou (1zlatka/ks a tak), pripadne hnijuce jedlo (aj ked to je mozno pri niektorych rasach lahodka, ale pre elfa/polelfa/cloveka co je moja preferovana volba, to je prste zle)
-isto by som casom nasiel dalsie drobnosti ale po rokoch vyvoja by som cakal aspon niektore veci opravit. Zvlast "Quality of Life" veci.
-
-
Přeloží mi to prosím někdo?
-
-
Ve zkratce - vaha, jestli velikost hry je pro nej v dnesni dobe plus par bodu, co se mu moc nelibi. Slovenstina snad neni tak tezka. Nebo si to prozen pres Google translate, jestli tu poznamku myslis skutecne vazne. ;)
-
-
Slovenština je v pohodě, ale ten úvodní konstrukt: "Posledny weekend: no cez weekend som to par hodin skusil"
...mě tak vyděsil, že sem radši dál nepokračoval.
-
-
To nie je slovenčinou. Nedával som to ani ja :D
-
-
😀
-
-
-
ako aka velikost, akoze BG3 ma zatial prekvapila so svojou velkostou a to len riesim 1.akt... (ale hraje sa to tazsie nez tie spomenute Persona JRPG)
a ehm, google transalte to z casti prelozi ale v mojich textoch casto pouzivam čechizmy... O:-)
na druhu stranu, kde su casy ked slovaci a cesi si rozumeli bezne (sice najma teda slovaci cechom)
-
-
No, kdyby to bylo uhlazenější, srovnané, s kratšími větami a diakritikou, tak by se to četlo určitě líp v libovolném jazyce. Ale chápu, někdy není čas se s tím patlat a příspěvek do diskuze není slohová práce.
Navíc ti zdejší systém rozbil odstavce a tím to ještě víc znepřehlednil. Doporučil bych nepoužívat Copy/Paste a když už, tak přes pravé tlačítko myši a "Vložit bez formátování". Už jsem se s tím taky dost navztekal.
-
-
vsetkym sa v prvom rade ospravedlnujem, nevsimol som si ako to vyzera na full screene a ako pise tuto Smaug, bolo to pisane najprv ako komentar a pak len hlupo-copy pastnute a rozsirene o strasny pocet riadkov naviac ako bolo povodne zmyslane.
na games.cz komentaroch sa trocha obavam maximalneho poctu odstavcov, kedze je tu isty (pre mna) nizky limit.
co sa tyka diakritiky (mekcene/dlzne a podobne), to nikdy, kym nejde o uradnicky list (a podobne), nepouzivam. M ybad, ospravedlnujem sa, zatial za poslednych 25+ rokov s tym nebol zasadne problem, aspon teda nebol kvoly tomu taky rozruch ako teraz tu.
To ze pouzivam cechizmy je tiez MY BAD. Ale bol cas ked som aj na nemeckych disk.forach (roky spat) bezne pouzival anglicke slova (casy ked to este nebolo bezne). Ale ked u nas sa dalo vted yzohnat skor anglicke vydania (krabicove) hier nez nemecke ... chapete :)
-
-
-
-
-
-
A kolik to teda prodalo kopií tím se nepochlubili?
-
-
Co se pred casem pochlubili, vice jak deset milionu kopii.
-
-
Tak 4 měsíce zpět Swen řekl že prodali double of DOS2 což by odpovídalo nějakejm 15ti, ale nechápu proč furt nevydali žádný ofiko info.
-
-
Tak to na tom vydělali méně než za DoS2, protože náklady byly určitě vyšší než "double of DoS2". Ale Swen i ostatní se tvářili spokojeně, takže určitě vydělali dost.
-
Muze byt, myslim, ze to vyjadreni bylo ve smyslu jako "hodne pres 10 milionu". Firmy se prodeji her zase tak casto nechlubi (i kdyz to jsou hodne uspesne tituly), takze mi neprijde nenormalni, ze nevydali nejake oficialni informace o prodejich.
-
-
-
-