Přejít na výpis diskuzí
2x nový Dead Island a Tomb Raider? Podle domén a LinkedIn ano
9.6.2014 | Adam Homola
33 příspěvků
-
Doufám, že tam přibude něco málo puzzlů.
-
-
Na to už budeme muset bohužel zapomenout. Přece nemůžeme dopustit aby někdo musel přemýšlet a nedejbože se někde zaseknout. Ne dáme tam hordy nepřátel, jasnou cestu, aby nikdo nezabloudil a hlavně se musí pořád střílet. Další díl to dopiluje do dokonalosti, možná bude stačit i jedno tlačítko.
-
Snad ne. Kdyby jich ještě ubylo, pak by to bylo dokonalé. Jen to pak brzdí tempo.
-
-
A to si říkáš fanoušek Tomb Raider?
"Milý tatínku, zařiď prosím, aby v Tides of Numenera bylo méně questů, lineární dialogy (a pokud možno co nejméně), generický a nezajímavý příběh, nepříliš dobře vykreslené charaktery parťáků a hlavně akce. Hodně hodně akce ve stylu Diablo. Jo a taky nabušená grafika, nejlépe jak v Crysis."
- největší milovník Planescape Torment, Ježíšek Kristů. -
-
Já jsem fanoušek POSLEDNÍHO Tomb Raidera, žádný jiný díl jsem nehrál. A prý jsou tam hádanky to hlavní, takže ani hrát nebudu. Poslední díl - parádní akce, napínavý příběh, skvělá hratelnost, vynikající atmosféra, super tempo a jako bonus i povedená grafika. Nic víc od hry nechci.
Na přemýšlení vychází každý den v novinách křížovky a sudoku. Hry se hrají. -
-
Pro takové jako jsi ty, jsme jako děti měli řadu hanlivých jmen.
-
Tvoje príspevky sa mi páčia, pretože nie sú odveci a sú celkom inteligentné, ale v tomto si dovolím nesúhlasiť. Odporúčam ti vyskúšať aspoň Tomb Raider: Anniversary z roku 2007. Ja som ho opäť dohral pred mesiacom a bola to paráda. A zasa v TR nie sú puzzly také, že na to potrebuješ IQ 150. Po pár minútach na to hráč príde.
-
-
Dohrál jsem příběh a pak jsem se toulal po světě, vysbírával kešky a objevoval hrobky.
-
Mart9: A co ty tajné hrobky v posledním díle. Objevoval jsi je???
-
Díky *4* Tak jestli opravdu Anniversary doporučuješ, můžu o tom popřemýšlet. Ale stále platí, že mám radši hry, které mají své tempo a nerad se zdržuju stáním na místě a přemýšlením, kam dál. To bych se do toho musel jo vžít, aby to pro mě byla výzva.
-
Přesně hru jsem dostal tehdy ke grafice (2007) a byla to pecka.
-
-
A přesně pro hráče jako jsi ty toho novýho Tomb Raidera udělali. Dobře pro tebe.
-
-
-
-
-
Označení Dead Island 2 mi příjde spíš jako původní kodovej nazev pro Dying Light.. nemyslim si ze delaj zaroven 2 relativně stejný hry.
-
Nový Tomb Raider trebárs znova od crystal dynamics? sem s ním :)
-
Ja by som veru bral aj remake nejakého staršieho dielu... *4*
-
-
Já osobně bych bral druhej díl. Návrat do Benátek by nebyl špatný nápad *14*
-
Proc? Proste si zahraj original a nech vyvojare, at pracuji na necem novem.
-
-
Na novém Tomb Raideru jsem oceňoval především sbírání zápisků a celkovou prezentaci příběhu. To bylo tak zajímavé si z jednotlivých útržků dělat obrázek o celkové situaci na ostrově a o jeho minulosti. Dle mého názoru to velmi přispělo k vybudování té správné tajemné atmosféry. Teď například hraji Tomb Raider III, kde je prezentace příběhu naprosto tragická (navíc v akční-Adventuře!). A není to jenom tím, že hra je starší, jelikož stejně staré hry jako Resident evil II a III měly příběh podaný mnohem lépe (včetně čtení zajímavých zápisků...).
-
Další Lara ve stylu poslední ? Sem s tím !
-
Všechny tyhle články těsně před E3 - co asi, možná, úniky - bych nechal až po E3. Je dost možné, že se spoustu věcí z tohoto článku právě tam potvrdí a odhalí, a dozvíme se konkrétní informace.
-
Takže zase tupé střílení lukem do hlav stonásobnou přesilu?
-
-
V Uncharted to nikomu nevadí a dostává to 10ky, tak proč ne? A to je tam míření několikrát horší.
-
-
Doufám, že to bude pokračování mladičké Lary... Né té "přestárlé" uměliny :)
-
a proc ne rovnou 4x ? nebudme troskari *1*