Přejít na výpis diskuzí

38 Studios zabila přílišná sebedůvěra a nezkušenost šéfa

24.7.2012 13:06
Petr Poláček   11 příspěvků

Na jazyk se mi dere jedno klišé označení za druhým, když si pročítám výborný článek z Boston Magazine, který rekapituluje strmý pád 38 Studios, který začal už ve chvíli, kdy známý baseballista Curt Schilling firmu založil v roce 2006 pod názvem Green Monster Games. Kontinuálnímu přísunu hororových zpráv...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ucho
    díky za článek.
  • pekny, velmi pekny clanocek! konecne to niekto zhrnul, zosumarizoval, podciarkol a dal tomu bodku. bravo
  • BoB.2
    Škoda že to nějaká velka firma nezachránila.
  • Moc hezky napsany a proto se to tak dobre cte.
  • Ad. poslední věta v článku. No to by si přál každý, ale když se na to podívám, jak je teď systém nastavený, tak mám pocit, že spíš než k pobavení hráčů, slouží k tahání co nejvíce peněz z hráčů. Dřív byla plnohodnotná hra a u některých časem datadisk, který toho obsahoval neskutečně moc. Dnes? Hra je dělaná od prvopočátku s tím, že bude po vydání vytvářen obsah v podobě mnoha DLC a tomu je všechno uzpůsobeno. Jako kde to sme
    • Plati to ale aj tak. Len hra ktora ludi bavi dokaze vytahat peniaze od hraca.
  • niki.matchuk
    zajimavé
  • ta ahra byla kravina bylo to jasne hned od dema
  • Shania
    Škoda, tahle hra měla velký potenciál.
    • v cem v tom ze vypadala jako wowko?
      • Shania
        Vypadá to o dost líp jak WOW a na rozdíl od tebe se mi tahle stylizace opravdu líbí. Už Amalur měl dobrou atmosféru a Copernicus by byl ještě lepší.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit