5 důvodů, proč je Ghost Recon: Wildlands lepší než Breakpoint
-
Ja neviem tie ubi hry my pridu take na rychlo zbuchane... tam odkukame toto inde zas toto mame kopec hier z hentej zas zoberieme toto dame to dokopy a hla nova hra....ako by sa bali viac riskovat a skusat nove veci. Ked im nahodou daco vijde tak to doja pokym su dobre predaje aspon 3 diely a potom daco zmenia a zas....
-
Zrovna před pár dny jsem Breakpoint dohrál (immersive mode bez minimapy, bez gear score a enemy markerů) a za mě byl lepší než Wildlands. Jasně, Wildlands má hezčí a variabilnějíší prostředí...ale Breakpoint má propracovanější herní mechaniky, mnohem lepší a méně cheatující AI, RPG-like sidequesty a mnohem méně copy-paste obsahu, mnohem víc dialogů (sice ne nijak úžasně napsaných, ale ani nijak výrazně blbě) dokonce i s občasnou volbou co říct, nějaké ty survival mechaniky..k tomu mi ještě víc sedlo samotné téma hightech přírodní dystopie. A Deep State se hodně povedlo, jsem zvědav na finální DLC Transcendence.
Breakpoint má stále svoje chyby a typické ubisoftismy, ale z jejich AAA her mě bavil snad nejvíc od prvních Watch Dogs, což mě překvapilo. Původně jsem jej plánoval ignorovat.
-
Evidentně to nejsou hry pro tebe, v tom bude kámen úrazu. Jediné co AC Odyssey lze vytknout je až přílišná a přehnaná zdlouhavost. Breakpoint když se přistoupilo na pravidla hry bylo docela zábavné. Mě to bavilo, ano štvalo mě(slušně) že tam je gearscore a jiné blbosti ale bossové atp, se dalia příběh celý ostrov založený na vzbouřené technologii měl dost do sebe a i když nevyužil veškerej potenciál nebyla to špatná hra. Wildlands je jiné byla trochu chyba čekat že to bude stejně.
Odmítám aby zase v DLC zařízli příběh a aby nějak propasovali Sama Fishera... než aby dokončili příběh původní hry. Který stejně jako Division1 zůstal otevřený tam to vyřešilo polovičně druhým dílem. Jo a ještě Jon Bernthal! to snad ani nemá smysl více přibližovat :D
-
To už je games vážně ve stavu, kdy řeší jestli je jedna hra plná copy-paste aktivit lepší než druhá? 😐
Za takové desingové prohřešky, kterými Ubisoft hráče pravidelně mučí by měli redaktoři nekompromisně zasahovat aspoň varováním a samozřejmě by se to mělo odrážet i v recenzích, což se tu bohužel neděje viz 8/10 Assassins Creed - ten poslední jsem zkoušel chvilku hrát a bolela mě z něj hlava. Nepochopím jak takový paskvil může seriózní web doporučit? Že by za tím opravdu stál nějaký bakšiš? Dřív mi taková myšlenka přišla směšná, ale poslední dobou... nevím
Zkoušel jsem i Breakpoint, protože mi na současném trhu hra v podobném stylu prostě chybí, ale ne... to se prostě nedalo hrát. Sice to bylo v době před těmi "slavnými" updaty, ale na druhou stranu bez nich to byla tehdejší Ubisoft vize a to bylo vážení prakticky znásilnění hráče...
To vážně jsme v době, kdy takové "skvosty" jako AC Origins, Odyssey, Far Cry, GR Wildladns, nebo Breakpoint můžou dosáhnout i na průměrnou známku?
To nám opravdu všem stačí takové denaturáky? ☹
-
Strucne shrnuto, Breakpoint je oproti Wildlands proste sterilni. Ono ani Wildlands nebylo kdovijak super, ale porad dovedlo uchvatit vice nez Breakpoint. Lze jen doufat, ze si Ubi vezme patricne ponauceni do pripadnych pristich dilu.