Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Protože v tom není profit, ani ne virtualní. Nechť si autor článku dopřeje reality check v podobě Eve online.

  • Ilusiveman

    Tak oproti KOTORum, to byla furt bomba ten renegade/dark side vs paragon/Light side

    Kotor dark side byl stylem " uhni zrudo, nebo tě zabíju" lol 

  • Ilusiveman

    Nevím k jakým kladným výsledkům teď v přirovnání k Hitlerovi odkazujes. 

    To bude asi nějaka povrchní spojitost, kterou nevědomě považuješ za důležitou. 

  • Butters

    svatá pravda... btw. docela to umí Fallout Ressurection (asi spíš jen pro staromilce)... Prioritně sem se snažil za dobráka, ale častokrát byla pobídka za "neřáda" nakonec neodolatelná... a s navíc s pocitem že virtuální čest či hrozba postihu v takovém světě nemá na reálný svět dopad, jsem rázem propadl temné straně síly. 😂 

  • Butters

    Tak ono ani Hitlerovi se v jistym smyslu nedali upřít výsledky... 😛😂

  • Butters

    U většiny her tedy hraju za kladnou, jsou ale chvíle kdy mě třeba lákavá nabídka na herní měnu či skvělej loot dokáže přesvědčit i porušit etický pravidla... myslim že to tak bude mít většina, nic překvapivýho bych v tom nehledal


    Ale mě spíš primárně štvala ta absolutní černobílost rozhodnutí v Mass Effect, když už jsme u něj.

  • Derp_1337

    Neopovrhuj cyber sexem 😛

  • Derp_1337

    Ta záchrana Rady nebyla zas až tak kladný skutek, když jsi pro to musel obětovat nespočet lidských životů. Ty lidské lodě jsi efektivně poslal na smrt, to není zrovna typický příklad velkého kladného skutku.

  • No nevím jeslti toho dosáhneš zrovna hraním videoher :-D

  • Row

    Malo kdy hraju ve hrach ciste kladnou postavu, snazim se pristupovat k vetsine veci neutralne, ale ve vetsine her mi stejne "karma" skonci v az absurdne kladnych hodnotach. Jestli ono to nebude tim, ze to ty hry malo kdy umi vybalancovat. Navic hra malo kdy reflektuje skutecne duvody rozhodnuti. Je to jak v epizode Janestown z Firefly... vsichni mne oslavuji, ale ze bylo treba me chovani ciste sobecke a jen nahodou to korespondovalo s tim co chteli "good guys" uz nic nereflektuje a na hodnoceni karmy se nepodepise, pritom by to melo byt presne naopak, nejde prece tak moc o to co clovek udela, ale s jakym umyslem to udela, ale to se hodnoti tezko.

  • TheGGG

    dává to smysl, záchrana rady je přeci jen velký kladný skutek, který převáží nad těmi zápornými typu "střelím nějakýho žoldáka do hlavy a nenechám ho domluvit" 

  • Derp_1337

    Tahle statistika je dost zavádějící. V té hře byl hlavně problém v tom, že ten systém Paragon/Renegade nebyl ve většině dílů pořádně vybalancovaný.

    Čistý playthrough Paragon/Regenegade není potřeba řešit, ale když se to člověk snažil mixovat rozhodnutí dle momentální situace, tak hra mu vždy dala víc Paragon bodů.

    Hráč se tam hodněkrát mohl zachovat jako vypočítavý parchant, ale pak udělal jeden "velký" dobrý skutek a hra mu nadělila mnoho Paragon bodů a celkový ukazatel se hodně naklonil k dobrákovi.

    Uvedu příklad: záchrana Rady na Citadele! Většina hráčů si nemohla pomoct a nakonec jejich loď Destiny Ascension zachránila a za to dostala hodně "kladných" bodů, což dost ovlivnilo poměr konečné "karmy".


    Jestli rozhodovali jenom na základě toho, jestli na konci hry měl hráč více bodů na stupnici Paragon, tak se nedivím, že jim vyšlo, že 90% hráčů to odehrálo "jako Paragon".

  • 100% hracu hralo tak, aby maximalizovalo mnozstvi sexu.

  • Přesně. Ono mě osobně dost dobře nejde dohromady zachraňovat epicky galaxii a přitom být sobecký evil parchant. 

  • drasta

    Tohle byla jedna z nejhur udelanejch veci v celym Mass Effectu. 

  • Ilusiveman

    No v Ass Effectu, byl ten zloduch tak nějak ne úplně tupě zlej. V reálným životě se taky s nikým neseru, ale soustředím se na výsledky. 

    Čili jsem byl kladnej, co do výsledků, ale cestu jsem si ladil vždy podle chuti a pro max. Effect.

  • cNNk

    Tak clovek si to parkrat zkusil a zjistil, ze to nema na hru defakto zadny vliv. Kdyz uz je v normalnim zivote nekdo zmetek, tak vetsinou proto, ze je to odmenujici/ulehcujici ...a to umi maloktera hra prodat.

  • Jak kde, třeba Fallout měl zápornou část většinou lehčí + ten atomový hříb nad megatunou byla pěkná podívaná. Ale jinak hraju taky z 90% kladnou postavu.

  • TheGGG

    pár těch záporných reakcí jsem si zvolil, ale ano, obecně je lepší hrát za klaďase, nějak mě ten příběh nebaví, když se ke všem chovám jako úplný ko***

  • Taronyu

    Mass Effect som prešiel veľakrát ale vždy som to dával za paragona. Aj keď som sa konečne rozhodol, že to za toho renegada dám, tak som to po pár cutscénach vzdal :D To memečko to krásne vystihuje :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit