Absolum – recenze fantasy roguelite mlátičky
-
Mignolovský vizuál je absolutně odzbrojující. Hollow Knight: Silksong pecka, Hades II bomba, ale Absolum je dokonalost, co se týče audiovizuálních vjemů. Letošní rok je totální nářez, co se her týče. Absolutně nevím, co hrát dřív. Neskutečné žně...
-
-
Osobně mi přijde, že na řemeslnou výtvarně-zvukovou preciznost Hades II a Silksong to nedosahuje, ale rozhodně jim dýchá na paty a hraje se stejně skvěle. Moc milý překvapení. :)
-
-
Jak už ztrácím naději v čemkoliv co je Rogue - v dead cells mám 150 hodin a vlastně mě to nikdy nebavilo (pařil jsem to v práci na switchi, furt lepší než makat), isac nebo enter the gungeon jsem taky napařil dost, taky nějak nic moc pro mě. Tak tohle se mi nějak zamlouvalo kvůli beat them up žánru (fakt, že to dělaj tvůrci street of Rage 4 to jen zlepšuje) a vizuální stránce už z traileru.
Pořízeno. Hrál jsem asi hodinu. Zatím spokojenost. Hlavně hratelnost top.
Snad jen zase nebudu naštvanej na ten systém Rogue a bude to snad první vyloženě oblíbená hra v tomto zatím pro mě prokletém "odvětví" jménem rogue.
-
-
"...mám 150 hodin a vlastně mě to nikdy nebavilo..."
Tohle je čistě trolling, že jo? :-D
-
-
Tak však to zdůvodňuji tím, že jsem to hrál po nočních cestách z práce do práce na switchi. Hra není vyloženě špatná, určitě je sakra chytlavá. Ale kdybych to měl vyloženě hrát s chutí a dobrovolně, to se říci nedá. Vím, že si to trochu protiřečí, ale zdůvodnění je snad kloudné, či ne?
-
-
Ja tomu tiez rozumiem cim dalej tym menej😂 najma tomu kontrastu “sakra chytlava” a “neda se rict ze bych to hral s chuti a dobrovolne”
-
-
Rozumím, ale můj point zůstává. Není v mých očích tak dobrá hra jako třeba jiné v kterých jsem nechal podobné množství času. Ale dead cells rozhodně není žádnej propadák. A chtěl jsem tím hlavně říct, že ty Rogue mechaniky zvlášt nemusím.
-
-
Jasně, vysvětlil jsi to hezky. Ale musíš pochopit, že pro většinu hráčů je nepochopitelné spojení dvou vět "nahráno 150hodin" a "vlastně mě to nikdy nebavilo". 😉
Kdyby mě něco nebavilo, tak na Switch dám jinou hru a budu hrát ji. Jestli bych u něčeho strávil 150 hodin, tak by mě to aspoň trochu muselo bavit. Spíš to bude taková ta "guilty pleasure", kde tě něco baví, ale nechceš si s to přiznat.
Mě třeba napadají Souls-like hry. Když jsem je hrál, tak jsem neustále na ně nadával a nedokázal jsem o nich říct pozitivního. Ale pak jsem si to stejně pustil znovu a dal se do sebe trýznění stupidníma herníma mechanikama. A když jsem to dohrál, tak jsem si božsky oddechl, že to peklo mám konečně za sebou. 😂
PS: Na Switch ti můžu doporučit Xenoblade Chronicles X Definitive Edition. Je to super.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano, ten můj výběr slov byl poněkud nešťastný, nicméně se to podle mě nemusí vždy vylučovat. Snad jsem to zde už trochu zdůvodnil, že to bylo hlavně dáno tím hraním v práci, kde se jedná o takové skoro až "vynucené" hraní, když jsem si krátil čas o nočních směnách. A asi bych neřekl vyloženě guilty pleasure, ale spíš to je dáno těmi Rogue prvky, který dokážou udržet hráče u obrazovky. Je to na tom vyloženě postavený bych řekl (ještě jeden run...).
I s absolum začínám mít podobný problém, ale nějak na to přistupuji (hlavně kvůli žánru beat them up), nicméně nemám zkrátka pořád rád tento prvek ve hrách oproti klasickému formátu checkpointu a normální posloupnosti hry.
PS: switch jsem já vocas prodal už, ale díky za typ.
-
-
-
-
-
-
-
Chybí mi jen mulťák pro 4. Jinak obrovský překvapení, koupil jsem to dost impulzivně.
-
Je to pecka!
-
Od cias Golden Axe cakam na nieco podobne, vyzera to nadejne
-
-
Rozhodně jsem si na Golden Axe při hraní vzpomněl.
-