Přejít na výpis diskuzí
Activision navezla do obchodů Destiny za půl miliardy dolarů
11.9.2014 | Ladislav Loukota
51 příspěvků
-
Na gamepadu to musí být opravdu žůžo asi jako každá střílečka :D
-
-
Strilecka na gamepadu je v pohode, nemam s nimi zadny problem a bavi me.
-
-
na gamepadu to neni strilecka tam ti to zameruje samo to je spis takovy interaktivni film, kde pro posun vpred mackas tlacitko *11* jo jasne ty jsi tvrdak ty si aim vypinas nojo to ale neni tvrdactvi to je MASOCHIZMUS
-
-
souhlas nejni nic horsiho na strilecky a jekokoliv mireni nez gamepad, s mysi srovnava jen uplnej hovnival co si to nechce priznat, proste dokud na konzoli nebude natvrdo standardne mys tak vubec neuvazuju o jeji koupi, videl sem, zkusil sem, tragedy, takze na me nechodte s rozumama *16* , ale uznavam ze gamepad na sportovni hry je cool *3*
-
-
To, že neumíte hrát s gamepadem ještě neznamená, že se s ním špatně hraje. Ale proč to vlastně gumákům vysvětlovat??? *1*
-
-
-
my rozumíme, neboj, nahlas se ti tu nikdo smát nebude :-) :D :D :D
-
-
Tak zase máš dost času na provedení akce. Vše je v klidu :)
-
-
Stacilo me 40 minut gameplaye abych si udelal nazor. dalsi Prehypovana uplne obycejna strilecka. Pribeh se pry da dohrat za 9 hodin.
-
-
Nevim, ale 9 hodin mi prijde prehnane malo, pokud vyslovene nejedes rychle. Nektery ty mise jsou fakt dlouhy.
Hlavne, kdyz delas jen pribehovy mise, tak nestihas s levelovanim vuci prostredi, takze si musis sem tam skocit PvPcko, udelat naky "side questy" , coz teda celou tu pribehovou herni dobu umele prodluzuje, ale aspon to nuti vse poradne vyzkouset. -
-
Tak tak, hlavne na vyssi obtiznost a kdyz hrajes sam, tak rezes do bosse klidne 20 minut. Ja se stale nejak nemuzu dostat pres Mesic, mam okolo 5 hodin a konec se neblizi. To, ze se to "da" dohrat za 9 hodin je hezky, to jsou ale udaje vetsinou od znudeneho recenzenta, co hraje tak, aby uz to mel za sebou. Myslim, ze takovejch 13 - 15 hodin je realnejch
-
-
-
Škoda že to je hrozná nuda.
-
Smiešne na tomto celom umelom nakašírovanom titule z názvom destiny je to, že je to len obyčajná strielačka bez štipky nápadu a ešte k tomu s túpými nepriateľmi, ktorí sú niekedy, hlavne bosovia neskutočný žrúti nábojov (tzv. "bullet sponge"). Je tam jednoducho vidieť, že autori sa nevedeli odtrhnúť od monotónneho konceptu ich predošlých nudných hier a potom to takto dopadlo. Destiny je jedna z najmenej inšpiratívnych a najviac nudných hier aké kedy za posledných 10 rokov vyšli. Kto vie, možno ju ešte tento rok prekoná kál of djuty keď predá obchodom a partnerom hru za tri kvadriliardy dolárov.
-
-
Uz mi v hlave klicil cervik zaujmu ked ste ho chalani odrovnali. Titanfall som chvilu hral, nieje to uplne zla vec no co najviac neznasam je overhype a ten tam dost smrdel.Kazdopadne vdaka za info, casu je malo a hned si dalsiu pcovinu mozem vyskrtnut :)
-
*1* *1* *1* *1* *1* ...ale pobavils. Copak? Kdo ti ublížil? Maminka nekoupila Halo? Bože, to je žvást.
-
-
Na nič iné si sa nezmohol? Konfabulovať vieš ale znamenito.
-
-
"...monotónneho konceptu ich predošlých nudných hier..." V tuhle chvíli jsem si uvědomil, že na tebe nemá smysl reagovat jiným způsobem. Ale chápu, nadávat na Halo je dneska IN.
-
-
Problém bol v tom, že si si nič neuvedomil a reagoval si pod vplyvom vnútorného hnevu, radšej si nemal reagovať vôbec ako ma konfrotnovať takou detinskou formou ako nejaký malý pišta, ktorému niekto hračky ukradol.
-
-
-
-
-
Největší pecka je, že ta hra nepřináší nic převratného a vypadá přinejlepším jak z předchozí generace konzolí. Za ty prachy slušnej fail. To je smutná stránka AAAček, sypat víc do marketingu, než do vývoje. Dejte 500 mega lidem jako je Roberts nebo Braben a uvidíte revoluci. Sakra, Brabenovi stačí i pár mega...
-
-
Oni o voze, ty o koze. *15*
-
co by mela prinest prevratneho ? nic uz jednak vymyslet nejde a nic ani neexistuje. Vse co kdy bylo vymysleno jako neco prevratneho nad zakladni formuli, upadlo v zapomneni. Vypada jako z predchozi generace konzoli? To urcite ne.
-
-
Jaktože nejde vymyslet nic nového? Vždyť hry jsou tak povrchní, že mají více než obrovskou rezervu v inovacích. Je toho hodně, co by mohlo ve hrách být a není tam.
-
-
To jo, treba by tam mohly byt reklamy na praci prasky a nejsou tam. Najdes ale neco co by tam mohlo byt, neni tam a chtela by to vetsina? Nezapomen, ze vetsina si zada predevsim jednoduchost a destiny je masovy produkt zamereny na vetsinu. Schvalne vyjmenuj, co mas konkretne na mysli.
-
-
Ano, vsechno jiz bylo vymysleno, vid? To si delas srandu ne? Porad se daji vymyslet nove koncepty ve hrach, i kdyz uz je to slozitejsi, nez treba pred 10 lety.
Trochu mi to pripomina toto:
,,Vše, co mohlo být vynalezeno, už vynalezeno bylo."
(Charles H. Duell, Americký patentový úřad, 1899) -
Co to má být za blábol ? :)
-
-
co je co za blabol ? Normalni reakce.
-
-
-
-
Zadnej zazrak to neni...ty RPG prvky jsou pekny ale to je tak vsechno. Vidim to spis jako klasickou strarou dobrou odreagovavacku ale nic do ceho se da nejak hloubeji ponorit.
-
No neviem. Skor mam taky neurcity pocit ze toto hadazanie zavratnych sum za ktore boli hry spravene zacina byt skor sucast marketingovej kampane. Activison si asi vsimol ze to celkom zafungovalo pri GTA od Rockstaru/T2 a tak isto to funguje pri poslednych CoD, aj ked tam sa skor chvalia poctom predanych kusov ako nakladmi na vyvoj. No a ludia su ohureny tymito mega cislami, pise sa o tom, polemizuje a to je to hlavne. Hovori sa o danej hre a mozno niektory si to aj kupia prave preto, aby videli ci to za to stoji a zasa cast zakaznikov si mozno povie, ked uz do toho narvali take prachy tak to nemoze byt predsa uplna srajda.
-
-
napriek tej otrasnej gramatike, máš pravdu.
-
Aneb,
žerte hovna, ty miliony much se přeci nemůžou mýlit...
*12*
-
-
OK ...hype se potvrdil .Čekám na NO MAN’S SKY....
-
0
-
Facelift alá codko