Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nejstrašnější adventura za x let,valím jednu kritiku za druhou,hlavně na grafiky.Toto dělali nějací znuděnci.Naco si nechají udělat kvalitní scénář když to grafici zničí,že má u sebe věci co by uvezl leda traktor,ok mlčím,že s ní udělali prase co se neumí celou hru převléct,léto,zima asi moc složitý grafický úkol,ale když už bere metrovej kýbl je to taky dřina jí ho dát do ruky a nedělat tam jenom posunky pro hluché?Postavy vedou dlouhé kecy a stojí 5minut naproti sobě,nuda,vyjížděcí menu dole,takže díky jednomu úkolu kde se furt musím přesunovat a odejít je dole na obrazovce a každou chvíli místo odejít vám vyjede menu,na palicu atd,ani tu hru asi nedohraju,nuda,nuda,nuda.Ať už vyjde zlatej dobrej Broken sword.
  • Mohl by mě tu někdo prosím Vás vysvětlit 1 kvíz ve hře?Skákání po zvířátkách *3* ať dělám co dělám nenašel jsem logiku v posunu proč zrovna po takovém zvířeti,takže pokus omyl vyšel,ale říká,musíme se dostat do středu a stojí úplně mimo něj.
    • PLuto.petr
      V obrázcích zvířat po okolí šachovnice mají nakreslené chyby. Např. hned vpravo vedle Niny je nakreslený vůl, který má jen jeden roh. Z toho jde usoudit, že první, kam je potřeba stoupnout, je obrázek vola. Úplně napravo je vážka, která má 7 křídel. To znamená, že na obrázek vážky je potřeba stoupnout jako na sedmý obrázek v pořadí.
  • plescher
    Spíše by mě zajímalo, kdy vyjde pokračování skvělé české adventury Memento mori 2
  • x_ander
    Tak musím říct, že taky dost koukám, že Secret Files 3 už vyšlo, což jsem naprosto nezaregistroval. Do hry každopádně půjdu, předchozí díly mě dost bavily, a ačkoliv to zdaleka nedosahuje kvalit např. Runaway nebo snad perel typu Syberia nebo Broken sword, tak SF mají co nabídnout. Kdo nezná, doporučuju zkusit minimálně první díl.
    • Já to nezaregistroval vůbec,že vyšla.Ale už to chvilku hraju a já nevím,já si prostě nemůžu zvyknout na to,že když někdo vezme prkno,lopatu,konev a já nevím co ještě a přitom je furt v bermudách a tričku a navíc kolikrát celou hru v jednom oblečení,mě to vadí,je to dneska snad nějaký problém udělat hru trošku realističtěji?Občas je převléct?Když vezme batoh,je dřina ho graficky udělat že ho bude mět na zádech?
      • x_ander
        Určitě by to působilo daleko lépe. Ale jak píše kolega nade mnou, nenapadá mě žádná hra, kde by to fungovalo tak, jak to popisujes... což je možná škoda, třeba se toho někdy dočkáme.

        A tak mě napadá, že i snad některý díl starého Poldy si z toho dělal srandu, když Pankrác sebral nějakou velkou věc a zahlásil něco ve stylu "to jsem zvědavý, co se mi do té kapsy ještě vejde". A za deset let jsme se v tomhle nikam neposunuli.
        • PLuto.petr
          Pamatuju, jak jsem byl nadšený v Gabrielu Knightovi 2, když Gabriel vzal na farmě kyblík se sádrou a bylo vidět, jak ho normálně nese v ruce. Bohužel to byl jen jeden výkřik do tmy. Ono je celkem obtížné zkombinovat logické úkoly v příběhu ještě s nutností nebrat větší předměty do inventoráře. Nejlepší řešení je asi to, které jsme zvažovali s BigPeterem v naší "plánované" adventuře, a bylo použité i u Vampyre Story - rozměrnější předměty se do inventoráře dají jen virtuálně a když tento předmět chce hráč ve hře použít, postava si pro něj jednoduše zajde na původní místo.
      • PLuto.petr
        To je zajímavá otázka. Obávám se ale, že ani v současné době není moc her, které by na tohle pamatovaly...
  • Corvus
    No... tak nebýt scénáristů, tak koukám, že SF 3 bude až po okraj naplněná totálně stupidními a směšnými hádankami jak z Poldy...
    • na poldu nešahej, to je nesmrtelná klasika *1* (a horký léto)
      • x_ander
        Tak tak. Nedávno jsem si koupil komplet celé série Poldy (prodává se za blbou stovku), a celou jsem si ji dal. Prostě klasika :)
  • Cosi
    Na Steamu vyšla hra v pořádku. Ale chápu, že když to u nás nevyjde od lokálního distributora, tak si toho weby a časopisy nevšímají. S tím PES je to ale škoda.

    Reakce na MikeiXX
  • MikeiXX
    Video super, pohled a povídání tvůrců hry bylo velmi zajimávé. Jen tedy je skutečně škoda, že jste s tím přišli jako s křížkem po funuse. :)
    • Keyz
      Fak,že dle českých webů a toho málo co sledují nevím,že to vyšlo :)
      A to mně minulí díl bavil i když byli hádanky někdy divné a pro mně obtížné.
      g
    • Projekt adventurních videí z Gamescomu 2012 je experiment, na kterém se učíme a sbíráme zkušenosti pro příští ročník. Všechno trvá svinsky slouho a proto vycházejí videa pozdě. V tomhle případě by ale bylo pozdě kdykoliv, protože hra vyšla 2 týdny po výstavě, takže do minulosti bychom se vraceli tak jako tak. A razíme heslo lepší pozdě, než nikdy. :-)
    • Cosi
      A ještě bez recenze.
      • MikeiXX
        Záhadou mi je, že není československý web, který by měl recenzi. Distributor se asi moc nepochlapil, ale u toho se mohla udělat výjimka a hra zakoupit. Přijde mi to podobné jako s Konami a PES.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit