• Hraje dnes ještě někdo něco jen tak pro radost ?:-) Já si pamatuji, jak jsem hrával AoE 2 v době vytáčeného spojení. Víte co si naopak nepamatuji? Jedinou hru, kde se někdo snažil zničit někoho jiného :-D Člověk u toho seděl x hodin, všichni si stavěli svoje, tradovali suroviny a pak se to buď uložilo a nikdy znovu neotevřelo, nebo rovnou vyplo:-)

Pěkná recenze, díky za ni!

• victor

Těžko říct ,ale RTS u nás na LAN party většinou vyhrávali ti , co se co nejrychleji vyhrnuli s davem levných jednotek a jakoukoli smysluplnou strategii přebyli jednoduše počtem ( Ruská taktika) .Podle popisu v článku jsou prostě takoví Poláci ideál a s Čechy se bude piplat málokdo ....Ono i neustálá potřeba korigovat válečné stroje není moc oblíbená . Z popisu tady bych s Čechy multiplayer asi ani nezačínal hrát ...

• Beru, že to je názor redaktora, že Poláci jsou lepší národ, ale zdá se, že trochu mimo. Momentálně probíhá Redbull Wololo kde jsou nejlepší hráči AoE II na světě a bilance: Češi vybraní myslím 3x a pokaždé win, jinak dostali dost banů, Poláci vybraní jednou, prohra a hráči je tam označili za docela slabé a zájem o ně vůbec není.

• vaclav.pechacek

No však taky píšu, že Poláci jsou silnější, protože líp zapadají do klasické jízdní strategie, kterou většinou zvládají i průměrní hráči AoE. Češi jsou "slabší", protože aby byli silní, vyžadují šílené mikro, které prostě jen tak někdo nezvládne. Top hráči na světě ho samozřejmě zvládnou, ale myslím, že moji recenzi si přečtou spíš ti, jejichž skill level je podobnější mně a mým spoluhráčům než mistrům světa.