Přejít na výpis diskuzí
Akce je o pasivitě, příběh vymyslíme až potom: Pohled na tvůrčí proces autorů Bayonetty
20.10.2022 | Jakub Žežule
1 příspěvek
-
Zajimave. Mam Bayonettu opravdu rad, ale je skoda, ze s tou intenzitou tak dobre nepracuji i v ramci animacek. Zacatek druhe Bayonetty je mega epicky, je to neskutecne silena smrst scen akce prospikovane Bayonettinou vystredni povahou. Jenze pak hra ubere tempo v akci (jen aby ho pozdeji zase napalila, jak zminuje clanek) ale predevsim hra ten zacatek nikdy neprekona v ramci animace. Naopak treba Devil May Cry serie tyto animacky mnohem lepe rozprostre po celou herni dobu a pusobi tak uceleneji jak v ramci akce, tak celkoveho dojmu ze hry, byt treba zadna jednotliva animacka se intenzitou nevyrovna zacatku druhe Bayonetty.