Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Dnešní herní (indie) trh je šíleně přeplněný neskutečnou hromadou blbostí. Občas i samotní profesionální herní redaktoři mají problém se v tom zorientovat, o obyčejných hráčích nemluvě.

    Na takovém trhu je šance prosadit velmi malá. Jaké jsou nejčastější pokusy o úspěch?

    1.) Buď musíš udělat opravdu revoluční hru a doufat, že si na ni recenzenti a streameři najdou čas, aby ji doporučili hráčům.

    2.) nebo musíš nacpat ohromné prachy do marketingu $$$

    3.) nebo vydáš svou hru a budeš se modlit, aby ji hráči kupovali

    4.) a nebo prostě udělat hru, která je tak kontroverzní, že se ti udělá reklama sama, jak o ní bude každý psát a nebo mluvit.


    Tvůrci Agony a a Succubus si zvolili variantu 4. Easy peasy.

  • mě násilí ve hrách (filmech..) nevadí, ale vadí mi když je to to jediný o čem to je. a mě tohle přijde stejně primitivně násilný jako kdejakej slasher movie. Jestli to můžu takhle odsoudit tak to dělá nějakej úchylnej magor. Nechápu že se mu v tom chce trávit čas.

  • Agony? To je ta hra pro Velkeho uchyla a spostu dalsich lidi s neduveryhodnyma cervenyma ocima?

  • Derp_1337

    Tak původní Agony taky byla velmi tuctová hra na níž byla vyjímečná jenom ta drsná vizáž. Předpokládám, že vyvojáři od té doby nezměnili svou recepturu.

  • Blue.Shark

    Taky z toho mám takové rozporuplné pocity. Brutální výjevy mě nechávají chladným, ba bych se snad i uvítal...jenže pod tím vším to vypadá na strašně tuctovou mlátičku z 1. osoby, která zatím podle viděného postrádá zábavné mechaniky.

  • Mně se to nějak nelíbí ☹

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit