Akční řež Rage 2 je v podání zkušeného hráče úžasnou podívanou
-
spis nez zkusenej hrac je tam videt konzolovej level ai, tzn. impotentni stojici pytle volne k zastreleni
-
-
To není nutně znak "konzolové AI". Spíš je to znakem vývojářského studia Avalanche. Jejich slavná série Just Cause taky trpěla extra stupidní AI, kde se vám nepřátelé jenom stavěli před zbraň, ať je můžete hezky v klidu a libovolným způsobem zabít.
-
-
Z toho videa mám rozporuplné pocity.
Na jednu stranu pochvala hráči, že se fakt nezastaví a furt někoho likviduje, i když bylo vidět, že hraje na gamepadu u konzole, protože jeho přesnost střelby nebyla nic extra.
Na druhou stranu AI nepřátel byla fakt tristní. Jednak nedokázali efektivně využívat krytí, věčně si nabíhali do rány a nedokázali efektivně používat granáty. I když je otázkou, co z toho bylo způsobené tím, že hráč se fakt nezastavil a furt se hýbal. Teoreticky tak mohl rozhodit algoritmy AI.
Nicméně to, že se nepřátele sekali o praktickou jakoukoliv překážku v terénu a ani se nesnažili vyhnout granátům, které jim spadli přímo pod nohy, je celkem problém.
Doufám, že to do těch 3 měsíců stihnou vyladit.
-
-
Přiznám se, že chování nepřátel mě také poněkud zaskočilo. Jako člověk, kterému se líbil první díl, se na tu dvojku těším. Bohužel z dosavadních dostupných materiálu zatím ale příliš nadšený být nemohu.
-
-
No dělají na tom tvůrci Just Cause. Což je série (včetně nedávného dílu), která ukazuje, že neumí dělat akci (střílení je v těchto hrách katastrofa a celé to za něco stojí jen na hrátkách s fyzikou) a i technická stránka jim pokulhává.
Takže o tomhle mám dost silné pochybnosti.
-
Juicy !
-
Proc ten zkuseny hrac miri ukrokama a ne pohybem zbrane?
-
-
Protože hraje na gamepadu na konzoli.
S gamepadem se mnohem hůř zaměřuje než třeba s myší. Některé konzolové hry to řeší třeba přidáním "asistence" (aimbot), který drobné odchylky opraví za vás. Jinak ale musíte doměřovat ručně.
Léta praxe ukázali, že na krátkou vzdálenost je drobné doměřování po ose Y (do stran) rychlejší úkrokem než se snažit zamířit přes gamepad. Navíc je díky tomu hráč neustále v pohybu a nepřítel bude mít problém opětovat palbu. Je to technika, kterou používají především zkušení hráči (online) FPS stříleček.
-
-
Hej tak to jsem nepoznal :D Tak to je slusny na gamepad, ja nejsem v GTA na gamepadu ani schopnej vylejst z auta :D
-
-
Jinak ta metoda "nehýbat hlavní a o míření se postarají úkroky do strany" má základy z reálného světa. Praktikoval to i sám Arnold ve filmu Komando 😎 XAXAXA
-
-
-
-
Rage 1 jsem dohrál jedním dechem. Jednoduchá přmočará a lehká akce. Doufám, že Rage 2 bude podobné.