Přejít na výpis diskuzí

Akční sci-fi Get Even se představuje prvním teaserem

8.1.2014 14:58
Aleš Smutný 18 příspěvků

Novou hru od polských The Farm 51, Get Even, vám o vánocích, po úporném zápolení s jazykem našich severních sousedů, představil Petr. Připomeňme jen že The Farm 51 stojí za povedenými Deadfall Adventures. V Get Even zatím nevíme oč půjde příběhově, ale Farm 51 ví, že chce inovovat samotný herní obsah.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle má být sci-fi ? Zatím to vypadá jen na další nudnou střílečku .....
  • Tak i kdyz je to Teaser trailer, tak musim rict, ze neco horsiho uz jsem dlouho nevidel. Maksimalne me to teasovalo k tomu se podrbat na zadku a poradne si zyvnout..
  • Jack1947
    Hodne trapnej Trailer no po tech trailerech dneska jsem si zvykl, hra ma sympatie nema a pokud to bude dobre tak max jako horsi Budget... neverim tomu vubec. Jeste ten rok 2015 to aby nebyl taakovej fail tak vydani hezky natahnou.
    • martin.mirejovsky
      Jenže on to není trailer, ale teaser - v tom je trochu rozdíl ;-)
      • Jack1947
        Jenze to na mem nazoru na tuto bezduchou pliskanici nic nemeni. (vsiml jsem si az ted, ctje dneska vydavat Teasery a cekat ze lidi to sezerou i s navijakem pch.).
        • Ty jsi tak neskutecnej tupec.. Chtel jsem napsat nejakou normalni reakci na tvuj hloupej prispevek, ale vzhledem k tomu ze jsi to psal zrovna ty, tak se omezim jen na tohle. S tebou totiz normalne diskutovat nejde a dost silne pochybuju o tom, ze ty sam aspon trochu rozumis tomu co pises.
          • Jack1947
            Tupec je lepsi nez blbec... jo nejde konkretne u tehle her ...
  • Niektore tie obrazky maju taky Stalkerovsky feeling. Je inak zaujimave ako su si atmosferou a spracovanim podobne vychodoeuropske hry (nepostavene na standardnych technologiach typu UDK alebo Cryengine) a zasa naopak ako su docela jednotne zapadne tituly.
  • XorxoxTalarius
    Jen ten teaser je takovej divnej.
    Uprimne to spis vypadalo jako teaser na studentsky film nez na hru. Navic jsem z neho prd vedel o co se jedna.
    Takze nakonec Warhorse nemeli tak spatnej teaser :D
  • martin.mirejovsky
    To snad ani nemůže být hra: http://www.youtube.com/watch?v=oxLMOscTZRk - neskutečně realistické... Jsem zvědav, jak to bude vypadat ve finále.
    • Tak otazne je ci ten scan nejak suvisi z hrou alebo je to len nejaka oblubena ruina v danej lokalite kde sa hrava povedzme paintball, chodi sa fotit material na podklady prave pre industrialne ruiny panelakov a budov a podobne. Co sa tyka toho scanu a vystupu, iste neni to uplne dokonale a rucne sa to da este viac vylepsit a vycistit, otazne je ale kolko prave tej manualnej prace je na tom vystupnom videu alebo naopak ci to neni komplet automaticke - tj prave sa usetri tym kopec casu. Staci proste naskenovat vhodne objekty, prahnat ich systemom a mam na vystupe pouzitelne 3d modely na marketing, do hier a podobne. Podla popisu je to studioa Farm 51 dost krpate tak je mozne ze 3d scan zatial pouzivaju ako nahradu za armadu grafikou/modelerov.
      Inak ta firma co robi 3d scany ma na stranke uvedene ze pre high end pouzivaju tak 2-5mil polygonov a 16K textury (maju tam aj este jeden level vyssie ale to je uz skor pre vedecke ucely, archivovanie a podobne). Takze asi aj toto video sa niekde tam pohybuje, mozno level nizsie.
      • martin.mirejovsky
        Bylo to na facebookové stránce The Farm 51 - taková ukázka toho, jak s touto technologií experimentují v rámci vývoje jejich hry. Tady se o tom taky něco píše: http://kotaku.com/in-2015-we-might-finally-get-next-gen-visuals-1495137144 ;-)
    • Tak sem se na to díval ještě jednou... nejde ani o Grafickou tvorbu, než o skenovací. Všimneš si šílených chyb na oknech, když kamera pojede těsně vedle nich. Jsou vypukle, deformované. Pravděpodobně nějaký nedostatek v algoritmu SW, kdy nedokáže určit vzdálenost objektu, při jeho vyšší svítivostí. (třeba když fotíte přesvícené místo a máte v záběru více světla, tak se to řeší třeba HDR) Třeba svůj "skenovací" systém časem vylepší, ale tenhle to (polygonový) výsledek jde už doladit v Editoru.

      Škoda... už sem si myslel, (doufal) že grafici se začínají snažit. :-)
    • To je co? No něco podobné sem viděl asi cca 4roky zpět, kdy se začalo o pojmech "Tessellation" a "Displacement Mapping" mluvit hlasitěji a sám sem nevěděl či ta stěna/schodiště je reální, nebo je to nějaké DEMO. No tady (na tvém videu) je vše správně nastavené! Dokonce "Ambient Occlussion" je nádherně zakomponován, že o něm ani nevíte. Světlo je prakticky dokonalé a nezkresluje scénu. Textury jsou v rámci možností taky na moc dobré úrovni.

      No... nechci rýpat, ale tohle už jsme mohli ochutnávat dávno, nebýt zdlouhavého cyklu konzolí.
      Snad díky jednotné architektuře se budou konzole častěji obměňovat. S tím rozdílem, že by se detaily u starších konzolí jen stáhly.

      No všechnu tuhle grafickou parádičku stáhne k zemi pitomá AI, pochybná fyzika, a taky zkreslené animace.
  • Vypadá to jako parodie na F.E.A.R
  • poněkud awesome grafika a monition capture.. uvidíme jak to bude vypadat doopravdy
    • *motion
  • hra to bude mozna dobra ale ten teaser je neskutecne nudnej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit