Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frank.horigan

    Ty lekačky to nevypíná, jen upravuje/tlumí.

    Což je u mě třeba velké plus. 

    Stejně tak jako bylo plus v SystemShocku nebo posledním TombRaiderovi nastavení obtížnosti pro určité prvky zvlášť.

    (Souboje, puzzly atd) 

  • LiarForHire

    Ne, teď tam prostě budou sedět správně jak mají.

  • Čichám čichám debatu o nastavení obtížnosti v Souls-like hrách v novém kabátě :D.

  • hmm neprijdu updatem o scary lokaci? Prosim lidi co to uz hrali tuto cast. Prej bylo opraveno toto... takze tam nebudu mit v sedadlech ty strasidla nebo vznasejici se strasidla az tam dojdu?


    Jen autori na webu pisou: 

    • Opraven problém, kdy Fadeouts v Poet's Cinema Theatre seděly ve vzduchu nebo uvnitř sedadel v divadle. To bylo příliš strašidelné.
  • Pokud to neskazi a muze se to jen zvolit tak to jeste jde.

    Nerad bych prisel o prave jump scare ci strasidelnost hry. Proto hraju horror hru, ze tam ocekavam tu hruzu, ne proto ze z toho bude neco jineho.

    Ja treba nemam rad strileni, takze pokud je nekde moc akce, tak vybiram u her ze chci story :)


  • Jasný no na druhou stranu pořád je to jenom možnost volby.

  • Kabutops

    ve třetím Mass effectu byla možnost nastavit, zda to hrát kvuli pribehu, RPG, neob obojí...
    Ale chápu, buď dělám něco pořádně, nebo to nedělám vůbec

  • iSpirit

    těch jumpscaru bych řekl, že bylo celkově tak 20, asi vím, na jakou pasáž míříš(stará babka), jako dá se souhlasit, že ta pasáž díky tomu byla trošku laciná, ovšem Alan Wake 2 obecně není moc strašidelná hra, takže i díky tomu to byla jediná pasáž, kde jsem měl alespoň trošku nepříjemný pocit. Ok, +- ještě hotel a pokoj 665, ta byla lokace strašidelná a zvládla to i bez jumpscacu. 

    I tak si myslím ,že by se nemělo zasahovat do díla na základě uřvané komunity. Postihlo to např. Lies of P, kde se díky patchům ze hry se stala poměrně triviální záležitost v ng+ a to jsem poměrně lempl hráč.

  • LiarForHire

    Tohle je fakt specifický příklad. Tam jsou sekce hry, kde je zbytečný jumpscare třeba 20x za hodinu a nedává to smysl

  • iSpirit

    tvl. vypínat horové prvky v hororu. Co bude dál? Vypínat role-playing prvky V RPG, aby si to mohl zahrát průměrný hráč fify?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit