Alan Wake 2 prověří vaši sestavu. Známe PC nároky
-
Tak CP je teď velice dobře optimalizovaná hra, a RT a PT tam je krásné a funguje skvěle. Alan podle tabulky vypadá na pravý opak. Ovšem že v takové hře není potřeba 100fps, ale základ by prostě měl být 60, bez potřeby mít ten sčot za 100k, a jestli je podmínka mít DLSS na performance, tak to radši zůstat u FHD a mít to native ne? Tam to nebude vypadat tak rozmazaně. DLSS je skvělá věc, i FG, ale problém je že vývojáři s tím počítají, a už kašlou na optimalizaci.
Jinak co sem našel tak 4070 ve FHD, všechno zaplé bez FG 44fps. Ve UQHD bych to viděl na cca 30, s FG možná 50-60? S DLSS I na quality snad 70+..? Těžko říct.
Já mám 4090 s 13900k, rád bych si tuhle hru dal, stejně jako u CP si rád vychutnám krásnou next gen grafiku a efekty, ale jsem jeden z těch kterým svědomí nedovolí dát peníze Epicu.
-
Tu věšteckou kouli mi někdy musíš půjčit.
Nebo nevím, odkud máš info, já ale vycházím z tohoto:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/alan-wake-2-dlss-3-5-full-ray-tracing-out-this-week/
1440p DLSS quality vše na max 92 FPS. Reálně by mi stačilo i locked 40, ta hra nebude mít žádné šílené tempo, ale tak neřeknu ne devadesáti dvěma :)
Jinak pokud mluvíš o PT obecně, Cyberpunk vše na max 3440*1440 DLSS performance nějakých 80 FPS (s frame generation samozřejmě). A to mám sám ozkoušeno.
-
Tak tak a se 4070 budeš mít s PT tak 18fps :)
Tedy pokud nechceš hrát v 960x540, takže otázka je, jestli těch 30.... nicméně problém je v té hře a PT, karta je dobrá.
PT je výhradně na 4090, jinak jde do kopru vše.
-
Mám 4070, PC za 30 :)
Moderní technologie mě baví a je to pro mě zdroj radosti. Samozřejmě kdyby byla hra jako taková špatná, path tracing to nezachrání :)
-
Cyberpunk není bez RT vůbec náročný. - na to jak vypadá.
Já ho ve verzi 1.3 dohrál na i7-3770
-
PS5 má ekvivalent RDNA2 Radeonu, řekněme takovou 6700XT pro představu.
Takže DX12 ultimate umí
-
Jo v pohodě já taky ne, ale davy to vidí jinak.
Užij si hru jako takovou, nehrej hry jen kvůli PT abys měl nějaký důvod vlastnit PC za 100tis
-
No jak myslíš. Tak já budu asi jeden z těch deseti tisíc, protože si chci užít path tracing a nevadí mi mít to na Epicu, a to ho normálně vůbec nepoužívám.
Nehledě na to, že nebýt Epicu, ta hra by vůbec nevznikla, takže nevidím důvod, proč by měl část mých peněz slupnout Valve. Cyberpunk mám na GOGu, RDR mám na tý jejich Rockstar vopičárně.
Když hru dohraju, launcher zase smažu, nevidím problém, nepotřebuju to mít na jedné "hromádce".
-
Máš pravdu, Epic je pro “Fortnajtisty” a ty co si vyzvednou hru zadarmo.
Za rok tam každý uživatel utratí za hry snad pod 5$
-
a ty tam ten next-gen vidíš? Next-gen je Cyberpunk se všemi těmi vymoženostmi jako Path-tracing apod, tyhle Unreal Engine 5 hry za mě nejsou absolutně next-gen. Demon Souls vypadá lépe než LOTF a to je tři roky stará launchovka.
Z toho tvému seznamu se shodneme na tom Alanovi, to vypadá fakt pěkně.
-
A Cities jsou z technického hlediska absolutní průšvih.
-
Co? Remnant ani LOTF nevypadají jako next gen... Hlavně LOTF vypadá jako pár let staré DS. Alan Wake aspoň vypadá dobře. Nebo aspoň těch pár záběrů co sem viděl.
-
s tímhle rokem hold konečně přišla next-gen grafika a s tím i next-gen nároky....Remnant 2, LOTF, Alan Wake 2, Cities Skylines 2....do teď v podstatě vycházeli porty her dělaný ještě pro PS4/xbox one a až teď jsme se posunuli....
-
jak píše Malý Zelí, tabulky jsou občas úplně mimo. Malému synovcovi jsem dal před cca 3 lety svůj starý počítač. Rozhodně to nebylo žádné up-to-date dělo (nejvyšší řada intel i7 - myslím, že 4. nebo 5. generace, 16GB RAM DDR3 a NVIDIA GTX 1080 + obigátní SSD disky). Počítač, který se dal označit za slušné dělo tak kolem roku 2015?
No, a klučina na tom nedávno vcelku bez problémů dohrál Cyberpunk 2077 v nějaké odlazené verzi s DLC. Jasně, že neměl žádné Ultra detaily (kombinace: "normal/"vyšší"), ale hýbalo se mu to svižně, bez žádných záškubů. Až jsem se divil, že to na takovém (dnes již historickém) HW jde hrát, aniž by člověk riskoval epileptický záchvat.
-
Proč by to číslo bylo tak nízký? :D Chápu, že EGS není tak oblíbenej jako steam a určitě to tý hře prodeje trochu poškodí, ale desítky tisíc jsou absolutně mimo.
Ta platforma má cca čtvrt miliardy uživatelů a samozřejmě velká část toho budou lidi, co si tam akorát čas od času vyzvednou hru zadarmo nebo lidi, co tam hrají akorát Fortnite, ale neříkej mi, že bude EGS showstopper pro takhle drtivou většinu PC hráčů.
-
takže na PS5/XSX 720p, na Series S 540p. PS3/Xbox 360 éra.😂
-
Remedy sú neni žiadny priebornici v optimalizácii. Ich posledne hry boli peklo.
Ak bude mať hra mesh shaders a teda technológiu ktorú zvláda len RTX séria grafik tak chcem vidieť čo to spraví na PS5, ktorá o danej technológií môže snívať.
-
tak když dnes je trendem mít v "hororové" hře milion svítících, blikajících, lesknoucích se, morfujících, stíný komíhajících blbinek, pak se není co divit. Hra vypadá jako cokoliv jiného co vyšlo v AAA produkci za posledních pár let, ale vzheledem k tomu, že tzv profi herní weby přestaly dávat špatné známky za mizernou optimalizaci a většina jich stejně hraje na PS5, kde to tvůrci nějak hratelně ukuchtí, mají nějakou PC verzi naprosto na párku...
a atmoškou to stejně nesahá hororovým klasikám ani po kotníky.
-
Minimální detaily / DLSS na performance..
-
Tak, stejně dokud to nebude na Steam, tak se toho prodají možná desítky tisíc - pro PC.