-
to nejde bez steamu bez koupi?
-
hej a na jakou úroveň si to dal já na nejtežší a to moc těžké nebylo
-
Hej pokud se vám ta hra nelíbí a nedohrály jste jí tak to jako 2. Hra je moc fajne a většina hráčů ani nepochopí ani o co jde a někdo neví ani co dělat já to ze začátku udělal teda poprvé sem to udělal na nejtežší úroveň a teda musím i když to moc dlouho netrvalo (hra příběh) tak to bylo dost obtížné ale moc dobré Grafika dobrá hratelnost ještě lepší jen sem nemohl jednou nezjistit co mám dělat v lese *5* ale fakt jedna znejlepších hej vůbec. *1* To je můj názor ale moc doporučuju *3* jinak komu se to nelíbí tak ať si pr*** políbí *15* (bez urážky *3* )
-
Ano máš pravdu... hnusná grafika, až na to že když jí máš na Max ta je skoro hezčí jak crisys2 nebo 3, ale my ti to nebereme. Jo a pokut se bojíš tmy, tak si di rači hrát WoWko. Jo díky...
-
Nejvíc se mi vždycky líbily ty hlášky temných dřevorubců jako "nekrmte prosím zvířataaaa!", nebo "choďte po vyznačených trasááách!"
-
Bezkonkurencne najoriginalnejsi titul, aky som za posledne roky hral. Ked porovnam ine hry ktore tu dostali 10/10, tak tato hra si to zasluzi tiez.
Vynikajuce graficke spracovanie. Je az neuveritelne, ako sa dokazali autori vyhrat s lokaciami v hre, pricom vecsinou z nich iba preletite. Vsade citit zmysel pre detail, estetiku a farebnost je vynikajuco navolena - az na par texturiek vhodnych snad pre hry spred 10 rokov *1* Nie ze by to nejako vadilo len to miestami posobi ako velky vykricnik. Jednotlive lesne cesty, ohniska, dvory, domy, chatky, ulice su tak detailne prepracovane, ze miestami som len pozeral s otvorenymi ustami. Po tejto stranke vynikajuce.
Serialovo podany pribeh na mna posobi tak, ze som sa kompletne vzil do ulohy spisovatela a kazdy jeho krok, uvahu, dialog, bolest uplne prezivam! Takyto pocit nedokazal vo mne navodit ani sam velky Gordon Freeman. Cutsceny su tak dobre spravene, padajuce domy, stromy, lietajuce auta......jednoducho pri tom vylozene relaxujem.
Ovladatelnost a boje? Boje su miestami dost tuhe ale daju sa zvladnut. Ovladania som sa spociatku bal (som skratka odchovanec FPS) ale nakoniec som si velmi rychlo zvykol. Kombinovanie svetla, co je vlastne vasa najsilnejsia zbran spolu so strelnymi zbranami je uzasna. Nie je to len akysi FAKE, tento system naozaj funguje. Po par hodinach hrania som si tento system osvojil a vidim ze je skutocne prepracovany. Oslepit-vystrelit-oslepit a tak dalej, samozrejme spociatku nepriatelov svetlom riadne oslabit...uzasny system. Len tie svetlice by mohli vydrzat dlhsie nez zopar sekund *5*
Tato hra mi ukazala uplne novy pohlad na svet hier (a to uz co-to odohrate mam) a pevne verim, ze takychto titulov bude pribudat. Vyborna praca, priam skvost mozem povedat. -
Krásný vizuál, skvělá hudba a ozvučení, co se velmi reálně blíží zážitku v kině. Alan Wake není nijak zvlášť děsivou hrou, ale s hifi sluchátky a ve tmě se často dostavovala husí kůže. Příběh je skvěle vyprávěn a výborně balancuje s fakty a hráčovou představivostí. Linearita tu vůbec nevadí, naopak a lokální rádiový show a epizody Night Springs vše jen podtrhují. Ze hry je znát, źe Alan svoji ženu skutečně miluje, takže jako hráči mi na ní brzy začlo záležet. Postava Barryho příběh hezky odlehčila a poskytla možnost se pobavit, aniž by příběh jako celek jakkoliv ztratil na vážnosti. Dohrání mi zabralo 18 hodin, datadisky posunuly číslo na 22. Teď mě čeká hardcore mód. Jediná výtka směřuje k animacím v ingame filmečcích. Ty jsou občas dost prkenný, synchronizacw rtů s dabingem není znát ani náznakem. Největší "chyba" je ale jednoznačně krize, která se dostavila po dokončení hry. Nikdo ještě nevynalezl přístroj na vymazání paměti a mně se teď nechce hrát noc jinýho...
-
Po kratsi odmlce svela gameska co se mi trefila do vkusu. Na hratelnosti jsem neshledal nic, co by mi
Nejak vadilo. Docela jsem se v nekterych situacich i zapotil. Nekdy davali zabrat. Jeste k tomu podle
Stephenova romanu Pytel kosti. -
Ta hra je skvělá, má perfektní grafiku, luxusní vyprávění, hráče pohání dál, navíc použité technologie dodávají hře světla a tmy "život" a člověk se skutečně ve tmě bojí a do světla utíká. Samo o sobě by mi to stačilo k luxusnímu hernímu zážitku... Jako bonus jsem ale dostal líbivý gunplay systém, který vyžaduje (nebo alespoň ocení) kombinování zbraní, technik a prostředí, což bylo pro mě největším překvapením a tvůrcům jsem opravdu tleskal.
Výtku k hratelnosti tedy nechápu, nesouhlasím s ní a hlavně mi přijde směšná ve světle jiných dnešních her, kde člověk většinou nemusí nic řešit a stačí přesně střílet...
Jinak pro mě osobně je to jedna z nejlepších singleplayerových her, co jsem kdy hrál - vyprávění kladoucí otázky (na které nakonec dostaneme odpovědi), flashbacky a flashforwardy formou čtení stránek (geniální prvek), hmatatelná tma, pohlcující prostředí, skvělý gunplay... a v neposlední řadě ŽÁDNÁ výtka, nic o čem bych si řekl, že jinak by to bylo lepší. -
Ze hry nejsem zklamán ale ani nadšen... Jakožto fanoušek třech (pro mě) největších hororových spisovatelů Barker, Lovercraft a King jsem se na hru těšil jako malej na vánoce. Je to ale těžkej konzoloidní průměr a to to mělo takovej potenciál... Dohráno, smazáno znovu si to nejspíš zahraju tak za 10 let až budu mít po krk nejnovějších hologramových technologií a budu si chtít zavzpomínat na dobu kdy hry ještě měli duši... (Sarcasm detected)
-
-
nesmíš ty hry stahovat a hrát jak rohlíky..
Jinak hra fajn, ale nutnost tabem ovládat kameru po každý cut scéně je pro mě fakt fail a nechápu co je tak těžkýho na tom ji zalockovat buď nad levý nebo pravý rameno. Defaultní pohled je pro mě po dohrání obou Dead Spaců dost zmatenej.
-