• Bezkonkurencne najoriginalnejsi titul, aky som za posledne roky hral. Ked porovnam ine hry ktore tu dostali 10/10, tak tato hra si to zasluzi tiez.
    Vynikajuce graficke spracovanie. Je az neuveritelne, ako sa dokazali autori vyhrat s lokaciami v hre, pricom vecsinou z nich iba preletite. Vsade citit zmysel pre detail, estetiku a farebnost je vynikajuco navolena - az na par texturiek vhodnych snad pre hry spred 10 rokov *1* Nie ze by to nejako vadilo len to miestami posobi ako velky vykricnik. Jednotlive lesne cesty, ohniska, dvory, domy, chatky, ulice su tak detailne prepracovane, ze miestami som len pozeral s otvorenymi ustami. Po tejto stranke vynikajuce.
    Serialovo podany pribeh na mna posobi tak, ze som sa kompletne vzil do ulohy spisovatela a kazdy jeho krok, uvahu, dialog, bolest uplne prezivam! Takyto pocit nedokazal vo mne navodit ani sam velky Gordon Freeman. Cutsceny su tak dobre spravene, padajuce domy, stromy, lietajuce auta......jednoducho pri tom vylozene relaxujem.
    Ovladatelnost a boje? Boje su miestami dost tuhe ale daju sa zvladnut. Ovladania som sa spociatku bal (som skratka odchovanec FPS) ale nakoniec som si velmi rychlo zvykol. Kombinovanie svetla, co je vlastne vasa najsilnejsia zbran spolu so strelnymi zbranami je uzasna. Nie je to len akysi FAKE, tento system naozaj funguje. Po par hodinach hrania som si tento system osvojil a vidim ze je skutocne prepracovany. Oslepit-vystrelit-oslepit a tak dalej, samozrejme spociatku nepriatelov svetlom riadne oslabit...uzasny system. Len tie svetlice by mohli vydrzat dlhsie nez zopar sekund *5*
    Tato hra mi ukazala uplne novy pohlad na svet hier (a to uz co-to odohrate mam) a pevne verim, ze takychto titulov bude pribudat. Vyborna praca, priam skvost mozem povedat.
  • zdravim parany , musim tez zareagovat, tato hra me dost chytla a nepustila, hrano v noci a ze sluchatky, potom je to zazitek jak ma byt, jsem uz starsi paran, takze pamatuji jak pocatky hrani tak mam odehrano dost her, a nehodnotim hry podle grafiky, pribehu ci zda je to koridovka anebo neni, ale pouze podle jednoho meritka, ktere je pro me nejdulezitejsi a to zda me hra bavi a zda ji dohraji, a alana jsem dohral a kralovsky jsem se bavil,sam osobne bych ji udelil nejvyssi hodnoceni, doporucuji vsem, jen tak na okraj, mass effect , oba dily me casem prestali bavit a hracskou komunitou jsou chvaleny, takze jasne a jednoduse hra musi bavit jinak jde do propadliste dejin:)
    • to co bavi tebe jednoduse, ale nemusi bavit nekoho jineho ;) Alana jsem nehral, takze se zdrzuju zatim hodnoceni
      • to ja si uvedomuji, take ji pouze doporucuji:)jenom se obcas divim jak lidi moc resi, jde prece o zabavu, ktera tam je ci nikoliv:)
  • Gonzi
    Ta hra je skvělá, má perfektní grafiku, luxusní vyprávění, hráče pohání dál, navíc použité technologie dodávají hře světla a tmy "život" a člověk se skutečně ve tmě bojí a do světla utíká. Samo o sobě by mi to stačilo k luxusnímu hernímu zážitku... Jako bonus jsem ale dostal líbivý gunplay systém, který vyžaduje (nebo alespoň ocení) kombinování zbraní, technik a prostředí, což bylo pro mě největším překvapením a tvůrcům jsem opravdu tleskal.

Výtku k hratelnosti tedy nechápu, nesouhlasím s ní a hlavně mi přijde směšná ve světle jiných dnešních her, kde člověk většinou nemusí nic řešit a stačí přesně střílet...

Jinak pro mě osobně je to jedna z nejlepších singleplayerových her, co jsem kdy hrál - vyprávění kladoucí otázky (na které nakonec dostaneme odpovědi), flashbacky a flashforwardy formou čtení stránek (geniální prvek), hmatatelná tma, pohlcující prostředí, skvělý gunplay... a v neposlední řadě ŽÁDNÁ výtka, nic o čem bych si řekl, že jinak by to bylo lepší.
  • Ja jsem doslova nadsen. Po delsi dobe zase hra, co me chytla a nepustila dokud sem ji nedohral. Za vikend hotovych sest zakladnich kapitol. Na dve DLC kapitoly, ktere dovysvetli a uzavrou puvodni pribeh, prijde rada az po vydani oficialni cestiny formou patche.

Kazdopadne ikdyz sem hru nedohral za tri hodiny (jako nektere jine SP), prisla mi celkove kratka - asi proto ze sem se uprimne bavil. A to je vlastne celkem zvlastni. Kdyz si totiz sesumiruju co me neskutecne vadilo, tak soucet dela celkem dost veci. Jmenovite stupidni kameru (ktera me nejednou dokazala vytocit na maximum) nebo caste spawnovani nepratel do zad, kolikrat prehnany efekt mlhy s "temnotou", kdy dohromady bylo videt totalni ho*no, az po naprostou linearitu.
    Ale ono to bude nejspis tim, ze to vsechno slo do pozadi a to diky atmosfere a vubec celeho podani pribehu a hry ala Remedy. Pro me originalni prostredi s malomesteckem, ktere si zije svym zivotem. Excelentni Alanuv agent Barry, jehoz gagy me dokazaly nespocetne rozesmat (mohl dostat klidne jeste vice prostoru). K tomu doplnovani pribehu a atmosfery pomoci tv poradu, radio vysilani, popisku mist, flashback misi atp. Cas od casu zabavne ruznorode lokace (hlavne farma tech dvou Rockeru stala za to) a opet vynikajici soundtrack.

No proste, na me hra zapusobila presne jak mela. Diky zminovanym chybam sedi te hre hodnoceni 8/10 jak p*del na hrnec.

Uz ted se nemuzu se dockat pokracovani - na PC pochopitelne...
  • DarkHawk
    Hodně se mi líbí ty předěly z každé epizody.. to je jako seriál.

Alana sem projel hned po Darkness 2. Najednou dva tituly, které jsou o temnotě. V jedné tě ovládne temnota musíš ničit světla a zachránit Jenny. V druhé utíkaš před temnotou a ničíš ji světlem a musíš zachránit Alici. *1* Je to podobné, ale po příběhové stránce uplně odlišné.
    • Jazz
      Přesně to jsem si říkal taky *15*
  • Ze začátku je to celkem zajimavý, ale v poslední době jsem neviděl hru, která by byla víc stereotypní.
    • Ja by som povedal že taký Dead Island bol ovela ovela viac
  • Nejvíc se mi vždycky líbily ty hlášky temných dřevorubců jako "nekrmte prosím zvířataaaa!", nebo "choďte po vyznačených trasááách!"
  • Ocelot
    Jinak hra výborná! Už dlouho jsem nepociťoval takové napětí jak to bude dál.
    Teď hraju ty 2 DLC a jsem rád, že pokračují v příběhů...bál jsem se, že to budou nějáký blbosti jenom :)
    Celkem mi vadí ta kamera, která postavu zábírá z boku a ne rovnou za zády, ale už jsem si na ní docela zvykl. Sice jsem teprve na začátku, ale zatím se bavím.
    • trochu pomůže upravení FOV v game menu
        Vyzkoušim dík za typ.
  • To je aspoň recenze a né jak ten článek (čti recenze nebo ani ne, nedá se to považovat za recenzi) co napsal "DD"
    • DD hru sice hodne sepsul, nicmene v dost vecech mel pravdu, monotonni az po case stereotypni hratelnost jedouci podle stale stejnyho mustru, vsude samy script, absence hadanek a adventurnich prvku jako takovych, vicemene je hra oproti puvodne zamyslenemu konceptu tunel, vadily mi i nektere designerske kroky jako ztrata arzenalu a to nejen na konci jednotlivych kapitol apod. Pribeh, audiovizual (i pres mensi zastaralost jako celek pusobi dobre), dabing i postavy jsou jednoznacne plusem hry, nicmene vyse zmineny vytky hru dle meho pohledu strhavaji a hodnoceni kolem 85-90 % si dle meho nazoru AW v zadnem pripade nezaslouzi. Za me solidni nadprumer - 7/10.
    • Taky sem na ten clanek vcera narazil a doted sa popadam za bricho. DD by psat recenze na hry nemel, pise do nich totiz hrozne sra*ky.