Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tukabel

    Pro PC hráče: změnou v souboru epic_emu.ini lze zapnout české titulky :-)

  • Horst_Fuchs

    Otázkou spíš je, proč se remakuje zrovna taková zcela průměrná hra, kterou táhl jen a pouze ten příběh.

    Dvakrát jsem to zkoušel dohrál, pokaždé mě to rychle znechutily naprosto nudný souboje s absurdním systémem rychlovýměny baterií v baterce aby šlo vůbec zabít silnější nepřátele. 

    Myslím, že zkoušet to potřetí s touhle verzí nemá význam, leda by tu hru od základu překopali.

    • uher

      Odpověď zní, že se jedná o remaster, nikoliv remake. Hra to má dokonce i v názvu...

    • Souhlasím, že hratelnost by chtěla dopilovat, ale ve výsledku to tak tragický nebylo.

      A remasteruje se proto, aby byl první díl k dispozici na co nejvíce platformách před tím, než přijde druhý díl...

    • cibrut

      Taky názor :), proč ne. Holt tě ta hra nebavila, stane se. Já si původního AW užil nadmíru 2x, naposledy někdy předloni a můžu říct, že ta hra celkově zestárla velmi dobře. A "jenom příběh"? Kéž by bylo víc takových her, který táhne kupředu "jenom příběh". A atmosféra hustejší než mlha, co by se dala krájet. Nejen pro mě je AW rozhodně jedna ze zapamatováníhodných her (a že jsem jich za posledních 32 let hrál už opravdu hodně ;)).

      • uher

        Holt ta hra nebavila víc lidí, protože game desing byl jeden nápad, který byl roztažen na celou hru, bez jakékoliv přidané hodnoty. Remedy to ostatně ani jinak neumí. Vlastně sem překvapený, že to studio pořád existuje, když chrlí jednu repetivní hru za druhou.

        Gameplay je katastrofa, posviť/vystřel, posviť/vystřel, posviť/vystřel... a to je všechno. Vynásob si to zhruba 11 hodinami a znáš náplň celé hry. Jakákoliv přidaná hodnota nulová. S tím se pojí další nedostatek a to, že musíš skoro vždycky všechny zlikvidovat. Utéct skoro nikdy nemůžeš, protože i když se směrem k tobě ty přízraky pohybují celkem pomalu, tak jakmile začneš běžet, tak jsou rychlejší než ty. Celý tenhle posraný prvek hratelnosti není zábavný, ale otravný protože ho musíš dělat pořád a pořád a pořád dokola. Hrál jsem na nejtěžší možnou obtížnost a stejně to bylo strašně snadné. Ne proto že bych se nějak snažil já, ale spíš že se o to snažila hra samotná. Nikdy nemáš ničeho nedostatek. Baterky jsem po čase nemohl ani sbírat, munice ti nikdy nedojde a tak se jen znuděně ploužíš lesy, kde se spawnují další přízraky (když k tomu dojde, tak hra ještě otočí kameru směrem, kterým příchází, aby jsi tu nudu měl ještě lehčí). Alan má potřebu pořád něco komentovat a teď se nebavím o vyprávění příběhu, ale o akcích, které v průběhu hraní děláš. Od určitého bodu postupu kdy začneš narážet i na dveře, které jsou posedlé temnotou a ty je zlikviduješ tím, že na ně..... posvítíš 😯. Po tom, co jsem takovou identickou akci několikrát provedl a narazil na další bůh ví kolikáté dveře u kterých byl vyplý generátor. Tak jsem ho nahodil a on rozsvítil lampu, na kterou ještě (jak jinak) poukázal záběr kamery - Alan to okomentoval zhruba takhle: "teď můžu světlo použít na otevření dveří" uf, to by mě v životě nenapadlo...

        5/10

      • Derp_1337

        Mě se taky příběh velmi moc líbil. Ale musím uznat, že ten souboják byl tristní. Ze začátku to působilo jako zajímavý nápad, ale byla chyba, že ten bojový systém byl pořád to samé po celou herní dobu. Ke konci jsem fakt už měl problémy překonat ten odpor k nudnému gameplay a soubojům. Kdyby mě netáhnul ten příběh, tak to asi ani nedohraji.

        • cibrut

          To je fakt, souboje byly pořád na jedno brdo. A samozřejmě tam byly momenty, kdy jsem hru na chvíli nenáviděl a musel se nutit k opakování téhož několikrát dokola, než jsem se přes danou situaci dostal. Ale beru to jako život, tam taky není všechno růžový a ne vždycky je všechno, jak si představuju :). I tak ve mě AW zanechává celkový dojem super hry, kterou si dost možná ještě někdy zahraju (a to jsem fakt vybíravej, ale ten příběh a amosféra je prostě super).

          • já souhlasim, hrál jsem to sice jen "tehdy" když to bylo aktuální, mám rád ten žánr, skvělej příběh a božácká atmoška, ale ten souboják je prostě hroznej. Neustále smažit někoho baterkou, achjo.

    • Maxianimal

      No, s tímhle přístupem to určitě už znovu nezkoušej. Určitě to nepřekopali. Já to dohrál celkem třikrát a nikdy mi to nevadilo. Remaster AW znamená také další věc - další potvrzení, že bude druhý díl. Na který čeká, věř nebo ne, strašná spousta lidí :)

      • Horst_Fuchs

        Věřím. Velmi dobře pamatuju, jak se to onehdá xboxářům hrozně líbilo, i to zklamání když to pak po letech vyšlo pod windows.

        Ale když to má potenciál slušných prodejů mase konzolistů proč to ješte nepodojit. To je jasný!

        • Maxianimal

          Nejen konzolistů. Alan byl a je velice populární i na PC. Proto ten remaster. ;) No, ať už je tu dvojka.

  • Inquisitor

    Takže pro pc hráče co vlastní původní hru, to nemá smysl pořizovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit