Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyby měl někdo problém s rychlostí vetřelce, tak tato potvora je známa z prvního filmu, je to typ Xeno Lurker, tj. číhač. Nedivte se, že má tendenci si hrát na schovávanou :-)
  • Pokud to bude mít alespoň z poloviny atmosféru prvního Alien vs. Predator, tak to bude daleko lepší, než všechny ty nesmysli a posledních 10 let. Ale v nic už nedoufám, neboť marketing a PR dokáží i z hov.. udělat delikatesu. GL.
  • Když jsem poprvé viděl unreal engine 4, hned mne napadlo, že by si některé z budoucích "alien" her tento engine zasloužily. Jelikož oproti Cryengine mi Unreal engine připadá takový... "plastický". Škoda.
    • Alien: Isolation na vlastnim enginu, ne Unreal nebo Cryengine
  • Konečně se našlo studio, které jeví zájem o skutečného vetřelce a nikoliv o ty akční matoucí zpackaniny, které nám velmi často servíruje poslední desetiletí nejen herní trh. Je vidět, že tvůrce Hvězdných válek se svojí prequelovou sérií podnítil zábavní ekonomiku k oprášení kabátu a druhému dechu. Co nemá prequel nebo restart jako by nebylo „in“. Pán prestenů má Hobita, Vetřelec Prométhea, Terminátor nedokončenou trilogii Terminátor Salvation, Texaský masakr motorovou pilou počátek atp. Z her pak například Resident Evil odbočku Operation Raccoon City, film napojený na hru měl pak např. Aliens Collonial Marines, Jurský Park The Game, Ghost Busters The Game, atp. Co se restartů týče, tak to je pak téma na dlouhou trať, teď nás čeká například nový Robocop, Godzilla, Jurský park, z pokračování pak třeba Terminator Genesis. Z her se restartu nevyhnul ani legendární Tomb Raider, či Duke Nukem. O kvalitě titulů si udělá obrázek asi každý sám a myslím, že moc slavný není. U dnešních her to je vše jen o cover systému, QTE, levelování XP body, zbytečné nápovědě pomocí speciálního tlačítka, koridoru, multiplayeru atp. Za ta léta, co se člověk v tomto oboru pohybuje si říká, že to je pro stálého hráče už tak trochu nuda. V případě Alien Isolation však vidím velmi dobře zasazený a smysluplný příběh. Z hlediska hratelnosti se tato hra na schovávanou jeví jako potencionální mechanizmus hratelnosti, který prozatím není vyčerpán a v případě jednoho Xenomorfa a prostorů podobajícímu se plavidlu Nostromo, může značně potěšit a ohromit skutečné nejen fanoušky série. Z ukázek se mi zdá, že běží vše tak jak má. K povšimnutí je vidět např. hra stínů, hravost vetřelce, jenž se pohybuje sofistikovaně, pomalu a nelidsky. Ve finálu bude hodně záležet na ovládání a hustotě napětí, které vystřídá oddechová část hry, zejména pak její čitelnost a množství. Uvidíme, osobně mám z rozhovorů pocit, že zde jsou vývojáři z Creative Assembly pro práci značně zapálení. Bude tedy záležet pouze na společnosti SEGA, jak se k tomuto studiu bude stavět. Vzpomeňme, co provedl FOX s filmem Vetřelec 3, resp. srovnejme si režisérskou verzi s verzí z kina. Držím palce, Slender The Arrival, Outlast a teď patrně Alien Isolations :-)
    • Máš určite pravdu. V poslednom čase tie pokračovania osvedčených klasík stagnovali a toto vyzerá na zaujímavý koncept. Ale pre mňa to nebude.
      Hovorte mi staromódny, ale keď ma má v hre dostať Votrelec, nech je pri tom počuť aj štekot pulznej pušky. :)
    • muzete se toho ujmout sam a vymyslet dalsi a dalsi dily nekterych serii, kdyz je to podle vas tak jednoduche byt neustale originalni a zaroven se zavdecit skalnim fanouskum a reflektovat menici se dobu a pozadavky hracu apod.
      Je logicke, ze napr. posledni Tomb Raider musel prijit s necim novym a podle me se povedl, ikdyz podobny zanr bezne nehraju a minule dily vcetne toho uplne prvniho jsem vetsinou nedohral z nudy ani do poloviny. Ale posledni me docela chytil.
      Jinak by byli tvurci a studia hloupi, aby nedelali dalsi pokracovani, kdyz zlata slepicka nese a ikdyz nekdy hure, tak snasi zlata vejce.
      Zaverem bych prosil, abyste mi vylicil zhruba zasadni rozdily v deji Alien3 kinoverze a reziserskou. Videl jsem obe a krome rozdilu zvirete, ze ktereho se Alien vylihne si nejsem vedem zadny dulezitych rozdilu. Budu proto rad, kdyz mi ty rozdly sdelite.
      • Nemyslím si, že je jednoduché být originální a ani jsem tento výrok nikde tuším neuvedl. Co se současných her týče, tak jsem značně znechucen, jak se originální série typu např. Resident Evil, Tomb Raider přiklání k nejvíce početnému publiku a snaží upravovat herní mechanizmy, tak aby byl zaručený odbyt. Je smutné hrát např. RE6, který se snaží být vším, nebo v novém TR „kropit“ s Larou nepřátele jako Terminátor či Rambo. V případě TR byla snaha hru přiblížit větší skupině hráčů, což vyústilo v definitivní jatka a krveprolití ve stylu Uncharted bez cenzury. Aby však nebyla hra nudná, bylo zde využito získávání pomůcek a náčiní shodně jako ve dřívějším Batman Arkham City. Vzhledem k tomu, že jde o restart, si dovoluji tento směr hry TR odpustit, pokavaď bude však hra takto pokračovat, TR už nebude TR, což by mě mrzelo, jelikož originalita původních her od studia CORE byla jedinečná a měla potenciál. Čím je odbočka Lara Croft Reflections na iPad a iPhone je pro fanouška série jako jsem já děsivé.

        Třetí vetřelec byl v původní (Fincherovské) verzi značně odlišný. Rozdílná délka filmu činí cca 30 minut, film má logicky rozvinutý začátek, filmovou pasáž, kde byl lapen vetřelec a následně propuštěn, což byla poměrně důležitá část, kde měl „hlavní“ slovo herec Paul McGann jako pomatený vězeň Golic, dále alternativní konec a několik poměrně stěžejních rozhovorů hlavních aktérů rozesetých do celé metráže filmu. Autor soustředil příběh do depresivního prostředí, které ve FOXem ořezané verzi nemělo možnost plně vyniknout. Alternativní edice opodstatňuje několik scén, je logičtější a nechá vyplynout hlavní myšlenku režiséra, kterou je beznaděj a postupně blížící se velký konec. Tvůrci z FOXu se soustředili spíše na střední proud, tj. mainstreamové publikum, když nechali několik důležitých scén z důvodu nadbytečné délky filmu zbytečně odstranit. Scott ve svém prvním filmu se takovýchto škrtů nedopustil.

        Příliš se mi nelíbí, že současné filmy se snaží prodat a oživit, to co bylo již dříve prodáno viz nepříliš vydařené restarty, remaky, prequely atp. které působí značných chaos v dílčích univerzech. Připadá mi zbytečné, že v případě her je do většiny titulů napasován cover systému, bohužel často v nepříliš vydařených modifikacích, otravné a nežádoucí QTE, každá hra musí mít multiplayer (je vidět, že např. v TR byl velmi hodící se a proto ho také většina lidí tak urputně hraje), dále XP levelování po vzoru slavných RPG atp. Alien Isolation se mi z těchto důvodů prozatím velmi zamlouvá. To co jsme mohli hrát v případě soustavně odkládaných Aliens Collonial Marines byla s prominutím facka hráčům. Nechápu jak je vůbec možné vypustit takovýto produkt ven :-(
        • mozna proto me novy TR docela bavil, ze doslo k prolnuti vice zanru a nebylo to pouze o hopsani. S tretim vetrelcem asi budete mit recht, nevsiml jsem si, ze je delsi o 30 minut, asi to bylo tim, ze jsem obe verze videl s odstupem mozna 15 let. Takze se omlouvam.

          Jinak verim, ze urcite spousta lidi nevita odklon filmu her a vubec zabavniho prumyslu k mainstreamu, ale bohuzel jde v prve rade o kseft a charita je az na poslednim miste. Jako obchodnik byste urcite taky radsi nabizel produkt o ktery ma zajem milion lidi nez sto tisic.

          Pokud AI nabidne alepson polovicni atmosferu jako prvni AvP, tak budu spokojeny a tvurcum fandim a tesim se.
          • Alien Isolation se mi prozatím právě proto líbí. Vypadá, že se snaží být něčím tak trochu jiným (patrně po vzoru Outlast) Jsem zvědav, jestli se tato hra povede, bude od ostatních odlišná a uspěje u hráčů, zejména pak v jaké míře. V případě úspěchu, se určitě strhne lavina her od konkurence XD Upřímně takový první Terminátor by mě jako hra za Kylea či Sarah určitě hodně zajímal, dovedu si představit hru na schovávanou na policejní stanici, v závěrečné továrně či v troskách post-apokalyptického Los Angeles atd. Jurský Park už netřeba komentovat XD
            Mě nový Tomb Raider též bavil. Příběh byl zajímavý a zajímavě propracovaný, vše se dobře ovládalo, velké množství přestřelek a malé množství hádanek mi však říkalo, že toto už není TR. Snad už v době konceptu případného třetího dílu střílečky tolik „frčet“ nebudou. V TR od Crystal Dynamics mi chybí zejména sbírání klíčů a artefaktů, tahání za páku s následným otevřením dveří, úkoly na časový limit, hromadění munice, lékáren atp. Plavání a potápění patrně bude zakomponováno v druhém díle, používání dopravního prostředku už snad také.
  • Tak hlavne at dostoji svym slibum a hru poradne doladi a daji si s ni zalezet. Koncepcne zni skvele, zadna freneticka akce, spise boj o preziti v paradni grafice, zda se z videii ze snad i solidni atmosfere, uvidime, drzme palecky. Skutecne kvalitni alieni hra tu uz dlouho nebyla.
  • zkusme na to jít s rozumem soudruzi
    udělali creative assembly někdy takovou hru? NE
    bylo něco ve vídeu vidět? NE
    zní out late 2014 optimisticky? NE
    přesto už teď tu klauni chrochtaj, jaká to bude bomba. tahle hra jestli vyjde, tak to bude sračka, tak jest bude
    • Zaujímavé. Vyčítaš tu ľuďom, že sa na to tešia, aj keď o tom nič nevedia. Ale zároveň s istotou tvrdíš, že to bude sračka, aj keď ani ty o tom nič nevieš. Si pokrytec *1*
    • vydala SEGA za poslední 2 roky něco co by nedo*rdali? NE
  • Neverim ze nevyjde dalsi primitivni s*acka, neverim, just try to change my mind !!!
  • ACM malo byť tiež neviem aké super a je to skôr priekak. Toto zrejme iné nebude. Zas na druhú stranu, za pár drobných v akcii na Steame sa aj ACM dalo zahrať :D
  • XXDarthVaderXX
    Tak jo, tak to zkusíme...
    Rád bych dosáhl mety 50ti mínusů, tak že hurá na to *5*
    Kdo mi ho dá, ten bedu mít po celý příští rok štěstí *5*

    Ale no tak, co to je?! *11* *13*

    Sodoma a Gomora! *11*
    • Hanzales
      reverse universe :) a vodemně máš taky plus ;o)
      Edit: jo ke hře radši vůbec nic. Nechci nic zakřiknout. Pro mně vetřelec jedna dvě dodnes nepřekonané, hry jak by smet, nové AVP na odreagování nebylo špatné, Colonial Marines už byl pěkný pod kolenotyčí a přitom bych se tak strašne rád bál. Že se to ke mně jen na 5 metrů přiblíží....
  • Mahcake
    Bože...pořád to samý dokolečka. Vždycky, když se dělá na novým Aliens, tak je tu podobných přispěvků desítky a pak je z toho stejně hrozná s*ačka. Jediná aspoň nějak dobře udělaná a hratelná hra byla Aliens vs. Predators, jinak nic víc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit