Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak pokud se tahle hra zadaří, uměl bych si v podobném neakčním stylu představit i jiný legendární horror, a totiž "the Thing" :)
    • Zahraj si sérii Dead Space, je to moje oblíbená série... Kde i když nechceš, tak ten The Thing vidíš a to hodně...
      Krom toho takhle alone-horor-walk hru jako The Thing nejde udělat, neboť ani v originálním filmu to tak nebylo, spíše jak jsem řekl to Dead Space vystihl :)
      • The Thing bola aj hra a nebola spatna
        • C-BEAM
          bola výborná !
          • Ale dost akční, já bych radši něco trochu více adventurního.
  • tak nějak jsem si z těch obrázků a gameplaye na youtube uvědomil v čem to je zatim docela průseroidní. Vetřelec je vidět. Chodí si tam jak nějakej .. nevim co. Nechová se jako zvíře a to, že jde tak krásně vidět rozhodně nepůsobí, že by se věrně drželi Scotta nebo Camerona. I tak by mě vyděsil, ale je to divný, jak si tam chodí kolem něho. je to prsotě divný. Zase nějaký se nějaký amatéři chtěj rovnat s legendama. To bude další Colonial Marines, už to vidim.
    • Ale oni Camerona ignorují. Vychází pouze a jenom z prvního filmu. Oni zcela úmyslně dělají Xenomorfa pomalejšího, aby působil strašidelně a majestátně zároveň. Xenomorf v jedničce nepůsobí jako zvíře, jak v dalších dílech. A to bylo jedna z jeho velmi strašidelných vlastností.
      • GlaDOS
        Přesně tak. V jedničce to byl hlavně humanoid, než zvíře.
    • C-BEAM
      "uvědomil v čem to je zatim docela průseroidní. Vetřelec je vidět"

      práve som na to myslel, toto môže byť fakt trochu problém, záleží od toho ako často bude dochádzať k vizuálnemu stretu a koľko času bude len svietiacou bodkou na motion trackery. Dalo by sa to riešiť tým, že by alien spozoroval aj minimálny pohyb, jednoducho by nebolo možné na neho zízať dlhšie ako 2 sekundy, alien by ťa potom vycítil.

      To, že pôsobý viac humanoidne je ale dobre.
  • Napadla mě šííílená vychytávka/featurka pro ještě větší "jízdu" - hra by aktivovala mikrofon a snímala by určitým způsobem zvuky z něj tak, aby na to Vetřelec mohl i sem tam zareagovat. Vezměte si třeba, když byste se krčili za rohem, zjistili s úlekem, že je přesně v koridoru, kterým chcete projít a zalekáte se - vydáte zvuk, zrychlené dýchání, možná i malou hlásku - a to je přesně to, na co ta potvora čeká! Otočíte se a BUM - stojí u vás *1* nazval bych to po vzoru modu z Bioshocku "Mod 1979" *1* *1* *1*
    • Spoj to s oculus riftem a mas recept na ultimatni projimadlo;-)
    • A teraz sa sikovno vrat naspat medzi nas na zem :D
  • Gordar
    Ja nevim ale nemel by ji ten alien okamzite najit, ma preci smysly ktery mu cloveka zvyrazni a neco jako schovavacka pred nim mi prijde dost silena idea. Na druhou stranu Aliens ukazali ze to asi jde.. Ale stejank mi to nesedi.
    • A ako inak by si chcel na tomto zalozit hru? zase nejake obmedzenia zo strany "reality" tu byt musia.
  • "dostali přístup do archivů 20th Century Fox... Jedním ze znovuobjevených detailů je tak jméno Rona Cobba"
    Ehm, na to netreba prehrabávať archívy, stačí si pozrieť Making Of na Youtube...
  • Páni vývojáři, čím víc toho naslibujete, tím snadnější bude šlápnout vedle.
    • Tím ale netvrdím, že to tak nutně musí dopadnout *4*
  • Proc se mi nespousteji videa na Games Tiskali? Vetsina webu jako Yotube jede v pohode, ale Games nee...
  • MickeyMutant
    Budou tam Victory Flags?
  • Je důležité si položit zásadní otázku a ujasnit si věci...například:
    Proč se vetřelec v prvním díle plížil, schovával a útočil ze zálohy? - Protože byl sám proti přesile
    V druhém díle se ukázalo jaká je taktika vetřelců když mají převahu - zběsilý RUSH

    Takže...co brání tvoru, který byl stvořen na zabíjení a tudíž má na to naprosto vybroušené smysly zabít JEDNU ženskou beze zbraně...

    Obrázky na mě dýchají fakt parádní atmosférou a jsem zvědavý jak to nakonec dopadne ale celá atmosféra jde k čertu když si položím a zodpovím výše napsané otázky a připomínky, koncept stealth plížící se hry v kulisách Aliena pokládám za naprostej nesmysl a myslím, že Ripley svírající plamenomet v ruce by se mnou souhlasila
    • jelikoz prvni a druhy dil tocil jiny reziser, tak se samozrejme lisila jejich predstava. Scott vymyslel zivotni cyklus vetrelce bez kralovny jak ukazala directors cut a Cameron si udelal kralovnu, ktera klade "vejce". Tak proc by nemohli mit i rozdilne predstavy o chovani vetrelcu? Isolation vychazi z prvniho dilu, takze proc by se mel vetrelec chovat jako ve druhem?
    • GlaDOS
      Já si na to odpovím lehce. Vetřelec není telepat a neví, s kým má tu čest. A když tak vzpomínám na osud Hudsona, tak to nebyl až tak bezhlavý rush.
      • "Uklidni se Hudsone, ta holka tu prezila mnohem dele a bez vojenskeho vybaveni"...."a to z ni bude velitel, hee?":-) Bez toho typka a jeho hlasek by byli Aliens polovicni. Budiz mu vetrelci tlama lehka.
        • Ronox
          "No to je skvělý, to je kuurva skvělý, teď jsme pěkně v prdeeli, co teď budeme dělat, co teď kuurva budeme dělat"
          • čau, ale viděli jste, co se stalo s Colonial Marines. Když dva dělají totéž, není to totéž. U nechci nikdy vidět, jak se vojáček fackuje a přetahuje s alienem o zbraň a v závěru mu dá "fatalitu". Ve filmech jsem neviděl vojáky se prát v close combat nebo běhat aliena po dvou nohách koridorem. Zase chápu, že ve hře je důležitá hratelnost a je asi těžké udělat hru s jedním alienem a aby to bylo zábavné.
            • C-BEAM
              čo je zlé na behanie po dvoch nohách ? práve keď je alien na dvoch rastie fear factor, nie len vďaka výške ale i humanoidnej podobe. Na dve nohy bol alien koncipovaný už na začiatku... až neskôr nadobudol trochu "zvieraciu podobu" aj vďaka chvostu a tlačili ho k zemi. V prvom AvP (1999) behal alien na blízko vždy po dvoch a aká to bola paráda !
            • V jednicce vetrelec chodil prece po dvou. Na ctyrech nebyl snad v zadne scene co si vybavuju. Proste Cameron ve dvojce prizpusobil vetrelce k obrazu svemu. Stejne tak, pokud si vybavis sceny z dvojky, tak vetrelci tam jsou v drtive vetsine pripadu zabrani, jake lezou po stene, ci dokonce po stropu, takze po dvou by to delali asi velmi obtizne a vypadalo by to komicky a nikoli hruzne *3*
  • Nebudu se těšit, nebudu se těšit, nebudu se těšit, špatně to dopadne, špatně to dopadne, špatně to dopadne... *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit