Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale dost akční, já bych radši něco trochu více adventurního.
  • GlaDOS
    Přesně tak. V jedničce to byl hlavně humanoid, než zvíře.
  • C-BEAM
    bola výborná !
  • The Thing bola aj hra a nebola spatna
  • Zahraj si sérii Dead Space, je to moje oblíbená série... Kde i když nechceš, tak ten The Thing vidíš a to hodně...
    Krom toho takhle alone-horor-walk hru jako The Thing nejde udělat, neboť ani v originálním filmu to tak nebylo, spíše jak jsem řekl to Dead Space vystihl :)
  • Ale oni Camerona ignorují. Vychází pouze a jenom z prvního filmu. Oni zcela úmyslně dělají Xenomorfa pomalejšího, aby působil strašidelně a majestátně zároveň. Xenomorf v jedničce nepůsobí jako zvíře, jak v dalších dílech. A to bylo jedna z jeho velmi strašidelných vlastností.
  • Jojo, taky ten dokument doporučuju. *4*
  • C-BEAM
    "uvědomil v čem to je zatim docela průseroidní. Vetřelec je vidět"

    práve som na to myslel, toto môže byť fakt trochu problém, záleží od toho ako často bude dochádzať k vizuálnemu stretu a koľko času bude len svietiacou bodkou na motion trackery. Dalo by sa to riešiť tým, že by alien spozoroval aj minimálny pohyb, jednoducho by nebolo možné na neho zízať dlhšie ako 2 sekundy, alien by ťa potom vycítil.

    To, že pôsobý viac humanoidne je ale dobre.
  • To je sice hezký, ale když si odmyslíš obličej z lidký tváře tak je to taky zrůdnost ale nic neměmí na tom, že tam prostě je, když si odmyslíš všechny vtipný věci z kreslenýho vtipu tak z toho uděláš něco co to prostě není ale asi takhle podobně funguje marketing applu
  • Tak pokud se tahle hra zadaří, uměl bych si v podobném neakčním stylu představit i jiný legendární horror, a totiž "the Thing" :)
  • C-BEAM
    čo je zlé na behanie po dvoch nohách ? práve keď je alien na dvoch rastie fear factor, nie len vďaka výške ale i humanoidnej podobe. Na dve nohy bol alien koncipovaný už na začiatku... až neskôr nadobudol trochu "zvieraciu podobu" aj vďaka chvostu a tlačili ho k zemi. V prvom AvP (1999) behal alien na blízko vždy po dvoch a aká to bola paráda !
  • tak nějak jsem si z těch obrázků a gameplaye na youtube uvědomil v čem to je zatim docela průseroidní. Vetřelec je vidět. Chodí si tam jak nějakej .. nevim co. Nechová se jako zvíře a to, že jde tak krásně vidět rozhodně nepůsobí, že by se věrně drželi Scotta nebo Camerona. I tak by mě vyděsil, ale je to divný, jak si tam chodí kolem něho. je to prsotě divný. Zase nějaký se nějaký amatéři chtěj rovnat s legendama. To bude další Colonial Marines, už to vidim.
  • Spoj to s oculus riftem a mas recept na ultimatni projimadlo;-)
  • V jednicce vetrelec chodil prece po dvou. Na ctyrech nebyl snad v zadne scene co si vybavuju. Proste Cameron ve dvojce prizpusobil vetrelce k obrazu svemu. Stejne tak, pokud si vybavis sceny z dvojky, tak vetrelci tam jsou v drtive vetsine pripadu zabrani, jake lezou po stene, ci dokonce po stropu, takze po dvou by to delali asi velmi obtizne a vypadalo by to komicky a nikoli hruzne *3*
  • C-BEAM
    odporúčam na YT zhliadnuť making of, má to vyše dvoch hodín a je tam vpodstate všetko. Byť vtedy na priemiére musel byť zážitok na celý život. V roku 1979 to bolo niečo naprosto výnimočné ...
  • A teraz sa sikovno vrat naspat medzi nas na zem :D
  • čau, ale viděli jste, co se stalo s Colonial Marines. Když dva dělají totéž, není to totéž. U nechci nikdy vidět, jak se vojáček fackuje a přetahuje s alienem o zbraň a v závěru mu dá "fatalitu". Ve filmech jsem neviděl vojáky se prát v close combat nebo běhat aliena po dvou nohách koridorem. Zase chápu, že ve hře je důležitá hratelnost a je asi těžké udělat hru s jedním alienem a aby to bylo zábavné.
  • jelikoz prvni a druhy dil tocil jiny reziser, tak se samozrejme lisila jejich predstava. Scott vymyslel zivotni cyklus vetrelce bez kralovny jak ukazala directors cut a Cameron si udelal kralovnu, ktera klade "vejce". Tak proc by nemohli mit i rozdilne predstavy o chovani vetrelcu? Isolation vychazi z prvniho dilu, takze proc by se mel vetrelec chovat jako ve druhem?
  • No tak Giger je Pan umelec, vlastnil som jeho Art knihu, a tam boli ine prišery...musel som ju predať, pre ten zvlaštny neprijemny pocit...
    On pomohol filmu a film pomohol jemu, škoda že sme jeho pracu nevideli vo filme Prometheus, ale kto si pameta tu maniu ked prvy x davali prveho Votrlca v kinach ja som počul že tam odpadavali ludia vo velkom ale to som bol ešte velmi maly, možno by sa niečo podobne dialo na Prometheovy škoda že sa tendo človek nevenuje hram to by boli ine horrory *5*
  • Ronox
    "No to je skvělý, to je kuurva skvělý, teď jsme pěkně v prdeeli, co teď budeme dělat, co teď kuurva budeme dělat"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit