Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Walkthrough na YouTube byl celkem koukatelný, ale nějak mě podobné typy her nelákají. Scénárista by zasloužil vylískat a pověsit do průvanu, aby si uvědomil základní pravidla detektivky *3*
    • Co jsou zakladni pravidla detektivky? Myslis ty starodavny co porusovala uz Agatha Christie? :)
      • MrSanta
        Postavy by neměli znát více faktů, než čtenář. A v Heavy Rain je toto zásadně porušeno hlavní zápletkou. To jsem docela koukal, že si toto dovolí dát do hry, kterou označují jako detektivku. Dost nepříjemně mě to překvapilo, strašný oslí můstek IMHO.
        • v seralu Columbo ( ktery lze jiste take povazovat za detektivku), vedel cternar take vzdy vic, jak hlavni postava a pritom to nebyl brak.
          • MrSanta
            *7*
        • Postavy by nemely znat vic faktu nez ctenar? O takovem pravidlu jsem neslysel. Jak bys to chtel udelat u postavy vraha?
          • MrSanta
            Špatně jsem se vyjádřil, zkusím to popsat. Jako "čtenář" pátráš po vrahovi, sbíráš fakta podle toho jak jsou v příběhu odhalována a postava se kterou pátráš by neměla znát něco, co ty, jako čtenář, nevíš. Snad je to teď srozumitelnější.
        • Malleth
          Řek bych že záleží na pojetí. Krom toho Cage beztak kašle na pravidla
          • Na tomhle fóru není jak reagovat, to je fakt bezva :D Vidět všechny konce není problém. Ta hra je skoro pořád stejná a podle toho ty konce vypadají. Během půl hodiny po dohrání jsem udělal asi další 3 a zbylé dva jsem jen někde viděl.
          • MrSanta
            Já vím, že jde o pojetí a je to "jenom" hra. Ale mě osobně to prostě hodně zklamalo, vzhledem k tomu, že hru inzerovali jako detektivku. Takové záměrné matení by v detektivce prostě být nemělo. Podobně nepříjemné překvápko jsem zažil při čtení Rosemary a její syn.
            • MrSanta
              Malleth: To určitě, emoce zvládli výborně. Celkově to vypadalo velmi dobře a zaujalo mě to. A to tento styl her moc (spíš vůbec) nemusím. Jenom škoda toho laciného triku, no.
            • Malleth
              Tak chápu že tebe, jako čtenáře detektivek, to zklamat může. Řekl bych že ale většina hráčů tyhle úlety vůbec nezaznamená.
              Já jsem od Heavy Rain čekal nový, unikátní zážitek a silné emoce. V tomhle ohledu ta hra rozhodně splnila, možná i předčila moje očekávání.
          • Proto je to taková blbost. Já na to jen nevěřícně koukal, co jsou schopný vytvořit. Pro hráče ta hra vůbec nedává smysl.
            • qd: Tobe se ta hra tak strasne moc nelibila, ze jsi ji dohral hned nekolikrat (6x?) a videl vsechny konce? :D To je sila. Nekteri lide maji hodne casu...
            • A jak bych asi zjistil, že je to blbost? Špatné hry většinou dohrávám, abych si byl jistý, že jsou špatné až do konce a to tahle je. Včetně blbých konců, kde nevíš, co ti co ovlivní. Mně například poprvé umřeli snad úplně všichni. Konce jsem viděl nakonec všechny, ale raději jeden pořádný konec než 6 špatných.
            • Malleth
              Hráls to vůbec?
            • Tak to ti závidim, musíš mít šťastnej život.
            • Asi jak pro ktery, pro me smysl davala.
  • Quantic ať už prosím odejde! Jsem rád, že se jejich hry pro mladistvé intelektuály (jééé, Bowie ve hře, cák) už na PC vůbec neobjevují, ale i tyhle zprávy mě obtěžují.
    • Hairy_Ass
      Jestli jsou na tebe jejich hry moc složité, tak to řekni rovnou, my ti za to hlavu trhat nebudeme. *15*
      • Nelogická blbost může být složitá? Možná pro děti je to kůl, ale jinak má autor pravdu.
    • Ty musis mit tezkej zivot...
    • I kdyz je to dementni cobol,tak nechapu ty dva minusy.

      Tady je to zvrhly - tady budu
      • cobol? fortran? ;)
      • Obvykle na podobne psychicke vylevy neregaujem, ale tentokrat by som velmi rad vedel z coho si usudil, ze je to dementny cobol?

        Alebo vychadzas z prislovia "Podla seba sudim teba?" Uboziak...
  • Quantic sami nevědí, co chcou. Heavy rain .... urazil jsem se, nevyšel na pc :-(

    Co se týče Farenheita....skvělý rozjezd. V 2/3 prudké brždění a v poslední třetině jsem si říkal "ku**a co tu dělá matrix?"

    kdyby pojali hry jako klasický adventury, mohl by to být lepší zážitek než jen mačkat akční klávesy. A hlavně udělat z dobře rozjetýho horou sci-fi "superakčnák" ... pardon velebnosti, jdu

    P.S.: Farenheita jsem dohrál dvakrát s různými konci (asi byly taky jenom dva :-)
    • GlaDOS
      Já sem té hře ten konec ochoten odpustit. Neřekl bych, že to bylo divné už v 2/3 ale spíš 3/4. I tak ale ta předchozí část stála za to. Možná by nebylo od věci trochu překopat ten divný konec, vylepšit grafiku, poštelovat akční sekvence a vydat znovu.
    • To je pravda, fahrenheit má úžasnej začátek a ještě prostředek. Konec je sice už moc scifi, ale i tak sem si to užíval :) Fahrenheit má asi 5-6 konců myslim? Sice je každej jinej jen v drobnostech, ale jsou tam :)
  • me jen stve ze kdyby to vyslo na pc tak udelaj cestinu na ps3 bez sance :-( mam pc i ps3
    • Hairy_Ass
      Za to poděkuj politice SONY a Mrkvosoftu. *3*
      • Malleth
        Tak třeba na Uncharted 3 čeština je
        • To spis tak zkousej, jestli se jim to vyplati, a jestli cestina zvedne prodeje. Jinak na PS3 byly hry v cestine snad tak dve nebo tri? :)
  • Tak ono není důležité vidět všechny konce, ale ten, který člověku sedí. To logicky nepůjde, když bude jen jeden.
  • dajte to na PC hnevám sa na ludi čo dali na konzole crisis to malo byť exluzive iba PC
    • Phillios191
      Proč ne? na konzole vyjde postupně vše i co bylo jen na PC, to jen PC jsou temná strana HW, které se poslední dobou hry vyhýbají jak čert kříži...(za vše mohou piráti-dedukce výrobců, pravděpodobně spoléhají na amatérské emulátory...)
      ps.: jsem pcčkář
      • Hairy_Ass
        Hlavně té perfektní dedukci výrobců, kteří ve všech stažených kopiích vidí prodané výrobky. Aneb jak vlastní hrabivost povýšit na ctnost.
        • A co teprv ti pomatení zloději, kteří tvrdí, že stahování nezpůsobují žádnou škodu. Aneb r*tard is r*tard.
  • Škoda to nedali na PC, PS3 bohužel nemám. Fahrenheit mam prošlej skrz na skrz, dohranej 8x... Perfektní hra, škoda že jich není na PC víc v podobným stylu :(
    • Neni se cemu divit, kdyz hru vydavalo SCE, ty nikdy nedaji sve hry na ostatni platformy, protoze je to pro ne tahak pro Playstation. To je stejny pripad jako treba God of War. Je ale na Quantic Dream, jak budou pristupovat k dalsimu vyvoji. Je mozne, ze novy hry na PC budou. (po celkem uspechu Heavy Rain mi to prijde realne).
      • Heavy Rain byl experimentální projekt (a asi hlavně propagace PS3), od kterého se moc nečekávala výdělečnost. Takovou hru ti na PC nikdo nevydá (leda jako multiplatformní hru, to by ale zas Sony nefinancovalo).

        BTW Quantic Dream nespadá pod SCE, na rozdíl od studia Santa Monica (GoW), a exkluzivitu si dohodli oni sami (když už nic jiného, tak to asi byla podmínka SCE pro financování vývoje).
        • Fahrenheit byl experimentalni projekt, ktery byl krome jine i na PC. Heavy je jeho duchovni pokracovani. Nerikal jsem, kdo pod koho spada, ale jen, ze SCE hru vydalo.
  • ŠOK! Heavy Rain nedohrál každý!
  • Kdyby tomu dali aspon cz titulky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit