Přejít na výpis diskuzí
Alternativní konce Heavy Rain neviděl skoro nikdo
6.12.2011 | levis
73 příspěvků
-
*7*
-
v seralu Columbo ( ktery lze jiste take povazovat za detektivku), vedel cternar take vzdy vic, jak hlavni postava a pritom to nebyl brak.
-
Já sem té hře ten konec ochoten odpustit. Neřekl bych, že to bylo divné už v 2/3 ale spíš 3/4. I tak ale ta předchozí část stála za to. Možná by nebylo od věci trochu překopat ten divný konec, vylepšit grafiku, poštelovat akční sekvence a vydat znovu.
-
Na tomhle fóru není jak reagovat, to je fakt bezva :D Vidět všechny konce není problém. Ta hra je skoro pořád stejná a podle toho ty konce vypadají. Během půl hodiny po dohrání jsem udělal asi další 3 a zbylé dva jsem jen někde viděl.
-
qd: Tobe se ta hra tak strasne moc nelibila, ze jsi ji dohral hned nekolikrat (6x?) a videl vsechny konce? :D To je sila. Nekteri lide maji hodne casu...
-
A jak bych asi zjistil, že je to blbost? Špatné hry většinou dohrávám, abych si byl jistý, že jsou špatné až do konce a to tahle je. Včetně blbých konců, kde nevíš, co ti co ovlivní. Mně například poprvé umřeli snad úplně všichni. Konce jsem viděl nakonec všechny, ale raději jeden pořádný konec než 6 špatných.
-
Malleth: To určitě, emoce zvládli výborně. Celkově to vypadalo velmi dobře a zaujalo mě to. A to tento styl her moc (spíš vůbec) nemusím. Jenom škoda toho laciného triku, no.
-
Hráls to vůbec?
-
Tak chápu že tebe, jako čtenáře detektivek, to zklamat může. Řekl bych že ale většina hráčů tyhle úlety vůbec nezaznamená.
Já jsem od Heavy Rain čekal nový, unikátní zážitek a silné emoce. V tomhle ohledu ta hra rozhodně splnila, možná i předčila moje očekávání. -
Špatně jsem se vyjádřil, zkusím to popsat. Jako "čtenář" pátráš po vrahovi, sbíráš fakta podle toho jak jsou v příběhu odhalována a postava se kterou pátráš by neměla znát něco, co ty, jako čtenář, nevíš. Snad je to teď srozumitelnější.
-
Já vím, že jde o pojetí a je to "jenom" hra. Ale mě osobně to prostě hodně zklamalo, vzhledem k tomu, že hru inzerovali jako detektivku. Takové záměrné matení by v detektivce prostě být nemělo. Podobně nepříjemné překvápko jsem zažil při čtení Rosemary a její syn.
-
Postavy by nemely znat vic faktu nez ctenar? O takovem pravidlu jsem neslysel. Jak bys to chtel udelat u postavy vraha?
-
Tak to ti závidim, musíš mít šťastnej život.
-
Asi jak pro ktery, pro me smysl davala.
-
Proto je to taková blbost. Já na to jen nevěřícně koukal, co jsou schopný vytvořit. Pro hráče ta hra vůbec nedává smysl.
-
Řek bych že záleží na pojetí. Krom toho Cage beztak kašle na pravidla
-
Postavy by neměli znát více faktů, než čtenář. A v Heavy Rain je toto zásadně porušeno hlavní zápletkou. To jsem docela koukal, že si toto dovolí dát do hry, kterou označují jako detektivku. Dost nepříjemně mě to překvapilo, strašný oslí můstek IMHO.
-
Co jsou zakladni pravidla detektivky? Myslis ty starodavny co porusovala uz Agatha Christie? :)
-
Walkthrough na YouTube byl celkem koukatelný, ale nějak mě podobné typy her nelákají. Scénárista by zasloužil vylískat a pověsit do průvanu, aby si uvědomil základní pravidla detektivky *3*
-
Nelogická blbost může být složitá? Možná pro děti je to kůl, ale jinak má autor pravdu.