Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli ti to nedoslo tak on obcas i cyklista musi jet po silnici a chodec ji taky nekdy musi prejit pokud se chce dostat na druhou stranu.
  • Kez by uz delali na ETS 3 s novym enginem.
  • To jste asi jediny, ze jizda trva moc dlouho. Vetsinou si hraci stezujou, ze je jizda moc kratka.
  • Ta hra ne docela bavila akorat tedy byla to nuda ty zakazky moc dlouho clovek jel ovsem kdyz pak prislo vychytrale zvetseni mapy a to proste tim ze se zmenilo meritku a cesta tak trva skoro dvakrat dyl no tak to uz fakt ne! nekonecna nuda pro masochisty *11*
  • Kallessin183
    Proč ti tam chodci a cyklisti chybí? Po krajnici ani chodníku standartně nejezdím (a tudíž se jim nemusím ani potenciálně vyhýbat), takže by to akorát zatížilo engine něčím na co není primárně stavěný a z měst by byla dokonalá fps past...
  • Z části máš pravdu ale na druhou stranu jsem rád, že se furt ještě kolem toho něco děje, být to UBI, EA, AV ... tak už frčíš, děravou, neoptimalizovanou ETS 8 remaster super prepurchase edition s tříměsíční podporou.
  • Jo tak radsi misto toho budou pracovat na zbytecnostech ktere hru nikam neposunou ...
  • Bež tedy do jejich kanceláří a bež makat když to tam tak tolik chceš. Vývojáři se snaží a ty jim to stejně zkritizuješ. :) Zkus si vzít z jiného soudku jak by byli nároční chodci a cyklisti na celý chod hry.
  • V ATS a v USA + Kanada sú to všetko návesy https://en.wikipedia.org/wiki/Long_Combination_Vehicle
  • Z pohledu ETS hrace. Nove svetla nikoho nezajimaji, na to jsou tady uz tak dobre mody. Vícero návěsů je v realu vzácnost a proto nevidim duvod to pridavat do hry, kdyz tam chybi takove zakladni veci jako nerovnost vozovky, chodci, cyklisti atd.
  • Prvy za tahacom je naves, ostatne v rade su privesy.

    "Návesy pre kamióny sú nemotorové vozidlá pripojené k nákladnému vozidlu tak, že časť jeho hmotnosti leží na tzv. točni tohto nákladného vozidla. Na ťahanie návesu je prispôsobený sedlový ťahač, ktorý má točňu nad zadnou nápravou, prípadne nápravami.

    Klasický príves s riadenou nápravou je najstarším typom prípojného vozidla pre moderné kamióny. Technicky je veľmi podobný vlečke traktora. Má aspoň dve nápravy, pričom jedna je na samotnej kostre vlečky a jedna na riaditeľnom oji. Tandemové prívesy majú oje pevne spojené s kostrou a všetkými nápravami vlečky."
  • To bude zas bouracek a letajicich privesu ve vzduchu.
  • Máš samozřejmě pravdu. Děkuji za upozornění a v textu je to již opravené *4* .
  • Redakci: prosím opravte si slovo "přívěsy"... Nic takového v ATS ani ETS neni, všechno to jsou "návěsy", což je dost zásadní rozdíl.
  • CRYPT
    Ta zajizdka je velike plus, to se fakt pochlapili. Co se tyce tech vicero navesu, ono sice v American Trucku jsou vetsi silnice, respektive sirsi silnice, ale projezdy mestem apod jsou kolikrat psycho i pro normalni naves od firmy Gallon s plynem tusim. To delka trucku zabira uz uctyhodnou plochu a nedokazi si predstavit ze me GPS (ledaze by zapracovali i na navigaci) bude navadet mestem.

    Kazdopadne pral bych si, aby me uz konecne COPS nepokutovali kdyz projedu na cervenou a nikde nikdo na krizovatce neni. Ani nejakych kamer jsem si nevsiml na krizovatkach. Take se mi prakrat stalo ze stojim v kolone pred krizovatkou, auta prede mnou se rozjedou (jeste kdyz je prede mnou dalsi kamion) vesele si to frcim k projezdu s ocima rozsirenyma na svetelnou signalizaci a jen co vystrcim svuj Kenworth cumak blikne cervena a dostanu hned flastr, ze jsem jel na cervenou.

    A at se uz konecne poperou s tim shitskym enginem, tou silenou optimalizaci ve mestech a zacnou pracovat na zimnich, nebo alespon podzimnich mapach...

    Jinak American Truck Simulator je fantasticka oddechovka, nelituji penez za tuto hru, naladim Flower Power Radio otevru si doma pivo a jedu vstrict dalavavam

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit