• Jen by to chtělo víc značek tahačů...
    • SCS by pridalo nove trucky pokud by melo licence, ty jsou prave duvodem, proc nejsou novy trucky ve hre. Zakladni hra ATS obsahovala i Volvo VNL, ale protoze jim Volvo neudelilo licenci, tak museli truck vyradit ze hry. Snad se to do budoucna pohne tim lepsim smerem. Momentalne muzeme jenom cekat.
  • JEN DÁL, chci dojet z LA do NY třeba, Miami nebo Toronta a zpět třeba Tijuany atd. jako v "18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal" třeba ;-)
  • Nove Mexiko je opravdu dobre udelane, stejne jako Italie. Jen si myslim, ze na pouste budeme jeste radi vzpominat, kdyz se hra dostane na stredozapad USA, kde jsou vsechny staty opradu jako pres kopirak.
  • Ahoj, mám dotaz. Po poslední aktualizaci Windows 10 se začala hra sekat a kousat. Nevíte co s tím? Díky.
  • CRYPT
    New Mexico jsem nekoupil, protoze mi to prijde jako uplnej recyklat dosavadniho obsahu. Koupim si jej urcite, az bude ve sleve. Pred par mesici jsem psal komentar zde na games.cz, ze bych uvital, kdyby se radeji soustredili na zimni lokace, samozrejme az to bude propojene, a nekdo mi rekl ze ten jejich sh*t engine to zatim limituje. Mozna by bylo nacase aby se vyvojari domluvili a udelali uz konecne neco na novem enginu, i za cenu toho, ze by hra stala treba 1500. Se*e me ze ve mestech to pada az k 40ti FPS, pritom graficky to opravdu zadnej zazrak neni. An to prostredi (i kdyz jsem fakt spokojenej, nevypadato tak staticky) neni tak zive, jak by mohlo byt.

Kazdopadne i presto, ve hre mam nahrano kolem 50ti hodin, coz neni tolik jako maji nekteri HC fanousci, ale i tak, naladim Flower Power Radio, otevru pivo a jedu se uvolnit. Miluji tuto hru, ale presto ....
    • Novy Mexico vypada mnohem lepe nez puvodni staty (CA,NV a AZ) krajina je daleko lepe propracovana a je mnohem vic rozlehlejsi, dale pridali cislovany exity u dalnic a spoustu dalsich novych znacek, v Novym Mexiku jsou 2 krasny silnice, kde hrac muze jet i lesni krajinou, takze Novy Mexiko neni jenom poust. Dalsi expanze bude nejspis Oregon, nasel jsem par dukazu v editoru mapy, navic SCS zverejnilo obrazek dalnicni krizovatky ve meste Eugene v Oregonu. Samozrejme to neni oficialne potvrzeny, ale podobne to bylo i s Novym Mexikem (v editoru byly modely pro Novy Mexiko).
  • BeamNG