Přejít na výpis diskuzí

American Truck Simulator: Oregon - recenze

14.11.2018 18:56
Pavel Válek 20 příspěvků

Když jsem minulý rok recenzoval rozšíření Nové Mexiko do ATS, jedinou výtku jsem měl jen k prostředí, které se postupně začalo svou stejnorodostí zajídat, a přál si, aby se další rozšíření zaměřilo na nějaký ze severnějších států. S touto výtkou jsem nebyl sám a větší část komunity si přála, aby další...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BeamNG, hral tuto hru uz nekdo? Tam fyzika funguje docela dobre. Tak snad jednou I v nejakem truck simulatoru. Preji programatorum inspiraci a nadseni.

  • Luke_F

    Za mě, více než spokojenost. V mnoha diskuzích jsem četl, jak lidi hrají převážně ETS a o ATS vědí, že něco takového existuje, ale nehrají jej. Já mám v ETS přes 800h na Steamu, zatímco v ATS jen necelých 400, ale přesto se do Ameriky vracím čím dál, tím častěji ale hlavně raději. Jezdím teď s Kenworthem W900 se zvukovým modem od Kreichbauma a ve spojení s 18-ti rychlostním Eatonem je to tak nějak víc surovější, než uhlazená Evropa. Strašně mě baví systém silničního značení (díky dodatečnému rozlišení na světové strany se dá v podstatě jezdit bez navigace), dost často složitý systém mimoúrovňových křižovatek nebo možnost odbočit doprava i na červenou. Celkově prostě ATS za ty cca 2 roky ohromně vyrostlo a docela bych i řekl, že má větší progres než ETS. I když to nás všechny, doufám, pozadí na zadek s blížícím se DLC Beyond the Baltic Sea...

    A co se technické stránky týká, nechci se hráčů dotknout ale pokud by už hry od scs jeli dávno na DX12 opravdu byste to poznali? Nebo se do hry lépe kope, když víte, že je na obstarožním DX9? Mě je to třeba úplně jedno na čem to jede, hýbe se mi to víc než slušně, koukat se na to dá hezky, tak proč tlačit nový engine, který stejně většina z nás nepozná?

    • Zrovna u teto hry je implementace DX12 nebo Vulkan pomerne nepotrebna, protoze tam zas tak moc drawcalls neni. Ani prechod na DX11 by jim moc nepomohl v optimalizaci, pokud jejich engine bude stale schnout na jednom vlakne. ETS opravdu nejede vic nez slusne na to, jak vypada.

      V co ja doufam do budoucna je tedy multi-thread optimalizace a pridani parallax mappingu / bump maps pro teren a ostatni objekty, aby ta hra nevypadala furt tak plose. U vegetace by si mohli vzit priklad z modu, ktere to zvladaji spickove a v nekterych lokacich dokazou vytvorit opravdu krasnou atmosferu.

    • unicz

      "obstojně" se hýbe Forza Horizont na "podtaktovaném AMD FX procesoru" resp. APU, tohle laguje jak prase, koridorovka s třetinou assetů v obraze a nulovou fyzikou prostředí😥

      Ne náhodou roky marně konzolisti volají po portu, to by byla slideshow... 

    • ravux

      Kdyz muzes stravit cca 1200h v tech dvou hrach, zkus venovat trochu casu i tomu, kde se ve vetach pisou carky a kde ne. Diky!

      • Luke_F

        Tak pokud ti až tak na srdci leží můj pravopis, pak jistě víš, že věty psané v českém jazyce mají háčky a čárky nad písmeny, viď? 😀

        • ravux

          Vim. To je ale diakritika, nikoliv gramatika.

  • MickeyMutant

    Chaos v čárkách obvykle neřeším, ale tady přesahuje všechny meze a koleduje si o zásah korektora. No a taky jsem se dozvěděl, že si Pavel Válek čas v Oregonu užíval díky lívancům :)

    • MickeyMutant

      EDIT (čtvrtek večer): Už je to o něco lepší, ale stále by to chtělo korektora toho posledního korektora😉Ale pro kamiony nejspíš dobrý.

    • ravux

      Zakladni skola, blize neurceny rok.


      Pani ucitelka: Deti, pokud si nekdo nedokaze zapamatovat pravidla, at si alespon pamatuje, ze carka se pise tam, kde v mluvenem projevu klesnete hlasem.

      Pavel Valek: Dobra rada! To mi bude stacit na cely zivot!

      • MickeyMutant

        Ale zase řidičák hned napoprvý a pravidla a značky (ty s obrázky) bez chyby.

  • Jen ještě doplním, že s novým updatem přibyla do hry možnost vlastnít návěs a podle vozit náklad a další důležitou novinkou je to, že do hry konečně přibylo Volvo.

    • ravux

      Ja si pockam, az bude mozne prevazet nelegalni migranty... treba mi pak selze rizeni, az pojedu po moste...

  • unicz

    To je sice pěkné, ale všichni čekáme na nový engine, lepší fyziku, počasí, AI, mapování povrchu, reálné chování světel, moderní API (Vulcan), atd. Tohle je furt min. 8 let starý:( 

    • ještě jsi zapomněl, že čekáš na buchtičky s krémem...

      • mňam, Oregonské buchtičky 

        • radim.zaty

          Oregon creampies? 

          • -_____-

    • Johnyprosnb

      Udajne  s updatem 1.32 prisla i priprava na prechod na novejsi DirectX. Uvidime co prinese update 1.33.

    • Když vidím, jak s přestupem na nový engine bojuje TSW, tak ještě na tom starém chvíli vydržím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit