Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • CHROCHT

    Tak zrovna něco takovýho bych psal i před bitvou...

  • JamesFaith

    Po bitvě je každý generál...

  • Ak sa nemylim, tak povodna ciastka bola 5000 dolarov  :D

    tomu chlapovi ale vobec neverim co povie. IMHO, on vobec nemal predtsvau o tom kolko v tej dobe zarabali hry. resp. on nema predstavu ani teraz, on len videl nejake vysoke cisla (najma po vydani 3ky) a chcel peniaze. TOT vsio. A kazdopadne, jeho nazor na hry Zaklinac a asi aj na celkovo videoherny svet je pod bodom mrazu.

  • CHROCHT

    Ne, dát někomu neomezený práva nedává vůbec smysl. A je úplně jedno jak se na to podíváš. Kdyby jim řek fajn, tady je máte na jednu hru a pak se uvidí, tak je to naprosto příčetný rozhodnutí který by pochopil snad každej. Pravděpodobně spíš viděl jednorázovou částku, která se mu ve slabý moment krátkozrakosti zdála jako super kšeft a udělal velmi, VELMI hloupé rozhodnutí.

  • CHROCHT

    Ať už se na to podívám z jakýhokoliv úhlu, tak prodávat jim neomezený práva byla KRA-VI-NA. Kadeřník, nekadeřník...

  • Jevo83

    Kedze vysledkom vsetkych udalosti tak ako do seba postupne zapadli bol W3 a teraz stvrty diel vo vyvoji, tak vsetko sa odohralo najlepsie ako sa mohlo😎

  • 0011

    Najdi si jak vypadala verze Zaklínače, kterou mu ukázali. Ano udělal chybu, když jim dal kompletní práva, ale vidět tohle tak chci prachy taky předem, akorát bych jim je prodal jenom na jeden díl. Jak píše JamesFaith CDP byla firma, která se věnovala překladu a distribuci her, to je jako bys věřil kadeřníkovi že ti opraví auto, to že to nakonec dopadlo dobře je spíš zázrak než "vydeoherní průmysl roste neasi"

  • Částečně souhlasím. Ale kdyby se nad tím trochu zamyslel, tak by jim neprodával kompletní neomezenou licenci na hry (to by se mohlo vymstít, i kdyby hra byla fail). Mohl ji nějak omezit na jeden projekt nebo na časové období. Kdyby se zadařilo (jednička zabrala docela dobře, i když to ještě nebyl megahit), tak by určitě ani jedna strana neměla problém spolupráci prodloužit za podmínek více odpovídajících aktuální hodnotě značky. Jenže za takovou licenci by pak nedostal tolik peněz naráz a bylo by to pro něj víc práce.

  • JamesFaith

    LIdé často nevědí nebo zapomínají na dvě věci.

    1. Šlo o druhý pokus vytvořit hru podle Zaklínače a ta první skončila ve vývojovém pekle a nikdy nevyšla.

    2. CDProject měl nulové zkušenosti s vývojem her.

    Když se na to člověk podívá objektivně z téhle perspektivy a ne zpětně podle obřího úspěchu trojky, jeho rozhodnutí smysl dává.

  • uher

    Přitom to tehdy byla jeho vlastní blbost. Kdyby si něco málo zjistil o herním průmyslu (a jeho růstu) tak si už tehdy dal procenta z tržeb (nikoliv ze zisků) a byl by vysmátej. Teda on teď asi je tak jako tak, ale nemusel si tím vůbec projít.

  • Vztahy, ale jenom ty obchodní. Četli bychom nejspíše jiný článek kdyby mu dali méně než by si přál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit