Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechápu proč tak nápadité hry musí vycházet jen na PC, kdYž je většina z Vás jen "ukradne" z netu! Nedivim se ze ty co na konzole vyjdou jsou tak drahý kdyz musej živit Pc socky.. a nejlepší jsou kecy typu "konzole brzdí vývoj her" ať už co se grafického zpracování týče nebo jiných herních kvalit, kdyby nebyli konzole tak paříte tak akorát osmisměrky, protože by tu Vaší srandu neměl kdo živit.. hlavně že máte stroje za desítky tisíc.. vysrat se vám do huby..
    • Konzole nebrzdi vyvoj her, ale jejich uzivatele to brzdi... Ukradne z netu? Kdyz jsou konzole tak uzasne, proc to na ni neukrades taky? A nevymlouvej se na pocestnost, zavist je taky spatna vlastnost... A vysrat do papulky...hmmm...to zni dobre, mnam, dame schuzku...?
  • S recenzí nesouhlasim, ta hra je strašná. Je to neskutečně náročné na železo, stavět se dá jen do gridu, budovy nejsou otáčet. Zoomování a vůbec pohyb po mapě funguje nějak podivně. Ale hlavně tato hra nepřinášů vůbec nic nového, je to příšerná nuda - postav tři, pak dva, pak pět. Možná před 10 lety ano, ale teď ne...
    • ChyrenCZ
      Ty jsi to nehrál, lamo *2*
    • Budovy jdou otáčet. Otočí se kliknutím na kolečko *3*
  • Inu k tomu Anno 2070 a AI superom ..... Existuje mod A.R.R.C. 2170, pridava do hry hrajuce tretie strany, zoldnierov, plus rozne vylepsenia ..nove budovy, jednotky,mapy .... Plus je k tomu Anno Cookies, ktory umozni hrat v offline rezime .... Anno 2070 milujem, ale po aplikovani tohto modu sa nemozem od neho odtrhnut .... Na Anno 2205 som bol zvedavy, ale cesta zjednodusenia mi moc nevonia ....
    • Da se to aplikovat i po castech? Me by treba nove budovy,mapy a jednotky zajimaly,ale boj,tak ten me u teto hry nezajima vubec.
      • predpokladam že si skratka vypneš protivniky, videl jsem tuším letsplay z tohoto modu kde si vypnul protivniky
  • Bohužel z této recenze zase nejde nic poznat. Nimcéně po shlédunít pár videí a přečtení jiných recenzí to vypadá, že mor zjednodušování a osekávání se dostal už i do Anno. Až do 2070, která se mi sice tematikou moc nelíbila, stále stavěli na stejných základech a dokázali je obohacovat - každý díl byl lepší a přineslo něco nevého - vylepšeného. 1404 případně 2070 byl asi bohužel vrchol a teď již jedeme na horské dráze ve vozíčku z kopce dolů :(
  • za me 1602
  • Podle mne je 1404 nejpovedenější díl . Samozřejmě každý nový díl ANNO je graficky dokonalejší , jako každá hra . Rozebírali jste tady AI protivníky , zda jsou , nebo nejsou . Všude byli piráti a podle nastavení byli více , nebo méně "otravní" . To samé platí i o "soupeřích" a jejich obtížnosti . Projel jsem i 2070 a musím uznat , že podmořský svět bylo pěkné grafické osvěžení . Nevýhodou 2070 už bylo nutné připojení na netu . Kvůli chybějící češtině a té samé nutnosti , jako u 2070 se vzdávám chuti si poslední díl 2205 vůbec koupit a zahrát si jej . Všechny díly jsou založeny na stejném principu , takže nic nového . Jen se mění letopočty a prostředí , ale pro relaxaci , pobavení a požitek s detailů se k této hře pravidelně vracím .
    • Souhlas, Anno 1404 + Benatky jsou vrcholem serie. Anno 2070 uz se mi zdaleka tolik nelibilo a 2205 uz me vubec nelaka ani zkusit.
      • Když o tom tak uvažuji a vracím se k předešlým dílům ANNO , tak máš pravdu , že 1404 je vrcholem série a to i obsahem a možnostmi . U 1701 je editor map , takže byla možnost si vytvořit vlastní mapu , počet a velikost ostrovů , množství surovin atd. , ale tato hra je v podstatě už minulostí , protože je optimálně hratelná hlavně na Win.XP a starších ovládačích gk. , ale netvrdím , že není použitelná i na Win. 7 , i když graficky je to vážně už někde jinde , než poslední díly 2070 a 2205 .
  • Nevi nekdo proc soucet cisel v kazde hre od anno da soucet 9?
    • Tilwaen
      Protože 9 = 3 * 3 = HL3 confirmed.
    • To je naschvál. Sami vývojáři kdysi na tohle dělali soutěž o kopie zdarma, kdo uhodne, proč je zvolen ve hře takový rok.
  • Teda nečekal jsem, že to někdy napíši, ale v tomto případě mi skutečně příjde recenze na konkurenčním českém webu o hrách mnohem objektivnější.
  • Viděl jsem jenom video ze hry, tak to může zkreslovat. Hra mi přijde nudná, jenom se na mapu plácaly budovy a nic moc se nědělo *9* Pokud to odpovídá, tak za mě 5/10 za grafiku.
    • Tak nějak. Hrál jsem komplet všechny série, a tahle je v hratelnosti asi nejslabší. Prodali herní mechanismy za vyšperkovanou grafiku. Poslední anno je až moc jednoduché a bojové mise jsou skutečně jenom něco jako minihry na zaplácnutí času při čekání na vydělání dost peněz.
  • Naprosté zklamání (myslím hru, ne recenzi, byť ta taky mohla být lepší a kritičtější). Není v tom žádná hra, jenom vyvažujete suroviny. Potřebujete tohle, na to musíte mít tohle, tak postavíte budovu na tohle, ta ale potřebuje tamto, tak přidáte budovu na tamto a jste v plusu. Chcete víc něčeho, postavíte budovu na něco, ta ale zase potřebuje tamto, tak přistavíte ještě jednu na tamto a jste zase v plusu. To je celé. Má to asi dvě pravidla a tři řetězce surovin, nic jiného v tom není, je úplně jedno kde co stavíte, žádné "strategické rozmisťování skladišť", jediný požadavek je, aby k budově (která může být naprosto kdekoliv) vedla silnice. Průšvih. Vizuálně super, hra žádná.
    • Ehh, nope. Možná tak v příběhový kampani nebo na easy diff.

      Série Anno je primárně o optimalizaci produkce, obchodních tras a efektivním využití místa. Trochu jako Settlers. Postavíš-li město blbě, budeš muset bourat, což je hodně drahý a když to přeženeš, nemusíš se z toho už vyhrabat. Pokud nevybouráš, nedohraješ. Tahle série má určitě svý specifický publikum (vyvíjej ji Němci, což taky o něčem svědčí *2* ) do kterýho možná nepatříš, ale tvrdit, že to není hra je blbost *5*
      • To jsme nepochopili, hrál jsem všechny předchozí díly (jako všechny, od prvního). Blbý je až 2205, protože většinu toho, o čem mluvíš, nemá. (Tedy nemůžeš nic postavit blbě, ve hře jsou asi tři budovy, které musí mít "dosah" do zástavby, to je jediný okamžik, kdy možná budeš maličko bourat, všechno ostatní můžeš postavit, kam chceš, místa je všude dost a budova, která "kdekoliv na mapě stojí", prostě generuje suroviny.)
        • kostejnesmrtelny
          Přiznávám, vycházel jsem ze 1404, kterou nárazově, ale zato zuřivě hraju dodnes a 2070, která mi přišla víceméně jako přeskinovaná 1404 + pár drobností navrch. Sypu si popel na hlavu.

          2205 jsem zatím nehrál a ani to v dohledný době neplánuju (cena, Uplay no a v podstatě i to, co píšeš).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit