Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlas na 200%. Byl to problém už Anno 1800 (kampaň je, ale skromná, spíš takový tutorial), nebo s Dune, tam to vyloženě bilo do očí.

    Asi to studia dělají, protože mají zjištěno, že většina hráčů prostě chce hlavně sandbox. A tak nechtějí utápět zdroje v nějakých rozsáhlých kampaních. 

  • U tohoto jsem se z celé prezentace nudil nejvíce 😄😅 mě prostě většina nových strategií přijde jako přes kopírák, stavěj si na pískovišti (sandbox) jaké chceš bábovičky až do zblbnutí. Já rozumím tomu že to je pro hodně hráčů oddech, ale přijde mi že hodně těchto budovatelských strategií tlačí právě sandbox na úkor kampaně, přitom by tomuto žánru přímo slušel nějaký silný příběh a ne jenom pořád "byli jsme napadeni monstry, musíme postavit hradby" anebo "chystá se krutá zima, musíme nasbírat víc dříví".

    Z Grand Strategy žánru mě v poslední době nejvíce zaujalo jenom Crusader Kings 2 a 3, možná právě proto že kromě strategie obsahuje prvky RPG žánru a nebojí se jít vlastní cestou namísto toho kopírovat dokola stále stejnou mantru.

  • Chtěl jsem napsat to samé.. Těším se. 

  • jindra.veliky

    Tohle potěšilo nejvíc z celý prezentace. Přeju vývojářům štěstí, ať se jim hra podaří.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit