Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Strašně se mi líbí poslední odstavec:
    "Arma 3 zjevně nehodlá lízat nohy arkádovým střílečkám, nekopíruje jejich styl a neustupuje zbaběle davům. Těším se na komplexní vojenskou akci v neobvyklém prostředí, kde se budu bát o svůj virtuální život. Tak to má přeci ve vojenských simulacích být."
    To je přesně to, proč série od Bohemky miluju.
  • MidnighT91
    Je mi blbý to zase rozhlšovat ale zjistil jsem že je alfa na warezech, asi chápete že se mi do patnáctého na light verzi čekat nechtělo tak jsem to stáhl. Je to naprostá BOMBA, navíc warez verze není light a jede i mulťák. Zahrál jsem si ve třech jednu noční přepadovku a fakt z toho padám, naplno mi to jede asi 3x líp než dvojka a má to krásnou grafiku. Když jsem pak lehnul na jednu ránu která přiletěla kdoví odkud tak mě to zahřálo u srdce, kam se hrabe techdemo Crysis 3. Tohle bude FPS roku! Objednávám.
    • Škoda že lidí co objednávají nebude tolik co stáhnou. Jinak čest tobě za podporu vývojářů.
      • Já jsem kupříkladu vždycky byl hráč her typu: CS, BC2, BF3 a CoD do MW2ek. Armu jsem žádnou nikdy nehrál a OF jen když mi bylo asi 9 let a to asi jen 2 hoďky. Ovšem tuto Armu jsem po shlédnutí 2 videek koupil a musím říct, že ačkoliv je to zatím Alpha verze, tak utracených peněz nelituji a mohu všem jen doporučit. :)
  • Objednano *4*
  • já nevim, možná sem úplně blbej, ale v čem jako měla ARMA složitý ovládání??? to prostě nechápu. Radiový příkazy se nezměnili už od Operation Flashopint. Armu sem nehrál asi 2 roky, ale pořád si pamatuju, nejpoužívanější radiový příkazy 5-5 report status, 7-xy režimy pohybu a střelby, 6-xy sbírání věcí, činnosti pro NPC, 2-xy výběr cílů atd. atd......

    sakra co je na tom ovládání složitýho? to dělali všem lobotomii, že musí zjednodušovat už tak naprosto funkční radiovej povelovej system? s trochou cviku to člověk mačkal po paměti v řádu desetin sekund, tak se docela pozastavuju nad tim, že je zjednodušování ovládání jako jeden ze stěžejních bodů tohohle preview.

    Fakt za chvíli budu ARMU 4 ovládat joypadem se čtyřma tlačítkama, aby se vyšlo vstříc blbanům, co si neuměli zapamatovat pár příkazů. A ten oslovenej voják byl kdo? to tam teda máme pěkný pašáky, když argumentujou, že hrajou BF protože ARMA má složitý ovládání.
    • Ne, nikomu neudělali lobotomii. Školství upadá. Armáda je pro všecky zlo. Jakmile narazí lidi na problém hned prskají. Slep to dohromady s leností a máš dnešní manstream. Hordy jednoduchejch lidí co držej v ruce těch pár papírovek z brigád nebo mizerný práce a je jim jedno za co je utratěj.
      To vede ke zjednodušování.
      Samozřejmě chápu že někteří lidé se chitějí odpočinout, pak ale simulátor válčení není pro ně pravá volba.
    • Ježiš marjá, víc než jedno tlačítko na QTE? A dokonce kombinace a posloupnosti *8*
    • ten povelovej systém byl právě propracovanej....za co to zamění? za otočný kolečko, kde má člověk na výběr follow me, hold fire, fire at will a stay here? :-D .....to snad ne :( furt se budou dělat nějaký ústupky lobotomní většině.
      • Ber to tak, ze fandove si zvyknou a novacci to oceni. Me uz u prvni army stvalo, ze prehodili pohled pres miridla z klavesy "V" na klasicke prave tlacitko mysi :)
        • ArmA hra nemá nastavitelný ovládání?
  • smejki
    Úplně nechápu zmínky o překopaném ovládání. Vždyť kromě přesunutí granátů pod G, přesunutí inventáře pod I (což jsou spojené nádoby) a překopání systému postojů (jehož ovládání je tak jako tak podobné minulosti), je všechno dokonale při starém. Jestli někoho štvalo ovládání Army2, Arma3 ho fakt nespasí. Ledaže by to ještě do releasu předělali do lidštiny.
  • kapalka
    A ty chyby, kterych ma Arma asi 20? Po 5 letech stale nedotazeny multiplayer? Nepouzitelne lobby?

    nic? jen chvalime, no tak ok...
    • smejki
      je to alpha člověče. na alphě se nehodnotí chyby, ale konceptuální věci. *7*
      • kapalka
        Fair enough. Tak proc se hodnoti kladne moznosti, ktere nemaji s konceptem nic spolecneho?

        Ale i tak tam chybi kritika konceptualnich veci, jako napriklad stare mp lobby nepodporujici vymozenosti jez i daleko starsi hry podporuji.

        Chapu, ze je to alpha nicmene i DayZ byla alpha a hodnotily se chyby stejne jako kvality. Nechapu, proc je to tady jinak...
        • smejki
          - ovládácí schema je nemlich stejné
          - granáty přesunuty z listu munice do samostatného chlívku, navíc se hází pomocí G
          - inventář je po I
          - inventář je překopanej. Je dobrej a sakramentsky vylepšenej ale intuitivitou taky neoplývá
          - trochu smysluplnější HUD ve vztahu ke zbraním
          - nový crosshair (nevím jestli jde změnit)
          - za každých okolností svižná mapa (ale v alphě je malá, tak je to možná tím)
          Víc mě nenapadá. Všechno ostatní jsem buď zapomněl zmínit, nebo (a to spíš) je to zcela totožné s Armou 2. Například tutoriálové okno je pořád stejně vymleté, ovládání helikoptér je totožné (model se zdá taky stejný). Sakum prdum. Hráči Army 2 se musí vyrovnat jen se dvěma věcmi - nabindování granátů na G a nový systém postojů. Všechno ostatní tak nějak je furt stejný nebo vychází se stejnýho designu (i to plavání např.).
        • smejki
          - překopané animace (uvěřitelnější, plynulejší chod, bohatší animační strom)
          - plynulejší rádiové hlášky
          - vylepšený zvuk (echo!)
          - ragdoll
          - vylepšený jízdní model (fest lepší)
          - na vybrané objekty (kontejnery, bedny) přidána fyzika (PhysX)
          - kolize vozidel jsou taktéž poháněny novou fyzikou
          - boj pod vodou
          - normálnější přechody mezi plaváním a chozením po souši
        • smejki
          to už je na svědomí autorově, ptej se jeho.

          Za mě stručně, po čtyřech hodinách strávených ve všech scénářích:
          Arma 3 alpha = Arma 2 s pár změnami a obrovskou porcí nového obsahu, čili principiálně stále totožná hra s totožnými subsystémy, takže akorát zmíním ty změny (bez ohledu na kvalitu jejich zpracování - např. fyzika je, prozatím, směšná):
          - je to už v alpha stavu zhruba stejně zavšivené jako arma2 po všech patchích
          - je notně vylepšená grafika
          - engine je efektivnější (i výkonný sestavy se sakra zapotí, ale při stejných nárocích to vypadá líp než dvojka)
          - správně fungující kolimátory!
          - nový systém poloh (stání, skrčení atd.), k čemuž se váže i jeho lehce překopaný ovládání (starý systém vyhozen, a na uvloněné klávesy vlámán systém nový)
    • 20 chyb neni tak moc, to ti napocitam na jakekoliv hre, kterou mi ukazes :)
      • kapalka
        Taky netvrdim, ze je to moc. Ale vubec je nezminit mi prislo hodne divne...

        Napriklad umrit pri nabehnuti na kamen :)
        • to jo, nebo kdyz si muj kapitan americke specialni jednotky pri prelezani metr vysokeho plotu zlomil vaz *4*
          • No jo no, i mistr tesař se někdy utne. :D
  • nějak jsem nepochopil tu část s vojákem - profíkem! kterej nehraje armuII protože má "moc komplikované ovládání". bejt voják je snad nějaká kvalifikace pro hraní stříleček či co?
    • Tikov
      Viděl bych to jako vítku k tomu, že se snažili být simulací a ne střílečkou. A být (skutečně výcvikovou) simulací jim kvůli krkolomnému ovládání moc nešlo. (Ano existuje úspěšné VBS a VBS2, ale soudíce že základ je na komerční Armě... ) V standardní Armě mi ovládat družstvo vždycky zabralo mnohonásobně víc času než v reálu (navíc paňáci nedělají chyby (které člověk udělá protože vás slyšel špatně/ momentálně neslyší kvůli hluku vůbec/ špatně vám rozumí) nebo dělají absurdní chyby (které v reálu člověk prostě neudělá ani za zlaté prase)). Pohybovat se s avatarem je taky složitější než si to samé vyzkoušet naživo a míň přesné (což by mohl ten momentální krokovací systém napravit, ale zase si myslím, že to bude moc složité a reakční doba bude k té reálné neúměrně násobná... uvidíme).
      EDIT: Tedy aby to neznělo zase tak negativně- pro výcvik motorizovaných jednotek to vyjde levněji a nápravy chyb budou rychlejší než v reálu.
      • holt si musi kluci poradne ohulit repraky, pak treba budou taky spatne rozumet :)
  • A take podle standartu dnesnich strilecek ten granat po stisknuti klavesy G vyleti odnikud? Protoze "standartni" strilecky ve kterych je treba granat zamenit za zbran mit ho fyzicky v ruce a nasledne hodit je jako safranu.
    • Jo když se zvyku jen zmáčkneš G aka "Gear" tak dáš hodu granátem malou sílu a on pak padá přímo k nohám
  • Celý tenhle článek je absolutně k ničemu, protože neříká vůbec nic o plynulosti hry, což byl jeden ze zásadních problémů A2. Vím, že je to alfa verze, ale když se dneska vývojáři už chystaj prodávat dokonce alfa verze (podle mě je to trestuhodná drzost, akorát pitomí hráči jim na tohle skočili), pak by se měla hodnotit i technická stránka hry.

    Pamatuju si ty časy, kdy se prezentovala A2. Vypadala skvěle! Poté jsem si jí tedy sehnal a zkusil rovněž a po grafické stránce to bylo úplně něco jiného, než se prezentovalo ve videích a když člověk zkusil i na tehdy nadprůměrné sestavě vyšší nastavení, škubání hru dělalo naprosto nehratelnou.
    • tady nikdo neprodává alfa verzi, ale je nabízena možnost si ji zahrát, pokud si předobjednáš plnohodnotnou hru, což dřív nešlo... toto je naopak vštřícný krok.
      • Jistě, žij dále ve světě plný víl a skřítků...

        Hráči dají vývojářům peníze předem za velmi nejistý produkt. Sakra, tohle bych bral i já! Dejte prachy předem a já vám pak možná udělám produkt určité kvality.. ale jen možná.

        Hráči, nebuďte hlupáci a nedívejte se pořád na hry těma fanouškovskýma očima. Doby, kdy hry byly čistě věco pár fanoušků jsou dávno pryč. Dneska je to tvrdý Business a tak se na to proboha dívejte! *7*

        Mimochodem, je to vstřícný krok hráčů a nikoli vývojářů. To hráči jsou tak vstřícní, že zaplatí předem za nejistotu.
        • jendabek
          Vzhledem k tomu, že se jedná o několikátý produkt této firmy, tak hráči ví, proč jim dávají peníze, nemyslíš? A první reakce na youtube jsou v podstatě všechny jen pozitivní, takže v tomto případě myslím ani nikdo nelituje.
          Až se dlouhodobě osvědčíš jako Bohemia Interactive se svými produkty, vztahem ke komunitě a neutuchající pracovitostí, pak ti myslím budou lidi taky klidně dávat peníze předem.
          A jak psal kolega - je to předobjednávka, tedy tvá volba ... klidně si hru můžeš koupit, až bude hotová a žádné peníze předem posílat nemusíš.
          • Ty jo, pošli jim tam životopis. Mohl by si jim dělat PR. *14*

            Jo, Arma 2 se velmi osvědčila. *1*
      • asi budu hnidopich, ale tady si koupis alfu a az vyjde beta a plna hra tak to k tomu dostanes :]
        • smejki
          Relativismus. Kupuješ si plnou hru, přičemž ihned získáváš přístup do testovacích verzí, včetně bety.
  • Sakra alfa verze.A to si vzpomínam jak po zavření 2 vývojařů na "dovolené" v Řecku vykřikovali diskutéři a ne jen oni jak je hra těsně před vydáním, že se už v ní nic nezmění, že tam byli na opravdové dovolené (ne fotit a vyrábět materialý pro hru) a tak :)
    • A ty si fakt myslís ze Alfa je o vytvareni novych map? *1* *1* *1*
      Clovicku moc o tom asi nevis co? Alfa je o chytani bugu a doladovani grafiky jako nasviceni, fyziky, proste ladeni parametru. Co pro to asi tak mohli "spioni" v Recku ziskat? *15*
    • Pleteš jablka a hrušky. Fotografické podklady by využili jen pro grafickou stránku věci a ta už je opravdu v zásadě hotová. V Alfě/Betě se budou odstraŇovat hlavně bugy a dolaďovat nějáké ty prvky (nastavení recoil, rychlost některých animací, apod.).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit