Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já stále čekám, až vydají trochu vydatnější dokumentaci na veškeré objekty ve hře a particle efekty a přepracuji svoji nejoblíbenější misy, Nukleární explozi do Arma III také *4*

    https://www.youtube.com/watch?v=SK4Y5kiIUB8

    Jen si holt musím počkat *6*
    • Ahoj, dokumentace particle efektů je už nějakou dobu k dispozici. Pokud se ti zdá nedostatečná nebo v něčem nejasná, pak budu vděčný za jakékoliv (konstruktivní) připomínky. Pro jejich zaslání můžeš použít buď Feedback Tracker (http://feedback.arma3.com) nebo klidně přímo mail (druid@bistudio.com). Díky

      http://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_Particle_Effects
      • Upřímně, me se zdáli particle efekty nejasné vždy *1*
        Jen se takhle zeptám, třeba se dočkám, jaká je teď maximální viditelnost těchto vytvořených efektů? Ve dvojce to bylo omezené do 2km a pak se Mushroom cloud ztratil, což kazilo zábavu.
        A zeptám se ještě jinak, (budete v armě 3 někde využívat výbuch atomové bomby jako tomu bylo v Eagle Eye? (Vím, že to asi bude citlivý údaj, ale upřímně se mi nechce tvořit atomovku od píky (stejně jako v předchozím případě, klidně mi je to možné napište na mail: Khalashnikovf AT gmail.cz, budu rád za nějaké info)
        • Vzdálenost při které se přestane efekt vykreslovat je závislá na velikosti částic, které efekt tvoří. Čím menší částice, tím dříve je engine ořízne a přestane vykreslovat. Ve specifických situacích jako je zrovna tohle to může být trochu nepříjemné. Nicméně není reálné, aby se efekty vykreslovaly na neomezenou vzdálenost, protože jejich dopad na frame rate je opravdu značný. Ořezávání ale používá algoritmus, který by měl zajistit, že ve většině běžných situací k žádným viditelným problémům nedochází.

          Arma je ve velké většině případů zpětně kompatibilní, což se týká i particle efektů. Přenést efekt z Arma 2 do Arma 3 by měla být celkem hračka, takže není třeba ho vytvářet znovu od píky. Výhodou naopak je, že v nové Armě jsou i některé nové možnosti, co se efektů týče, takže se po přenesení dá ten efekt ještě o něco doladit pomocí nových parametrů. Není to ale nutné, jen pouhé přenesení efektu by mělo fungovat bez problému.
          • No kouknu se na to, právě že jsem zkoušel tehdy jen obyčejné přehrání mise z A2 o A3 a nevzalo to, takže tam nějaká změna bude, ale asi hádám, že jen v zadání. Jak bude trocha času, podívám se na to. Protože mě velice láká možnost využití PhysX a konečně pořádného kutálení tanků atd :)
    • conflig
      https://store.bistudio.com/arma3-tactical-guide-editions
      • Si trošku pleteš návod na to jak hrát hru a jak skriptovat mise :D
        A to na co já čekám, je seznam všech objektů ve hře, tedy abych byl schopen je určit a jak se maj ničit, jestli se za tím jsou vojáci schopní schovat atd. A na to mi nestačí vědět, že je ve hře něco jako Kostel, ale potřebuju znát jeho definice :)
        • http://forums.bistudio.com/showthread.php?169226-Arma-3-Assets-Objects-Weapons-Magazines-and-much-more

          Alespoň část.
          • No výborně, takže už máme seznam hotovej, tohle jsem přesně potřeboval, resp to na co to tam odkazuje pak :)
            Tak, jde se pomalu a jistě na to :)
  • Náhodou GhostHawk Shift mi přišla jako jedna z nejlepších misí na wokrshopu jasně člověk to asi nedohraje na první pokus ale aspoň je to trochu výzva a né jednohubka na 10 minut jako zmiňovaný Ground Attack.
    • Byla dost dobrá, vyzvednul jsem zraněnýho na střeše budovy, přepravil vozidlo, skupinu vojáků, ale hrál jsem bez uložení a autosafe se mi hodil přesně před tím, než jsem nalítnul na mušku protiletecký obraně... 3 aa rakety, klamný cíle nezabraly, všechny pokusy skončily v troskách :D
  • smejki
    a každý malý jára ví, že nejlepší mulťák je coop na serverech sedmý kavalérie alias "7Cav". Třeba se tam někdy potkáme.
    • Nevim nevim, takovi Wrecking crew byli fajn banda typku,ale ti hrali Armu2.
  • conflig
    Jedna hodně zajímavá mise, nebo spíše modifikace je Deathmatch http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=185358364&searchtext=dm4

    dá se hrát proti AI, ale i proti lidem
  • Jack1947
    Je to hezke ze jsou fanouskovske mise na ukraceni dlouhe chvily pred "dovydanim" zbytku kampane, jenze tohle melo byt jako bonus a ne jako nahrazka temer.
    • Tvoje baba je nahrazka...
    • Jaká náhražka? Ty zas komentuješ, aniž by sis něco zjistil o tématu, že?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit